KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO (598J) Otwock oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W OTWOCKU SP. Z O.O.
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO (598J)
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za realizację i nadzór nad planami budowlanymi.Odpowiedzialność za przygotowanie przetargów.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W OTWOCKU SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kraszewskiego 2A, 05-402 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za realizację i nadzór nad planami budowlanymi.Odpowiedzialność za przygotowanie przetargów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: ok. 5000ZŁ +premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU TECHNICZNEGO (598J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: kierownik budowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), budowlane, kierunek: budownictwo
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: T/L) prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: A/B) znajomość programu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe budownictwo.Doświadczenie zawodowe: budowa dróg, przetargi. Mile widziane : konstrukcyjno-budowlane. Znajomość programów NORMA PRO, AUTOCAD.WYNAGRODZENIE: ok. 5 000 zł brutto +premia uznaniowa.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH W OTWOCKU SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 2A, 05-402 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub przez e-mail w godzinach 10-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 10-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Kraszewskiego
Numer budynku pracodawcy: 2A
Profil działalności pracodawcy: Budownictwo drogowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 30.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy i zarządzanie zespołem.
EMKO Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Zbiersk-Cukrownia (wielkopolskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- obsługa urzadzeń biurowych, wprowadzanie zleceń
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Świebodzin (lubuskie)
składanie zamówień; dbanie o stanowisko pracy; obsługa klienta
P.P.H.U Jan Kaczor - 2016-08-22 - Sandomierz (świętokrzyskie)
wykonywanie prac montażowych, kontrolnych w trakcie produkcji, przygotowanie części maszyn do montażu, organizowanie przeglądów technicznych maszyn i urządzeń, kontrola jakośći wykonanego montażu, ocena stanu technicznego maszyn i urządzeń mechanicznych na podstawie badań diagnostycznych.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Białystok (podlaskie)
Współpraca z realizatorami, przygotowanie i nadzór nad całością procesu produkcji spektakli. Nadzór i przygotowanie dokumentacji technicznej realizowanych spektakli. Nadzór nad technicznym wykonaniem poszczególnych elementów scenograficznych. Sporządzanie kosztorysów dotyczących produkcji i eksploatacji przedstawień. Organizacja, nadzór i planowanie czasu pracy podległych pracowników. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP.
Opera na Zamku - 2017-06-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
specjalista d/s budownictwa
Zakład Usług Transportowych "SPRZĘTBUD" Mirosław Orszulak - 2016-10-25 - Staszów (mazowieckie)
nadzór, planowanie i organizowanie pracy w kierowanym przez siebie referacie.Szczegóły w ofercie o naborze na stronie BIP Łeba
Urząd Miejski w Łebie - 2018-04-10 - Łeba (pomorskie)
wprowadzanie i ugruntowywanie zmian zgodnie z planami biznesowymi; prowadzenie szkoleń i wspieranie kierowników w zakresie szkolenia ich zespołów; administracja kadrowo-płacowa oraz nadzór; kierowanie procesem dostrzegania osób utalentowanych, zapewnienie coachingu; zarządzanie komunikacją wewnętrzną z zakresu procedur; polityka HR; rekrutacja wysoko wykwalifikowanego personelu; wspieranie kształtowania postaw pracowników oraz ich kompetencji
TESCO POLSKA Sp. z o. o. - 2016-06-02 - Końskie (świętokrzyskie)
- zarządzanie podległym zespołem- prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy- zarządzanie asortymentem marketu- reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-27 - Murowaniec (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi,nadzór nad ekipą pracowników,prowadzenie dokumentacji.Praca na terenie woj. podkarpackiegoWYMAGANIA: wykształcenie podstawowe, doświadczenie zawodowe mile widziane.KONTAKT Z PRACODAWCĄ tel; 16624 16 40, 604 151 640
BULIŃSKI BOGUSŁAW - ZAKŁAD BUDOWLANO-KONSERWATORSKI "ARKADY" - 2018-01-04 - Jarosław (podkarpackie)
nadzór nad pracami budowlanymi
M.M."METAL-BUD" Maciej Misztald - 2016-05-18 - Niechcice (łódzkie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Gotszlik Sp. z.o.o. - 2017-06-29 - Jarocin (wielkopolskie)
jw
PROFESSIONAL CONCERT LIGHTING TRANSCOLOR LUCJAN SIWCZYK - 2018-09-12 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doczyszczanie powierzchni obiektu sportowego
EVER FS Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
wprowadzanie faktur do programu księgowego, rozliczanie podatków, obliczenia płacowo - kadrowe
ABAKUS GODLEWSKA IWONA, WALASZCZYK CELINA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-02-23 - Białystok (podlaskie)
Bieżąca obsługa administarcyjna biura. Koordynowanie pracy w firmie. Odbieranie i koordynowanie dokumentacji, meili, poczty.
"LOKIS" S.C. Kwaśnik Jarosław, Kwaśnik Jolanta - 2016-02-08 - Koszwały (pomorskie)
- nadzór nad prowadzonymi robotami- przygotowanie dokumentacji związanej z prowadzonymi robotami- kosztorysowanie robót sanitarnych- analizowanie dokumentacji projektowej- współpraca z organami administracji publicznej i inwestorami
PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACJI SANITARNYCH ANDRZEJ RAKUS - 2018-06-22 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa recepcji hotelu
kontakt przez OHP - 2018-04-06 - Pokrzywna (opolskie)
Zarządzanie gospodarstwem rolnym
GRABO Zakład Irzyk Waldemar Niebocko - 2016-04-08 - Niebocko (podkarpackie)
międzynarodowy transport towarów po Europie Zachodniej oraz Rosji i Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
Koordynowanie pracy zespołu, nadzór nad sprawnym działaniem magazynu, nadzorowanie harmonogramu dostaw oraz odpowiednie gospodarowanie towarem
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Solnica (pomorskie)
Przeprowadzanie kalkulacji, przygotowanie procesów technologicznych / obrabiarki CNC, obrabiarki konwencjonalne, przeprowadzanie kontroli jakości, sporządzanie raportów
DUL MAR s.j. - 2018-01-25 - Mielec (podkarpackie)
wg programu stażustaż w godz: 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Podlesice (śląskie)
nadzór nad sekcją ds warunków sanitarno-higienicznych w obiektach komunalnych
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-04-06 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
znajomość agrotechniki
INFO-ART Dębowski Grzegorz - 2016-04-21 - Smarglin (kujawsko-pomorskie)
skanowanie opracowań geodezyjnych, rejestrowanie i wysyłanie bieżącej korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Chorzów (śląskie)
koordynacja i podział podmiotu robót, nadzorowanie realizowanych robót, współpraca ze zleceniodawcą, analiza i rozliczanie kosztów.
BADER-DROG Sp. z o.o., S.K. - 2017-05-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
zasady i praktyki: opracowywanie i aktualizowanie zasad i praktyk dotyczących międzynarodowych oddelegowań pracowników w celu zapewnienia efektywności i konkurencyjności warunków, które wspierają mobilność pracowników; -kluczowe wskaźniki efektywności: określanie, wdrażanie, zapewnianie głównych wskaźników efektywności międzynarodowych oddelegowań przeprowadzając testy porównawcze w celu utrzymania globalnej konkurencyjności oraz operacyjnej efektywności programów międzynarodowych oddelegowań, które to wspierają wprowadzanie planu biznesowego firmy; -zarządzanie dostawcami: zapewnianie partnerstwa ze strategicznymi dostawcami w celu zabezpieczenia dostępności informacji w odpowiednim terminie wspierając efektywność międzynarodowych oddelegowań. Dostarczanie specjalistycznej wiedzy dotyczącej globalnych i/lub regionalnych kierunków międzynarodowych oddelegowań oraz praktyk w celu zapewnienia konkurencyjności, trafności i elastyczności międzynarodowych oddelegowań w firmie prowadząc czasowe włączenia najlepszych praktyk dotyczących strategii i programów międzynarodowych oddelegowań w firmie; -zarządzanie wyjątkami: służenie fachową wiedzą i radą oraz prowadzenie szkoleń w globalnej grupie zajmującej się międzynarodowymi oddelegowaniami w celu zapewnienia spójnego jak i elastycznego podejścia do zarządzania wyjątkami, które to wspiera różnorodność pracowników oraz mobilność i realizacje biznes planu firmy. Kontrolowanie zalecanego podejścia wzrostu i podejmowanie decyzji dotyczących wytycznych, interpretacji oraz wyjątków w ramach wstępnie określonych parametrów i odnoszenie się do indywidulanych sytuacji spełniającej zasady międzynarodowych oddelegowań; -komunikacja i szkolenia: zapewnianie rozwoju i wdrażanie platform komunikacyjnych oraz materiałów w celu zapewnienia świadomości, jasności oraz spójności firmowych programów międzynarodowych oddelegowań, poprzez menedżerów i centrów usług wspólnych HR; -zgodność: upewnianie się, że firmowe programy międzynarodowych oddelegowań rozwijają się oraz są aktualne zgodnie z odpowiednimi ustawami (np. podatkami, imigracjami) w celu osiągnięcia jasności oraz spójności dla zainteresowanych podmiotów i nie narażenia firmy.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kraków (małopolskie)