KIEROWNIK GOSPODARCZY Skoczów oferta pracy Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Stanowisko: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie zespołem pracowników obsługi oraz określanie zadań i odpowiedzialności, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp, planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków, urządzeń, dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, przeglądy sprzętu oraz budynków, prowadzenie księgi obiektu, prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) oraz zakupami na terenie szkoły, kompleksowe przygotowywanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły oraz środków czystości niezbędnych dla bezpiecznego i higienicznego funkcjonowania obiektów, prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, inwentaryzowanie i znakowanie sprzętu szkolnego, organizacja inwentaryzacji, sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku, kontrola i odpowiedzialność za czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenie szkoły, nadzorowanie terminowości zawieranych umów dot. mediów oraz negocjowanie warunków umów w oparciu o uzgodnienia z dyrektorem szkoły i obowiązujące przepisy, monitorowanie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty miękkie oraz inwestycyjne, samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz ofert wraz z budżetem i wymaganymi załącznikami, do konkursów/naborów ogłaszanych w ramach Funduszy Europejskich i innych programów europejskich, środków rządowych, samorządowych i innych dostępnych źródeł finansowania, dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji projektowej, dbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektu, monitorowanie wskaźników projektowych, promocja projektów, w tym w szczególności opracowywanie projektów plakatów i informacji dotyczących współfinansowania projektu ze środków EFS, głównych założeń projektu oraz jego rezultatów, rozliczanie dotacji/projektów (przygotowanie wniosków o płatność), bieżący kontakt z instytucjami finansującymi oraz organizującymi konkursy i nabory, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Skoczów (śląskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie zespołem pracowników obsługi oraz określanie zadań i odpowiedzialności, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp, planowanie, organizowanie oraz nadzorowanie prac remontowych budynku i urządzeń szkolnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków, urządzeń, dbanie o sprzęt przeciwpożarowy, przeglądy sprzętu oraz budynków, prowadzenie księgi obiektu, prowadzenie i dokumentowanie spraw związanych z inwestycjami i remontami (usługi, dostawy) oraz zakupami na terenie szkoły, kompleksowe przygotowywanie procedur przetargowych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły oraz środków czystości niezbędnych dla bezpiecznego i higienicznego funkcjonowania obiektów, prowadzenie ewidencji majątku szkoły, ksiąg inwentarzowych pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych, inwentaryzowanie i znakowanie sprzętu szkolnego, organizacja inwentaryzacji, sporządzanie sprawozdań i opracowań statystycznych dotyczących pracy na zajmowanym stanowisku, kontrola i odpowiedzialność za czystość wszystkich pomieszczeń oraz otoczenie szkoły, nadzorowanie terminowości zawieranych umów dot. mediów oraz negocjowanie warunków umów w oparciu o uzgodnienia z dyrektorem szkoły i obowiązujące przepisy, monitorowanie możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty miękkie oraz inwestycyjne, samodzielne przygotowywanie wniosków o dofinansowanie oraz ofert wraz z budżetem i wymaganymi załącznikami, do konkursów/naborów ogłaszanych w ramach Funduszy Europejskich i innych programów europejskich, środków rządowych, samorządowych i innych dostępnych źródeł finansowania, dbanie o kompletność i poprawność dokumentacji projektowej, dbanie o prawidłową realizację działań zgodnie z harmonogramem projektu, monitorowanie wskaźników projektowych, promocja projektów, w tym w szczególności opracowywanie projektów plakatów i informacji dotyczących współfinansowania projektu ze środków EFS, głównych założeń projektu oraz jego rezultatów, rozliczanie dotacji/projektów (przygotowanie wniosków o płatność), bieżący kontakt z instytucjami finansującymi oraz organizującymi konkursy i nabory, wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru kandydatów na stanowisko kierownika gospodarczego" na adres: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12, 43- 430 Skoczów. Zamknięte koperty z dokumentami, opisane w sposób jw., można również składać osobiście w Sekretariacie placówki w godz. 7.30 do 15.00.Termin składania dokumentów upływa 07.11.19 o godz. 10.00. Oferty, które nie będą spełniać wymagań, lub wpłyną do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data złożenia dokumentów w Sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie), nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z późn.zm.)..
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK GOSPODARCZY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skoczów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skoczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: robotnik gospodarczy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy, lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6 letni staż pracy,pozostałe wymagania dostępne są na stronie http://bip-slaskie.pl/zssskoczow/nabor_ogloszenie/1571677474
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Mickiewicza 12, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem Dotyczy naboru kandydatów na stanowisko kierownika gospodarczego" na adres: Zespół Szkół Specjalnych w Skoczowie ul. Mickiewicza 12, 43- 430 Skoczów. Zamknięte koperty z dokumentami, opisane w sposób jw., można również składać osobiście w Sekretariacie placówki w godz. 7.30 do 15.00.Termin składania dokumentów upływa 07.11.19 o godz. 10.00. Oferty, które nie będą spełniać wymagań, lub wpłyną do Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data złożenia dokumentów w Sekretariacie Zespołu Szkół Specjalnych w Skoczowie), nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000 z późn.zm.).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Skoczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skoczów
Ulica pracodawcy: Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: robotnik gospodarczy
Data dodania oferty pracy: 28.10.2019
Oferta pracy ważna do: 07.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0933f127dcb36d12b75a427563150ad8
Podobne oferty pracy
nadzór i organizacja pracy laboratorium-planowanie i zapewnienie ciągłości pracy laboratorium, koordynacja i nadzór pracy podległego zespołu, nadzór nad terminowym wykonywaniem zleceń w laboratorium, wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi i instrumentalnymi, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych, opracowywanie przepisów, procedur, etc., związanych z wykonywanymi zadaniami, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych w tym poszukiwanie nowych rozwiązań oraz optymalizacja już istniejących pod katem efektywności ekonomicznej, opracowywanie raportów i sprawozdań z prowadzonych badań, rozwiązywanie problemów badawczych, technicznych/aparaturowych, nadzór nad aparaturą, odczynnikami, przygotowanie warsztatu pracy pod katem realizacji zaplanowanych badań i projektów, przygotowywanie laboratorium do wdrożenia systemów jakościowych, opracowywanie nowych procedur badawczych i ogólnych, aktualizacja i optymalizacja procedur już istniejących, przygotowanie danych do kalkulacji kosztów oraz cen usług i badań wyspecyfikowanych w zapytaniach ofertowych kierowanych do laboratorium analiz instrumentalnych, tworzenie ofert i kierowanie ich do klientów, czynny udział w tworzeniu i poszerzeniu oferty ITM, poszukiwanie nowych kierunków badań i usług
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2017-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
rozwożenie zamówień do klientów,1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
- nadzorowanie całości prac od strony organizacyjnej, administracyjnej, technicznej,- nadzór i kontrola nad postępami prac wszystkich ekip wykonawczych,- czynny udział w odprawach codziennych z wykonawcami i naradach koordynacyjnych,- kontrola i prowadzenie prac zgodnie z przyjętym i uzgodnionym harmonogramem i projektami,- kontrola jakości robót, zgodności z dokumentacją realizacyjną wraz z rysunkami,- prowadzenie bieżącej dokumentacji budowy,- nadzór nad bezpieczeństwem na placu budowy,- współpraca z zespołem realizacyjnym: kierownikiem projektu, inżynierami budowy itd.,- współpraca z inspektorami nadzoru, projektantami, podwykonawcami i dostawcami,- sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych projektów,- realizacja budowy zgodnie z planowanym budżetem kosztów kontraktu,- przygotowywanie obmiaru postępu robót,- kontrola harmonogramu i kosztów.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE BUDMONT - JAROSŁAW ZIELIŃSKI - 2018-07-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
-
TOMI MARKT Rudolf Rygoł - 2016-11-03 - Gogolin (opolskie)
nadzór nad prawidłowym i terminowym fakturowaniem przychodów ze sprzedaży, prawidłowe zakończenie usługi transportowej poprzez wystawianie faktur ze sprzedaży za usługi transportowe, współpraca z opiekunami klientów, prowadzenie korespondencji z klientami, wystawianie faktur zbiorczych zgodnie z wymaganiami klientów
ADAMPOL S. A. - 2018-10-11 - Małaszewicze (lubelskie)
administracja dokumentów magazynowych, przyjmowanie, wprowadzanie faktur, obsługa obiegu dokumentów reklamacyjnych
Konopka Klaudia Firma Handlowa KLAUDIA - 2017-03-03 - Stanisław Dolny (małopolskie)
Zamawianie towarów, dbanie o porządek w sklepie, zarządzanie personelem. Praca dwuzmianowa, od poniedziałku do niedzieli w Ustroniu-Hermanicach (supermarket spożywczo-przemysłowy Euro Star).
WEGAR J.K. WĘGLARZ Spółka Jawna - 2016-08-03 - Ustroń (śląskie)
Koordynowanie prac związanych z utrzymaniem i budową telekomunikacyjnych urządzeń miedzianych i światłowodowych
"ELMO" S.A. - 2018-09-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Wyk. zawodowe,min 5 lat doświadczenia , uk. kurs montera rusztowań; prawo jazdy kat. B, badania wysokościowe. Montaż i demontaż rusztowań, praca na wysokościach, praca na terenie całej Polski( delegacje).
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Janków Przygodzki (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji budowy, nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji powykonawczej i odbiorowej, organizowanie oraz koordynowanie budowy.
Zakład Budowlany Rafał Lehmann - 2016-11-21 - Kiełpino (pomorskie)
Praca przy instalacjach elektrycznych, konserwacje.
SYLWESTER LEWANDOWSKI INSTEL 82 - 2019-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie zespołem ludzi, kontakt z klientem, zaopatrzenie, rozliczanie się z klientem.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Łowęcin (wielkopolskie)
Kierowanie zespołem pracowników, planowanie produkcji
Centrum Budowlane Mrągowo Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
przewóz towarów przemysłowych
Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa "AXEL" - 2016-08-10 - Czyżów (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji
Firma Handlowo Usługowa "M JAK MIĘSO"s.c Joanna Leśnicka Emil Jesion - 2016-10-19 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zaopatrywanie zakładu w leki i wyroby medyczne, ewidencja i prowadzenie procedur związanych z gospodarką lekami w zakładzie.Praca w wymiarze 1/8 etatu, możliwy elastyczny system czasu pracy.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowogrodźcu - 2016-09-29 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
montaż produktów z oferty firmy; serwis, montaż automatyki do produktów z oferty firmy
BARTEX ROLETY F.U.H. Monika Pucyk - 2017-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie firmą
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Lębork (pomorskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu w godz. 07.30-15.30/10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Szczekociny (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Samodzielne diagnozowanie i naprawa urządzeń technicznych AGD, naprawa w domu u klienta i w siedzibie serwisu. Autoryzowany serwis BOSCH, SIEMENS, WHIRLPOOL, SAMSUNG
POKŁACKI KRZYSZTOF POKHAUS SERWIS AGD - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)
brak
Zakład Budowy i Eksploatacji Urządzeń Wodociągowo-Kanalizacyjnych Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Miętne (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z budową sieci energetycznych. Kierowanie i rozliczanie projektów/budów. Współpraca z inwestorami, inspektorami nadzoru budowlanego, podwykonawcami i dostawcami. Zamówienia materiałowe, odbiory projektowe. Kierowanie podległymi pracownikami. Praca na terenie woj. śląskiego.
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych GROTEX Sp. z o.o. - 2019-11-08 - Zabrze (śląskie)
Organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z projektem, dokumentacją i przepisami prawa.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. sp.j. - 2017-04-27 - Słupca (wielkopolskie)
Kierowanie produkcją rozbioru mięsa drobiowego oraz pradukcją kebabu. Przyuczanie nowozatrudniowych pracowników, kontakt z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-01-15 - Opalenica (wielkopolskie)
zarządzanie zakładem produkcyjnym, organizacja pracy produkcji i magazynu, nadzór nad dokumentacją techniczną i produkcyjną
GWARANT- EKO MŁODAWSKI WŁADYSŁAW MŁODAWSKI DARIUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-08 - Końskie (świętokrzyskie)
sporządzanie procedur w zakresie czynności biurowych, nadzór przepływu korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Dąbrowa Białostocka (podlaskie)
- Wykładanie towarów. Sprzedaż towarów. Obsługa klienta.- Wynagrodzenie: 925 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy, ale niekoniecznie -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana książeczka Sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 503-815-825) w godzinach: 9:00-16:00
TOMASZ GÓRAŚ PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-02-12 - Katowice (śląskie)