KOORDYNATOR BIURA I KONTAKTÓW Z KLIENTAMI Łódź oferta pracy Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o.
Stanowisko: KOORDYNATOR BIURA I KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie biura, kontakty z klientami, obsługa administracyjna zarządu, korespondencja, współpraca z pracownikami i współpracownikami spółki
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 270, 90-457 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie biura, kontakty z klientami, obsługa administracyjna zarządu, korespondencja, współpraca z pracownikami i współpracownikami spółki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KOORDYNATOR BIURA I KONTAKTÓW Z KLIENTAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie, umiejętności administracyjne, obsługa klienta, mile widziane prawo jazdy kat. B, chęci do pracy i rozwoju na ww. stanowisku, predyspozycje indywidualne, umiejętność współpracy i komunikacji z osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Polskie Centrum Opieki Domowej Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 270, 90-457 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 270
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pilnowanie pracowników na podległych obiektach, sprawdzanie ewidencji, kierowanie ludźmi, przyjmowanie zamówień na towary
RADMAR KRUK, PIOTROWSKI Sp. Jawna - 2015-12-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Pilnowanie mienia w ogródkach i utrzymanie porządku i czystości (sprzątanie).
FAME SC - 2016-06-23 - Gdańsk (pomorskie)
Dekorowanie sal, kościołów na rózne okazje, robienie wieńcy i wiązanek, kompozycji kwiatowych, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Padew Narodowa (podkarpackie)
jw
BSK RETURN SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie poprawności wyrobów gotowych, według specyfikacji, prowadzenie dokumentacji dotycz. wyrobów, zgłaszanie
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
koordynowanie i zarządzanie pracą kierowców wózków jezdniowych na obszarze Mondiizapewnienie sprawnego sprzętu na zmianachzarządzanie maszynami na placachzapewnienie obsady pracowników na zmianachplanowanie urlopów i dni wolnychudzielanie instruktażu i szkoleńcodzienne raportowanie pracy kierowców
SEVIO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-24 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Racibórz (śląskie)
prace tynkarskie, prace ogólnobudowlane na terenie powiatu bełchatowskiego
4 Bud-Kompleks - 2016-05-16 - Bełchatów (łódzkie)
Koordynowanie pracowników tymczasowych z zagranicy, prowadzenie dokumentacji, tłumaczenie szkoleń BHP, podstawowa znajomość prawa pracy w Polsce, znajomość ustawy o pracy tymczasowej, podstawowa znajomość zagadnień kadrowo-płacowych. Osobiste składanie cv w biurze Manpower przy ul. Dąbrowskiego 238. Miejsce pracy Łódź, ul. Dąbrowskiego (możliwe inne lokalizacje na terenie Polski).
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Łódź (łódzkie)
Zatrudnienie obcokrajowców, pozyskiwanie obcokrajowców, pomoc przy legalizacji zatrudnienia cudzoziemców
Let's Deliver Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Gdańsk (pomorskie)
Wyrób ciast, mas cukierniczych, pomad,polew i lukrów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Konin (wielkopolskie)
- obsługa klienta- obsługa kasy fiskalnej- dbanie o zachowanie standardów sieci
"POLOMARKET" Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Żagań (lubuskie)
Rekrutacja pracowników pochodzenia ukraińskiego.Praca ok. 15 h/tyg.Umowa zlecenia na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Łódź (łódzkie)
koniecznośc utrzymywania kontaktów z kontrahentami koreańskimi, pozyskanie nowych kontrahentów koreańskich działających w branży przemysłu elektronicznego
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Krzywonoś (mazowieckie)
1. Prawidłowe zaplanowanie, wdrożenie, monitorowanie, ewaluowanie oraz koordynowanie zadań zapisanych w projekcie oraz organizowanie i koordynowanie pracy Biura Projektu Społecznie odpowiedzialny Wrocław.2. Ścisła współpraca z Liderem Projektu Społecznie odpowiedzialny Wrocław oraz pozostałymi Partnerami.3. Zarządzanie personelem projektu, w tym prawidłowe delegowanie zadań.4. Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej projektu.5. Koordynowanie realizacji zajęć z zakresu reintegracji zawodowej i społecznej, zgodnie z zapisami ustawy o zatrudnieniu socjalnym.6. Nadzór nad prawidłową realizacją form wsparcia przewidzianych w projekcie.7. Przygotowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi w ramach projektu.8. Dbanie o prawidłowe wydatkowanie środków finansowych.9. Identyfikacja zagrożeń prawidłowej i terminowej realizacji projektu, proponowanie działań zaradczych i naprawczych oraz wdrażanie procedur korygujących.10. Współpraca ze specjalistą obsługi finansowej projektu, głównym księgowym Centrum i Dyrektorem Centrum w sprawach związanych zaplanowaniem wydatkowania środków projektu.11. Dbałość o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji projektu, ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o finansach publicznych oraz o ochronie danych osobowych.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem. FORMA I TERMIN SKŁADANIA OFERT:Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu (decyduje data wpływu dokumentów).Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego, wraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko: koordynator w projekcie Społecznie odpowiedzialny Wrocław w terminie do dnia 27 lutego 2017r. do godziny 14:00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.INNE INFORMACJE:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Projekt Społecznie Odpowiedzialny Wrocław jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Oś priorytetowa: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działanie 4.3 Współpraca ponadnarodowa).Dodatkowych informacji udziela: p. Monika Zentkowska tel. (71) 782-35-15 w godz. 9.00-16.00.Oferta dostępna w sali E, C, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie samochodu do jazdy, ładowanie i nadzór nad prawidłowym załadunkiem, przewóz ładunku
PPHU BEMS-BUD MARCIN SOBCZAK - 2017-05-05 - Sieradz (łódzkie)
praca
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Organizacja biura śląskiego firmy w Jastrzębiu i Częstochowie, koordynowanie prac psychologów, teleopiekunów i sprzedawców, kontakt z urzędami, OPS-ami, osobami indywidualnymi, przygotowywanie planów działania i promocji, raportowanie do zarządu.
OPIEKANOVA Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Przyrządzanie potraw na bazie surowców i półproduktów.
Gospoda Podzamcze Anna Oździńska Stare Drawsko - 2015-12-03 - Stare Drawsko (zachodniopomorskie)
obsługa wózka widłowego, prace magazynowe
IDEA HR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-09-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
optymalizacja procesów planowania i produkcji dla klientów kluczowych
Constantia Teich Poland Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Rogowiec (łódzkie)
Umiejętności i uprawnienia: wykształcenie wyższe, znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego na poziomie min. B2; mile widziane inne zaświadczenia i dyplomy związane m. in. z jęz. obcym, tłumaczeniami lub ze sprzedażą; b. dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność budowania relacji z klientem i zapewniania wysokiej jakości jego obsługi, odpowiedzialne traktowanie powierzonych obowiązków, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i zaangażowanie, rzetelność, dokładność; dobra organizacja pracy; Zakres obowiązków: pozyskiwanie klientów, w tym wyjazdy służbowe na spotkania z klientami, bieżąca obsługa klienta (elektroniczna i telefoniczna), pozyskiwanie, realizacja i obsługa wszystkich etapów usług tłumaczeniowych (przyg. wycen tłumaczeń, przyjmowanie zleceń od klientów i przekazywanie ich do dalszej realizacji, monitorowanie przebiegu zleceń), rozliczanie usług, dbanie o prawidłowy przepływ informacji pomiędzy działami Spółki
INTER-LOGISTIC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)
prowadzenie tłumaczeń na miejscu klienta, zatrudnienie nowych pracowników z Ukrainy, ścisła współpraca z działem prawnym oraz urządami, dbanie o legalność pobytu i pracy pracowników, przygotowanie raportów dla klientów, poszukiwanie miejsc noclegowych dla pracowników
GERENDIS APO Sp. z.o.o. Sp.K. - 2017-12-12 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
•współpraca z głównym Informatykiem (wykonywanie zadań zleconych)•konfigurowanie, administrowanie i nadzorowanie sprzętem komputerowych oraz pozostałym niezbędnym do pracy oraz funkcjonowania firmy wewnątrz jak i na zewnątrz siedziby;•nadzorowanie i kontrolowanie pracy specjalistycznych systemów wewnątrz przedsiębiorstwa;•prowadzenie dokumentacji technicznej i serwisowej administrowanych systemów informatycznych;•aktualizacja oprogramowań na wszystkich sprzętach firmowych oraz zleconych klientów firmowych;•konserwacja i drobna naprawa sprzętu firmowego oraz zleconych klientów firmowych;•wykonywanie i weryfikacja kopii bezpieczeństwa systemów i bazy danych zgodnie z ochroną danych osobowych;
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kuniów (opolskie)
prace murarskie i wykończeniowe.Miejsce wykonywania pracy Mikołajki ul. Ptasia.
REM-BUD Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynacje wdrożenia nowego systemu kadrowo- płacowego. Główne zadania to kontakt z klientem wewnętrznym w celu uzyskania niezbędnych danych, sprawdzanie baz danych implementowanych do nowego systemu, uczestnictwo w szkoleniach z nowego systemu i szkolenie pracowników z jego obsługi. - Oferujemy: wsparcie kolegów z HR i IT. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace. Korzystne wynagrodzenie i system premiowy. Pakiet benefitów.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony od zaraz do 30.06.2018r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 w systemie zadaniowym. Wymagania: wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Bardzo dobra znajomość Excela. Mile widziana podstawowa znajomość spraw kadrowo placowych. Umiejętność szybkiego przyswajanie nowej wiedzy. Znajomość zaawansowana języka angielskigo( komunikacja emaliowa w języku angielskim uczestnictwo w szkoleniach w języku angielskim - online). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-750-38-48) w godzinach: 8:00-14:00 lub e-mail: inga.rudnicka (at) minovaglobal.com
MINOVA EKOCHEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-16 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
dyspozycje samochodów i rozliczanie kierowców
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Łużna (małopolskie)
Cięcie, zagęszczanie i reglanulacja folii
POLKOB RECYKLING Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Kosakowo (pomorskie)
Zakres obowiązków- spawanie elementów w zakresie swoich uprawnień- wykonywanie operacji spawania różnymi technikami za pomocą odpowiednio dobranych narzędzi.-przygotowanie elementów do spawania-organizowanie i obsługa stanowiska pracy i urządzeń do spawania- konserwacja powierzonego sprzętu- przestrzeganie przepisów BHP i innych przepisów obowiązujących przy wykonywaniu prac spawalniczychumowa zlecenie przez 3 miesiące, później umowa o pracę
VIKING YARD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Kodrąbek (zachodniopomorskie)
- koordynowanie robót budowlanych, zarządzanie personelem, czytanie projektów, realizacja pracy zgodnie z harmonogramem robót
BUILD Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Lipusz (pomorskie)