KIEROWNIK DS. KADR I PŁAC 3/4 -442 Świdnica oferta pracy INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: KIEROWNIK DS. KADR I PŁAC 3/4 -442
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie ummów, raportów, tworzenie pism do US,ZUS, itp., prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla danego obszaru kadrowego, zarzadzanie podległym zespołem pracvowników, nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi.
Data publikacji: 2017-03-17
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica 48, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie ummów, raportów, tworzenie pism do US,ZUS, itp., prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej dla danego obszaru kadrowego, zarzadzanie podległym zespołem pracvowników, nadzór nad procesami kadrowo-płacowymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. KADR I PŁAC 3/4 -442
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, chęć do pracy, umiejętność organizacji pracy, odporność na stres,
Nazwa pracodawcy:
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
UL. POZNAŃSKA 21 48, 00-685 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: UL. POZNAŃSKA 21
Numer budynku pracodawcy: 48
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data dodania oferty pracy: 17.03.2017
Oferta pracy ważna do: 16.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kierownik działu sprzedaży.Praca na dziale BUDOWLANYM.Wymagana wiedza z zakresu branży budowlanej.Wymagane doświadczenie na w/w stanowisku i/lub w branży budowlanej.Wynagrodzenie miesięczne: od 2600zł do 4200zł brutto.Obowiązki:- zarządzanie personelem działu- składanie i obsługa zamówień specjalnych- składanie zamówień- obsługa klienta- obsługa posprzedażowaMile widziany kurs na wózki widłowe i/lub sztaplarkę.[Godzina zakończenia pracy] : 18:00
Imogen Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Koszyce (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie robotami na budowie
"PRE-FABRYKAT" Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Zgorzelec (dolnośląskie)
koordynowanie prac zespołów projektowych,organizacja i kontrola realizacji etapów projektu w kontekście jego realizacji na czas i w zaplanowanym bodżecie, kontakt z klientami spółki Luxoft Poland
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
Kierowanie budową
MAXIM Marcin Wrzosek Sokołów Podlaski - 2016-02-03 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Znajomość specyfiki handlu, uymiejętność skutecznego planowania, kreatywność, umiejętność zarządzania zespołem.
DINO Polska Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Łękawica (śląskie)
zarządzanie, administrowanie i nadzorowanie restauracji, pozyskiwanie klientów, promowanie obiektów restauracyjnych, reprezentacja firmy w negocjacjach z kientem (organizacja weseli), koordynacja pracy zespołu podwładnego, organizacja realizacji przyjęć kateringowych
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowca samochodu ciężarowego
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Grabówka (lubelskie)
nadzór nad pracownikami lokalu, dbanie o sprawy bieżące, reprezentowanie właściciela lokalu, obsługa klientów, przygotowywanie posiłków z mięsem kebeb, dbanie o czystość w miejscu pracy
Eura Doner Polska Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Zielona Góra (lubuskie)
Upowszechnianie wiedzy dot. chorób i promowanie zachowań prozdrowotnych, opracowywanie materiałó edukacyjnych, organizowanie szkoleń na tematy prozdrowotne, wytyczanie kierunków oraz koordynowanie realizowanych na terenie powiatu działań w zakresie oświaty zdrowotnej i promocji zdrowia, organizowanie konkursów w szkołach i przedszkolach. Praca w Kołobrzegu w godz. 7:25-15:00 .
Powiatowa Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna Kołobrzeg - 2018-11-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wstępna weryfikacja dokumentacji księgowej, wystawianie dokumentów sprzedaży, wstępne negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zarządzanie działaniami zespołu skupiającego utalentowanych inżynierów sieci (Inżynierowie Wsparcia Klienta) odpowiadającego za wyniki pod kątem satysfakcji klienta; wielkość zespołu: 10-20 inżynierów; uczestnictwo w wielofunkcyjnych projektach odnoszących się do produktów lub usług oferowanych przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie działem produkcji w firmie
DONGSUNG POLAND Sp. z o.o. - 2016-12-01 - Żarów (dolnośląskie)
Zgododny ze st.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "POM" W MILICZU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Sławoszowice (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, minimum trzyletnie doświadczenie, znajomość maszyn do czyszczeniaZakres obowiązków: obsługa maszyn czyszczących, naprawa i konserwacja maszyn, czyszczenie korytarzy komunikacyjnych, wiat, hal.Praca: Wielkopolska
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Dębowiec (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość zasad planowania, zarządzania i wydatkowania środków finansowych w jednostkach budżetowych, znajomość przepisów w zakresie Prawa wodnego, Prawa budowlanego wraz z aktami wykonawczymi, KPA, norm prawnych z zakresu ochrony środowiska, znajomość zasad wdrożenia projektu w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, dobra organizacja pracy; znajomość Pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność, operatywność, rzetelność, komunikatywność; odporność na stres, asertywność; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; mile widziane doświadczenie zawodowe w firmach lub instytucjach zajmujących się problematyką gospodarki wodnej; zakres obowiązków: kierowanie Jednostką Realizującą Projekt w sposób umożliwiający prawidłową realizację projektu pod względem prawno- administracyjnym, finansowym i technicznym, prowadzenie działań związanych z planowaniem, realizacją, koordynacją, rozliczeniem, monitorowaniem, raportowaniem i wdrożeniem Projektu, nadzór nad sporządzaniem i zatwierdzaniem sprawozdań i raportów monitorujących dotyczących przygotowania i realizacji Projektu oraz innej wymaganej dokumentacji, zapewnienie właściwej popularyzacji Projektu, udział w pracach komisji przetargowych, oraz wszelkich innych w zakresie działań jednostki, przygotowanie rozliczeń nakładów finansowych poniesionych na realizację Projektu, przedkładanie Dyrektorowi i innym wskazanym przez niego jednostkom informacji opinii i sprawozdań w zakresie podległych mu spraw, niezwłoczne informowanie Dyrektora RZGW o istniejących lub przewidzianych zagrożeniach mających wpływ na właściwą realizację Projektu oraz przedkładanie propozycji działań naprawczych, odpowiedzialność za organizowanie i nadzór nad pracami wykonywanymi przez podległych pracowników JRP, oraz za koordynację realizacji Projektu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH - 2017-07-19 - Gliwice (śląskie)
fakturowanie,wycena towaru,obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie min. zawodowe; obsługa klienta;
COMEX PH KONRAD I WIESŁAW WCISŁO SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-12 - Lublin (lubelskie)
nawiązywanie kontaktów bezpośrednich z klientami w terenie
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
- nadzorowanie i zarządzanie pracą kilku kierowników zespołów ds. obsługi klienta- monitorowanie i kontrolowanie wyników zespołów- współpraca z managerami operacyjnymi i działem rekrutacji pod kątem zapewnienia odpowiedniej ilości pracowników realizujących cele firmy- prowadzenie spotkań wewnętrzynych i udział w spotkaniach z klientami firmy- prowadzenie szkoleń dla podległej kadry kierowniczej- biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego niezbędna do nadzorowania pracą zespołem doradców pracujących z klientem rosyjsko- i ukraińskojęzycznym oraz ze względu na sporadyczne odsłuchiwanie rozmów prowadzonych z klientami RU- i UA-języcznymi, mające na celu zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług;- biegła znajomość j. angielskiego wymagana ze względu na komunikację wewnętrzną w oddziale firmy oraz komunikację biznesową w Dublinie
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad funkcjonowaniem sklepu, kontrola pracy podległego zespołu, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta, dbanie o gospodarkę magazynową sklepu, obsługa kasy fiskalnej, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, kreowanie polityki marketingowej sklepu. Równoważny system czasu pracy, 2 zmiany (poniedziałek-sobota 9.00-17.00, 12.00-20.00, niedziela 10.00-18.00).
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Zabrze (śląskie)
Zarządzanie 8-osobowym zespolem produkcyjnym, przygotowanie i nadzór produkcji, harmonogram realizacji zleceń, planowanie i realizacja zakupu materiałów, organizacja pracy zespołu. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17 z godziną przerwy.
ZPUH Paweł Łukasiak i s-ka Spółka Komandytowa - 2016-06-20 - Piastów (mazowieckie)
Praca na dziale mięso-wędliny-sery, obsługa klientów , zarządzanie personelem , zamawianie towaru, efektywne zarządzanie marżą i stratami, kontrola rotacji towaru.
AMETYSTA Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Realizacja planu finansowego ośrodka i przygotowanie sprawozdań w zakresie realizacji przydzielonych środków finansowych oraz składanie wniosków do projektu planu finansowego ośrodka na rok następny. Prowadzenie ksiąg materiałowych dla tzw. "pozostałych środków będących w użytkowaniu", opisywanie faktur przy zakupie tego typu materiałów i sprzętu. Organizowanie pracy i nadzór nad jej wykonywaniem poprzez podległych pracowników. Administrowanie obiektami i inne.
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Serocku - 2018-02-07 - Serock (mazowieckie)
przygotowanie i organizacja budowy, nadzór nad jakością i terminowością robót zgodnie z projektem budowlanym, analiza dokumentacji technicznej oraz monitoringu kosztu budowy, weryfikacja dokumentacji projektowej i zastosowanych rozwiązań
FHU MULTI PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Skanska S.A w Kielcach - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Praca na budowach (obecnie Józefosław k/Piaseczna). Wykształcenie wyższe mgr inż. budownictwa, specjalność konstrukcje budowlane. Wymagany staż min. 10 lat na podobnym stanowisku. Wymagane uprawnienia budowlane.
LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Lublin (lubelskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
zarządzanie zespołem pracowników
realizacje planów sprzedażowych
utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
motywowanie i ocena pracowników
organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu
coaching pracowników
Media Expert - 2016-11-25 - Skawina (małopolskie)