KIEROWNIK ODDZIAŁU -1463 Świdnica oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowa - Kredytowa Im. Unii Lubelskiej
Stanowisko: KIEROWNIK ODDZIAŁU -1463
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: zarządzanie pracą zespołu, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów finansowych, prowadzenie działań marketingowych, raportowanie podejmowanych działań.
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowa - Kredytowa Im. Unii Lubelskiej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałbrzyska 12, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zarządzanie pracą zespołu, realizacja planów sprzedażowych poprzez aktywną sprzedaż produktów finansowych, prowadzenie działań marketingowych, raportowanie podejmowanych działań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK ODDZIAŁU -1463
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik placówki bankowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 1 rok pracy w instytucji finansowej, zdolności interperconalne, aktywna sprzedaż.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowa - Kredytowa Im. Unii Lubelskiej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, św .pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Giełda Pracy - w Świdnicy, godz. 10.00, Termin: spotkanie rekrutacyjne - w dniu 26.09.2016, ul. Wałbrzyska 12 w Świdnicy, godz. 10.00, Godziny : od 10.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Profil działalności pracodawcy: Spółdzelcza Kasa Oszczędnościowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik placówki bankowej
Data dodania oferty pracy: 16.09.2016
Oferta pracy ważna do: 17.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie kadr,- prowadzenie sekretariatu,- współpraca z koordynatorem
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Sieraków (wielkopolskie)
nadzorowanie realizacji bieżących obowiązków w sklepie, decydowanie o doborze asortymentu, nadzór nad składaniem zamówień, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta, zarządzanie personelem, sporządzanie raportów sprzedażowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
FAN M.M.S. ANTONIUK - 2016-09-16 - Bochnia (małopolskie)
nadzór nad magazynem i jego pracownikami, zarządzanie oraz motywowanie podległych pracowników, nadzór nad procesem przyjęcia i alokacji towarów, prowadzenie wymaganej dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zapewnienie pomyślnego wykonania projektu informatycznego i bliska współpraca z menadżerem biznesowym projektu nad ogólnym sukcesem projektu, planowanie, koordynowanie i wykonanie projektu informatycznego zgodnie z ustalonym zakresem, kosztem i jakością, monitorowanie i kontrolowanie procesów zarządzania projektem, przestrzeganie właściwych standardów i metod ABB w zarządzaniu projektem informatycznym, zarządzanie, szkolenie i kierowanie zespołem projektowym oddelegowanym do pracy przy projekcie informatycznym, definiowanie wspólne z menadżerem biznesowym projektu, wszystkich dokumentów projektowych w tym zakres i plany finansowe, plany i zarządzanie ryzykiem, efektywne monitorowanie i kontrolowanie postępu projektu, aktywne zarządzanie i zmniejszanie ryzyka związanego z projektem, monitorowanie i kontrolowanie finansów projektu, przewidywanie statusu fakturowania projektu, kosztów, wydatków i przepływu pieniężnego, zapewnienie aby projekt był zgodny z ustaleniami zawartymi w kontrakcie, zapewnienie pomyślnego zamknięcia projektu i opracowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-12 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż produktów w branży spawalanictwa. Obsługa klientów.
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2016-04-27 - Mława (mazowieckie)
nadzór
ENERGETYK - SERWIS Żychlin Sp. z o.o. - 2016-03-07 - Żychlin (łódzkie)
organizacja spotkań , prezentacja oferty firmy , dbanie o dobry wizerunek firmy , opieka nad klientami rynku wschodniegoMiejsce wykonywania pracy : Pasłek siedziba firmy , teren Rosji i Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
montaż elektroniki w pojazdach samochodowych
AUTO SERWIS TOMASZ NOWAK - 2016-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
1. Realizacja planów sprzedażowych.2. Zarządzanie zespołem przedstawicieli i koordynatorów.3. Prowadzenie szkoleń dla pracowników.4. Motywowanie i nadzór nad pracownikami.5. Przygotowywanie raportów.6. Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów.7. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-16 - Krosno (podkarpackie)
prowadzenie zajęć animacji dla dzieci, opieka nad dziećmi, nadzór nad animatorami zatrudnionymi w klubie, kontakty z Akademią Muzyczną, teatrami, zespołami muzycznymi itp.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Pajęczno (łódzkie)
Gotowanie, wydawanie posiołków
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Stare Babice (mazowieckie)
Realizacja planów sprzedazowych, zgodnie z przyjętą strategią firmy, zarządzanie zespołem Przedstawicieli i koordynatorów, prowadzenie szkoleń dla pracowników, motywowanie i nadzór nad pracownikami, przygotowywanie raportów, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów.
EUROCENT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
kierowanie zespołem pracowników przy produkcji mebli
"ELEN" Sp z o.o. Wrotny Kazimierz - 2016-11-10 - Stryszawa (małopolskie)
Trasy krajowe i międzynarodowe
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-SPEDYCYJNE MAGNUM JACEK PASTERNAK,ALEKSY PASTERNAK S. J. - 2016-06-17 - Chorula (opolskie)
Prowadzenie gospodarstwa rolnego. Uprawa pól ok. 600 ha. Uprawa roślin głównie zboża. Uprawa, pielęgnacje, zbiór upraw roślinnych.
"ARCHIWOLTA" URSZULA ROSNER - 2017-10-25 - Gozdnica (lubuskie)
- REALIZACJA POLITYKI PERSONALNEJ, - NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM STOSOWANIEMPRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, - PRZYGOTOWANIE DANYCH I DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH WNALICZANIU PŁAC ORAZ NADZÓR NAD OBIEGIEM I PRZYGOTOWANIEM DOKUMENTÓW FINANSOWYCH, - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM PRACOWNIKÓW (TAKŻE W JĘZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAIŃSKIM), - IMPLEMENTOWANIE NOWOCZESNYCH NARZĘDZI HR (OCEN PRACOWNICZYCH, SZKOLEŃ, SYSTEMÓW WYNAGRODZEŃ), - PLANOWANIE I NADZOROWANIE PROCESAMIREKRUTACJI I SZKOLEŃ TAKŻE W JĘZYKU ROSYJSKIM LUB UKRAIŃSKIM, - BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU PRACODAWCY.Praca w siedzibie pracodawcy oraz wg zleceń spółki.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wyszków (mazowieckie)
- koordynowanie pracy podległych pracowników- kierowanie pracą oddziału- kontakt z klientami- planowanie zamówień i wysyłek towaru- kontrola nad realizacją planów sprzedażowych oddziału- analiza dokumentów wewnętrznych - raporty, sprawozdania- analiza rynku branżowego
Ceroma Color Agnieszka Wawrzynek - 2016-02-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie produkcją i produkcja suplementów diety dla gołębi naprecyzyjnych mieszalnikach i maszynach konfekcjonujących. Praca namagazynie - podejmowanie surowców do producji, przegazywaniegotowych wyrobów na magazyn, wydawanie towarów pod klienta.Praca od 8-16
OVIGOR Sp. z o.o - 2018-03-27 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Żuromin (mazowieckie)
analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, weryfikacja planów sprzedaży, poszukiwanie nowych rynków zbytu, utrzymanie relacji z kluczowym klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Słupno (mazowieckie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wyszków (mazowieckie)
KIEROWANIE PRACĄ ZESPOŁU PODLEGŁYCH PRACOWNIKÓW SEKCJI, NADZÓR NAD PRZYGOTOWANIEM OPINII DO MWWO-U, PI ORAZ PO-U, POSIEDZEŃ KOPIiR, NADZÓR NAD SPORZĄDZENIEM OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, NADZÓR NAD SPORZĄDZENIEM PLANÓW RZECZOWO-FINANSOWYCH, NAD OPRACOWANIEM ANALIZ, ANALIZOWANIE SPORZĄDZONYCH KOSZTORYSÓW INWESTORSKICH I PRZEMIARÓW ROBÓT, OPINIOWANIE PROGRAMÓW ORGANIZACYJNO-UŻYTKOWYCH I PROGRAMÓW INWESTYCJI, ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z BIURAMI PROJEKTOWYMI W ZAKRESIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE BUDOWNICTWO LUB ARCHITEKTURA, DOŚWIADCZENIE W PRACY ZWIĄZANEJ Z ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI I PROCESEM BUDOLANO-INWESTYCYJNYM, DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU KIEROWNICZYM O PODOBNYM CHARAKTERZE MIN. 3 LATA, DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA W ZAKRESIE ZWIĄZANYM Z PRZEBIEGIEM PROCESU BUDOWLANO-INWESTYCYJNYM, W TYM MIĘDZY INNYMI: PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, KODEKSU CYWILNEGO, BIEGŁA OBSŁUGA OPROGRAMOWANIA TYPU MS OFFICE
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-01-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami, wyceny, kalkulowaniew i komponowanie ofert z szablonów.
Agencja Momentalna Krzysztof Tańcula - 2018-02-27 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie z ogłoszenie o naborze na str. www.bip.ozarowice.pl w zakładce: oferty pracy
Urząd Gminy Ożarowice - 2016-09-12 - Ożarowice (śląskie)
MIEJSCE PRACY ŁOBEZ. Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, doręczanie przesyłek, przekazów pocztowych i telegramów, prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, zbieranie i aktualizacja danych dotyczących rejonu doręczeń oraz bazy adresowej firm, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, monitorowanie estetyki i stanu technicznego, nadawczych i oddawczych skrzynek pocztowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskiej S.A.
Poczta Polska SA Ośrodek PKL w Szczecinie - 2016-01-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)