KIEROWNIK ZMIANY Siedlce oferta pracy EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientami, rozdzielanie zadań serwisantom, nadzór nad pracownikami serwisu ciągników siodłowych, dbanie o wysoką jakość wykonywanych napraw, optymalizację procesów działu serwisowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Małgorzaty Maciągowej 6, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientami, rozdzielanie zadań serwisantom, nadzór nad pracownikami serwisu ciągników siodłowych, dbanie o wysoką jakość wykonywanych napraw, optymalizację procesów działu serwisowego. Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik budowy środków transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.05.2016
Data zakończenia pracy: 15.08.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Technik mechanik budowy środków transportu (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, mechaniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość MS Office, znajomość budowy samochodów ciężarowych, doświadczenie w zarządzaniu pracą działu serwisowego, dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat.C ( mile widziane), umiejętność pracy pod presją czasu, wysokie kompetencje interpersonalne i komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Kazimierza Pułaskiego 19/21, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, świadectwa pracy, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: www.expresslogic.pl
Ulica pracodawcy: Kazimierza Pułaskiego
Numer budynku pracodawcy: 19/21
Profil działalności pracodawcy: transport międzynarodowy, spedycja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik budowy środków transportu
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
udzielanie pomocy ułatwiającej adaptację mieszkańcom przybyłym do Domu. Wdrażanie potrzebnych nawyków higieny, pomoc w podstawowych czynnościach życiowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Godów (świętokrzyskie)
Sprzedaż bezpośrednia oraz wspomaganie biur nieruchomości w sprzedaży budynków deweloperskich. Aktywny udział w planowaniu i realizacji projektów budowlanych firmy. Pozyskiwanie terenów pod budowę, koordynacja prac projektowych, uzyskiwanie pozwoleń budowlanych, odbiór budynków, kompletacja dokumentacji.Koordynacja prowadzonych prac budowlanych, przyłączy mediów, itp. Nadzór nad prowadzonymi budowami oraz podwykonawcami. Optymalizowanie procesów projektowych zapewniających wyższą rentowność firmy. Przygotowanie raportów z bieżącego stanu wykonania projektów.
FABRYKA DOMÓW SPOMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzorowanie robót budowlanych drogowych, praca Lubin i okolice
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2018-01-23 - Lubin (dolnośląskie)
sprzątanie klatek schodowych, biur, pomieszczeń śmietnikowych, mycie okien, pielenie, prace ogrodnicze, odśnieżanie zimą, sadzenie roślin, podlewanie, praca na różnych obiektach
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Zgorzała (mazowieckie)
przeprowadzanie przeglądów elektronicznych
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2016-07-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad obiektami i przebiegiem prac związanych z usługami porządkowymi. Zarządzanie zespołem pracowników. Praca na terenie woj. śląskiego.- Wynagrodzenie: od 3100-3600 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji i umiejętności. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zadaniowym. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży utrzymania czystości. Obsługa komputera - WORD, EXCEL. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-20:00) (Tel. 723-068-654) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Limanowskiego 9 m. lok. 1, 41-506 Chorzów) lub e-mail: g.baldys (at) probet.info.pl
PROBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)
jw.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, uczestniczenie w procesie dostaw towarów, nadzór nad dostawą towarów dla klientów, jego uzupełnieniem oraz skspozycją
Big Brands Group Sp. zo.o. - 2017-10-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć i zabaw dla dzieci oraz przygotowaniu zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Szklary Górne (dolnośląskie)
Praca elektromontera przy budowie linii napowietrznych, oświetlenia miast, oświetlenia dróg.
FIRMA INEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-05-18 - Dolna Grupa (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie linią kas, obsługa klienta na najwyższym poziomie, cooching zespołu
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-04-25 - Swarzędz (wielkopolskie)
dopilnowywanie pracy obsługi, czystości na sali restauracji, składanie zamówień, kontakt z dostawcami
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Mszczonów (mazowieckie)
Praca w sklepie w Piekarach Śląskich
"GIGANT II" ALINA, MAREK WOJEWÓDKA S.J. - 2017-08-17 - Piekary Śląskie (śląskie)
Kierowanie kilkudziesięcioma osobami w dziale produkcyjnym- Nadzór nad prawidłowym stanem technicznym parku maszynowego (termoferomierki, lasery, sztanctygle, giętarki termiczne, plotery UV, plotery solwentowe, plotery tnące, laminatory)- Organizacja i optymalizacja procesów produkcyjnych, - Kontrola terminowości, jakości i ilości wykonywanych produktów seryjnych- Współpraca z innymi działami (produkcja, logistyka, wyceny, konstrukcyjny, magazyn, zakupy)- Praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji
Vivenge sp. z o.o. - 2015-11-10 - Gręzówka (lubelskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
Firma "GARA "-Andrzej Walawski - 2016-12-07 - Łąka (podkarpackie)
• Kompleksowe zarządzanie sklepem• Osiąganie założonych celów sprzedażowych• Zapewnienie funkcjonowania sklepu-sklepów zgodnie z obowiązującymi standardami SPAR• Dbanie o wysoką jakość obsługi klientów• Motywowanie, organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu
SPAR POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż eksportowa i krajowa wyrobów produkowanych w spółdzielni, zakupy oraz sprzedaż surowców.
Spółdzielnia Ogrodnicza "Zamvinex" - 2016-02-08 - Łąkta Górna (małopolskie)
tworzenie planów i koordynacja projektów firmowych ukierunkowanych na rynek wschodni, ustalanie celów i zadań poszczególnych współpracowników ( w tym rosyjskojęzycznych), prowadzenie dokumentacji projektów firmy, współpraca z rosyjskojęzycznymi pracownikami firmy;WYMAGANIA:wykształcenie min. średnie, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, umiejętność obsługi komputera, w tym Pakietu Ms Office, bardzo dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiegopraca-10h/tygodniowo, 40h/miesięcznie - wynagrodzenie 2.000
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
RESTAURACJA PUB PABLO PICASSO JOANNA ŁOZA - 2016-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Zarządzanie, nadzorowanie i kierowanie bieżącą działalnością Sekcji Świadczeń Rodzinnych, zapewnienie właściwej organizacji pracy Sekcji, dokonywanie podziału zadań, nadzór nad planowaną i terminową realizacją przypisanych Sekcji zadań, przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, sporządzanie sprawozdań, wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz świadczeń wychowawczych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń, zapewnienie funkcjonowania w Sekcji Świadczeń Rodzinnych adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
praca w biurze oraz terenie, spotkania z kluczowymi klientami, monitorowanie pracy zespołu handlowego, dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
MELDOM S.C. - 2018-03-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjęcie towaru, obsługa klientów, utrzymanie porządku na terenie sklepu, obsługa kasy fiskalnej
MAREK CEBULA - 2017-09-22 - Prószków (opolskie)
prowadzenie sekretariatu, odbiór, wysyłanie i segregacja poczty, prowadzenie kalendarza/ terminarza Adwokata, rozmowy z klientami i instytucjami, mała księgowość, sporządzanie prostych pism do Sądów i instytucji, praca samodzielna itp.
Kancelaria Adwokacka - 2016-11-24 - Tczew (pomorskie)
Zapewnienie doskonałości operacyjnej Centralnego Biura Obsługi. Wdrożenie i zarządzanie globalnym problemem. Proces eskalacji; Wdrożenie i utrzymanie personelu i harmonogramów Centralnego Biura Obsługi. Zapewnienie obecności personelu w ilości niezbędnej do zagwarantowania odpowiedniej ochrony i utrzymania SLA; Przygotowanie personelu Centralnego Biura Obsługi do wspierania nowych technologii i utrzymanie odpowiedniego poziomu umiejętności analityków i koordynatorów uczestnictwa w pracach; Ocena umiejętności technicznych oraz opracowanie i utrzymanie planu szkoleniowego;
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zabierzów (małopolskie)
KIEROWNIE BUDOWAMI W SPOSÓB ZGODNY Z PROJEKTAMI , POZWOLENIAMI NA BUDOWĘ ORAZ PRZEPISAMI PRAWA BUDOWLANEGO
PETROTECH ADAM PAKULSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)
Zarządzanie salonem RTV,AGD,IT / MMZarzadzanie zespołem pracownikówRealizacja planów sprzedażowychUtrzymanie wysokiego standardu obsługi klientaMotywowanie i ocenę pracownikówOrganizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołuCoaching pracowników
Terg S.A. - 2017-08-10 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Mroków (mazowieckie)
obsługa klientów w zakresie transportu międzynarodowego, rozwijanie długotrwałej współpracy z klientami, przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami, budowanie współpracy z przewoźnikami, zarządzanie podległym zespołem
ZAMMLER POLSKA SP.Z O.O. / Rolas Trans Sp.z o.o. - 2017-07-13 - Pruszków (mazowieckie)
współtworzenie i dbanie o sprawne wykonywanie strategii rozwoju kanałów e-commerce w obrębie firmy- zarządzanie codziennym funkcjonowaniem sprzedaży i rozwoju kanałów e-commerce: sprzedaż, wysyłki, zwroty, reklamacje, sprawne funkcjonowanie strony internetowej, monitorowanie komentarzy- merchandising: dbanie o to, aby oferta firmy w kanałach e-commerce była zgodna ze stanem magazynowym, przejrzysta, atrakcyjna, dobrze wypozycjonowana, konkurencyjna, dbanie o zgodność treści z rzeczywistością, jakość zdjęć, etc.- sprzedaż: dbanie o dynamiczny wzrost sprzedaży, dzienny monitoring rezultatów, okazjonalne szkolenie obsługi klienta pod kątem sprzedażowym- marketing: planowanie i dbanie o wykonywalność promocji i ofert specjalnych, marketing mix, dbanie o efektywne wykonywanie strategii we wszystkich kanałach. m.in.: SEO, SEM, media społecznościowe, email marketing, sieci afiliacyjne, content marketing, marketing automation- raportowanie - sprzedaż, zysk, marketing performance, KPIs - w cyklu dziennym, tygodniowym i miesięcznym; przewidywanie trendów, rekomendacje- project management: new product launch, wprowadzanie nowych modułów i funkcjonalności na stronie, usprawnianie procedur wewnątrz firmy, w porozumieniu z managerem ds. B2B oraz właścicielem- wspieranie pozostałych członków zespołu wg potrzeb
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Kraków (małopolskie)
Praca w biurze przy firmie transportowej. Miejsce wykonywania pracy: Żarska Wieś / Bolesławiec
Promo Logistic Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)