KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCJI I ROZWOJU Goślice oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCJI I ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1.współpraca przy opracowywaniu planów w zakresie inwestycji,2.prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, a w szczególności:a)współpraca przy organizacji przetargów,b)przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji inwestycji,3.aktywny udział w procesie inwestycyjnym,4.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, wykonawcami, biurami projektowymi, architektami,5.koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji,6.prowadzenie i archiwizacja dokumentacji realizowanych inwestycji,7.współpraca z Biurem Zamówień Publicznych CUW PP w zakresie inwestycji,8.współpraca z Kierownikiem działu administracyjno-gospodarczego w zakresie planowania upraw rolnych i produkcji żywności dla Domu,9.koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem darów od sponsorów,10.prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań wynikających z realizowanych przez jednostkę projektów, programów, konkursów, grantów itp. finansowanych ze środków instytucji zewnętrznych, w szczególności ze środków Unii Europejskiej, organów i funduszy rządowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych,11.prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków,12.promocja Domu,13.nadzór nad bieżącą aktualizacją strony internetowej Domu,14.nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem dokumentacji związanej z kontrolą zarządcza Domu.
Data publikacji: 2021-04-13
Lokalizacja: Goślice (mazowieckie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.współpraca przy opracowywaniu planów w zakresie inwestycji,2.prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji, a w szczególności:a)współpraca przy organizacji przetargów,b)przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień, niezbędnych do realizacji inwestycji,3.aktywny udział w procesie inwestycyjnym,4.nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, wykonawcami, biurami projektowymi, architektami,5.koordynowanie spotkań prowadzonych w ramach inwestycji,6.prowadzenie i archiwizacja dokumentacji realizowanych inwestycji,7.współpraca z Biurem Zamówień Publicznych CUW PP w zakresie inwestycji,8.współpraca z Kierownikiem działu administracyjno-gospodarczego w zakresie planowania upraw rolnych i produkcji żywności dla Domu,9.koordynowanie prac związanych z pozyskiwaniem darów od sponsorów,10.prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją zadań wynikających z realizowanych przez jednostkę projektów, programów, konkursów, grantów itp. finansowanych ze środków instytucji zewnętrznych, w szczególności ze środków Unii Europejskiej, organów i funduszy rządowych i samorządowych oraz organizacji pozarządowych,11.prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków,12.promocja Domu,13.nadzór nad bieżącą aktualizacją strony internetowej Domu,14.nadzór nad przygotowywaniem i prowadzeniem dokumentacji związanej z kontrolą zarządcza Domu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU INWESTYCJI I ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Goślice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1419
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1. wykształcenie wyższe techniczne oraz co najmniej 5 letni staż pracy pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku,2. posiadanie obywatelstwa polskiego,3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5. posiadanie nieposzlakowanej opinii,Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o rolnictwie, kodeksu postępowania administracyjnego,2. doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej - mile widziane,3. doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowywania i realizacji inwestycji oraz projektów finansowanych ze środków instytucji zewnętrznych - mile widziane,4. umiejętność organizacji pracy i samodzielnego podejmowania decyzji,5. wysoki poziom kultury osobistej i umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,6. obsługa pakietu komputerowego MS Office,7. dyspozycyjność i zaangażowanie,8. posiadanie prawa jazdy kategorii B.
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Goślicach
danePracodawcy_nip: 7761204837
danePracodawcy_regon: 000295136
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-230 Goślice 66, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty;1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 22' § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia -własnoręcznie podpisany,2. własnoręcznie podpisane oświadczenie:- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- o pełnej zdolności tło czynności prawnych i korzystaniu z pehni praw publicznych,- o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,3. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,4. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia oraz zaświadczenie dokumentujące bieżące zatrudnienie, 5. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach -jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, a przepis prawa nie wymaga, 6. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.Termin i miejsce złożenia wymaganych dokumentów: Dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik działu inwestycji i rozwoju w Domu Pomocy Społecznej w Goślicach (I etat)" w zamkniętej kopercie należy składać w pok. 1 w budynku administracji lub przesłać pocztą na adres:Dom Pomocy Społecznej w Goślicach Goślice 66,09-230 Bielsk w terminie do dnia 30 kwietnia 2021 r.W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.2. Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Goślicach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.3. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.4. Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Goślicach oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Goślicach.Informacje dotyczące przetwarzania danych osubowych:Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej RODO, informujemy że:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Goślicach, Goślice 66,09-230 Bielsk.2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email: iod.cuw (at) powiat.plock.pl.3. Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego. Podstawę prawną stanowi Kodeks pracy oraz art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy). Inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa wart. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 9 ust. 2 lit. a RODO.4. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych.5. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty opublikowania informacji o wynikach naboru, następnie zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów zostaną komisyjnie zniszczone lub zwrócone kandydatom na wniosek, nie później niż w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników naboru.6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do treści swoich danych;b) prawo do sprostowania danych;c) prawo do usunięcia danych;d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;g) w przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. ] lit. a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.h) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy Rozporządzenia.7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.9. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22' Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: płocki
danePracodawcy_kodPowiatu: 1419
Gmina pracodawcy: Bielsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Goślice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0559693
Numer budynku pracodawcy: 66
Profil działalności pracodawcy: Pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|134403
Zawód wykonywany przez pracownika:
kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 14.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?cbb62e419dc678552e126f3e880640a8
Podobne oferty pracy
zgodnie z stanowiskiem
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego w Morągu - 2016-04-22 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
kierowanie pracami budowlanymi
Janusz Benisz "BEN BUD" - 2018-02-28 - Żory (śląskie)
Doświadczenie w pracy w branży mechanicznej, obróbce skrawaniem lub ślusarstwieUmiejętność ustawiania wtryskarek i tłoczniKierowanie zespołem pracownikówWynagrodzenie 4000zł. brutto + premiaMile widziane doświadczenie na w/w stanowisku
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Organizacja pracy pracowników w oddziale w Katowicach. Przygotowywanie raportów miesięcznych oraz na zlecenie. Nadzór nad transportem drobnicowym i pelnopojazdowym w zakresie transportu krajowego i międzynarodowego ze szczególnym uwzględnieniem rynku tureckiego. Wystawianie faktur. Akceptacji kosztów. Obsługa systemu operacyjnego, wystawianie zleceń, kontakty z przewoźnikami i klientami. Reprezentowanie firmy w kraju i za granicą ze szczególnym wskazaniem rynku tureckiego. Organizacja pracy oddziału w Katowicach. Zarządzanie pracownikami zatrudnionymi w oddziale w Katowicach.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
GREENCARRIER FREIGHT SERVICES POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-04-16 - Katowice (śląskie)
Kierowanie pracami związanymi z prowadzeniem projektu, organizacja i zarządzanie projektami, kontrola nad zgodnością przebiegu projektu.
"MARION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2020-04-15 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzorowanie procesu produkcji twarogu
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2016-01-18 - Pawłowice (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz KPiR (księgowanie dokumentów wraz z ich podatkowo-rachunkową klasyfikacją), sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań finansowych, nadzór i organizacja pracy pracowników działu księgowości. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 77 26.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie posiłków
"NASZE POŁONINY" WIESŁAW STEBNICKI - 2021-03-31 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Kierowwanie robotami budowlanymi, kosztorysowanie
LICHOSYT ROBERT FIRMA BUDOWLANA - 2016-05-17 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Nadzór nad budową.
TYM- BUD Zakład Remontowo-Budowlany Waldemar Tymoszewski - 2017-08-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się:•zarządzaniem grupą pracowników,•nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przyjętych procedur,•raportowanie do przełożonym o przebiegu zmiany roboczej,
Kajzerka Sp. z o.o. - 2020-08-31 - Żelazno (dolnośląskie)
Prowadzenie działań związanych z utrzymaniem produkcji, zarządzanie procesem produkcji i remontami, prowadzenie działalności serwisowej maszyn i urządzeń będących wyposażeniem zakładu pracy
Dystrybucja Pomorze Spółka z O.O. - 2016-11-18 - Zduńska Wola (łódzkie)
wyksz. wyższe, doświadczenie w zakresie budowy sieci telekomunikacyjnych, mile widziane uprawnienia budowlane w ww zakresie;miejsce pracy: teren kraju
BARTŁOMIEJ WOJTYSIAK CORE TECHNOLOGIES - 2017-02-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kucharz / obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Zaleskie (pomorskie)
Praca w siedzibie szkoły przy komputerze.Praca na umowę na okres próbny, a docelowo na czas nieokreslony w systemie jednozmianowym.Kontakt kandydatów: 71 798 68 68, sekretariat.sp82 (at) wp.plSala B, A
Szkoła Podstawowa Nr 82 we Wrocławiu - 2018-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
- przydzielanie pracy pracownikom zatrudnionym na budowie,- przedstawianie wniosków właścicielowi przedsiębiorstwa,- tworzenie harmonogramu budowy,- sprawowanie kontroli nad jakością i terminowością,- przygotowywanie przedmiotów i obmiarów robót.
Przedsiębiorstwo Budowlane MHM Paech Sp. z o.o. Międzychód - 2016-07-29 - Międzychód (wielkopolskie)
zamawianie, przyjmowanie towaru i kierowanie pracownikami. Kontakt Izabela Szwaczek 41 387 13 04
"DELICJA" Izabela Szwaczek - 2017-08-04 - Sobków (świętokrzyskie)
profesjonalna obsługa klienta, nadzór nad pracownikami, praca w sklepie 4 F w Galerii Solnej w Inowrocławiu
KMW Invest sp. z o.o. 1 Spółka Komandytowa - 2016-06-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości procesu produkcji, pomiary rlaboratoryjne surowców, analiza wyników, prowadzenie dokumentacji badawczej, współpraca z działem produkcji, monitorowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
kucharz
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Organizowanie sieci sprzedaży także w Chinach, analizowanie rynku, oraz sporządzanie umów i zamówień towarowych, kompetencje sprzedawcy i kasjera, język chiński w stopniu komunikatywnym niezbędny z uwagi na klientów i kontrahentów posługujących się tym językiem, zastępownie innych pracowników, wykonywanie prac zleconych przez przełożonych i inne. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
YI LE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Raszyn (mazowieckie)
Nadzorowanie projektów pomiędzy elementami sieci szkieletowej/radiowej firmy, a urządzeniami innych dostawców sprzętu, planowanie weryfikacji interoperacyjności w odniesieniu do poszczególnych rozwiązań sieci mobilnej firmy, wspomaganie aktywności na rzecz wdrożenia urządzeń w sieciach operatorów mobilnych (sesje pilotażowe), wsparcie dla klientów zarówno w dziedzinie technicznej jak i procesowej, kontrola procesów pod kątem umów z dostawcami sprzętu w kontekście gwarantowanego poziomu świadczenia usług, badanie rynku urządzeń mobilnych.Praca w godz.: 9:00-17:00.
NOKIA SOLUTIONS AND NETWORKS SP. ZO.O. - 2020-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
tapicerowanie
Zakład Usług Tapicersko-Krawieckich KOVER Jarosław Choroszewski - 2016-08-16 - Augustów (podlaskie)
Wykształcenie: wyższe, kier.: budownictwo; staż pracy: 2 lata; uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; zakres obowiązków: nadzór nad pracami ogólnobudowlanymi, prowadzenie dokumentacji związanej z pracami ogólnobudowlanymi; jedna zmiana; miejsce pracy: teren woj. śląskiego;
Baugart Krzysztof Kalisz - 2017-10-23 - Gliwice (śląskie)
przyjmowanie dostaw towaru, sporządzanie dokumentacji sklepu
Gminna Spółdzielnia"Samopomoc Chłopska" - 2021-05-06 - Klimontów (świętokrzyskie)
dekretowanie dokumentów księgowych, zgodnie z planem kont, ewidencja i kontrola dokumentów z zakresu sprzedaży i kosztów wynagrodzeń, zgodnie z planem kont, rozliczanie umów zlecenia, rozliczanie wpłat z funduszu socjalnego, sporządzanie i wysyłanie not odsetkowych, prowadzenie rejestru należności, sporządzanie i wysyłanie not odsetkowych, prowadzenie rejestru nalezności, sporządzanie i wysyłanie do do dłuzników wezwań do zapłaty, prowadzenie rejestru- druki ścisłego zarachowania, prowadzenie raportu kasowego, dokonywanie wypłat bieżącychi wynagrodzeń na podstawie dokumentów, uzgadnianie raportów miesiecznych sprzedaży kas fiskalnych, przyjmowanie wpłat gotówkowych, wystawianie bankowych dowodów wpłaty, prowadzenie pogotowia kasowego
MIEJSKA PRZYCHODNIA SPECJALISTYCZNA - 2020-08-20 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
instalacja i naprawa urzadzeń zmechanizowanych w dziale utrzymywania ruchu
DECOR TRENDS SP. Z O.O. - 2020-01-22 - Łodzierz (pomorskie)