KOORDYNATOR SKLEPU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: KOORDYNATOR SKLEPU
Wynagrodzenie: od 6 600 PLN
Zakres obowiązków: Ogólny zakres obowiązków:Stałe rozwijanie sklepu internetowego obejmujące wprowadzanie nowych produktówZarządzanie serwisem klienta i online marketingiemAnaliza rynku i konkurencjiSamodzielne opracowywanie, planowanie oraz ocena kampanii e-mailingowychTworzenie i prowadzenie programu bonusowego
Data publikacji: 2020-01-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:Stałe rozwijanie sklepu internetowego obejmujące wprowadzanie nowych produktówZarządzanie serwisem klienta i online marketingiemAnaliza rynku i konkurencjiSamodzielne opracowywanie, planowanie oraz ocena kampanii e-mailingowychTworzenie i prowadzenie programu bonusowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR SKLEPU
Data rozpoczęcia pracy: 20.01.2020
Data zakończenia pracy: 19.01.2023
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia: wyższe, kierunek wykształcenia: marketing, min. 10 m-cy doświadczenia (ogólne)
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 02.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2020
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0808a3eafa7029acef5f2d5d7a90e4d
Podobne oferty pracy
 -TWORZENIE CERTYFIKATÓW JAKOŚCI-ANALIZA PROCESÓW I WSKAŹNIKÓW JAKOŚCIOWYCH-BIEŻĄCA ANALIZA WYMAGAŃ KLIENTÓW W OBSZARZE JAKOŚCI PRODUKTU
 POLSAROS SP.Z O.O. - 2017-02-01 - Mokrzec (podkarpackie)
 
 w/g programu stażu bezrobotnego
 kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Lębork (pomorskie)
 
 prace biurowe w Urzędzie Miejskim
 kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Lewin Brzeski (opolskie)
 
 kierowanie samochodem ciężarowym z przyczepą - trasy krajowe
 ZBIGNIEW MIKOŁAJCZYK MIKOŁAJCZYK ZBIGNIEW PIOTR - 2018-12-17 - Sławoszowice (dolnośląskie)
 
 1. Obsługa klienta w języku angielskim.2. Umiejętność czytania projektów.
 SECTOR F Sp. z o.o. - 2019-08-22 - Przybysławice (małopolskie)
 
 koordynowanie osób
 kontakt przez OHP - 2017-01-23 - Częstochowa (śląskie)
 
 Zgodnie ze stanowiskiem; Koordynowanie realizacji procesu produkcyjno-sprzedażowego szczepionki, wybór oraz zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych. Bieżące raportowanie postępów prac, tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej. Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem projektowym.
 ,,BIOMED-LUBLIN” Wytwórnia Surowic i Szczepionek Spółka Akcyjna - 2017-02-23 - Lublin (lubelskie)
 
 Liczenie towaru w sklepach sieci handlowych, obsługa urządzeń do skanowania, pełnienie roli tłumacza podczas pobytu za granicą. Praca w Niemczech
 INVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Wrocław (dolnośląskie)
 
 obsługa pracowników rekrutacja i selekcja, spotkania z pracownikami ,podpisywanie i rozwiązanie umów , praca w systemie SAP
 Sanpro Interim BPO Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-10-01 - Poznań (wielkopolskie)
 
 - Wykonywanie zleconych prac - obsługa zleceń dla klienta związanych m. in. z przeglądem i weryfikacją raportów finansowych, analizą rynku w poszczególnych sektorach lub sporządzaniem deklaracji podatkowych. Proponowanie rozwiązań usprawniających funkcjonowania procesów. Komunikacja i współpraca z zespołami w centrum w Indiach.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 30 zł/brutto/godzina (około 5000 PLN/brutto/miesięcznie). Praca na umowę zlecenie od 01.10.2017 r. do 31.12.2017 r.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów /audytu finansowego lub doradztwa podatkowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Doświadczenie w zakresie sprawdzania poprawności sprawozdań finansowych lub deklaracji podatkowych. Wymagane umiejętności: bardzo dobra znajomość pakietu MS OFFICE (w szczególności MS EXCEL), znajomość środowiska LOTUSNOTES, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego - wymagana współpraca z zespołami w centrum w Indiach.
 kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Katowice (śląskie)
 
 Obróbka drewna, obsługa maszyn stolarskich takich jak: pilarki tarczowe, piły taśmowe, grubościówki, szlifierki, wiertarki, frezerki oraz zautomatyzowane stacje obsługi do drewna.
 kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Jabłonka (małopolskie)
 
 Zgodny
 HOTELE - RESTAURACJE Jan Grabiński, Magdalena Dzikowska, Małgorzata Zabłotna s.c. - 2017-03-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
 
 wykonywanie badań nieniszczących
 PKP CARGOTABOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-18 - Tarnowskie Góry (śląskie)
 
 Nadzorowanie pracy kolporterów w terenie, tworzenie dokumentacji związanej z dystrybucją materiałów reklamowych. Roznoszenie ulotek.
 kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Chorzów (śląskie)
 
 Wykształcenie: mile widziane kierunkowe; mile widziane doświadczenie; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego lub hiszpańskiego; znajomość pakietu MS office; zakres obowiązków: rozliczanie wyciągów bankowych, wprowadzanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie płatności bankowych, ewidencja poczty przychodzącej, kontrola i rozliczanie rozrachunków, wsparcie w zamknięciu miesiąca/ roku; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
 MARCOTRAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-30 - Pyskowice (śląskie)
 
 Zakres obowiązków wynikający z realizacji zadań określonych w ustawie o wsparciu rodziny i systemie pieczy zastępczej i ustawy o pomocy społecznej oraz organizatora rodzinnej pieczy zastępczej.1.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinne domy dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej.2.Przygotowywanie, we współpracy z asystentem rodziny oraz rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka, planu pomocy dziecku.3.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinny dom dziecka w nawiązaniu wzajemnych kontaktów.4.Zapewnienie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej.5.Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających.6.Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.7.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej.8.Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.9.Prowadzenie dokumentacji dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej zgodnie z art. 38a ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, kierowanie dzieci w pieczy do diagnozy psychofizycznej, kierowanie rodzin zastępczych do badania predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji, na badania lekarskie.10.Wydawanie opinii w przedmiocie wytoczenia przez kierownika PCPR powództwa o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej.11.Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyzcyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie.12.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodnej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej.13.W przypdaku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art.53 ust.1 oraz sporządzanie innych opinii wynikających z ustawy.14.Konsultacje w zakresie oceny sytuacji dziecka, przeprowadzenie i sporządzanie ocen.15.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, przeprowadzanie i sporzadzanie ocen.16.Pełenienie funkcji opiekuna procesu usamodzielniania.17.Pomoc wychowankowi przy tworzeniu indywidualnego programu usamodzielnienia.18.Dokumentowanie własnej pracy.19.Informowanie sądu rodzinnego o całokształcie sytuacji osobistej dziecka umieszczonego w pieczy zastępczej oraz sytuacji jego rodziny w tym możliwości powrotu dziecka pod opieką rodziców biologicznych.20.Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z dzieckiem.21.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o dziecku i rodzinie.22.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, sądami, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.23.Stałe podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie wykonywanych zadań, bieżące zapoznawanie się z przepisami prawa, 24.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi powiatowego centrum pomocy rodzinie w sprawach wymagających uzgodnień.25.Udzielanie pełnych informacji klientom w zakresie przysługujących im uprawnień.26.Wykonywanie innych poleceń Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
 POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OBORNIKACH - 2019-11-14 - Oborniki (wielkopolskie)
 
 Produkcja pieczywa.
 Zakład Produkcyjno-Handlowy Lech Jędryka - 2016-07-20 - Częstochowa (śląskie)
 
 dbanie o realizację zleceń tłumaczeniowych, poszukiwanie tłumaczy, pozyskiwanie amerykańskich kontrahentów
 Netlinguist Grzegorz Lubecki - 2016-09-19 - Bytom (śląskie)
 
 Zarządzanie codzienną praą pracowników; rozliczanie czasu pracy; organizacja i nadzór codziennych obowiązków; rozwiązywanie problemów; dbałość o prawidłową i terminową realizację powierzonych zadań; ustalanie grafików; rozliczanie pracowników
 kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Macierzysz (mazowieckie)
 
 Bieżąca obsługa biura, zapewnienie obiegu dokumentacji, delegacje na terenie całego kraju
 EKOL SYSTEM SP. Z O.O. - 2019-06-11 - Gdynia (pomorskie)
 
 nadzór nad grupą osób, koordynowanie pracami
 kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bełchatów (łódzkie)
 
 Komunikacja z i obsługa pracowników rosyjsko i ukraińskojęzycznych. Rozwiązywanie problemów pracowniczych, pomoc w załatwianiu spraw pracowniczych. Kontakt z kontrahentami ws. pracowników, wizyty w zakładach pracy i mieszkaniach pracowniczych.
 kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Bytom (śląskie)
 
 Przedmontaż produktu gotowego i kontrola jakości, zgodnie zobowiązującymi standardami i instrukcjami.
 QSense Paweł Olszewski - 2017-07-06 - Opole (opolskie)
 
 obsługa klienta, kasy fiskalnej; serwowanie dań;godziny pracy 9.00-21.00 - dwa dni praca , dwa dni wolne;
 KAMILA RĘKAS "słono i słodko" - 2017-01-20 - Zgorzelec (dolnośląskie)
 
 Udział w rekrutacji podległego personelu z Ukrainy; Prowadzenie szkoleń oraz wprowadzanie w zakres obowiązków nowych pracowników-cudzoziemców w Języku ukraińskim; Koordynowanie prac porządkowych wykonywanych na podległych obiektach oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją Obsługa sprzętu Karcher BD 50/50 C BP Classic- umow azleceni en aokres 3 lat
 kontakt przez PUP - 2019-10-08 - Łódź (łódzkie)
 
 Przewożenie osób z i do miejsca pracy, ustawianie pracy prafcowników, sprawdzanie wykonanej pracy, wykonywanie raportów w excelu, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej (pracownicy obcokrajowcy). Praca 20 godzin tygodniowo, od środy do niedzieli w godzinach 18-20, 3-5.
 kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Pruszków (mazowieckie)
 
 Wykształcenie: średnie/wyższe techniczne, preferowanekierunkowe związane z jakością; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku pracy; komunikatywna znajomość języka angielskiego; zakres obowiązków: koordynowanie działań w zakresie spr. jakościowych u klienta, raportowanie wyników jakościowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
 ACE RICO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Gliwice (śląskie)
 
 obsługa gościw zakresie przyjmowania rezerwacji, prowadzenie dokumentacji
 Centralny Ośrodek Sportu w Warszawie OPO w Zakopanem - 2016-11-15 - Zakopane (małopolskie)
 
 Charakterystyka pracy: szycie kolekcji obuwia na maszynie przemysłowej. Firma oferuje: stabilną pracę na umowę o pracę, premie od wydajności, pakiet dodatków socjalnych (wczasy pod gruszą, paczki na święta itp.), premie produkcyjne roczne, możliwość uczestnictwa w zakładowych imprezach integracyjnych. Wymaganie wykształcenie zawodowe, doświadczenie w szyciu na maszynie przemysłowej, zdolności manualne. Kontakt z pracodawcą osobisty po umówieniu telefonicznym. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: kadry (at) adanex.pl.
 ADANEX SP. Z O.O. - 2017-01-11 - Radlin (śląskie)
 
 Wymagane wykształcenie minimum średnie, umiejętności negocjacyjne, umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów, zaangażowanie i zorientowanie na cele, gotowość do pracy w weekendy. Wysokość wynagrodzenia do ustalenia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
 LABORATORIUM INŻYNIERII DENTYSTYCZNEJ CAD/CAM YELLOW - MED GABRIELA KAMIŃSKA, STOMA-DENTAL, WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ YEL - 2017-06-27 - Rybnik (śląskie)