KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO Cieszyn oferta pracy Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie
Stanowisko: KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO
Wynagrodzenie: od 920 PLN
Zakres obowiązków: - powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych.
Data publikacji: 2018-04-18
Lokalizacja: Cieszyn (śląskie)
Pracodawca: Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 3, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- powoływanie zespołów w celu przydzielania dziecku zakresu i formy specjalistycznej pomocy,- ustalanie grafiku i kontrola realizacji zajęć specjalistów,- kontrola dokumentacji prowadzonej przez specjalistów z zakresu pracy z dzieckiem,- przygotowywanie zbiorczych rozliczeń ilości godzin zrealizowanych,- organizowanie spotkań integracyjnych, grup wsparcia oraz akcji informacyjnych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 920 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
1/4 etatu (10 godz. w tygodniu)praca od poniedziałku do piątku wg indywidualnego harmonogramu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KOORDYNATOR WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Cieszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Cieszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 920 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 30.04.2022
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: kurs kwalifikacyjny lub studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki oraz wczesnego wspomagania rozwoju dzieci, znajomość przepisów prawa oświatowego oraz organizacji wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, znajomość kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem".
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych w Cieszynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 3, 43-400 Cieszyn, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 07:00 do 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Cieszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Cieszyn
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: szkoła specjalna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 18.04.2018
Oferta pracy ważna do: 17.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 18.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 18.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja pracowników z Pakistanu, Indii oraz Nepalu. Kontakt z zagranicznymi klientami.
FB INVEST GROUP S.C. MACIEJ BERNAT, GRZEGORZ BERNAT - 2018-05-18 - Jarocin (wielkopolskie)
Administracyjne działanie na dokumentach w tym obsługa systemu; nadzór nad poprawnym obiegiem dokumentacji w firmie; przygotowywanie oraz redagowanie dokumentów handlowych w tym tłumaczeń; wsparcie działu handlowego w ofertowaniu oraz wstępnych rozmów z kontrahentami.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-12-20 - Opole (opolskie)
sprzedaż, kasowanie należności, wystawianie paragonów, wykładanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-07-29 - Osinów Dolny (zachodniopomorskie)
I. W zakresie obsługi Rady Miasta:1) obsługa sesji Rady Miasta:a) dostarczanie radnym, Prezydentowi i jego Zastępcom oraz osobom zaproszonym zawiadomień o sesji wraz z projektami uchwał i innymi materiałami,b) doręczanie Prezydentowi przed sesją, opinii i wniosków Komisji Rady o przedkładanych projektach uchwał i innych materiałach,c) sporządzanie protokołów z przebiegu obrad Rady oraz udostępnianie ich zainteresowanym,d) przygotowywanie materiałów z obrad tj. uchwał, stanowisk, wniosków, wyciągów oraz przekazywanie ich odpowiednim organom i czuwanie nad ich realizacją,e) prowadzenie rejestru i zbioru uchwał, ogłaszanie uchwał w sposób zwyczajowo przyjęty,f) przekazywanie uchwał:- Prezydentowi Miasta,- w ramach nadzoru do Wojewody Lubelskiego oraz w zakresie spraw finansowanych do Regionalnej Izby Obrachunkowej,- do ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami,g) rejestracja uchwał Rady Miasta (jako organu stanowiącego) w systemie Edicta Legis,h) przekazywanie interpelacji, zapytań i wniosków radnych, czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz prowadzenie rejestru,i) organizowanie stałych dyżurów radnych, spotkań radnych z wyborcami oraz obsługa techniczna tych spotkań,j) obsługa techniczna:- Młodzieżowej Rady Miasta Chełm we współpracy z Wydziałem Oświaty,- Chełmskiej Rady Seniorów we współpracy z Wydziałem Spraw Społecznych,k) przygotowywanie wniosków o odznaczenia i wyróżnienia.2) obsługa komisji: Budżetu i Rozwoju Gospodarczego, Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Komisji Rewizyjnej, Oświaty, Kultury i Sportu, Porządku Publicznego i Inwentaryzacji Mienia Komunalnego Rady Miasta:a) wysyłanie zawiadomień i materiałów na posiedzenia komisji,b) protokołowanie posiedzeń komisji, opracowywanie materiałów z posiedzeń, wniosków i opinii oraz przekazywanie ich odpowiednim organom, a także czuwanie nad ich realizacją oraz ich ewidencjonowanie,c) udzielanie komisjom niezbędnej pomocy w opracowaniu planów pracy, informacji z działalności komisji oraz danych statystycznych dotyczących członków komisji,d) udzielanie komisjom pomocy organizacyjnej w realizacji zadań.3. w sprawach związanych z organizacją pracy Rady Miasta:a) prowadzenie obsługi kancelaryjno - biurowej Przewodniczącego RM oraz radnych w sprawach wynikających w wykonywania mandatu radnego,b) przygotowywanie materiałów i projektów uchwał Rady dotyczących funkcjonowania Rady i jej komisji zleconych przez Przewodniczącego Rady,c) reklamowanie radnych na czas wojny oraz prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,d) przygotowywanie informacji i sprawozdań na wniosek Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji,e) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie konsultacji społecznych nad projektami rozstrzygnięć poddanymi konsultacji oraz podawanie wyników do publicznej wiadomości, w zakresie wskazanym przez Radę,f) wykonywanie zadań związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta oraz ławników, a także referendum,g) współudział w organizowaniu świąt państwowych oraz miejskich,h) przechowywanie oraz rejestrowanie prowadzonej dokumentacji,i) podejmowanie czynności zmierzających do zapewnienia współdziałania Rady i jej organów z organizacjami społecznymi i związkowymi,j) kompletowanie przepisów samorządowych,k) prowadzenie spraw związanych ze skargami i wnioskami oraz petycjami wpływającymi do Rady Miasta a także ich rejestru,l) przekazywanie do załatwienia spraw wniesionych podczas przyjęć interesantów przez Przewodniczącego, Wiceprzewodniczących oraz radnych RM a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem,m) prowadzenie rejestru wniosków i postulatów mieszkańców i innych podmiotów kierowanych do Rady oraz spotkań z mieszkańcami i innymi podmiotami i dokumentacji w tym zakresie,n) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie: obsługi sesji Rady Miasta, obsługi Komisji Rodziny, Zdrowia i Ochrony Środowiska, Budżetu i Rozwoju Gospodarczego Rady Miasta, prac związanych z wyborami Prezydenta i Parlamentu RP, Parlamentu Europejskiego, Rady Miasta, ławników, referendum oraz oświadczeń majątkowych.4) obsługa rad osiedli:a) organizowanie niezbędnej pomocy merytorycznej i technicznej radom osiedli oraz zapewnienie obsługi spotkań (protokołowanie) z radnymi, Prezydentem Miasta, Zastępcami Prezydenta Miasta,b) prowadzenie dokumentacji oraz przekazywanie wniosków do załatwienia odpowiednim organom, zgłaszanych przez rady osiedla a także czuwanie nad ich terminowym załatwieniem oraz ich ewidencjonowanie,c) organizacja wyborów do rad osiedli.II. W zakresie planowania Budżetu Obywatelskiego:a) przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących zasad funkcjonowania Budżetu Obywatelskiego,b) tworzenie Biuletynu Informacji Publicznej oraz zakładki tematycznej na stronie miasta w zakresie informacji dotyczących Budżetu Obywatelskiego,c) przygotowywanie materiałów dotyczących Budżetu Obywatelskiego tj. ogłoszeń, informacji, list zadań, kart do głosowania, wykazu zadań wybranych do realizacji podczas głosowania,d) organizowanie, obsługa techniczna konsultacji społecznych i spotkań z mieszkańcami,e) prowadzenie wykazy złożonych formularzy zgłoszenia zadania do realizacji w ramach Budżetu Obywatelskiego,f) organizowanie, obsługa techniczna i protokółowanie obrad Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego,g) organizowanie w zakresie technicznym siedziby głosowania nad Budżetem Obywatelskim,h) przygotowywanie sprawozdania z realizacji Budżetu Obywatelskiego.
Urząd Miasta Chełm - 2017-03-10 - Chełm (lubelskie)
-
Usługi Transportowo - Handlowe DINO Adam Sikora - 2016-08-05 - Kościerzyna (pomorskie)
koordynowanie procesów prawidłowej realizacji zamówień z Indii od chwili wejścia zamówienia do ostatecznego rozliczenia;
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Pabianice (łódzkie)
zajęcia teoretyczne z zakresu szkolenia bojowego, logistycznego, zabezpieczenia działań, wiedzy o wojsku i regulaminach wojskowych.Praca na 9,53,18etatu.e-mail: administracja (at) zsp2olawa.edu.pl
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 (im.Zjedn.Europy) -w Oławie - 2016-03-04 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa sekretarsko-asystencka
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Olkusz (małopolskie)
wyszukiwanie nowych klientów na terenie krajów arabskich, prowadzenie rozmów handlowych z kontrahentami w języku angielskim, przygotowanie umów handlowych, utrzymywanie relacji biznesowych z kontrahentami,
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Zawady (mazowieckie)
Nadzór nad grupą monterską w dziedzinie montażu konstrukcji budowlanych, montaż konstrukcji budowlanych. Praca w godzinach 8-12, 12-16.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rząśnik (mazowieckie)
Dbałość o czystość zwierząt oraz ich potrzeby, sprzedaż karm dla zwierząt.
BOGUSŁAWA POCHMARA SKLEP ZOOLOGICZNY "SABA" - 2017-03-14 - Wyszków (mazowieckie)
specjalistyczne usługi - rehabilitacja osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Oborniki (wielkopolskie)
Prowadzenie zajęć terapeutycznych z dziećmi.
Ośrodek Rekreacji Rehabilitacji i Wypoczynku 12 Dębów w Zaździerzu Kruszewska Edyta - 2016-02-25 - Zaździerz (mazowieckie)
Obsługa maszyny do produkcji granulatu i worków foliowych.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- profesjonalna obsługa Klienta- zapewnienie dostępności towarów dla Klientów- koordynacja pracy Pracowników na zmianie
kontakt przez PUP - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
prace na budowie robót kanalizacyjnych, obsługa niwelatora, nadzór
ZPH MELBUD - 2017-08-01 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)
Praca a terenie - roboty ziemne, układanie kostki brukowej, krawęzników, wykopy ręczne.
Usługi Transportowe Opitek Henryk - 2016-07-27 - Chełm Śląski (śląskie)
wystawianie faktur sprzedaży, weryfikowanie i akceptowanie not korygujących, sprawdzanie poprawności faktur i korygowanie ich. Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,. Prawidłowa archiwizacja dokumentów, przygotowywanie raportów i rejestrów sprzedaży
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "DACH" ZDZISŁAW BRZESKI - 2017-07-21 - Blękwit (wielkopolskie)
Sprzątanie hali produkcyjnych w zakładzie rozbiórki drobiu + mycie pojemników po produkcji.
P.H.U. "EL TORO" Sp. z o.o. - 2017-01-03 - Wieliczka (małopolskie)
Brak danych
ABAKUS KONSULTING SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Stylizacja paznokci, wykonywanie manicure klasycznie,hybrydowe, stylizacja żelem,przedłuzanie paznokci umowa zlecenie
GH Hajdasz Grażyna - 2017-04-11 - Strzelin (dolnośląskie)
pozyskiwanie nwoych klientów; sprzedaż bezpośrednia towarów; wystawianie faktur i wz; zamawianie towarów u producenta
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Dzierzgoń (pomorskie)
mycie wewnętrzne cystern i zbiorników
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Józefowo (wielkopolskie)
Koordynowanie prac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2018-05-14 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
KOORDYNACJA PRAC POKOJOWYCH, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ORGANIZACJĘ PRACY, SPRAWDZANIE CZYSTOŚCI POKOI, TWORZENIE GRAFIKÓW PRAC, KONTAKT Z GOŚCIEM HOTELOWYM
KWR "LAGUNA" MRZEŻYNO- PPHU "BIRMEX"s.c. - M. ŁUSZKIEWICZ - 2016-03-08 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Niwa Babicka (lubelskie)
Montaż elementów stalowych i ich zespołów
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Somonino (pomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń i sal lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)