KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 59/DOM4/18) Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 59/DOM4/18)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KSIĘGOWA/KSIĘGOWY (NR REF. 59/DOM4/18)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. nr 223, poz. 1458 z późn.zm), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie, znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie danych osobowych oraz Ustawa o rachunkowości, bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, w przypadku osób z wyższym wykształceniem staż nie jest wymagany. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe, doświadczenie w pracy w księgowości, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, odporność na stres.Obowiązki: współpraca z administratorami i księgowymi czynszowymi w zakresie zmian powierzchni i ilości osób w budynkach i lokalach m. st. W-wy, bieżące uwzględnianie tych zmian w rozliczaniu kosztów, współpraca z działem księgowości i eksploatacji w zakresie wyników finansowych danego budynku, prowadzenie pełnej ewidencji kosztów obciążających poszczególne budynki, bieżąca analiza wykonania kosztów w stosunku do planu oraz informowanie kierownika DOM o wynikach tych analiz, współpraca z kierownikiem DOM oraz inspektorami nadzoru w sprawach właściwej klasyfikacji kosztów remontów oraz bieżąca analiza, czy zapłata za dany remont nastąpiła z właściwych źródeł finansowych, prawidłowe rozliczanie kosztów obciążających poszczególne budynki, prawidłowe księgowanie pod względem kont analitycznych i budynków, prawidłowe i terminowe sporządzanie obowiązkowych sprawozdań, właściwa archiwizacja dokumentów księgowych, realizacja uchwał podjętych przez Wspólnoty, wynikających z rozliczenia finansowego, przekazywanie środków finansowych wynikających z rozliczenia, realizacja zobowiązań finansowych Miasta wobec Wspólnot Mieszkaniowych, tj. comiesięczne przekazywanie na konta Wspólnot środków finansowych wynikających z zaliczek A i B oraz zaliczek na świadczenia, realizacja zobowiązań finansowych z tytułu jednorazowych wpłat na fundusz remontowy Wspólnot wynikających z podjętych uchwał zgodnie z wielkością udziałów Miasta w danej Wspólnocie, księgowanie przekazywanych Wspólnotom środków finansowych w rozbiciu na zal. A, zal. B, zaliczki na media w układzie poszczególnych Wspólnot (obrotówki), sprawdzanie rozliczeń kosztów świadczeń przekazywanych przez Wspólnoty Mieszkaniowe, podejmowanie interwencji w przypadkach ich niewłaściwego sporządzania oraz przekazywanie rozliczeń księgowym czynszowym oraz EU w celu rozliczenia najemców lokali komunalnych, współpraca z ZGN Dział Pełnomocników w zakresie realizacji zobowiązań Miasta wobec Wspólnot, korespondencja z Zarządami Wspólnot i ich administratorami w sprawach spornych dotyczących przekazywanych środków finansowych. Bieżąca współpraca z księgowymi Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie przekazywanych środków finansowych, współpraca z ZGN i Działem Najmu Obiektów Użytkowych w zakresie prawidłowości naliczeń zaliczek A, B i na media.Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 28.11.2018r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19, z dopiskiem: "Dział Spraw Pracowniczych księgowa/księgowy nr ref. 56/DOM2/18". Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 12.12.2018 r. do godz.
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 06.12.2018
Oferta pracy ważna do: 19.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kasjer/sprzedawca w restauracji
Meating Point Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Kraków (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
spawanie metodą 131(aluminium), praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Włodowice (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-02-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie danych do systemów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości - praca w zespole. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny - 1 m-c. Wynagrodzenie na okresie próbnym 3000 zł brutto.
DORADCA PODATKOWY MIROSŁAWA KOWALSKA - 2017-03-30 - Piła (wielkopolskie)
- księgowanie dokumentów kosztowych i przychodowych - księgowanie wyciągów bankowych - rozliczenie różnic kursowych - przygotowanie kompletu dkumentów do rozliczenia okresu przez samodzielnych księgowych
Biuro Rozliczeń Pracowniczych "e-Płatnik" s.c. - 2017-03-06 - Częstochowa (śląskie)
prowadzenie pełnej księgowości.
BIURO RACHUNKOWE ASPRIMO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-16 - Żory (śląskie)
Rozliczanie wynagrodzeń ZUS, prowadzenie akt osobowych, szkolenia BHP. Firma zapewnia szkolenia.Wymagane wykształcenie wyższe lub średnie, proponowane wynagrodzenie 2500zł brutto.
PROFESSIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Zełwągi (warmińsko-mazurskie)
Dozór obiektu
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie oddział Toruń - 2017-02-13 - Pępowo (wielkopolskie)
Księgowość, kadry , płace
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
GALVO24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-02 - Radom (mazowieckie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygol - 2017-08-02 - Gogolin (opolskie)
KSIĘGOWOŚĆ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, SPRAWDZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, UZGODNIENIA SALD NA KONTACH BILANSOWYCH, REALIZACJI DYSPOZYCJI ŚRDOKÓW PIENIĘZNYCH, ROZLICZANIE KOSZTÓW I PRZYCHODÓW W CZASIE, ROZLICZANIE WYNIKÓW FINANSOWYCH, REALIZACJA PROCESÓW WINDYKACJI NALEZNOŚCI W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, 2 LATA DOŚWIADCZENIA W KSIĘGOWOŚCI WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, RZETELNOŚĆ, CV NA E-MAIL;sekretariat (at) agbil.pl
ADMINISTRACJA GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obijanie mebli poszyciem
KRYSZNA Sp. z o.o. - 2017-02-01 - Krajenka (wielkopolskie)
obsługa klientów, rozwijanie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów i obsługa stałych klientów firmy, przede wszystkim pochodzenia wietnamskiego
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Jabłonowo (mazowieckie)
Weryfikacja i ewidencja dokumentów finansowo-księgowych: kosztowych, magazynowych, przychodowych, bankowych, uzgadnianie kont księgowych ; rozliczanie podróży służbowych pracowników ; obsługa sprawozdawczości INTRASTAR; współpraca z dostawcami i odbiorcami, weryfikacja prawidłowości sald kont rozrachunkowych ; wspieranie zespołu księgowości w procesie zamykania okresów sprawozdawczych ; monitorowanie zmian prawa podatkowego i finansowego; przygotowywanie danych do raportowania wewnętrznego Spółki; współpraca z innymi działami firmy w zakresie rozliczeń i dokumentacji finansowej.
LUMAG Spółka z o.o. - 2018-01-16 - Budzyń (wielkopolskie)
kierowanie sklepem odzieżowym, kompleksowa obsługa klienta, zmiana ekspozycji , prowadzenie konta na portalu społecznościowym, prowadzenie aukcji internetowych, robienie zamówień towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
Prowadzenie KPiR spółki, sprawy kadrowe i płacowe
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Opole (opolskie)
obsługa indywidualnych klientów, dbanie o stan techniczny i czystość pojazdów, drobne naprawy techniczne, przewóz klientów
kontakt przez OHP - 2018-06-11 - Czchów (małopolskie)
Księgowanie dokumentów, sprawdzanie VAT, umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, obsługa kadrowa firmy
Przedsiębiorstwo "POLAKTIV" Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Pszczew (lubuskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Sławno (zachodniopomorskie)
- montaż elementów i podzespołów według dokumentacji technicznej w elektrowni atomowej,- montaż instalacji zasilających w elektrowni atomowej,- zabezpieczanie przewodów w elektrowni atomowej,- montaż szaf sterowniczych / rozdzielczych w elektrowni atomowej
EKOL-GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Słowacja (Słowacja)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna Stałego Sądu Polubownego oraz spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań sadowych oraz w zakresie spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich,-archiwizacje dokumentów.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Szczecinie - 2017-11-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Stolarz budowlany
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Malinie (podkarpackie)
Praca w drukarni.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
zapoznanie się z dokumenatcją działalności gospodarczejpoznanie programu komputerowego księgowo kadrowegoprzygotowywanie dokumentó do księgowanianaliczanie podatku dochodowego oraz VATrozliczanie płac oraz sporzazanie deklaracji PIT, VAT, ZUS
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdynia (pomorskie)