KIEROWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ Wyszków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: KIEROWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ

Wynagrodzenie: od 14 PLN

Zakres obowiązków: - ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.

Data publikacji: 2017-07-14

Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- ZARZĄDZANIE PRACĄ EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ,- ROZDZIAŁ OBOWIĄZKÓW WŚRÓD PODLEGŁEGO ZESPOLU (TAKŻE W JĘZYKU UKRAIŃSKIM LUB ROSYJSKIM),- PRZYGOTOWANIE I MODYFIKACJA GRAFIKÓW,- PRZESTRZEGANIE ZASAD BHP,- WSPÓŁPRACA Z BEŚPOŚREDNIM PRZEŁOŻONYM.

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 14 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 14 zł/h (18 godzin tygodniowo)

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK EKIPY SPRZĄTAJĄCEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik firmy sprzątającej

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 14 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.08.2017

Data zakończenia pracy: 06.07.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Kierownik firmy sprzątającej (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
planowanie, systematyzowanie, zarządzanie pracą podległego zespołu; znajomość j. ukraińsiego lub rosyjskiego- podstawy,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: wyszkowski

Gmina pracodawcy: Wyszków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wyszków

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 15

danePracodawcy_nrKraz: 14526

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 11

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik firmy sprzątającej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017

Data dodania oferty pracy: 13.07.2017

Oferta pracy ważna do: 26.07.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWNIK AKREDYTOWANEGO LABORATORIUM - od 4 500 PLN

pozyskiwanie zleceń dla laboratorium, wykonywanie obowiązków kierownika ds. jakości zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025 oraz pełnomocnika ds. systemu ISO 9001 i 14001, planowanie i koordynowanie pracy w obrębie laboratorium oraz współdziałanie z pracownikami innych komórek organizacyjnych (dział handlowy, oddziały produkcyjne, dział ochrony środowiska), przegląd zapytań, ofert, umów przed przyjeciem do realizacji w laboratorium.
"Mo-BRUK" S.A. - 2018-01-31 - Niecew (małopolskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

obsługa zamówień publicznych, przetargi, pisanie umów, zawieranie umów z kontrahentami, znajomośc prawa finansowego, wystawianie faktur, zakupy bieżące, .Prowadzenie dokumentacji dotyczącej kontroli stanu bezpieczeństwa pożarowego oraz BHP budynku szkoły, Opracowanie planu remontów budynku szkoły i jego realizacja.zakup i zabezpieczenie szkoły w środki czystości, materiały piśmienne, remonty i naprawy sprzętu szkolnego.Prowadzenie spisów inwentarza szkoły i materialna odpowiedzialność za jego zabezpieczenie. Prowadzenie okresowych inwentaryzacji majątku szkoły:sporządzanie protokołu ubytków inwentarza i pomocy naukowych.Zabezpieczenie dokumentów dotyczących spraw gospodarczych wynikających z zakresu czynności i wszystkich prowadzonych przez siebie spraw oraz pieczęci szkolnych.Archiwizowanie i przechowywanie właściwie zabezpieczonych dokumentów prowadzonych w ramach zajmowanego stanowiska.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)

KIEROWNIK SKLEPU - od 3 000 PLN

-KIEROWANIE PUNKTEM SPRZEDAŻY( MATERIAŁY BUDOWLANE)-ZAMAWIANIE TOWARU-WYSTAWIANE DOKUMENTACJI SKLEPOWEJ
DEZAKO SP. Z O.O. - 2016-08-23 - Dębica (podkarpackie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych, zarządzanie zespołem, motywowanie i nadzór nad pracownikami, pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów, przygotowywanie raportów, prowadzenie szkoleń pracowników działu sprzedaży, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
EUROCENT S.A - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI W PRZEMYŚLE - od 4 000 PLN

- nadzór i kontrola procesu produkcyjnego;- nadzór nad sprawnością urządzeń technologicznych;- prowadzenie dokumentacji związanej z procesami produkcji.
BACCA FILIP BIERBASZ - 2017-07-05 - Drawski Młyn (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHIDU DOSTAWCZEGO DO 3,5 T - od 2 624,68 PLN

Transport międzynarodowy, dostarczanie towarów zgodnie z wytycznymi
FAST - CAR Brzozowski Bartłomiej - 2016-09-19 - Janczowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK DZIAŁU EKSPORTU - od 4 000 PLN

-Nawiązywanie nowych i utrzymywanie bieżących relacji handlowych-Rozwój sieci sprzedaży-Prowadzenie negocjacji handlowych-Przygotowywanie ofert handlowych oraz wycen-Fachowa informacja i doradztwo techniczne na temat oferowanych produktów-Bieżące monitorowanie rynku i analiza potrzeb klientów-Przyjmowanie i realizowanie zamówień oraz kontrola przebiegu ich realizacji-Nadzór nad poprawnością dokumentacji sprzedaży-Stała komunikacja z klientem na każdym etapie rozwoju-Kształtowanie i promowanie wizerunku firmy na rynkach zagranicznych-Ścisła współpraca z działem Zaopatrzenia, ,Logistyki i Produkcji.Praca w godzinach 8:00-16:00.
DREWKOL FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA FRYZEŁ ALEKSANDER - 2017-09-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)

KIEROWNIK DZIAŁU PRODUKCJI R134/3563-1278/17 - od 3 500 PLN

zarządzanie działem produkcji
PHU ANNA BARBARA LIPSKA - 2017-08-29 - Skórzno (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - 997,4 PLN

Zgodny z programemm stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Mońki (podlaskie)

KIEROWNIK WYDZIAŁU R126/0947-261/17 - 2 500 - 3 000 PLN

prowadzenie wydziału (produkcja rowerów), zakupy, rozliczanie pracowników
TOLIN JERZY TOPOLSKI - 2017-02-27 - Łęg-Witoszyn (kujawsko-pomorskie)

Kierownik Salonu - -

Media Expert zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2015-12-17 - Sandomierz (świętokrzyskie)

DROBIARZ - 1 850 - 2 000 PLN

praca przy uboju, rozbiorze drobiu, pakowanie mięs, i wyrobów wędliniarskich
kontakt przez OHP - 2016-05-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KIEROWNIK APTEKI-MGR FARMACJI - od 6 000 PLN

organizacja pracy w aptece, prowadzenie dokumentacji, dbanie o personel, delegowanie obowiązków , dbanie o dobry wizerunek apteki, pomoc w obsłudze klienta
GRUPA NOWA FARMACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Złotów (wielkopolskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY, ZBROJARZ - od 2 000 PLN

wykonanie szalunków słupów i nadproży żelbetonowych w budynku mieszkalnym,. praca w godzinach od 8.oo do 16.oo.
Amber Anna Patykowska - 2017-10-17 - Jenkowice (dolnośląskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 4 200 PLN

Zgodny
PPHU AD-STYL Adam Stolp - 2017-10-20 - Gać (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK REFERATU INWESTORSKIEGO - ZASTĘPCA KIEROWNIKA WYDZIAŁU - do 3 800 PLN

Wykonywanie określonych w Regulaminie Organizacyjnym zadań Wydziału Inwestycji,Remontów i Eksploatacji, a w szczególności:1) organizacja i nadzorowanie pracy referatu inwestorskiego w wydziale inwestycji,remontów i eksploatacji;2) pełnienie funkcji zastępcy kierownika wydziału;3) planowanie i organizacja pracy oraz nadzór nad terminowym i prawidłowym pod względemmerytorycznym oraz formalno-prawnym prowadzonych spraw;4) koordynowanie zadań inwestycyjnych prowadzonych przez referat;5) prowadzenie realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;6) przeprowadzanie postępowań o zamówienie publiczne na roboty budowlane, pracegeodezyjne, geologiczne;7) negocjowanie warunków umów na prace j.w.;8) kontrola prawidłowości rozliczania wykonanych robót z umową;9) rozliczanie pod względem formalnym i finansowym umów o prace j.w.;10) bieżąca analiza kosztów ponoszonych na realizowane inwestycje;11) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót pod względem formalnoprawnym;12) rozwiązywanie problemów związanych z interwencjami w zakresie prowadzonych zadańinwestycyjnych i remontowych;13) uczestniczenie w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzyganiatechnicznych spraw budowy w toku jej realizacji;14) wykazywanie inicjatywy w osiąganiu oszczędności i obniżki kosztów budowy oraz doujawniania występujących na budowie nieprawidłowości;15) nadzór i kontrola nad rzeczowym i finansowym wykonaniem danej inwestycji;16) uczestniczenie w czynnościach technicznego odbioru częściowego i końcowego obiektu lubrobót i przekazania ich do użytku;17) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 30 000,00euro;18) prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku postępowania w trybie ustawy prawozamówień publicznych;19) sporządzanie planów rocznych w zakresie inwestycji gminnych;20) współudział w opracowywaniu projektów planów rocznych inwestycji komunalnych;21) sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji;22) ciągłe dokształcanie, zapoznawanie się z aktualnie obowiązującymi przepisami prawnymiw zakresie budowlanego procesu inwestycyjnego;23) sporządzanie odpowiedzi na interpelacje radnych;24) rozpatrywanie skarg i wniosków;25) sporządzanie spisów zdawczo- odbiorczych akt do archiwum zakładowego;26) przekazywanie wydziałowi finansowemu wszystkich zawartych umów w sprawachzamówień publicznych o wartości przekraczającej 5 000,00zł;27) ochrona danych osobowych objętych zakresem czynności na danym stanowisku;28) inne zlecone prace przez kierownika Wydziału Inwestycji, Remontów i Eksploatacjiwynikające z zadań i regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta.
Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle - 2017-07-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY - 1341 - 1 850 - 2 000 PLN

zamiatanie powierzchni niezabudowanej, mycie i zamiatanie powierzchni zabudowanej (klatki schodowe)
Zakład Usług Porządkowych "Jedynka" Świdnica - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)

KIEROWNIK PROJEKTU/-ÓW - od 14 000 PLN

Zarządzanie projektami, procedurami. Udział w opracowywaniu polityki sprzedaży. Analiza rynku i potrzeb Klientów. Opracowywanie ofert technicznych i handlowych. Przygotowanie i tworzenie procedur zarządzania ryzykiem projektowym, budżetem projektu, kontrolą jakości na etapie przygotowania oferty, realizacji projektu oraz wsparcia po jego zakończeniu dokumentacją projektową, bazą wiedzy. Zapewnienie terminowej realizacji projektów zgodnie z założeniami budżetowymi. Zapewnienie efektywnej rekrutacji, budowanie zespołu pod własnym kierownictwem. Organizowanie spotkań i prezentacji dla klientów.sala H
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)

PRAKTYKANT W DZIALE INSPEKCJI, DELEGATURA W SUWAŁKACH - nieodpłatny

1.Zapoznanie się z organizacją, funkcjonowaniem oraz zadaniami WIOŚ, w szczególności Działu Inspekcji 2.Poznanie podstawowych aktów prawnych oraz instrukcji regulujących działalność kontrolną WIOŚ – głównie w zakresie gospodarki odpadami, ochrony powietrza i gospodarki wodno-ściekowej3.Udział w kontrolach prowadzonych przez Dział Inspekcji4.Poznanie zasad analizy dokumentów przedkładanych przez zakłady, w tym wyników pomiarów i badań5.Udział w przygotowywaniu pism urzędowych i decyzji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-06-15 - Suwałki (podlaskie)

KIEROWNIK ZMIANY - od 2 000 PLN

nadzór nad prawidłowym procesem produkcji, kierowanie podległym zespołem pracowniczym na zmianie.
AS BABUNI SP. Z O.O. - 2016-10-28 - Niemce (lubelskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

serwis urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnychwykształcenie zawodowe,doświadczenie,prawo jazdy kat. B
PPHU "CHŁODNIK" s.c. - 2015-11-18 - Ludwików (wielkopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - 3 000 - 6 000 PLN

Wykształcenie wyższe techniczne; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; znajomość technik obróbki plastycznej blach, znajomość technik spawalniczych stali, umiejętność pracy w zespole, umiejętność delegowania zadań, organizacji własnego czasu pracy, znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego w stopniu komunikatywnym, znajomość technik TPM będzie dodatkowym atutem, odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie; zakres obowiązków: kompleksowe zarządzanie grupą podległych pracowników w zakresie ślusarsko-spawalniczym, planowanie oraz realizacja planów produkcyjnych, organizowanie prawidłowego przebiegu procesów produkcyjnych, optymalizowanie produkcji pod kątem wydajności, jakości i kontroli kosztów, koordynowanie i nadzorowanie realizacji zleceń produkcyjnych w określonych terminach, prowadzenie bieżącej kontroli w zakresie utrzymania wysokiej jakości produkcji, nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i P-poż., nadzorowanie stanu technicznego maszyn i urządzeń wykorzystywanych na wydziale produkcji,sporządzanie raportów produkcyjnych; jedna zmiana; miejsce pracy Zabrze;
ANDUR F.P.U.H. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-19 - Zabrze (śląskie)

KIEROWNIK GOSPODARCZY - od 3 500 PLN

1. Kierowanie i planowanie pracy zespołu pracowników. Organizowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników w tym sporządzanie zakresów obowiązków służbowych oraz grafików pracy.2. Planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.3. Prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) i zakupami na terenie szkoły, zgodnie z przepisami ustawy o zamówieniach publicznych.4. Prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.5. Tworzenie odpowiedniej dokumentacji (instrukcje, regulaminy), regulujących działalność gospodarczo-administracyjną.6. Przeprowadzanie, nadzór i rozliczani prac inwentaryzacyjnych majątku szkoły, w tym powoływanie zespołów i przygotowywanie protokołów poinwentaryzacyjnych.7. Wykonywanie zadań i związanych z tym czynności administratora bezpieczeństwa informacji.8. Sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy administracji szkoły.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. praca na pełny etat, w wymiarze 8 godzin,2. praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę, przy oświetleniu częściowo sztucznym,3. praca administracyjno-biurowa często z narażeniem na sytuacje stresujące. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą, w terminie do dnia 08.12.2017 r. (do godz. 15:30), na adres: Powiatowy Zespół Szkół nr 1 w Krzyżowicach, ul. Główna 2, 55-040 Kobierzyce, w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik gospodarczy. Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach, a nie data nadania!Zgłoszenia, które wpłyną do Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Krzyżowicach po wyżej wymienionym terminie, nie będą rozpatrywane.Nabór będzie prowadzony przez Komisję powołaną przez Dyrektora PZS Nr 1 w Krzyżowicach.Otwarcie kopert nastąpi w dniu 13.11.2017 r. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów zostaną poinformowani telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 311 84 79.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach oraz na stronie internetowej http://www.pzs-krzyzowice.wroc.pl/. Po zakończeniu procesu naboru dokumenty kandydatów zebrane w procesie naboru na stanowisko przechowuje się w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Krzyżowicach przez okres 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru tj. od daty zamieszczenia wyników naboru. Na wniosek kandydata dokumenty mogą zostać odebrane osobiście przed upływem w/w terminu. Po upływie 3 miesięcy dokumenty podlegają brakowaniu z czynności, której Komisja sporządza protokół.Oferta dostępna w sali E, D. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 311 84 79, e-mail: sekretariat (at) pzs-krzyzowice.wroc.pl
Powiatowy Zespół Szkół Nr 1 w Krzyżowicach - 2017-11-20 - Krzyżowice (dolnośląskie)

ZAMIATACZ - 997,4 PLN

okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Goleniów (zachodniopomorskie)

KIEROWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 300 PLN

analiza raportów i prognoz dotyczących rynku, weryfikacja planów sprzedaży, poszukiwanie nowych rynków zbytu, utrzymanie relacji z kluczowym klientem
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Słupno (mazowieckie)

KIEROWNIK (BRZEŹNICA) - od 3 300 PLN

Kierowanie i reprezentowanie Zespołu Ekonomiczno - Administracyjnego Szkółw Brzeźnicy na zewnątrz oraz zapewnienie sprawnej organizacji i rozwoju,Gospodarowanie funduszami i składnikami majątku pozostającymi w dyspozycji Zespołu,Organizowanie i prowadzenie zadań związanych ze wspólną obsługą administracyjną, finansową oraz organizacyjną jednostek obsługiwanych,Współpraca z dyrektorami jednostek oświatowych obsługiwanych w zakresie wykonywanych zadań,Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji kadrowej, finansowo- księgowej, realizacji planów finansowych oraz prowadzonej obsługi kadrowo-płacowej jednostek,Opracowywanie planów, analiz, sprawozdań oraz projektów aktów prawnych dotyczących Zespołu oraz obsługiwanych jednostek,Wykonywanie zadań w zakresie zwierzchnictwa służbowego nad zatrudnionymi pracownikami jednostki,Planowanie,nadzór i realizacja budżetu Zespołu jak również jednostek obsługiwanych,Odpowiedzialność za gospodarkę finansową oraz rachunkowość i sprawozdawczość jednostek obsługiwanych,Prowadzenie baz danych oświatowych,Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem mieniem jednostki i dbałość o to mienie,Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń w zakresie należącym do kompetencji zajmowanego stanowiska.
URZĄD GMINY W BRZEŹNICY - 2018-03-13 - Brzeźnica (lubuskie)

KIEROWNIK DZIAŁU MAGAZYNU TKANIN I DODATKÓW - od 1 850 PLN

Koordynacja działań w dziale: magazyn tkanin i dodatków (branża odzieżowa); odpowiednie gospodarowanie towarem; współpraca z pozostałymi działami
HELKON Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2016-05-19 - Baranów (wielkopolskie)

KIEROWNIK PRODUKCJI - od 4 500 PLN

nadzorowanie produkcji, kierowanie zespołem pracowników,
Wojciech Łabiński PUH TRAK - 2016-05-30 - Witkówki (wielkopolskie)


Wybierz powiat