KOORDYNATOR PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM Głogów Małopolski oferta pracy ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH ORKUS

Stanowisko: KOORDYNATOR PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: PLANOWANIE PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM I HALI PRODUKCYJNEJ ORAZ PRZY ORGANIZACJI POGRZEBÓW I PRAC ZWIĄZANYCH Z MONTAŻEM GROBOWCÓW I NAGROBKÓW, EWIDENCJA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW, OMAWIANIE USŁUG POGRZEBOWYCH - SPRZEDAŻ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PARAGONÓW NA KASIE FISKALNEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ I STAN TECHNICZNY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH, KOORDYNACJA ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW I TOWARÓW.

Data publikacji: 2017-03-16

Lokalizacja: Głogów Małopolski (podkarpackie)

Pracodawca: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH ORKUS

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Larymowicza 30, 36-060 Głogów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
PLANOWANIE PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM I HALI PRODUKCYJNEJ ORAZ PRZY ORGANIZACJI POGRZEBÓW I PRAC ZWIĄZANYCH Z MONTAŻEM GROBOWCÓW I NAGROBKÓW, EWIDENCJA CZASU PRACY PRACOWNIKÓW, OMAWIANIE USŁUG POGRZEBOWYCH - SPRZEDAŻ, WYSTAWIANIE FAKTUR, PARAGONÓW NA KASIE FISKALNEJ, DBANIE O CZYSTOŚĆ I STAN TECHNICZNY SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH, KOORDYNACJA ZAMÓWIEŃ MATERIAŁÓW I TOWARÓW.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR PRACY W ZAKŁADZIE POGRZEBOWYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rzeszowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów Małopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik / właściciel zakładu usługowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. A, B, C

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH I FAKTUROWANIEM

Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD USŁUG POGRZEBOWYCH ORKUS

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Adres pracodawcy:
Larymowicza 30, 36-060 Głogów Małopolski, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: rzeszowski

Gmina pracodawcy: Głogów Małopolski

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Głogów Małopolski

Ulica pracodawcy: Larymowicza

Numer budynku pracodawcy: 30

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik / właściciel zakładu usługowego

Data dodania oferty pracy: 16.03.2017

Oferta pracy ważna do: 14.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR TUN - od 2 500 PLN

Wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich,prowadzenie ewidencji : urządzeń podlegających DT, eksploatacyjno - remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizy kosztów pozyskania energii, opracowanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencjii umów na roboty budowlane, przygotowanie dokumentów technicznych do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-01-15 - Sulechów (lubuskie)

KOORDYNATOR DS NEGOCJACJI HANDLOWYCH - od 15 000 PLN

- Negocjowanie warunków współpracy z dostawcami i odbiorcami, -Finalizowanie kontraktów handlowych, przygotowywanie kalkulacji cenoraz marż. - - Sporządzanie raportów i analizowanie działań i ofertykonkurencji, - uczestnictwo w branżowych targach zagranicznych, -udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej firmy, praca w godz. 8-16
BTG SP.Z O.O - 2017-06-07 - Opole (opolskie)

KONSERWATOR BUDYNKÓW I STANU TECHNICZNEGO POMIESZCZEŃ - 997,4 PLN

prace remontowo-budowlane, podlewanie kwiatów, koszenie, sprzątanie wokół Ratusza, czyszczenie fontanny
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Środa Śląska (dolnośląskie)

OBSŁUGA KLIENTA - od 1 850 PLN

ref.wyn
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)

MONTER INSTALACJI WEWNĘTRZNYCH - od 2 700 PLN

- Monter instalacji wewnętrznych: wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania. Praca na terenie Katowic i śląska. - Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata jako monter instalacji wewnętrznych. Wymagana umiejętność wykonywania instalacji wewnętrznych.
TKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-05 - Katowice (śląskie)

KOORDYNATOR ZDALNY DS. REKRUTACJIJ - od 13,7 PLN

praca biurowa, obsługa komputera, praca zdalna- w terenie
FULL JOB POLSKA Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-08-06 - Poznań (wielkopolskie)

KRAWIEC - od 2 300 PLN

wykształcenie min. średnie, doświadczenie min. 5 lat jako krawiec, mile widziana znajomość j.tureckiego
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Krotoszyn (wielkopolskie)

PRACOWNIK SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO - od 12,5 PLN

sprzątanie galerii, łazienek, sanitariatów
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Poznań (wielkopolskie)

HANDLOWIEC W HURTOWNI INSTALACYJNEJ - 2 000 - 3 000 PLN

Utrzymywanie dobrych relacji z klientem, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie handlowej firmy, ofertowanie i sprzedaż oraz realizacja założonych planów sprzedaży.
BIMs PLUS FHH Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością KRAKÓW Sp. k. - 2017-05-11 - Wadowice (małopolskie)

LISTONOSZ Z WŁASNYM SAMOCHODEM - od 1 238 PLN

Doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnychBudowanie pozytywnych relacji z lkientamiRealizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów,rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji,wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek. CV+list motywacyjny rekrutacjaszczecin (at) poczta-polska.pl tytułem: Listonosz z własnym samochodem Myślibórz Praca od 9-14 do uzgodnienia.
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju - 2017-07-07 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

KOORDYNATOR SPRZEDAŻY USŁUG LOGISTYCZNYCH - od 1 850 PLN

KOORDYNOWANIE I NADZOROWANIE USŁUG LOGISTYCZNYCH,POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,OPRACOWANIE OFERT,NEGOCJACJE CENOWE,ANALIZA POPYTU NA USŁUGI
PODKARPACKI PARK LOGISTYCZNY OMEGA PILZNO SP. Z O.O. - 2016-02-12 - Jasionka (podkarpackie)

WĘDLINIARZ - od 1 850 PLN

praca na Dziale Produkcji, produkcja wędzonek, wędlin, wyrobów wędliniarskich, obsługa urządzeń, maszyn do przetwórstwa mięsnego
Zakłady Mięsne "Netter" Jan Netter - 2016-11-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

MECHANIK-ELEKTROMECHANIK - od 2 100 PLN

naprawy i konserwacje samochodów ciężarowych i ich zespołów, płaca zasadnicza + premia
PUT Auto-Transport Łuczak Sp.j. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)

KOORDYNATOR MAGAZYNU - od 2 000 PLN

- prace magazynowe
MedFuture Sp. z o.o. - 2016-07-22 - Szydłowiec (mazowieckie)

KOORDYNATOR BIURA I KONTAKTÓW Z KLIENTAMI - od 2 100 PLN

prowadzenie biura, kontakty z klientami, obsługa administracyjna zarządu, korespondencja, współpraca z pracownikami i współpracownikami spółki
Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Łódź (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 2 000 PLN

przyjmowanie materiałów dostarczonych do magazynu, ustalanie ilości przyjmowanych materiałów, sporządzanie prawidłowej dokumentacji na podstawie sprowadzonych dowodów dostawy, rozmieszczenie i ułożenie przyjętych materiałów w magazynie, stosowanie odpowioednich zabiegów konserwacyjnych, utrzymywanie porządku i czystości w magazynie, wydawanie materiałów na podstawie prawidłowych, sprawdzonych dokumentów rozchodowych, przestrzeganie zasad obiegu dokumentacji i porządku w przechowywaniu dokumentów magazynowych, przeprowadzanie comiesięcznej inwentaryzacji;
PIEKARNIA Grzegorz Mielnik - 2017-11-09 - Niedrzwica Duża (lubelskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 000 PLN

SPRZATANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, TOALET
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

KOORDYNATOR ZESPOŁU KLIENTA GPS - od 2 000 PLN

koordynowanie prac Zespołu Biura Obsługi Klienta, realizowanie planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami, stałe usprawnianie organizacji pracy, optymalizacja procesów i wdrażanie narzędzi umożliwiających poprawę efektywności pracy, działania zmierzające do pozyskiwania nowych klientów, bieżące uzupełnianie bazy danych, bieżąca i posprzedażowa obsługa klientów, terminowe przygotowywanie raportów sprzedażowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-26 - Zielona Góra (lubuskie)

KOORDYNATOR DS. DZIAŁĄŃ W DZINNYM DOMU "SENIOR-WIGOR" - od 1 850 PLN

PRACE ADMNISTRACYJNO-BIUROWE,SPRAWOWOANIE NADZORU NAD REALIZACJĄ PRACY EDUKACYJNE, INSPIRACJA ORAZ KOORDYNACJA I WDRAŻANIE PRACY EDUKACYJNEJ, I METODYCZNEJ WŚRÓD PODOPIECZNYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (SOCJOLOGIA, PEDAGOGIKA ITP), OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚC, DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJ APRACY WŁASNEJ, KREATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW USTAWY O POMOCY SPOŁĘCZNEJ, USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, PRZESŁAĆ CV DO 30.06.2016R. ; szczecin.sekretariat (at) pck.org.pl LUB NA ADRES PRACODAWCY
ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ OKRĘGOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-06-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPIEKUN KLIENTA - 997,4 PLN

aktualizacja danych w systemie dostaw do klientó,wprowadzanie danych dotyczących transportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Zambrów (podlaskie)

KOORDYNATOR DS. IMPORTU - od 6 000 PLN

koordynacja działań dot.importu towaró, bezpośredni kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

KOORDYNATOR RODZINNEJ PIECZY ZASTĘPCZEJ - 1 850 - 2 100 PLN

Realizacja zadań koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej w ramach zadaniowego systemu czasu pracy, wynikających z ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, zwanej dalej ustawą.Kompletowanie we współpracy z właściwym ośrodkiem pomocy społecznej dokumentacji związanej z pygotowaniem dziecka do umieszczenia w rodzinie zastępczej albo rodzinnym domu dziecka. Objęcie wsparciem do 15 rodzin zastępczych, zamieszkujących na terenie Powiatu Łęczyńskiego.Udzielanie pomocy rodzinom zastępczym i prowadzącym rodzinny dom dziecka w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej, w szczególności poprzez:1)nawiązanie kontaktu z rodzinami zastępczymi i prowadzącymi rodzinny dom dziecka, ich środowiskiem w celu poznania struktury rodziny, ról pełnionych w rodzinie, zwyczajów, norm i wartości preferowanych przez rodziny, 2) zdefiniowanie obszarów, w których rodziny wymagają wsparcia i pomocy,3)utrzymanie stałego kontaktu, w celu monitorowania procesu sprawowania pieczy zastępczej, 4)informowanie o dostępie do usług wspomagających proces rozwoju i wychowania dziecka oraz umożliwianie korzystania z takich usług,5)umożliwianie dostępu do różnych form doskonalenia jakości sprawowanej pieczy zastępczej. Przygotowanie planu pomocy dziecku, we współpracy z odpowiednio rodziną zastępczą lub prowadzącym rodzinny dom dziecka oraz asystentem rodziny, a w przypadku gdy rodzinie nie został przydzielony asystent rodziny - we współpracy z podmiotem organizującym pracę z rodziną. Pomoc rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka w nawiązaniu wzajemnego kontaktu. Inicjowanie i organizowanie spotkań, w tym grup roboczych, grup samopomocy lub wsparcia umożliwiających wzajemną wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów związanych ze sprawowaniem pieczy zastępczej, udostępnianie materiałów merytorycznych ( np.: monografii, analiz, raportów, metod pracy z dzieckiem). Zapewnianie rodzinom zastępczym oraz prowadzącym rodzinne domy dziecka dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci, w tym psychologicznej, reedukacyjnej i rehabilitacyjnej. Zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających. Udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej.Przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej. Współpraca z asystentem rodziny przy opracowaniu planu pracy z rodziną, skoordynowanego z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. Sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie. W przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje to art. 53 ust. 1 ustawy.Sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 2 ustawy. W przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w tej formie pieczy zastępczej większej liczby dzieci, niż przewiduje to art. 67 ust. 3 ustawy. Udział w posiedzeniach zespołu w celu dokonania oceny sytuacji dziecka umieszczonego w rodzinie zastępczej oraz rodzinnym domu dziecka. Ocena sytuacji dzieci przebywających w rodzinnej pieczy zastępczej z udziałem:odpowiednio rodziną zastępczą albo prowadzącym rodzinny dom dziecka, pedagogiem, psychologiem,właściwym asystentem rodziny, przedstawicielem ośrodka adopcyjnego, rodzicami dziecka, z wyjątkiem rodziców pozbawionych władzy rodzicielskiej,fakultatywnie z udziałem w szczególności przedstawicieli: sądu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka, właściwego powiatowego centrum pomocy rodzinie, ośrodka pomocy społecznej, policji, ochrony zdrowia, instytucji oświatowych oraz organizacji społecznych statutowo zajmujących się problematyką rodziny i dziecka, a także osób bliskich dziecku. Dokonywanie oceny sytuacji dziecka w miarę potrzeb, w przypadku dzieci w wieku poniżej 3 lat nie rzadziej niż co 3 miesiące, a w przypadku dzieci starszych nie rzadziej niż co 6 miesięcy.Sporządzanie protokołów z posiedzeń zespołu ds. oceny sytuacji dzieci przebywających w pieczy zastępczej i przekazywanie do zatwierdzenia przez dyrektora PCPR w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia tych zespołów.Konsultacje w zakresie oceny rodziny zastępczej lub prowadzącego rodzinny dom dziecka pod względem predyspozycji do pełnienia powierzonej im funkcji oraz jakości wykonywanej pracy. Prowadzenie dokumentacji i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowanie ocen sytuacji dziecka, rodziny zastępczej, prowadzących rodzinny dom dziecka składanych przez organizatora pieczy zastępczej do sądu. Udział w posiedzeniach zespołu ds. okresowej oceny sytuacji dziecka umieszczonego w instytucjonalnej pieczy zastępczej. Udział w sporządzaniu opinii, pełnienie funkcji opiekuna procesu usamodzielnienia. Pomoc osobie usamodzielnianej przy opracowywaniu indywidualnego programu usamodzielnienia. Współpraca z ośrodkiem adopcyjnym przy kwalifikowaniu dziecka do przysposobienia. Udział w opracowaniu i realizacji 3-letnich powiatowych programów dotyczących rozwoju pieczy zastępczej, zawierających między innymi coroczny limit rodzin zastępczych zawodowych.Udział w organizowaniu szkoleń dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka i dyrektorów placówek opiekuńczo-wychowawczych typu rodzinnego oraz kandydatów do pełnienia funkcji rodziny zastępczej, wadzenia rodzinnego domu dziecka lub pełnienia funkcji dyrektora placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego.Pomoc w organizowaniu pomocy wolontariuszy oraz opieki nad dzieckiem, w przypadku gdy rodzina zastępcza okresowo nie może sprawować opieki, m.in. z powodów zdrowotnych, losowych albo zaplanowanego wypoczynku. Podejmowanie działań wynikających z rozeznanych potrzeb, w tym udział w tworzeniu i realizacji programów osłonowych, opracowywanie projektów wniosków o dofinansowanie programów z zakresu realizacji zadań wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej. Wykonywanie zadań służbowych w szczególności w miejscu zamieszkania rodzin zastępczych, w instytucjach związanych z realizacją obowiązków, w siedzibie pracodawcy oraz w swoim miejscu zamieszkania. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PCPR w zakresie wykonywanych zadań, w celu zharmonizowania i zapewnienia jednolitego działania. Wspomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Współpraca w zakresie wykonywanych zadań ze środowiskiem lokalnym, ośrodkami pomocy społecznej, sądami i ich organami pomocniczymi, instytucjami oświatowymi, podmiotami leczniczymi, kościołami i związkami wyznaniowymi oraz z organizacjami społecznymi. spomaganie pracy Działu Opieki nad Dzieckiem i Rodziną w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej, o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie oraz wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Umowa o pracę zawarta na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownika.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2016-11-10 - Łęczna (lubelskie)

KOORDYNATOR SERWISU - PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

obsługa biura serwisu - koordynacja prac serwisu
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Barlinek (zachodniopomorskie)

KOLPORTER ULOTEK/HOSTESSA - od 200 PLN

roznoszenie ulotek/promocja
WHATEVENT Krzysztof Formella - 2017-04-26 - Gdynia (pomorskie)

INŻYNIER MECHATRONIK - 2 500 - 3 500 PLN

obsługa i utrzymanie w ruchu nowoczesnych maszyn i urządzeń
Spółdzielnia Mleczarska "MLEKOVITA" - 2016-11-24 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Zapewnienie sprawnej obsługi klienta poprzez doradzanie klientom wzakresie wyboru najlepszego produktu i sprzedaż.
Praktiker Polska Sp. z o.o. - 2016-04-20 - Zawada (opolskie)

PRACOWNIK SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 000 PLN

przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń diagnozowanie i rozpatrywanie reklamacji, naprawa i prowadzenie dokumentacji z zakresu maszyn wulkanizacyjnych
P.H.U. SZCZEPAN Krzysztof Szczepaniak - 2016-01-21 - Jabłonna Majątek (lubelskie)

POMOCNIK KUCHARZA DS. OPRACOWYWANIA P0RZEKĄSEK I RECEPTUR W STYLU FIT - od 2 300 PLN

Opracowywanie we współpracy z szefem kuchni receptur przekąsek w stylu fit i przygotowywanie tych przekąsek dla gości restauracji.Sala G
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat