KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO Płock oferta pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku

Stanowisko: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Data publikacji: 2017-12-08
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.01.2018
Data zakończenia pracy: 02.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Niezbędne wymagania:1) Wykształcenie wyższe.2) Umiejętności zawodowe techniczne, budowlane.3) Staż pracy minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2 lata stażu pracy na stanowisku kierowniczym.4) Znajomość przepisów o prawie budowlanym oraz w zakresie gospodarki środkami trwałymi5) Umiejętności prowadzenia gospodarki transportem samochodowym6)Bardzo dobra znajomość obsługi komputeraDodatkowe wymagania:1) Umiejętność pracy w zespole, rzetelność, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, uczciwość, zdolności organizacyjne i zarządcze.2) Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji.3) Znajomość przepisów z zakresu prawa zamówień publicznych.
Nazwa pracodawcy: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) List motywacyjny.2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu).3) Dokumenty potwierdzające wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczymWymagane dokumenty należy składać osobiście w Kancelarii Kanclerza i Kwestora Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, pok. B 202, na e-mail: kadry (at) pwszplock.pl lub pocztą na adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa Płocku, Plac Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock w kopercie z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko kierownik do dnia 14 grudnia 2017 r.Nabór może być nierozstrzygnięty bez podania przyczyny.Kandydaci, których oferty spełniały wymogi formalne, będą informowani o wynikach naboru.Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 922).
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Pl. gen. Jarosława Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo wyższe, kształcenie studentów.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 08.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie podległym zespołem. Zarządzanie asortymentem marketu. Prowadzenie marketu zgodnie z obowiązującymi standardami firmy. Reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dziennika korespondencyjnego, przygotowywanie korespondencji do wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej i poczty specjalnej, prace archiwizacyjne, sporządzanie pism urzędowych, pomoc w prowadzeniu sekretariatu Wydziału Prewencji
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Pszczyna (śląskie)
Nadzór i koordynowanie robót budowlanych, kontrola oraz prowadzenie rozliczeń inwestycji. Miejsce pracy: Litwa (Mariampol)
DEKPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-11 - Litwa (Litwa)
Przygotowanie do przewozu oraz rozliczenie się z dokumentacji i wykonanych czynności po zakończeniu przewozu.Miejsce wykonywania pracy:POLSKA-NIEMCY
Brończyk Piotr Ośrodek Szkolenia Kierowców LIDER - 2018-06-12 - Barlinek (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa klienta przy dystrybutorach, pomoc przy tankowaniu
STACJA PALIW NR 667 ORLEN - KAZIMIERZ BIELA "K.J.W" W ŁAŃCUCIE - 2017-04-04 - Łańcut (podkarpackie)
nadzór nad działem produkcji budowy przyczep
"AWROL" Sp z o .o - 2018-08-30 - Barwice (zachodniopomorskie)
zorganizowanie pracy oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich punktów gastronomicznych wraz z zapleczem konferencyjno bankietowym, nadzór nad przestrzeganiem systemu HACCP oraz zasad higieny i bezpieczeństwa, dbałość o wysoką jakość i sposób podania serwowanych dań oraz napojów, kontrola kosztów i utrzymywanie wskaźników na odpowiednim poziomie (food-cost), analiza sprzedaży i kosztów oraz nadzór nad realizacją założeń budżetowych, prowadzenie gospodarki magazynowej przygotowywanie zamówień i zamawianie towaru, inwentaryzowanie oraz raportowanie, budowanie i zarządzanie zespołem, planowanie i kontrola pracy oraz motywowanie podległych pracowników
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE DANIEL ANDRZEJ ROZBICKI - 2016-01-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kierowanie pracą przerobu drewna
Gaja Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-03-31 - Marciszów (dolnośląskie)
nadzór oraz zarządzanie zespołem pracowników
Skład Materiałów Budowlanych KAL-BUD Sławomir Kalemba - 2018-04-11 - Czasław (małopolskie)
Przygotowywanie i wydawanie posiłków. Praca co drugi dzień w godz. od 6 do 18.
"Kalmar", Maciej Marcinkiewicz - 2017-10-16 - Nowy Sącz (małopolskie)
-
Liga Obrony Kraju - 2018-09-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Realizacja celów produkcyjnych i jakościowych, nadzorowanie i organizacja pracy zespołu, zapewnienie wydajności produkcji.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-03-23 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zarządzanie zespołem pracowników w sposób gwatantujący realizacje założonych celów produkcyjnych, zapewnienie realizacji planow produkcyjnych pod względem ciągłości, terminowości oraz kosztów, zapewnienie terminowej i wydajnej realizacji zleceń produkcyjnych, realizacja wyznaczonych wskaźników operacyjnych, realizacja założeń jakościowych w zgodzie z polityką jakościową, dbałość o przestrzeganie przepisów bhp, raportowanie osiągniętych wyników
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
kierowanie budową, sporządzenie dokumentacji kosztorysowej wraz z obsługą plotera - programu do kosztorysowania, rozliczanie budowy
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kije (lubuskie)
planowanie, zarzadzanie stanami magazynowymi, zapasami i wysyłką
NORTPOL MARCIN ROGALA - 2018-01-25 - Międzyrzecz (lubuskie)
kierowanie robotami drogowymi, kierowanie ludźmi na budowie. Prcaodawca zapewnia dojazd do miejsca wykonywania pracy z Oleśnicy ul. Wiejska 36 .
"BIOBUD" Piotr Schabikowski - 2018-03-27 - Sokołowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów kl. VII
ETD INVESTMENT Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Brzeźno (lubelskie)
wg stanowiska. prowadzenie budów, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, rozliczanie wykonanych inwestycji
Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD" - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
obsługa imprez okolicznościowych oraz rozwożenie potraw - catering
"WIKO" S.C. Czesława Wiera, Benedykt Wiera - 2016-02-24 - Jankowice (śląskie)
wg stanowiska. Praca w Krakowie i okolicach, codzienny zjazd do domu. Dojazd zapewniony z Młynnego.
PTASZEK DACHY Piotr Ptaszek - 2016-08-10 - Młynne (małopolskie)
Sprzedaż perfumów, kontakt z firmą produkcyjna znajdującą się w Turcji. Zamówienia, rozliczenia kas, inwentaryzacje, dbanie o wizerunek sklepu, zatrudnianie i zwalnianie pracowników. Przygotowanie receptur i produkcja perfum.
GOLD STAR PODGÓRSKI ANTONI - 2017-03-21 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Czynności kasowe, obsługa klientów indywidualnych oraz klientów biznesowych, archiwizacja dokumentów.
"MD" Marta Wyszkowska - 2017-11-10 - Mońki (podlaskie)
kierownik sklepu
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Kraków (małopolskie)
Nadzorowanie, koordynowanie placu budowy; nadzór nad jakością i terminowością; kontakt z inwestorami, dostawcami, podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Budowlane "IMBUD" Jerzy i Jarosław Gajdosz Sp. Jawna - 2018-03-12 - Tarnów (małopolskie)
Organizacja i nadzór pracy własnej oraz zespołu, praca przy powstawaniu prototypów produktów lub nowych konstrukcji, kontrola terminowości i jakości w procesie powstawania prototypów lub nowych konstrukcji.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Siedlce (mazowieckie)
Składanie mebli.
Robert Rupiński Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy "RUPIN" - 2017-06-23 - Rypin (kujawsko-pomorskie)