KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY Starogard Gdański oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AB" UNI SERVIS MIROSŁAW STOSIK

Stanowisko: KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY

Wynagrodzenie: od 5 500 PLN

Zakres obowiązków: - zapewnienie sprawności działań operacyjnych całego zakładu- opracowywanie długoterminowych planów rozwoju firmy- kontrolowanie i optymalizacja kosztów- bezposredni nadzór nad pracą poszczególnych działów- zapewnienie terminowości i wysokiej jakosci- nadzorowanie i motywowanie pracowników- planowanie i nadzór nad realizacją budżetuMiejsce pracy: STAROGARD GDAŃSKI / PELPLIN

Data publikacji: 2016-05-18

Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)

Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AB" UNI SERVIS MIROSŁAW STOSIK

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- zapewnienie sprawności działań operacyjnych całego zakładu- opracowywanie długoterminowych planów rozwoju firmy- kontrolowanie i optymalizacja kosztów- bezposredni nadzór nad pracą poszczególnych działów- zapewnienie terminowości i wysokiej jakosci- nadzorowanie i motywowanie pracowników- planowanie i nadzór nad realizacją budżetuMiejsce pracy: STAROGARD GDAŃSKI / PELPLIN

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ZARZĄDZAJĄCY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016

Data zakończenia pracy: 30.11.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagania konieczne: min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, wiedza z zakresu finansów i ekonomii przedsiębiorstw, doświadczenie w optymalizacji kosztów przedsiębiorstwa, umiejętności z zakresu zarządzania zespołem, wysoki poziom zdolności analitycznychmile widziane wykształcenie wyższe ekonomiczne

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "AB" UNI SERVIS MIROSŁAW STOSIK

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Adres pracodawcy:
Rycerska 5, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie do pracodawcy

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: starogardzki

Gmina pracodawcy: Starogard Gdański

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański

Adres strony pracodawcy: www.abuniserwis.pl

Ulica pracodawcy: Rycerska

Numer budynku pracodawcy: 5

danePracodawcy_nrKraz: 724

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 18.05.2016

Oferta pracy ważna do: 17.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 18.05.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 18.05.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK ROBÓT - od 14 960 PLN

- Nadzorowanie placu budowy,- Nadzorowanie i kontrolowanie postępu robót,- Prowadzenie dokumentacji budowlanej,- Organizowanie pracy własnej oraz podległego zespołu, - Koordynowanie prac podwykonawców,- Inne zadania wynikające ze specyfikacji stanowiska pracy.Miejsce wykonywania pracy: plac budowy LG Chem Wrocław Energy Sp. z o.o.ul. LG 1A, Biskupice Podgórne, 55-040 KobierzyceProponowany okres zatrudnienia: 2.07.2018-30.06.2021r.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 100 PLN

obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, dbanie o porządek,
"U RAFAŁA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)

KIEROWNIK SKLEPU MOBILNEGO - od 2 000 PLN

prowadzenie moblinego sklepu na kółkach, obsługa i pozyskiewanie klientów, zamawianie towarów, układanie tras, dystrybucja materiałów promocyjnych, prowadzenie ewidencji i rozliczanie kasowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łuków (lubelskie)

OPERATOR POCIĄGU LOGISTYCZNEGO - od 3 000 PLN

obsługa pociągu logistycznego, nadzorowanie przepływu materiału za pomocą systemu skanowania BAR code, bieżąca obsługa stacji suszenia i podawania granulatu oraz wymiana materiałów pobieranych do suszenia,
COROPLAST HARNESS TECHNOLOGY SP. Z O.O. SP.K. - 2018-03-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACYJNO GOSPODARCZEJ - od 2 600 PLN

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m.in.:1) organizowanie pracy oraz sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem obowiązków przez podległych pracowników: kuchni, kierowcy, konserwatora, pracownika gospodarczego, magazyniera, pracownika administracyjno-gospodarczego - określanie zadań i dokonywanie podziału pracy pomiędzy podległym personelem, opracowanie i powierzenie zakresu czynności dla każdego pracownika, organizowanie zastępstw,2) kierowanie, koordynacja i organizacja działań administracyjno-gospodarczych w celu sprawnego funkcjonowania i realizacji zadań,3) analizowanie stanu realizacji zadań, za które kierownik odpowiada,4) prowadzenie dokumentacji, korespondencji i innych czynności wynikających z pełnionej funkcji kierownika,5) realizacja spraw z zakresu kontroli zarządczej,6) administrowanie obiektów jednostki i z tego tytułu odpowiada za :- utrzymanie w należytym stanie pomieszczeń wewnętrznych budynku, elewacji oraz dachu a także planowanie i kierowanie remontami,- utrzymanie w pełnej sprawności (i konserwacja) urządzeń kuchni, sieci sanitarnej i wodociągowej, sieci elektrycznej, maszyn i urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz wyposażenia budynku w meble, sprzęt itp.,- właściwe zabezpieczenie budynków jednostki zgodne z przepisami p/poż,- organizowanie działania mającego na celu utrzymanie porządku i czystości w budynkach oraz wyglądu i stanu terenu wokół budynków w tym jezdni, tras chodnikowych, trawników i zieleni, dbanie o wywożenie śmieci, nieczystości,- nadzorowanie właściwego stanu pomieszczeń magazynowych, gospodarczych, garaży itp.- zapewnienie prawidłowej eksploatacji nieruchomości, gospodarki paliwowo-energetycznej (urządzeń energetycznych, urządzeń chłodniczych, instalacji elektrycznej, sieci wodno kanalizacyjnej, sprzętu techniczno gospodarczego),- przeprowadzenie okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń technicznych oraz sprzętu w celu zapewnienia niezbędnych napraw i zabiegów konserwacyjnych,- ustalanie planów zabiegów konserwacyjnych oraz napraw urządzeń energetycznych, chłodniczych i sanitarnych i innych,- kontrolowanie prawidłowości przeprowadzonych konserwacji, napraw i remontów, racjonalnego wykorzystania zużytych na ten cel środków rzeczowych i finansowych,- prowadzenie dokumentacji związanej z administrowaniem budynków,7) organizowanie i nadzorowanie prawidłowej realizacji ustawy prawa zamówień publicznych, organizowaniem przetargów, zapytań o cenę, negocjacji i innych trybów, sporządzaniem pełnej dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, przygotowywanie projektów umów do realizacji zadań jednostki,48) organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem Domu w artykuły spożywcze, środki chemiczne i czystości oraz sprzęt do utrzymania czystości, sprzęt medyczny, inny będący na wyposażeniu Domu, leki dla mieszkańców, a także materiały na potrzeby kulturalno-oświatowe, terapię zajęciową, odzież i środki BHP i p/poż,9) organizowanie transportu oraz nadzór nad należytym wykorzystaniem środków transportu - kontrola rozliczania paliwa, oleju do samochodów itp.,10) nadzorowanie poprawności prowadzenia dokumentacji dotyczącej odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników,11) nadzór w zakresie spraw kadrowych oraz bhp,12) nadzór nad prawidłowym i bieżącym prowadzeniem dokumentacji magazynowej (przychody, rozchody itp.),13) odpowiada za prawidłowe oraz terminowe przygotowanie jadłospisów,14) przygotowywanie projektów: zarządzeń, regulaminów, instrukcji, procedur itp.,15) odpowiada za właściwe prowadzenie i umieszczanie niezbędnych informacji na stronie internetowej Domu Pomocy Społecznej w Lubawie,16) sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym oraz legalności, celowości i gospodarności z dokonywanych wydatków,17) stosowanie obowiązujących przepisów zewnętrznych i wewnętrznych w obszarze realizowanych zadań oraz kontrola ich przestrzegania przez podległy personel,18) organizowanie własnego stanowiska pracy,19) dokonywanie kontroli wewnętrznej,20) zapobieganie marnotrawstwu, niegospodarności i kradzieżom,21) współuczestniczenie w procesie planowania realizacji zadań jednostki,22) rzetelne i terminowe sporządzanie dokumentacji i sprawozdawczości, przekazywanie informacji właściwym instytucjom , osobom oraz rozliczenie zadań,23) dokształcanie i doskonalenie własnych kwalifikacji oraz podległego personelu,24) prowadzenie instruktażu stanowiskowego w zakresie bhp każdego nowo przyjętego pracownika, prowadzenie okresowych szkoleń, instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników jednostki,25) występowanie z wnioskami w sprawach związanych z przyjmowaniem, awansowaniem, nagradzaniem, karaniem i zwalnianiem podległego personelu,26) uczestniczenie w pracach powoływanych zespołów, komisji,27) pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu, kierownik jest członkiem Zespołu Terapeutyczno-Opiekuńczego,28) ścisła współpraca z Główną Księgową, Kierownikami Działów oraz innymi pracownikami,29) wykonywanie innych obowiązków i zadań administracyjno-gospodarczych wynikających z przepisów w zakresie działania jednostki i zlecanych przez Dyrektora.
Dom Pomocy Społecznej w Lubawie - 2016-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK BUDOWY - od 5 500 PLN

bezpośredni nadzór na budowie, praca na terenie woj. łódzkiego
"VORTEX-BUD" SP. J. - 2018-04-24 - Bełchatów (łódzkie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 2 500 PLN

zarzadzanie sklepem, kierowanie zespołem pracowników
Firma Produkcyjno - Handlowa " WDT " Wiesław Salwa - 2017-04-10 - Żółkiewka-Osada (lubelskie)

KIEROWNIK RECEPCJI - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiemII zmiany 6-14/ 14-22 pn-nd Praca: HOTEL ŻUŁAWY ul. Królewiecka 126 Eg Wynagrodzenie od 2500 zł brutto
AURA Sp. z o.o. - 2017-05-30 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK KUCHNI I STOŁÓWKI-ZASTĘPCA - od 2 100 PLN

Kierowanie pracą pracowników kuchni i stołówek oraz pracowników magazynów żywnościowych. Wymagane: wykształcenie średnie (technik żywienia), preferowane wyższe o kierunku technolog żywienia zbiorowego lub dietetyk, obsługa komputera, podstawowa znajomość pakietu Office (Word, Excel i PowerPoint), książeczka Sanepid-u, kurs i znajomość systemu HACCP, doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim - 5 lat, wyższym - 3 lata. Praca - Grupa Zabezpieczenia Skwierzyna.Tel.: 261 676 251 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-11-21 - Wędrzyn (lubuskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - do 13 PLN

pomoc przy obsłudze stanowisk produkcyjnych, pakowanie elementów, zgrzewanie i montaż elementów miedzianych, obsługa zgrzewarek
kontakt przez PUP - 2017-01-03 - Świętochłowice (śląskie)

KIEROWNIK REJONU EKSPLOATACJI BUDYNKÓW - 3 000 - 4 500 PLN

Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania podległego rejonu, w celu realizacji zapisów umów o zarządzanie, nadzór nad właściwym wykonaniem obowiązków zarządcy zgodnie z przepisami prawa, przygotowywanie wystąpień, wniosków i informacji w prowadzonych sprawach do organów administracji państwowej i samorządowej oraz koordynacja pracy podległego zespołu(ok.20 osób).
Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Zabrze (śląskie)

KIEROWNIK BIURA - do 2 500 PLN

Bieżąca obsługa administarcyjna biura. Koordynowanie pracy w firmie. Odbieranie i koordynowanie dokumentacji, meili, poczty.
"LOKIS" S.C. Kwaśnik Jarosław, Kwaśnik Jolanta - 2016-02-08 - Koszwały (pomorskie)

KIEROWNIK ZARZĄDZANIA ZMIANĄ ORGANIZACJI - od 24 583,33 PLN

Zarządzanie procesem zmiany w ramach Organizacji. Realizacja zadań związanych z zarządzaniem interesariuszami, ocena gotowości do zmiany i zarządzanie komunikacją w związku z transformacją, które będzie mieć miejsce w biurach ABB z wykorzystaniem narzędzi własnych i technologii HCL.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Zabierzów (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 1 850 - 2 200 PLN

Wykonywanie prac fizycznych na budowie: prace wykończeniowe, tapetowanie, murowanie
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU INFORMATYKI/TEAM LEADER FRONT END - od 19 583 PLN

Obowiazki w obszarze Front office, oprogramowania: XML/SSD/XSL i optymalizacji SQL; wsparcia zespołów do sprawy rozwoju i otoczenia odpowiedzialnego za produktywność; GUI, zarządzanie przepływem energii; rozwój i projektowanie baz danych.
RST UTILITY POLAND SPÓŁKA ZOGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2016-01-22 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK BUDOWY - 1 850 - 3 000 PLN

praca na stanowisku kierownika budowy
GARDENBUD Sp. z o.o. - 2016-04-25 - Kraków (małopolskie)

KIEROWNIK KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA - od 9 000 PLN

Osoba pracująca na stanowisku będzie odpowiedzialna za: organizowanie, zarządzanie oraz kontrolowanie pracy podwładnych, włącznie ze wszystkimi działami administracyjnymi; nadzorowanie rekordów księgowych odnoszących się do danych oddziałów firmy w sposób dokładny, pełny oraz zgodny z wymaganiami czasowymi; zapewnienie zgodności rekordów księgowych z US GAAP oraz innymi wymaganiami ustawowymi, a także zgodności z wewnętrznymi procedurami i politykami PMI; implementację wzorów organizacji pracy zgodnie z kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) oraz wytycznymi SLA-OLA; administrowanie faktur przychodzących i/lub oświadczeń o wydatkach oraz przetwarzania zleceń płatniczych; kontrolę nad wejściami do systemu rachunków i kont sprawozdań bilansowych, w celu zapewnienia ich zgodności z wymaganiami ustawowymi; zarządzanie transakcjami bankowymi i kompensowanie walut; współpraca w zamykaniu i/lub przygotowywaniu rachunków statutowych i rachunków wg US GAAP, a także deklaracji podatkowych; przygotowywanie raportów statystycznych i finansowych i/lub procesów budżetowych; proponowanie i wdrażanie zmian i ulepszeń w procedurach księgowych w celu ciągłego wzrostu efektywności.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Kraków (małopolskie)

KELNER - od 1 850 PLN

Obsługa gości i restauracji, obsługa kasy fiskalnej i komputera bazowego, przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych
Marek Rozwora PAT-KON - 2016-10-06 - Skarboszewo (mazowieckie)

MONTAŻYSTA - od 2 000 PLN

Zespalanie konstrukcji stalowych ( nawiercanie, skręcanie, przycinanie, szlifowanie powierzchni), rozładunek i załadunek, transport konstrukcji
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Koszalin (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK ZESPOŁU - PRUSZKÓW - od 2 172 PLN

Kierowanie pracą konserwatorów, kosztorysowanie, rozliczanie robót, planowanie konserwacji i remontów nieruchomości, znajomość programów komputerowych (Word, Excel), praca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, wynagrodzenie: 2 172 zł + 35% premii + dodatek funkcyjny
Ośrodek Reprezentacyjny Ministerstwa Obrony Narodowej - 2016-01-21 - Pruszków (mazowieckie)

KIEROWNIK BUDOWY - 3 000 - 7 000 PLN

wykształcenie min. średniedoświadczenie na ww stanowiskuuprawnienia kierownika budowy
HYDROHAND Andrzej Guździoł - 2017-05-31 - Czekanów (wielkopolskie)

KIEROWNIK MARKETU (BNIN) - od 3 700 PLN

kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2017-01-19 - Kórnik (wielkopolskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 3 300 PLN

zarządzanie zespołem pracowników produkcyjnych podczas zmiany, organizacja i koordynacja codziennych zadań działu promocji podczas zmiany, sprawna komunikacja podczas przejęcia zmiany oraz przeprowadzenie kontroli fizycznej linni, nadzór nad jakością, efektywnością i bezpieczeństwem procesów produkcyjnych, odpowiedzialność za kontrolowanie warunków pracy i podnoszenie świadomości pracowników z zakresie bezpieczeństwa pracy, koordynacja programu wewnętrznych szkoleń
B&J Fashion Group - 2016-10-10 - Bieruń (śląskie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Miejsce pracy: Opole, ul. Niemodlińska. Dbanie o ekspozycje towrów ,obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży, praca w godz.6:15-14:15/14:15-22:15
Dino Polska S.A. - 2018-03-24 - Opole (opolskie)

KIEROWNIK BUDOWY W BRANŻY DROGOWEJ - od 6 500 PLN

Nadzorowanie prac budowlanych
FIRMA BUDOWLANA "FOBIS" SP. Z O.O. - 2016-07-08 - Lubin (dolnośląskie)

KIEROWNIK OPINIODAWCZEGO ZESPOŁU SĄDOWYCH SPECJALISTÓW - 4 200 - 7 100 PLN

Organizacja pracy zespołu i kierowanie jego pracą. Kontrola procedury badań i standardów metodologii opiniowania przez specjalistów. Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich i ich rodzin. Kontrola sposobu współdziałania sądowych specjalistów z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK PRZYGOTOWUJĄCY POSIŁKI TYPU FAST FOOD - 1 017,4 PLN

przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Wyszków (mazowieckie)

PRACOWNIK INWENTARYZACJI - do 16 PLN

Zliczanie towaru na sklepie wg. określonych instrukcji
kontakt przez OHP - 2017-12-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)