KIEROWNIK ZMIANOWY PRODUKCJI - DAWIDY Dawidy oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA
Stanowisko: KIEROWNIK ZMIANOWY PRODUKCJI - DAWIDY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: bieżące nadzorowanie i koordynowanie procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie zespołem pracowników, znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych i automatyki, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6 od poniedziałku do piątku
Data publikacji: 2016-05-10
Lokalizacja: Dawidy (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 51, 05-090 Dawidy, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
bieżące nadzorowanie i koordynowanie procesów produkcyjnych, efektywne zarządzanie zespołem pracowników, znajomość zagadnień związanych z obsługą utrzymania ruchu urządzeń produkcyjnych i automatyki, praca trzyzmianowa w godz. 6-14; 14-22; 22-6 od poniedziałku do piątku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZMIANOWY PRODUKCJI - DAWIDY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dawidy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.05.2016
Data zakończenia pracy: 09.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, minimum 2-3 lata stażu pracy na stanowisku, uprawnienia i umiejętności - niewymagane, znajomość języków obcych niewymagana
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MAGA" ELŻBIETA OSIŃSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Warszawska 51, 05-090 Dawidy, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Raszyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dawidy
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 51
Profil działalności pracodawcy: Produkcja sałatek i surówek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw innych typów usług gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
§ Kreowanie i wdrażanie strategii marketingowej§ Budowanie wizerunku firmy i standardów marketingowych§ Odpowiedzialność za materiały marketingowe w interncie, strony internetowe, wizualizację produktów§ Koordynacja i planowanie działań w ramach programu lojalnościowego§ Odpowiedzialność za organizowanie kampanii eventów i innych działań w terenie§ Zarządzanie komunikacją i reklamą on line§ Współpraca z działem informatycznym,§ Współpraca z działem PR i relacje z mediami§ Koordynacja prac nad wydawnictwem wewnętrznym§ Zarządzanie zespołem podległych pracowników
INFORMATION TECHNOLOGY AGENCY SERVAQ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-28 - Oświęcim (małopolskie)
sprawowanie nadzoru nad sprawami administracyjnymi firmy, zarządzanie personelem administracyjnym w spółce, kontakt z cenrtala w Korei.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Mysłowice (śląskie)
przewóz towarów, teren kraju
USŁUGI TRANSPORTOWE-SZYLAR ZDZISŁAW i Urszula "SZYL-TRANS" - 2015-12-09 - Elzanowo (kujawsko-pomorskie)
Identyfikowanie i dokumentowanie zadań i działań HR, które mają zostać przeniesione do SSC na podstawie Centralnych Procesów Pracowniczych i poza nimi; Wsparcie działań w zakresie tłumaczeń dotyczących systemu, dokumentacji, jak i materiałów odnoszącychsię do zarządzania zmianą; Zapewnienie skoordynowania działań projektowych z globalnymi zespołami HR, dokumentacją oraz materiałami dotyczącymi zmiany, tam, gdzie ma to zastosowanie;Wspieranie analiz i porad w zakresie projektowania i wdrażaniastruktur i strategii mających na celu poprawę efektywnościorganizacyjnej HR; Współpraca z różnymi funkcjami HR napoziomach lokalnym (HRD, HRM itp.), regionalnym i globalnym /korporacyjnym w celu zapewnienia wysokiego poziomu spójności we wszystkich działaniach w okresie przejścia; Zapewnienie koordynacji na wszystkich szczeblach w ramach organizacji HR w zakresie przyszłego krajobrazu procesów i portali usług; Zapewnienie wymiany wiedzy i wspieranie procesu nieustannego doskonalenia (na szczeblach globalno-regionalno-lokalnym);Przygotowywanie regularnych raportów dotyczących projektów; Wykonywanie pracy zgodnie ze standardami ustanowionymi dla call center / centrum obsługi; Tworzenie, prowadzenie i rozwijanie zespołu przedstawicieli Centrum Obsługi, w tym prowadzenieregularnych działań związanych z zarządzaniem; Praca zekspertami w zakresie prowadzonych spraw oraz kontaktowanie się z klientami w celu udzielenia im ostatecznych odpowiedzi; Objaśnianie innym pracownikom instrukcji dotyczących wykonywania pracy, w razie konieczności adaptowanie zaleceń do bieżących potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska. Praca w Laskowej
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "OLEXBUD" PAWEŁ OLEKSY,Kąty - 2016-07-04 - Brzesko (małopolskie)
Osiąganie odpowiednich wyników zespołu poprzez zarządzanie zespołem logistyków, kierowanie i motywacja podległego zespołu, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie przestrzegania procedur i standardów panujących w firmie, rozpatrywanie reklamacji, raportowanie wykonywanych zadań.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Nadzór nad infrastrukturą zakładu. Systematyczna praca administracyjna.
"ASA" SP.Z O.O.- Głubczyce - 2017-05-15 - Głubczyce (opolskie)
wg. zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Radomsko (łódzkie)
kierowanie i nadzór nad pracą działu handlowego (branża motoryzacyjna)wynagrodzenie 5000 zł+premia
I. CAR Sp. z o. o. - 2018-01-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie i wydawanie sprzętu inzynieryjno-saperskiego na podstawie dokumentacji; prowadzenie ewidencji magazynowych; udział w inwentaryzacji; konserwacja sprzętu w magazynie; porównywanie stanów; prowadzenie okresowych kontroli stanu ilościowego; załadunek i rozładunek sprzętu; nadzór nad stanem ilosciowym zapasów na magazynie
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-03-03 - Sulechów (lubuskie)
ochrona obiektu
Firma Ochrony, Szkolenia, Asekuracji FOSA Sp. z o.o. - 2017-10-18 - Żory (śląskie)
Nadzór nad budową, kierowanie zespołem ludzi
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE PIN-BUD Ryszard Pinkiewicz - 2016-03-02 - Puławy (lubelskie)
Przyjmowanie towaru i układanie w magazynie, utrzymywanie czystości w aptece.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Milanówek (mazowieckie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol).
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Litwa (Litwa)
Przygotowywanie dokumentów finansowych i przekazywanie do biura rachunkowego, prowadzenie wynagrodzeń, kosztów, przychodów, fakturowanie, prowadzenie akt pracowników, wysyłanie deklaracji ZUS.
Finance & Property Management - 2016-07-26 - Skorochów (opolskie)
planowanie i organizowanie pracy, nadzór służbowy nad wykonywanymi zadaniami. Kontakt e-mail: agnieszka.ludwicka (at) zurip.com.pl
Zakład Usług Remontowych i Produkcyjnych " ZURiP" S.A - 2016-09-16 - Małogoszcz (świętokrzyskie)
organizacja działalności handlowej w biurze, wsparcie oraz motywowanie zespołu podległych przedstawicieli handlowych (w Polsce oraz w innych krajach UE) - komunikacja w j.angielskim; organizacja pracy zespołu; rozwiązywanie bieżących problemów; prowadzenie rekrutacji do zespołu sprzedażowego na terenie UE: umieszczenie ogłoszeń o pracę w krajach UE, organizowanie oraz przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami do pracy (tel. lub Skype); raportowanie działań
kontakt przez OHP - 2016-07-25 - Radom (mazowieckie)
Kierownik placówki warsztatów terapii zajęciowej w Mrągowie
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE "HOŁYSZKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Handzlówka (podkarpackie)
1. Przygotowanie i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji indywidualnych w ramach reintegracji społecznej2. Prowadzenie dokumentacji związanej z warsztatami oraz konsultacjami.3. Współpraca przy rekrutacji uczestników do projektu.4. Organizacja i współprowadzenie dodatkowych form wsparcia przewidzianych w projekcie.5. Organizacja i nadzór na wolontariuszami i wolontariatem w ramach działań projektowych6. Organizacja i nadzór na działaniami integracyjnymi dla uczestników projektu i ich rodzin.7. Wypracowanie rezultatów projektu w zakresie rezultatów reintegracji społecznej.8. Przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych.9. Ścisła współpraca z kadrą projektu w zakresie aktywizacji społeczno-zawodowej uczestników.10. Archiwizacja dokumentacji projektu.Wymagane dokumentyŻyciorys zawodowy (CV) i list motywacyjnyPodanie o przyjęcie na stanowisko objęte naboremKserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naboremKserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naboremKserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE Oświadczenie o niekaralności Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku Inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń.Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naboremWymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. oochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883, Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662, z 2015 r. poz. 1309 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2008 Nr 223 poz. 1458; Dz. U. z 2014 r. poz. 1202, z 2015 r. poz. 1045, 1220.).VIII. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: psycholog w Projekcie Akcja Integracja! w terminie do dnia 10 luty 2016 roku r. do godziny 15:30. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Maja Domańska tel. (71) 782-35-21 od poniedziałku do piątku wgodz. 8.0015.00.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizownie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzanie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów, przygotowanie i uczestniczenie w inwentaryzacji, organizowanie sprzedaży w sposób umożliwiający realizacji planów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Mielno (zachodniopomorskie)
wspieranie sprzedaży poprzez działania promocyjne, zachęcanie do kupna produktów, rozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-12-14 - Kolno (podlaskie)
szycie, przygotowywanie materiałów do szycia
"Hotel Jabłoński" AUTO MERC Kazimierz Jabłoński - 2016-04-08 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
wypiekanie pieczywa, obsługa maszyn i urządzeń do wyrobu pieczywa
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Nadzór nad robotami kolejowymi na terenie budowy
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "C&D" s.c. Sobiesław Ciura, Ireneusz Michalski - 2017-02-15 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
w/g stanowiska
PPHU ELBA Jan Bańcyrowski - 2017-01-23 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
kontakt telefoniczny601300669 w godz. 7-17doświadczenie
DEKOR SŁAWOMIR RUDNICKI - 2016-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedawca w sklepie ze sprzętem AGD, RTV
"Euro-Net" - 2016-10-21 - Mielec (podkarpackie)
kierownik kieruje i nadzoruje pracę grupy technicznej, organizuje i nadzoruje prawidłowy i zgodny z przepisami przebieg remontów i modernizacji jednostek pływających, sporządza specyfikacje remontowe jednostek pływających i obiektów nawigacyjnych, organizuje prace i nadzoruje sprawy związane z transportem kołowym oraz urządzeniami technicznymi, prowadzi kontrole i paszportyzację dokumentacji jednostek pływających
Urząd Morski - Baza Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu - 2016-01-28 - Świnoujście (zachodniopomorskie)