Praca Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl możesz zapoznać się ze wszystkimi ofertami pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, które są dostępne w naszym serwisie internetowych. Możesz przeglądać 29 ofert pracy Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku.

KONSERWATOR - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń szkolnych;2) Naprawy i remonty stolarki okiennej i drzwiowej;3) Dbanie o należyty stan i sprawność łazienek;4) Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w obiektach poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń dydaktycznych oraz socjalnych;5) Dbanie i czuwanie nad zachowaniem sprawności urządzeń elektrycznych, wodnych i centralnego ogrzewania, a w przypadku awarii informowanie o dostrzeżonych usterkach, bądź wezwanie odpowiednich służb;6) Współpraca z firmą sprzątającą w zakresie utrzymania porządku na danym obiekcie;7) Wykonywanie doraźnych remontów tj. likwidacji przecieków z dachu, wymiany uszkodzonych fragmentów płytek i wykładzin, naprawy tynków, roboty malarskie itp.;8) Wykonywanie wszelkich prac zgodnie z wymogami i zasadami BHP oraz stosowanie się do zaleceń i wskazówek przełożonych;9) Informowanie o niedziałających punktach świetlnych;10) Udrażnianie kratek ściekowych i wszelkiego rodzaju przepustów odprowadzających wodę opadową;11) Sprawdzanie działania węzłów cieplnych oraz utrzymanie należytej czystości w tych pomieszczeniach;12) Zabezpieczenie obiektu przed włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem wodą oraz innymi zdarzeniami mającymi wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w obiekcie;13) Należyte utrzymanie porządku we wszystkich pomieszczeniach magazynowych i piwnicznych oraz węzła cieplnego;14) Segregowanie i odkładanie w miejsca do tego przeznaczone, wszelkich powstałych odpadów i zużytych urządzeń;15) Dbanie o tereny zielone przy budynkach Uczelni tj. koszenie trawy, uzupełnianie nasadzeń, pielenie, grabienie liści, odśnieżanie wejść;16) Utrzymanie w należytym stanie śmietników Uczelni;17) Utrzymanie wzorowej czystości na stanowisku pracy, dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia;18) Przestrzeganie dyscypliny pracy ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo i higienę pracy oraz przepisy ochrony przeciwpożarowej;19) Informowanie bezpośredniego przełożonego o opuszczeniu miejsca pracy w trakcie godzin pracy;20) Warunki prowadzenia konserwacji:-konserwator przystępuje do usunięcia awarii niezwłocznie po odebraniu zgłoszenia,-działania konserwacyjne będą odnotowane w książce konserwacji,-w przypadku stwierdzenia konieczności naprawy instalacji, przewodów i urządzeń posiadających gwarancje natychmiastowe informowanie kierownika Działu Administracyjnego o konieczności dokonania napraw, określając przyczynę powstania usterki,-konserwator jest zobowiązany w terminie do 30 października sporządzić wykaz robót remontowych instalacji i urządzeń elektrycznych przewidzianych do ewentualnego remontu w roku następnym,-konserwator potwierdzi wykonanie prac protokołem.21) Obsługa i eksploatacja pojazdów Uczelni zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dbanie o powierzony pojazd i utrzymanie go w ciągłej sprawności technicznej, czystości poprzez wykonywanie obsługi codziennej i kontroli przed przystąpieniem do jazdy w tym między innymi:-naprawa uszkodzonego koła, sezonowa zmiana opon w zależności od temperatury na zewnątrz, -sprawdzanie działania świateł zewnętrznych i wewnętrznych, stanu oleju i innych płynów eksploatacyjnych, wycieraczek, sygnału dźwiękowego, dmuchawy itp. -bieżąca naprawa i zapewnienie w samochodzie niezbędnego wyposażenia, tj. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, podnośnik, zestaw kluczy, linka holownicza, itp.22) Dokonywanie badań technicznych pojazdu w określonym w dowodzie rejestracyjnym terminie;23) Znajomość i przestrzeganie przepisów Prawa o ruchu drogowym;24) Terminowe zgłaszanie upływu ważności ubezpieczenia pojazdu;25) Utrzymanie porządku w garażu i wokół garażu;26) Czytelne i zgodne ze stanem faktycznym wypełnianie karty drogowej i pozostałych dokumentów podróży oraz terminowe ich rozliczanie;27) Wykonywanie innych prac i poleceń Kierownika Działu Administracyjnego, Kanclerza lub Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-06-04 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,-przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-05-15 - Płock (mazowieckie)

REFERENT TECHNICZNY - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-02-06 - Płock (mazowieckie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:- stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych,- występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie,- doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, - przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii,- prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji,- prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji,- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,- przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,- zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,- prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.:- koordynacja i zarządzanie projektami, - organizacja zadań w projektach,- opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów,- rekrutacja uczestników do projektu,- kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi,- przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające,- współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów,- czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań,- przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów,- promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań,- sprawozdawczość okresowa,- monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu,- bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie,- przygotowywanie wniosków o płatność,- archiwizacja dokumentacji projektów,- reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-18 - Płock (mazowieckie)

REFERENT TECHNICZNY - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2. Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3. Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4. Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5. Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6. Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7. Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8. Współpraca z operatorami sieci łączności.9. Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10. Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11. Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.Pozyskiwanie funduszy i dotacji na rzecz rozwoju Uczelni, a w tym:stałe monitorowanie i gromadzenie informacji na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji istotnych dla rozwoju Uczelni i jej jednostek organizacyjnych, występowanie do władz Uczelni z inicjatywami pozyskiwania środków unijnych i dotacji, upowszechnianie informacji jednostkom organizacyjnym Uczelni na temat możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przekazywanie informacji o programach i programach partnerskich w formie pisemnej lub mailowej odpowiedniej jednostce organizacyjnej Uczelni, w zakresie działania której mieści się dane przedsięwzięcie, doradztwo na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie możliwości pozyskiwania środków unijnych i dotacji, przygotowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Uczelni i składanie wniosków o dofinansowanie, przygotowanie projektów na rzecz rozwoju Uczelni wynikających z przyjętej strategii, prowadzenie ewidencji wysyłanych wniosków o dofinansowanie w ramach programów unijnych i dotacji, prowadzenie bazy danych o realizowanych projektach unijnych oraz w ramach otrzymanych dotacji, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z aplikowaniem o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków unijnych i dotacji,przygotowywanie sprawozdań i raportów okresowych i końcowych z działalności jednostki,zawieranie partnerstw i współpraca z organami państwowymi i samorządowymi oraz instytucjami europejskimi na rzecz realizacji projektów,prowadzenie korespondencji w językach obcych.2. Prowadzenie projektów realizowanych przez Uczelnię w związku z uzyskaniem funduszy europejskich i dotacji, w tym m.in.: koordynacja i zarządzanie projektami, organizacja zadań w projektach, opracowywanie procedur, instrukcji, regulaminów dotyczących realizacji projektów, rekrutacja uczestników do projektu, kontaktowanie się z instytucjami pośredniczącymi/zarządzającymi, przygotowywanie dokumentacji finansowej do kontroli projektów przez instytucje pośredniczące/zarządzające, współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie realizacji projektów, czuwanie nad terminowością wykonywania zadań w projektach oraz zgodnością z budżetem zaplanowanych zadań, przygotowywanie umów, zakresów obowiązków, dokumentacji projektowej, raportów, promocja projektów, prowadzenie ewidencji działań, sprawozdawczość okresowa, monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu, bieżąca aktualizacja wniosków o dofinansowanie, przygotowywanie wniosków o płatność, archiwizacja dokumentacji projektów, reagowanie w okolicznościach wymagających zmiany harmonogramu realizacji projektów
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2019-01-04 - Płock (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) administracyjna i organizacyjna obsługa Kanclerza i Kwestora, w tym:a) prowadzenie terminarzy spraw,b) wykonywanie czynności związanych z organizacją zebrań, posiedzeń, konferencji itp.,c) prowadzenie spraw organizacyjnych związanych z udziałem Kanclerza i Kwestora w uroczystościach, konferencjach, sympozjach itp.;2) wykonywanie czynności kancelaryjnych, w tym:a) przyjmowanie oraz prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej, a następnie przygotowywanie jej do odbioru przez jednostki organizacyjne Uczelni, b) przyjmowanie oraz prowadzenie ewidencji korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, zapewnienie przepływu dokumentów między jednostkami, c) przyjmowanie i rejestrowanie ofert przetargowych i przygotowywanie ich do odbioru przez członków Komisji Przetargowej,d) obsługa ogólnouczelnianej skrzynki e-mailowej Uczelni;e) współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie prawidłowego przepływu informacji i realizowanych zadań;f) prowadzenie rejestru zarządzeń Kanclerzg) przygotowywanie treści pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Kanclerza przy współpracy z prawnikiem Uczelni;h) prawidłowe przygotowywanie akt sprawy ostatecznie zakończonych do Archiwum.i) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie prowadzonej działalności,
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-11-26 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Obsługa biurowo-administracyjna sekretariatu Dziekana i Prodziekana Wydziału Nauk o Zdrowiu.2. Pośredniczenie między studentem a Dziekanem WNZ w zakresie przyjmowania podań i rozwiązywania bieżących problemów.3. Obsługa interesantów w tym studentów, kandydatów na studentów oraz innych osób zgłaszających się do sekretariatu WNZ.4. Obsługa centrali telefonicznej, odbieranie poczty internetowej.5. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, oraz prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących z Wydziału Nauk o Zdrowiu.6. Przyjmowanie zaproszeń na kongresy, konferencje, szkolenia.7. Przepisywanie pism, wystąpień, referatów.8. Prowadzenie rejestru adresowego władz urzędów i organów współpracujących z Wydziałem.9. Obsługa administracyjna procesu dydaktycznego, szczególnie w zakresie działań projakościowych i komisji tematycznych oraz konferencji organizowanych przez WNZ.10. Obsługa administracyjna egzaminów dyplomowych.11. Udział w przygotowaniu sprawozdań i prowadzenie statystyki z prac komisji problemowych Wydziału.12. Współpraca z wydziałowym oraz kierunkowymi koordynatorami ds. jakości kształcenia w WNZ w zakresie procesu kształcenia.13. Obsługa administracyjna i ścisła współpraca ze studentami i nauczycielami akademickimi dot.: semestralnych ocen zajęć dydaktycznych (przygotowywanie ankiet i współpraca ze starostami poszczególnych roczników studiów), przeprowadzania hospitacji zajęć dydaktycznych oraz ankiet do badania opinii studentów na temat jakości świadczonych usług przez komórki administracyjne PWSZ w Płocku.14. Obsługa administracyjna spotkań i konsultacji ze studentami na temat jakości kształcenia w PWSZ w Płocku.15. Ewidencja druków ścisłego zarachowania.16. Wypisywanie i wydawanie zaświadczeń dla studentów oraz przygotowywanie projektów decyzji w indywidualnych sprawach studenckich.17. Współpraca i obsługa administracyjna w organizowaniu dodatkowych form kształcenia tj. studiów podyplomowych, specjalizacji, kursów, warsztatów, seminariów i konferencji prowadzonych przez Wydział Nauk o Zdrowiu.18. Współpraca z Koordynatorem Pracowni Umiejętności Pielęgniarskich i Koordynatorem pracowni kosmetologicznych na kierunku Kosmetologia w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały.19. Współpraca z Koordynatorem Zajęć Praktycznych i Praktyk Zawodowych w zakresie organizacji kształcenia praktycznego studentów Wydziału Nauk o Zdrowiu.20. Obsługa zewnętrznych komisji kontrolnych.21. Współpraca z Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki oraz Kwesturą w zakresie spraw studenckich, a także innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie ich działania.22. Współpraca z Dziekanem, Prodziekanem i nauczycielami Wydziału Nauk o Zdrowiu i Działem Spraw Studenckich i Dydaktyki w przygotowaniu planu zajęć i obciążeń sal dydaktycznych.23. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie postępowań na usługi dydaktyczne i wyposażenie na Wydziale Nauk o Zdrowiu.24. Aktualizowanie i archiwizowanie dokumentacji studiów stacjonarnych/niestacjonarnych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-10-18 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE - od 2 100 PLN

1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.21) Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Działu Administracyjnego i Kanclerza
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-05 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

1) Prowadzenie meldowania i zakwaterowania studentów w Domu Studenta.2) Prowadzenie dokumentacji dotyczącej studentów korzystających z zakwaterowania.3) Prowadzenie meldowania i zakwaterowania gości hotelowych w Domu Studenta.4) Prowadzenie dokumentacji magazynu gospodarczego i pościelowego.5) Prowadzenie dokumentacji rachunków i faktur dotyczących Domu Studenta.6) Prawidłowe przygotowywanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.7) Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Domu Studenta i Kanclerza
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-04 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK DOMU STUDENTA - od 2 100 PLN

1. Administrowanie Domem Studenta, w tym:a) kwaterowanie studentów zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi w tym zakresie,b) prowadzenie spraw meldunkowych,c) prowadzenie ewidencji materiałowej,d) bieżącą konserwacją obiektów,e) prowadzenie rozliczeń opłat studenckich.2. Zapewnienie studentom właściwych warunków socjalno-bytowych zamieszkania.3. Współpraca z Uczelnianą Komisją Stypendialną i Działem Spraw Studenckich, zmierzających do optymalnego wykorzystania miejsc w Domu Studenta w czasie roku akademickiego.4. Prowadzenie działalności hotelowej w Domu Studenta, poprzez organizowanie maksymalnego wykorzystania posiadanych miejsc noclegowych, niewykorzystanych przez studentów w czasie roku akademickiego i w okresie wakacyjnym i prowadzenie rozliczeń finansowych z tego tytułu.5. Dbanie o właściwe wykorzystanie innych posiadanych pomieszczeń i umożliwienie prowadzenia działalności gospodarczej w sposób korzystny dla środowiska studenckiego.6. Zapewnienie właściwego funkcjonowania Domu Studenta pod względem technicznym, w tym:a) nadzorowanie stanu technicznego budynku,b) organizowanie okresowych przeglądów stanu obiektu,c) planowanie i zlecanie inwestycji oraz remontów w administrowanym obiekcie,d) współudział w przygotowywaniu postępowań na udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac remontowych,e) nadzór nad robotami zleconymi,f) uczestnictwo przy odbiorach remontów obiektu,g) prowadzenie ewidencji technicznej, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej Domu Studenta,h) prowadzenie bieżącej konserwacji i napraw w ramach własnych i zleceń napraw instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, gazowej, odgromowej, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, stolarki drzwiowej i okiennej, itp.7. Utrzymywanie porządku na terenie administrowanego obiektu i posesji.8. Opracowywanie projektów przepisów dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa na terenie Domu Studenta i nadzór nad wykonaniem.9. Prowadzenie księgi obiektu.10. Prawidłowe przygotowanie i przekazanie akt spraw ostatecznie zakończonych do Archiwum.11. Wykonywanie innych poleceń Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-07-02 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postępowań przetargowych.2) Nadzór nad prowadzeniem postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych.3) Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia.4) Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych.5) Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.6) Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej.7) Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych.8) Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.9) Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku.10) Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów.11) Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami.12) Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.13) Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro.14) Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni.15) Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro.16) Przyjmowanie od jednostek Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zamówień publicznych). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji.17) Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.18) Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych regulacji prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych.19) Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych.20) Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-06-20 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 100 PLN

Sporządzanie umów cywilnoprawnych oraz załatwianie wszelkich formalności dokumentowych związanych z zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia lub umowy o dzieło, w tym sporządzanie zgłoszeń i wyrejestrowań z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego oraz wprowadzania danych w programie kadrowo-płacowym, Płatnik; prowadzenie ewidencji umów cywilnoprawnych.Przygotowywanie zestawień i rozliczeń umów cywilnoprawnych.Prowadzenie spraw dotyczących studiów podyplomowych, kursów dokształcających, projektów unijnych itp.Wystawianie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych nauczycielom akademickim, pracownikom niebędącym nauczycielami akademickimi oraz prowadzenie ich ewidencji.Wystawianie legitymacji służbowych nauczycielom akademickim oraz ich ewidencja.Prowadzenie spraw związanych z kształceniem i dokształcaniem nauczycieli akademickich oraz pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.Prowadzenie spraw związanych z procesem rekrutacyjnym pracowników niebędących nauczycielami akademickimi.Przygotowywanie treści pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Rektora.Przygotowywanie zapotrzebowań i zamówień do Działu Administracyjnego.Przygotowywanie wniosków o nadanie medali, orderów i odznaczeń oraz innych nagród. Współudział w opracowywaniu aktów prawnych dotyczących spraw pracowniczych.Przekazywanie spraw ostatecznie załatwionych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)

REFERENT TECHNICZNY - od 2 100 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4) Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5) Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Współpraca z operatorami sieci łączności.9) Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-04-26 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO - od 2 100 PLN

1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2018-01-12 - Płock (mazowieckie)

KIEROWNIK DZIAŁU ADMINISTRACYJNEGO - od 2 100 PLN

1) Koordynowanie i zapewnienie realizacji następujących zadań:a) zapewnienie sprawności techniczno-eksploatacyjnej budynków i urządzeń technicznych oraz zabezpieczenie majątku Uczelni,b) zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu alarmowego, urządzeń odgromowych, elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych, telefonicznych itp.2) Stała współpraca z firmami, którym zlecono usługi: sprzątania, ochrony, konserwacji, itp.3) Stała współpraca z jednostkami dla których świadczona jest usługa najmu.4) Przygotowywanie dokumentów dot. podatków od majątku i gruntu.5) Nadzór nad ekonomicznym gospodarowaniem energią, gazem, wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i sprawnego funkcjonowania obiektów administrowanych przez Uczelnię, a także nadzorowanie racjonalnej i oszczędnej gospodarki składnikami majątkowymi, w tym również związanymi z inwestycjami i remontami.6) Czuwanie nad zaopatrzeniem pracowników dydaktycznych oraz pracowników administracji w materiały niezbędne do realizacji procesu dydaktycznego i prawidłowego funkcjonowania Uczelni.7) Opracowywanie propozycji planów zadań inwestycyjno-remontowych i zakupów inwestycyjnych na podstawie wniosków zgłaszanych przez odpowiednie jednostki Uczelni.8) Nadzór nad eksploatacją, konserwacją i przeglądami obiektów Uczelni.9) Nadzorowanie gospodarki transportem samochodowym.10) Nadzór nad prowadzoną w Uczelni inwentaryzacją, a także związaną z tym dokumentacją.11) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z prowadzonymi inwestycjami i remontami.12) Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych.13) Przyjmowanie od poszczególnych jednostek Uczelni rocznych planów zamówień publicznych oraz opracowanie projektu planu zamówień publicznych wraz z jego bieżącą aktualizacją.14) Prowadzenie rejestru zamówień publicznych.15) Organizacja postępowań i nadzór nad przestrzeganiem procedury dotyczącej zamówień publicznych.16) Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uczelni w zakresie planowanych inwestycji, zakupów i pomoc przy sporządzaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia.17) Nadzór nad przygotowaniem projektów umów zawieranych przez Uczelnie w zakresie zadań wykonywanych przez Dział Administracyjny Uczelni.18) Nadzór nad terminową realizacją umów administracyjnych.19) Realizowanie innych zadań powierzonych przez Kanclerza i Rektora.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-12-08 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT EKONOMICZNY - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1. Prowadzenie ewidencji księgowej Funduszu Pomocy Materialnej dla Studentów.2. Uzgadnianie płac i składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy z sekcją płac.3. Naliczanie amortyzacji środków trwałych i przetransportowanie danych do programu finansowo-księgowego celem obciążenia kosztów.4. Sporządzanie kwartalnych sprawozdań z wynagrodzeń RB-70, Z-03, sprawozdań z należności i zobowiązań Uczelni RB-Z, RB-N.5. Analiza kosztów i działalności dydaktycznej, pomocniczej i kosztów ogólnych.6. Sporządzanie deklaracji podatkowych i rozliczenie z Urzędem Skarbowym należności podatkowych związanych z obsługą podatku dochodowego od osób prawnych, podatku VAT (informacja JPK).7. Sporządzanie rocznej sprawozdawczości finansowej.8. Bieżąca analiza należności i zobowiązań Uczelni.9. Kontrolowanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów finansowych, w tym rozliczanie delegacji służbowych.10. Współudział w opracowywaniu planów finansowych Uczelni.11. Sprawdzanie i rozliczanie inwentaryzacji odnośnie środków trwałych, wyliczanie różnic inwentaryzacyjnych.12. Sporządzanie sprawozdania ze stanu i ruchu środków trwałych.13. Prowadzenie obsługi kasowej Uczelni polegającej na:a. pobieraniu gotówki z banku na podstawie wystawionych czeków, b. wpłaty gotówki z banku do kasy PWSZ,c. sporządzaniu raportów kasowych,d. wypłaty bieżących rachunków, delegacji służbowych (sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty),e. przyjmowaniu drobnych wpłat gotówkowych na kwitariusz,f. wystawianiu dowodów kasowych: Kasa Przyjmie, Kasa Wypłaci,g. uzgadnianiu stanu kasy,h. wypłaty wynagrodzeń pracowniczych na podstawie list płac, rachunków umów zleceń uprzednio sprawdzonych i zatwierdzonych do wypłaty.14. Sporządzanie przelewów bankowych za pomocą bankowości elektronicznej dotyczących: a. zapłaty wszelkich zobowiązań podatkowych i rozliczeń związanych z pracownikami,b. wypłaty wszystkich stypendiów dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych,c. regulowania zobowiązań za dostarczone materiały i wykonane usługi.15. Przygotowanie list stypendiów studenckich i zapomóg losowych dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych.16. Wystawianie dokumentów wewnętrznych.17. Dokonywanie kontroli pod względem formalno-rachunkowym dokumentów finansowych wpływających do Kwestury i przygotowania ich do zatwierdzenia do wypłaty.18. Wystawianie faktur VAT za wynajem pomieszczeń na sklepiki, dystrybutory i innych składników majątkowych, studentom za opłaty czesnego (na żądanie) oraz podmiotom gospodarczym za usługi edukacyjne i inne.19. Sporządzanie obciążeniowych not księgowych za zużycie energii elektrycznej, wody, konserwacje węzła dla placówek korzystających z powierzchni użytkowej w budynkach Uczelni.20. Sporządzanie PIT-8B z umów zleceń obcych pracowników.21. Prowadzenie rejestrów, ewidencji wszelkich druków ścisłego zarachowania w PWSZ.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-16 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw związanych z działalnością Biura Studenckich Praktyk Zawodowych i Karier oraz wykonywanie zadań związanych z działalnością promocyjną Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-10 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY W SEKCJI DS. PROGRAMU ERASMUS+ - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-10-03 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 000 PLN

1) Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji praktyk zawodowych studentów.2) Współpraca ze studentami i opiekunami praktyki w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.3) Przygotowywanie umów i porozumień o współpracy z zakładami pracy, w których studenci odbywają praktyki.4) Przygotowywanie dokumentacji praktyk dla opiekunów w zakładach pracy oraz opiekunów praktyk i koordynatorów z ramienia uczelni.5) Obsługa interesantów studentów i opiekunów praktyk w zakresie działań związanych z praktyką zawodową.6) Przygotowywanie umów cywilno-prawnych dotyczących praktyk zawodowych.7) Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych.8) Opracowywanie sprawozdań z realizacji praktyk.9) Prowadzenie korespondencji z zakładami pracy i opiekunami praktyk.10) Sporządzanie skierowań na praktykę.11) Wydawanie zaświadczeń dotyczących praktyk studenckich.12) Przygotowywanie i podsumowanie ewaluacji praktyk.13) Umieszczanie aktualnych informacji na stronie internetowej Uczelni w zakładce Biura Studenckich Praktyk Zawodowych i Karier oraz na tablicach informacyjnych w budynkach Uczelni.14) Obsługa administracyjna spotkań dotyczących praktyk zawodowych.15) Wykonywanie zadań związanych z działalnością promocyjną Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-09-29 - Płock (mazowieckie)

REFERENT TECHNICZNY - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Wykonywanie prac w zakresie:- utrzymania jednolitego informatycznego systemu zarządzania,- eksploatacji sieci teleinformatycznych oraz ich administrowania,- wprowadzenia jednolitego standardu sprzętu i oprogramowania.2) Doradztwo informatyczne na rzecz jednostek organizacyjnych Uczelni.3) Utrzymanie bazy sprzętowo-programowej.4) Organizacja szkoleń informatycznych dla pracowników Uczelni.5) Obsługa zgłoszeń serwisowych urządzeń teleinformatycznych, komputerowych, peryferyjnych i audiowizualnych.6) Instalowanie i konfigurowanie systemów operacyjnych oraz programów użytkowych na stanowiskach komputerowych.7) Prowadzenie serwisu internetowego www.pwszplock.pl oraz biuletynu informacji publicznej (BIP).8) Współpraca z operatorami sieci łączności.9) Współpraca z firmami hostingującymi oraz innymi związanymi z serwisami stron internetowych, poczty email itp.10) Archiwizacja serwerowych systemów operacyjnych na nośnikach zapasowych.11) Administrowanie systemami sieciowymi na serwerach i systemami teleinformatycznymi oraz kontami użytkowników na serwerach administracyjnych Uczelni.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-09-20 - Płock (mazowieckie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

1) Bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń szkolnych.2) Naprawy i remonty stolarki okiennej i drzwiowej.3) Dbanie o należyty stan i sprawność łazienek.4) Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w obiektach poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń dydaktycznych oraz socjalnych.5) Dbanie i czuwanie nad zachowaniem sprawności urządzeń elektrycznych, wodnych i centralnego ogrzewania, a w przypadku awarii informowanie o dostrzeżonych usterkach, bądź wezwanie odpowiednich służb.6) Współpraca z firmą sprzątającą w zakresie utrzymania porządku na danym obiekcie.7) Wykonywanie doraźnych remontów tj., likwidacji przecieków z dachu, wymiany uszkodzonych fragmentów płytek i wykładzin, naprawy tynków, roboty malarskie itp.8) Wykonywanie wszelkich prac zgodnie z wymogami i zasadami BHP oraz stosowanie się do zaleceń i wskazówek przełożonych.9) Informowanie o niedziałających punktach świetlnych.10) Udrażnianie kratek ściekowych i wszelkiego rodzaju przepustów odprowadzających wodę opadową.11) Sprawdzanie działania węzłów cieplnych oraz utrzymanie należytej czystości w tych pomieszczeniach.12) Zabezpieczenie obiektu przed włamaniem, dewastacją, pożarem, zalaniem wodą oraz innymi zdarzeniami mającymi wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w obiekcie.13) Należyte utrzymanie porządku we wszystkich pomieszczeniach magazynowych i piwnicznych oraz węzła cieplnego.14) Segregowanie i odkładanie w wyznaczone miejsce wszelkich powstałych odpadów i zużytych urządzeń.15) Dbanie o tereny zielone przy budynkach Uczelni tj., koszenie trawy, uzupełnianie nasadzeń, pielenie, grabienie liści, odśnieżanie wejść.16) Utrzymanie w należytym stanie śmietników Uczelni.17) Utrzymanie wzorowej czystości na stanowisku pracy, dbałość o powierzony sprzęt i narzędzia.18) Przestrzeganie dyscypliny pracy ze szczególnym zwróceniem uwagi na bezpieczeństwo i higienę pracy oraz przepisy ochrony przeciwpożarowej.19) Informowanie bezpośredniego przełożonego o opuszczeniu miejsca pracy w trakcie godzin pracy.20) Warunki prowadzenia konserwacji:a) konserwator przystępuje do usunięcia awarii niezwłocznie po odebraniu zgłoszenia,b) działania konserwacyjne będą odnotowane w książce konserwacji,c) w przypadku stwierdzenia konieczności naprawy instalacji, przewodów i urządzeń posiadających gwarancję natychmiastowe informowanie kierownika Działu Administracyjnego o konieczności dokonania napraw, określając przyczynę powstania usterki,d) konserwator jest zobowiązany w terminie do 30 października sporządzić wykaz robót remontowych instalacji i urządzeń elektrycznych przewidzianych do ewentualnego remontu w roku następnym,e) konserwator potwierdza wykonanie prac protokołem.21) Obsługa i eksploatacja pojazdów Uczelni zgodnie z jego przeznaczeniem oraz dbanie o powierzony pojazd i utrzymanie go w ciągłej sprawności technicznej, czystości poprzez wykonywanie obsługi codziennej i kontroli przed przystąpieniem do jazdy w tym między innymi:a) naprawa uszkodzonego koła, sezonowa zmiana opon w zależności od temperatury na zewnątrz,b) sprawdzanie działania świateł zewnętrznych i wewnętrznych, stanu oleju i innych płynów eksploatacyjnych, wycieraczek, sygnału dźwiękowego, dmuchawy itp.,c) bieżąca naprawa i zapewnienie w samochodzie niezbędnego wyposażenia, tj. trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, apteczka pierwszej pomocy, podnośnik, zestaw kluczy, linka holownicza, itp.22) Dokonywanie badań technicznych pojazdu w określonym w dowodzie rejestracyjnym terminie.23) Znajomość i przestrzeganie przepisów Prawa o ruchu drogowym.24) Terminowe zgłaszanie upływu ważności ubezpieczenia pojazdu.25) Utrzymanie porządku w garażu i wokół garażu.26) Czytelne i zgodne ze stanem faktycznym wypełnianie karty drogowej i pozostałych dokumentów podróży oraz terminowe ich rozliczanie.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-09-08 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 200 PLN

Obsługa biurowo administracyjna, w tym związana z projektami, Prowadzenie dokumentacji, w tym uczestników projektu, wydawanie i powielanie materiałów m. in. dla uczestników projektu. Wydawanie zaświadczeń, przygotowywanie listobecności, dzienników do realizowanych działań projektowych, Uczestnictwo w monitorowaniu projektu, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, obsługa poczty tradycyjnej i elektronicznej, obsługa systemów związanych z obsługąprojektów w zakresie powierzonym przez przełożonych, Współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uczelni, w tym również z pracownikami zaangażowanymi do pracy w projektach, wykonawcami usług i uczestnikami projektu, organizowaniezaplecza do zajęć, szkoleń itp. Współpraca z przełożonymi i zgłaszanie problemów występujących w realizacji projektu.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-07-13 - Płock (mazowieckie)

KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Bieżąca naprawa sprzętu i urządzeń szkolnych. Naprawy i remonty stolarki okiennej i drzwiowej. Dbanie o należyty stan i sprawność łazienek. Systematyczne lokalizowanie usterek występujących w obiektach poprzez częste dokonywanie przeglądów pomieszczeń dydaktycznych oraz socjalnych. Dbanie i czuwanie nad zachowaniem sprawności urządzeńelektrycznych, wodnych i centralnego ogrzewania, a w przypadku awarii informowanie o dostrzeżonych usterkach, bądź wezwanie odpowiednich służb. Współpraca z firmą sprzątającą w zakresie utrzymania porządku na danym obiekcie. Wykonywanie doraźnych remontów tj., likwidacji przecieków z dachu, wymiany uszkodzonych fragmentów płytek i wykładzin, naprawy tynków, roboty malarskie itp. Wykonywanie wszelkich prac zgodnie z wymogami i zasadami BHP. Szczegółowy zakres obowiązków i wymagane dokumenty na stronie internetowej www.pwszplock.pl w zakładce -inne -oferty pracy
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)

MŁODSZY BIBLIOTEKARZ/ BIBLIOTEKARZ - od 2 000 PLN

Wypożyczanie i udostępnianie księgozbioru w Wypożyczalni i Czytelni; Opracowanie książek i czasopism w programie bibliotecznym Prolib; Współredagowanie stron www Biblioteki; Akcesja czasopism; Propagowanie zbiorów bibliotecznych; Przeprowadzanie zajęć z przygotowania bibliotecznego; Prace z zakresu organizacji zbiorów: selekcja, melioracja, skontrum; Prace w zakresie ochrony i konserwacji zbiorów; Prace związane z gromadzeniem i opracowaniem w programie Expertus dorobku naukowego pracowników PWSZ w Płocku oraz analizą statystyczną dorobku naukowego pracowników; Wykonywanie zadań związanych z działalnością Wydawnictwa PWSZ w Płocku w tym: prowadzenie dokumentacji pozycji wydawniczych, wprowadzanie danych do baz indeksujących czasopisma naukowe; Praca w programie antyplagiatowym
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-03-29 - Płock (mazowieckie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 2 000 PLN

Zadania z zakresu najmu pomieszczeń, przygotowywanie umów i nadzór nad realizacją; dokumenty dot. zamówień publicznych zakup mebli, dostawy oleju; uczestnictwo w Komisji przetargowej; roczne plany zamówień publ. Na dostawy i usługi; rozliczanie faktur, sprawy dot. ubezpieczeń majątkowych, ewidencja gruntów i budynków Uczelni podatki od nieruchomości i opłaty za zajęcie pasa ruchu; sprawozdania do GUS i inne; plany i prowadzenie inwentaryzacji oraz rozliczenia rzeczowych składników majątku; księgi inwentarzowe i nadawanie numerów inwentarzowych; projekty wewnętrznych aktów, instruktaże, utylizacja Wstępne rozliczanie inwentaryzacji, rozpatrywanie wyjaśnień osób odpowiedzialnych
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2017-01-17 - Płock (mazowieckie)

MŁODSZY BIBLIOTEKARZ/BIBLIOTEKARZ - od 2 000 PLN

Udostępnianie księgozbioru w wypożyczalni i czytelni. Opracowanie książek i czasopism w programie bibliotecznym Prolib. Współredagowanie stron www biblioteki, akcesja czasopism. Propagowanie zbiorów bibliotecznych,przeprowadzanie zajęć z przygotowania bibliotecznego. Prace z zakresu organizacji zbiorów: selekcja, melioracja, skontrum. Prace związane z tworzeniem bibliografii prac pracowników PWSZ w Płocku. Praca w programie antyplagiatowym, prace w zakresie ochrony i konserwacji zbiorów. Inne prace zlecone przez dyrektora Biblioteki. Praca w godzinach 8-16.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-12-28 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

Odpowiedzialność merytoryczna przy przeprowadzaniu postepowań przetargowych. Nadzór nad prowadzeniem wszystkich postępowań w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez Uczelnię dotyczacych dostaw, usług i robót budowlanych. Prowadzenie Rejestru Zawieranych Umów. Przyjmowanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego w celu realizacji zamówienia, do którego mają zastosowanie przepisy o zamówieniach publicznych. Potwierdzenie prawidłowości ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Organizowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Przygotowywanie decyzji w sprawie powołania Komisji Przetargowej. Udział w Komisjach Przetargowych. Wykonywanie czynności należących do członków Komisji Przetargowych, określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w PWSZ w Płocku. Współpraca z Komisjami Przetargowymi w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Sporządzanie projektów umów SIWZ dotyczących zamówień publicznych. Współpraca z Sekcją Inwestycji i Remontów odnośnie postępowań dotyczących robót budowlanych. Przechowywanie dokumentacji związanej z prowadzonymi przez Uczelnię przetargami i zawieranymi umowami. Nadzór funkcjonalny w stosunku do jednostek organizacyjnych Uczelni w zakresie prawidłowego realizowania postępowań ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamówień poniżej 30 000 euro. Przygotowanie zleceń, projektów umów oraz nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 000 euro. Dokonywanie zakupów na potrzeby Uczelni. Opracowywanie i uaktualnianie wewnętrznych unormowań prawnych w zakresie realizacji zamówień publicznych. Organizacja szkoleń z zakresu zamówień publicznych. Gromadzenie i udostępnianie literatury z zakresu zamówień publicznych, udzielanie informacji i porad pracownikom Uczelni z zakresu stosowania ustawy o zamówieniach publicznych. Przyjmowanie od jednostek i bilansowanie w skali Uczelni informacji niezbędnych do przygotowania rocznego planu zamówień publicznych (w tym wstępnego planu zam. pub.). Sporządzanie planu zamówień publicznych oraz dokonywanie jego bieżącej aktualizacji. Przygotowywanie rocznych sprawozdań z przeprowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Prawidłowe przygotowanie akt spraw postępowań ostatecznie zakończonych do Archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-08-12 - Płock (mazowieckie)

SAMODZIELNY REFERENT ADMINISTRACYJNY - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw administracyjnych związanych ze współpracą krajową i zagraniczną Uczelni, w szczególności obsługa programu Erasmus+.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku - 2016-02-03 - Płock (mazowieckie)