KIEROWNIK BUDOWY (BRANŻA DROGOWA LUB MOSTOWA) (OFPR/16/1388) Kamienica oferta pracy Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD"
Stanowisko: KIEROWNIK BUDOWY (BRANŻA DROGOWA LUB MOSTOWA) (OFPR/16/1388)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wg stanowiska. prowadzenie budów, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, rozliczanie wykonanych inwestycji
Data publikacji: 2016-05-13
Lokalizacja: Kamienica (małopolskie)
Pracodawca: Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:34-608 Kamienica 477, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wg stanowiska. prowadzenie budów, wykonywanie obmiarów, kosztorysów, rozliczanie wykonanych inwestycji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
KIEROWNIK BUDOWY (BRANŻA DROGOWA LUB MOSTOWA) (OFPR/16/1388)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamienica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: limanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kamienica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik budowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.05.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programów do kosztorysowania, komunikatywność, dyspozycyjność, uprawnienia budowlane
Nazwa pracodawcy:
Grzegorz Zając, Przedsiębiorstwo Budowlano - Usługowe "ZIBUD"
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Adres pracodawcy:
J.Marka 9, 34-600 Limanowa, powiat: limanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: limanowski
Gmina pracodawcy: Limanowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Limanowa
Ulica pracodawcy: J.Marka
Numer budynku pracodawcy: 9
Nazwisko osoby zgłaszającej: Zając Ewa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Limanowa
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik budowy
Data dodania oferty pracy: 13.05.2016
Oferta pracy ważna do: 12.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zarządzanie zespołem sprzedażowym, realizacja planów sprzedażowych, szkolenie zespołu, stawianie celów i monitorowanie ich realizacji.
Pro Credit Polska S.A. - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
Kierownik budowy
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Kijewo (wielkopolskie)
pomoc w przygotowywaniu dań kuchni wietnamskiej, składanie zamówień na produkty u wietnamskich dostawców, obsługa klientów w języku wietnamskim - udzielanie informacji o potrawach, praca 8godz/tyg, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
PRO NOBIS DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z zawodem.
P.P.H.U BALTON SŁAWOMIR CZARZASTY - 2017-08-21 - Wielbark (warmińsko-mazurskie)
PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI PRZETARGOWEJ I KOSZTORYSÓW NA PODSTAWIE DOKUENTACJI PROJEKTOWEJ, POMIARY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH I TELEINFORMATYCZNYCH, KIEROWANIE REALIZACJĄ PRAC INSTALATORSKICH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE/ WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA PROJEKTÓW, UPRAWNIENIA ELEKTROENERGETYCZNE DO 1 KV;
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa solarium
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wspieranie najlepszych praktyk w zakresie modeli komercyjnych, poziomów cen, optymalizacji zakresu, zarządzania ryzykiem, struktury dyskontowej i definicji kontraktu dla HW, SW i usług, Rekomendowanie strategii komercyjnej zespołom rynkowym w oparciu o globalną analizę porównawczą, wartość czasu życia produktu, klienta, rynku i konkurencji, Definiuje i monitoruje kluczowe komercyjne KPI umowy w całym cyklu jej życia WYMAGANIA: znajomość technologii stosowanych w planowaniu budowy i eksploatacji sieci telekomunikacyjnych, znajomość produktu SBTS, znajomość Excela, Jira/ FUSIONPraca w godzinach: 9:00-17:00Sala H
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością robót, ustalanie zakresu zawartych umów z podwykonawcami i dostawcami, raportowanie postępu prowadzonych robót, nadzór nad realizacją inwestycji, kontrola jakości i technologii robót wykonywanych przez podwykonawców, zarządzanie grupą pracowników. Praca w siedzibie firmy oraz budynki na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA I OBROTU TOWAROWEGO FRONTON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
Realizacja planów obrotowych, marżowych, odpowiedzialność za standardy pracy, kierowanie podległym zespołem, trminowy obieg dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warka (mazowieckie)
Zarządzanie zespołem ponad 30 osób, nadzór nad jakością i terminowością wykonywanych usług, planowanie i podział prac, nadzór nad właściwą gospodarką sprzętem i środkami czystości
DAKO SERVICES Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
KIELCEDIS Sp. z o.o. Kielce - 2017-11-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie projektów w obszarze chemii medycznej, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymiKierowanie pracą członków zespołów projektowych• Pomoc w planowaniu i modyfikacji ścieżek syntezy • Definiowanie ryzyk projektowych• Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie • Monitorowanie postępów prac członków zespołów projektowych w odniesieniu do założonych ram czasowych• Definiowanie potrzeb aparaturowo-szkoleniowych • Raportowanie wynikówKontrola przestrzegania zasad BHP w laboratoriumPrzygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami SelvityUdzielanie wsparcia merytorycznego pracownikom laboratoriumRacjonalne gospodarowanie przydzielonym majątki
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Kraków (małopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1) Kierowanie działalnością Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz reprezentowanie go na zewnątrz.2) Realizacja zadań w zakresie pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych oraz dodatków energetycznych, pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, pomocy państwa w wychowaniu dzieci, i innych wynikających z przepisów prawa przekazanych do kompetencji i statutu jednostki.3) Organizacja pracy ośrodka pomocy społecznej oraz ustalanie organizacji wewnętrznej GOPS.4) Organizacja pracy w GOPS na poszczególnych stanowiskach pracy, zapewniająca sprawne wykonywanie zadań.5) Wykonywanie czynności ze stosunku pracy wobec pracowników GOPS6) Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej GOPS7) Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych przy ścisłej współpracy ze skarbnikiem gminy igłównym księgowym GOPS.8) Nadzór merytoryczny nad pracą pracowników i kontrola dokumentacji prowadzonej przez pracowników.9) Analizowanie i ocenianie zjawisk powodujących zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń.10) Udzielanie informacji, wskazówek i pomocy w trudnych sytuacjach życiowych osobom potrzebującym.11) Współdziałanie z instytucjami, organizacjami społecznymi, stowarzyszeniami, fundacjami oraz zakładami pracy w celu realizacji zadań społecznych.12) Sprawowanie nadzoru i odpowiedzialność za majątek GOPS.13) Zapewnienie zabezpieczenia przetwarzanych danych osobowych opracowanie i wdrożenie procedur polityki bezpieczeństwa w jednostce.14) Przygotowanie i składanie informacji i sprawozdań dotyczących funkcjonowania GOPS.15) Pozyskiwanie środków pozabudżetowych, w tym unijnych na działalność Ośrodka.16) Zapewnienie realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej, wdrażanie lokalnych programów pomocy społecznej17) Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach.18) Aktualizowanie, opracowywanie i realizacja Gminnej Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych.19) Przygotowywanie projektów uchwał i zarządzeń dot. działalności Ośrodka.20) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy Stegna.Warunki pracy na danym stanowisku:1) Stanowisko: administracyjne, kierownicze.2) Wymiar czasu pracy: pełny etat, czas pracy nienormowany.3) Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Stegnie, Stegna ul. Wojska Polskiego 12, 82-103 Stegna,4) Praca przy komputerze.5) Praca z klientem.5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu listopadzie 2017 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Stegnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosi poniżej 6%.Wymagane dokumenty:1) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.2) List motywacyjny.3) Kopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie ikwalifikacje.4) Pisemna koncepcja funkcjonowania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w perspektywie 2018-2022, W opracowaniu powyższej koncepcji pomocne będą uchwały Rady Gminy w Stegnie dotyczące programów i zadań realizowanych przez GOPS. Wszelkie niezbędne dokumenty dostępne są w BIP. Prezentację należy złożyć w formie drukowanej. Kandydaci zaproszeni do kolejnego etapu kwalifikacji będą proszeni o przedstawienie koncepcji komisji konkursowej.5) Kopie świadectw pracy, w tym kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy.6) Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu zpełni praw publicznych oraz braku prawomocnego skazania za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7) Podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie zustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922).8) Oświadczenie o stanie zdrowia kandydata pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku.9) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia.Przed nawiązaniem stosunku pracy osoba wskazana do zatrudnienia zobowiązana jest do dostarczenia do Urzędu Gminy zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego zdolność do pracy.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać na Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy w Stegnie lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna, w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stegnie w terminie do dnia 29 grudnia 2017 r. do godziny 12.00.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po jego zakończeniu na stronie Biuletynu Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Gminy oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r , poz. 922) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016 r, poz. 902 ze zm.).Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność zoryginałem. Informujemy, że:- dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych;- dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapui zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego;- dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych przez okres 3 miesięcy od zakończenia procedury naboru.
Gmina Stegna - 2017-12-20 - Stegna (pomorskie)
Kontrola i nadzór nad prawidłowością realizacji kontraktów w zakresie budownictwa drogowego
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A. - 2018-04-05 - Puławy (lubelskie)
Odpowiedzialnośc za funkcjonowanie administracji w firmie, organizacja pracy w biurze, kontakt z kandydatami.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Węgrzce (małopolskie)
Wykształcenie min. zawodowe; doświadczenie na ww. stanowisku; samodzielność na stanowisku pracy; przygotowywanie ciasta i wypiek pieczywa zgodnie z recepturami i procedurami o wymaganej jakości; praca od 22:00-6:00; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
"SPOŁEM" POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW W GLIWICACH - 2016-04-13 - Gliwice (śląskie)
prace konserwatorskie w pensjonacie
Adam Waligórski - 2017-12-08 - Ustroń (śląskie)
KOORDYNOWANIE WSZYSTKICH PRAC W REALIZOWANYM PROJEKCIE, ZARZĄDZANIE PRACĄ KADRY ZATRUDNIONEJ PRZY REALIZACJI PROJEKTU, KONTROLOWANIE STANU REALIZACJI PROJEKTU
CPB SP. Z O.O. - 2017-10-26 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzór nad pracownikami, nadzór nad budową
Katarzyna Szlachta Mag-Max - 2016-04-08 - Sierosławice (małopolskie)
praca przy obsłudze slai podczas imprez
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "OMIX" Salnik Stanisław - 2017-06-16 - Poręba (śląskie)
właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym, przestrzeganie przepisów prawa, regulaminów i innych procedur wewnętrznych, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym współdziałanie z kadrą i pracownikami innych komórek wewnętrznych Bazy w realizacji zadań i sprawach wymagających kompleksowego załatwienia, przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego, opracowywanie i stałe aktualizowanie dokumentów gotowości mobilizacyjnej i bojowej Bazy oraz jednostek mobilizowanych, utrzymywanie ścisłej współpracy z WKU (WSzW) w zakresie uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych Bazy i jednostek mobilizowanych, nadzorowanie utrzymania normatywnych wskaźników stałej gotowości bojowej, uczestniczenie w realizacji planów kontroli gotowości mobilizacyjnej i bojowej, zbieranie i analizowanie wniosków z kontroli i nadzorów prowadzonych w jednostkach i instytucjach wojskowych Bazy w zakresie gotowości mobilizacyjnej i bojowej, opracowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych z organizacją i zabezpieczeniem osiągania gotowości do podjęcia działań Bazy, opracowywanie i przesyłanie do przełożonych Zapotrzebowania na limit stanu średniorocznego żołnierzy rezerwy oraz limit środków transportowych przewidzianych do pobrania z GN oraz Planów powołania rezerw osobowych na ćwiczenia wojskowe za jednostki mobilizowane, uczestniczenie w opracowywaniu dokumentów dotyczących nadawania i unieważniania przydziałów mobilizacyjnych żołnierzom zawodowym i żołnierzom w zakresie dotyczącym jednostek bezpośrednio podporządkowanych i jednostek nowo formowanych, współdziałanie z WKU w zakresie powoływania rezerw osobowych oraz świadczeń na rzecz obrony oraz w zakresie doboru, przygotowania, rotacji rezerw osobowych, wdrażanie systemów informatycznych z uwzględnieniem przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych przeciwdziałających niezamierzonemu wpływowi informacji niejawnych przechowywanych i przekazywanych w systemie łączności i informatyki, współdziałanie z odpowiednimi komórkami wewnętrznymi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w zakresie problematyki gotowości mobilizacyjnej i bojowejpraca na umowe na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
praca terapeutyczna z dziećmi z zaburzeniami psychcznymi. Praca od 10 do 15 godz. tygodniowo.Miejsce wykonywania Pracy : Bratkowice , Trzciana, Mogielnica, Boguchwała, Wola Zgłobieńska, Świlcza
EDU-IT - 2017-12-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Kierownik budowy - wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 1 rok doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A. - 2017-06-09 - Nowy Sącz (małopolskie)
naprawa urządzeń transportu bliskiego(wózki widłowe, żurawie); prowadzenie dokumentacji warsztatu
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA WARSZTATY TECHNICZNE - 2017-03-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kontakt osobisty lub telefoniczny:691693622, 691693105(w celu umówienia się na spotkanie). Obsługa tokarki numerycznej.
Zakład Narzędziowy PRODMET Sp. z o.o. - 2016-03-23 - Andrychów (małopolskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków, sprzątanie po posiłkach, wydawanie posiłków dzieciom
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Ząbki (mazowieckie)
Pracownik na w/w stanowisku będzie odpowiedzialny za zarządzanie personelem, budowanie zespołu, rekrutację. Kierownik będzie odpowiadać za cały proces produkcji i realizacji poszczególnych zleceń takich jak myjnie bezdotykowe, konstrukcje stalowe i aluminiowe, obiekty przemysłowe i hale, schody i balustrady, kontenery techniczne, socjalne i biurowe.Doświadczenie niezbędne.CV i LM prosimy wysyłać drogą mailową na adres: praca (at) servitec.pl w tytule maila wpisując nazwę stanowiska pracy.
Servitec s. c. - 2016-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie projektów w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw, prowadzenie analiz sytuacyjnych, przygotowywanie planu wdrażania strategii w zakresie rozwoju łańcucha dostaw i w szczególności zakupów i logistyki, współpraca z dostawcami międzynarodowymi w ramach negocjacji warunków logistycznych i cen
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Kwidzyn (pomorskie)
Zapewnieni optymalnej organizacji sprzedaży, pełnienie funkcji kierownika sklepu zgodnie ze standardami i procedurami firmy, zarządzanie dziesięcoosobowym zespołem pracowników, realizacja zamówień, rzetelna współpraca z kontahentami, współpraca z działem kadr, księgowości i kontroli, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży
''FAN'' M.M.S. ANTONIUK - 2016-09-19 - Lubcza (małopolskie)
NADZÓR NAD ROBOTAMI BUDOWLANYMI ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JAKOŚĆ I TERMINOWOŚĆ REALIZOWANYCH INWESTYCJI, STAŁY NADZÓR NAD PRACOWNIKAMI, PROWADZENIE DZIENNIKA BUDOWYWYMAGANIA: UPRAWNIENIA BUDOWLANE, MIN.1 ROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO NA STANOWISKU KIEROWNIKA BUDOWY; PRAWO JAZDY KAT. B, SAMODZIELNOŚĆ W DZIAŁANIU, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY, ZANGAŻOWANIE I DYSPOZYCYJNOŚĆNA SPOTKANIE PROSZĘ UMAWIAĆ SIE TELEFONICZNIE,STAWKA OD 13 ZŁ/H DO UZGODNIENIA
GIARDINO BEATA CABAJ - 2017-03-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)