KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO Cieszyn oferta pracy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie

hamulce c 330

Stanowisko: KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO

Wynagrodzenie: od 920 PLN

Zakres obowiązków: - powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych.

Data publikacji: 2018-04-18

Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)

Pracodawca: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojska Polskiego 3, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.25

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 10

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 920 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1/4 etatu (10 godz. w tygodniu)praca od poniedziałku do piątku wg indywidualnego harmonogramu

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 920 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Data zakończenia pracy: 30.04.2022

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 4)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, znajomość przepisów prawa oświatowego oraz organizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, znajomość kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy:
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00 do 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: cieszyński

Gmina pracodawcy: Cieszyn

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Cieszyn

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: szkoła specjalna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 18.04.2018

Oferta pracy ważna do: 17.06.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KOORDYNATOR PIECZY ZASTĘPCZEJ - do 1 850 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)

KOORDYNATOR DS CUDZOZIEMCÓW - od 2 500 PLN

Koordynacja pracowników z Pakistanu, Indii oraz Nepalu. Kontakt z zagranicznymi klientami.
FB INVEST GROUP S.C. MACIEJ BERNAT, GRZEGORZ BERNAT - 2018-05-18 - Jarocin (wielkopolskie)

KOORDYNATOR DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 3 100 PLN

Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; wsparcie działu handlowego w ofertowaniu oraz wstępnych rozmów z kontrahentami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-12-20 - Opole (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż, kasowanie należności, wystawianie paragonów, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. RADY MIASTA I JEJ ORGANÓW W WYDZIALE ORGANIZACJI I NADZORU - od 2 000 PLN

I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)

KOORDYNATOR REALIZACJI ZAMÓWIEŃ ZAGRANICZNYCH - od 2 600 PLN

koordynowanie procesów prawidłowej realizacji zamówień z Indii od chwili wejścia zamówienia do ostatecznego rozliczenia;
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Pabianice (łódzkie)

INSTRUKTOR Z ZAJĘĆ Z SAMOOBRONY 9,53/18 ETETU - 2 265 - 3 109 PLN

zajęcia teoretyczne z zakresu szkolenia bojowego, logistycznego, zabezpieczenia działań, wiedzy o wojsku i regulaminach wojskowych.Praca na 9,53,18etatu.e-mail: administracja (at) zsp2olawa.edu.pl
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 (im.Zjedn.Europy) -w Oławie - 2016-03-04 - Oława (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

Obsługa sekretarsko-asystencka
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olkusz (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY "C" - od 3 000 PLN

wyszukiwanie nowych klientów na terenie krajów arabskich, prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami w języku angielskim, przygotowanie umów handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami,
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Zawady (mazowieckie)

KOORDYNATOR GRUPY MONTERSKIEJ - od 1 000 PLN

Nadzór nad grupą monterską w dziedzinie montażu konstrukcji budowlanych, montaż konstrukcji budowlanych. Praca w godzinach 8-12, 12-16.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rząśnik (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

Dbałość o czystość zwierząt oraz ich potrzeby, sprzedaż karm dla zwierząt.
BOGUSŁAWA POCHMARA SKLEP ZOOLOGICZNY "SABA" - 2017-03-14 - Wyszków (mazowieckie)

OPIEKUN USŁUG SPECJALISTYCZNYCH - REHABILITANT - od 2 000 PLN

specjalistyczne usługi - rehabilitacja osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Oborniki (wielkopolskie)

PSYCHOLOG - od 1 850 PLN

Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi.
Ośrodek Rekreacji Rehabilitacji i Wypoczynku 12 Dębów w Zaździerzu Kruszewska Edyta - 2016-02-25 - Zaździerz (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - 1 850 - 3 000 PLN

Obsługa maszyny do produkcji granulatu i worków foliowych.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

PERSONEL POMOCNICZY W SKLEPIE - do 7 PLN

wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

KOORDYNATOR SPRZEDAŻY - do 3 000 PLN

- profesjonalna obsługa Klienta- zapewnienie dostępności towarów dla Klientów- koordynacja pracy Pracowników na zmianie
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)

BRYGADZISTA ROBÓT KANALIZACYJNYCH - od 2 000 PLN

prace na budowie robót kanalizacyjnych, obsługa niwelatora, nadzór
ZPH MELBUD - 2017-08-01 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 17 PLN

Praca a terenie - roboty ziemne, układanie kostki brukowej, krawęzników, wykopy ręczne.
Usługi Transportowe Opitek Henryk - 2016-07-27 - Chełm Śląski (śląskie)

FAKTURZYSTKA - od 2 000 PLN

wystawianie faktur sprzedaży, weryfikowanie i akceptowanie not korygujących, sprawdzanie poprawności faktur i korygowanie ich. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,. Prawidłowa archiwizacja dokumentów, przygotowywanie raportów i rejestrów sprzedaży
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2017-07-21 - Blękwit (wielkopolskie)

OSOBA SPRZĄTAJĄCA - od 2 000 PLN

Sprzątanie hali produkcyjnych w zakładzie rozbiórki drobiu + mycie pojemników po produkcji.
P.H.U. "EL TORO" Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Wieliczka (małopolskie)

KOSMETYCZKA - od 800 PLN

Stylizacja paznokci, wykonywanie manicure klasycznie,hybrydowe, stylizacja żelem,przedłuzanie paznokci umowa zlecenie
GH Hajdasz Grażyna - 2017-04-11 - Strzelin (dolnośląskie)

POZOSTALI PRACOWNICY SPRZEDAŻY I POKREWNI GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANI - 997,4 PLN

pozyskiwanie nwoych klientów; sprzedaż bezpośrednia towarów; wystawianie faktur i wz; zamawianie towarów u producenta
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Dzierzgoń (pomorskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 000 PLN

mycie wewnętrzne cystern i zbiorników
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Józefowo (wielkopolskie)

KOORDYNATOR POKOJOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

KOORDYNACJA PRAC POKOJOWYCH, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ORGANIZACJĘ PRACY, SPRAWDZANIE CZYSTOŚCI POKOI, TWORZENIE GRAFIKÓW PRAC, KONTAKT Z GOŚCIEM HOTELOWYM
KWR "LAGUNA" MRZEŻYNO- PPHU "BIRMEX"s.c. - M. ŁUSZKIEWICZ - 2016-03-08 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Niwa Babicka (lubelskie)

MONTAŻYSTA - od 2 100 PLN

Montaż elementów stalowych i ich zespołów
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Somonino (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń i sal lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)