KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH, K/M Warszawa oferta pracy XLV Liceum Ogónokształcące
Stanowisko: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH, K/M
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: XLV Liceum Ogónokształcące
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Miła 26, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia, dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK DS. ADMINISTRACYJNYCH, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe - administracja. Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy. Ogólny zakres obowiązków: 1)Znajomość obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie wynikającym z realizowanych zadań i obowiązków służbowych, 2)Odpowiedzialność za całokształt działalności gospodarczej szkoły. 3)Kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły oraz koordynowanie pracy administracji szkolnej, w tym organizowanie stanowisk pracy w sposób gwarantujący ochronę baz danych osobowych 4)Określanie zadań i odpowiedzialności pracowników obsługi, a także stwarzanie im warunków pracy oraz zapewnienie warunków bhp. 5)Wraz z zespołem pracowników obsługi zapewnia wykonanie następujących zadań: a)zapewnienie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynku i urządzeń terenowych oraz zabezpieczenie majątku szkolnego b)zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu, jak np.: przeciwpożarowy, alarmowy, urządzenia odgromowe, elektryczne, gazowe, wodno kanalizacyjne, instalacji telefonicznej itp., c)dbanie o klucze od wyjść ewakuacyjnych i wszystkich pomieszczeń szkoły, ich kompletność, właściwe zabezpieczenie i oznakowanie, d)utrzymanie pełnej czystości i porządku gmachu oraz przynależnego terenu e)nadzór nad ekonomiczną gospodarką energią, gazem i wodą i materiałami niezbędnymi dla bezpiecznego i higienicznego funkcjonowania obiektu f)realizację zakupów wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami rady pedagogicznej i dyrektora szkoły g)inwentaryzowanie i znakowanie sprzętu szkolnego, prowadzenie ksiąg inwentarzowych, uzgodnienie ilościowego i wartościowego stanu inwentarza z zapisami księgowymi, organizację inwentaryzacji rocznej, organizowanie prawidłowej kasacji zniszczonego sprzętu, sporządzanie protokołów zużycia, zniszczenia , kradzieży lub przekazania, h)współpraca z bibliotekarzem w zakresie inwentaryzacji biblioteki szkolnej i)organizowanie okresowych przeglądów placówki, sprzętu, urządzeń i warunków pracy i nauki - współudział w projektowaniu budżetu szkoły, w tym szczególnie na wydatki administracyjno gospodarcze, techniczno eksploatacyjne, remontowe, materiałowe itp. j)współudział przy planowaniu oraz organizowanie działań gospodarczych, zapewniających poprawę warunków pracy i nauki (naprawy, modernizacje, remonty itp.) 6)W ramach zadań administracyjnych, we współpracy z pracownikami administracji i obsługi: a)prowadzi sprawy kadrowe pracowników administracji i obsługi, w tym wnioskuje o zatrudnienie, zwolnienie, przygotowuje umowy o pracę, zakres obowiązków, świadectwa pracy, regulacje wynagrodzeń oraz inne dokumenty wynikające ze stosunku pracy, wnioskuje o premie, nagrody oraz kary porządkowe lub dyscyplinarne dla pracowników obsługi szkoły, b)prowadzi dokumentację formalną pracowników, w tym książeczki zdrowia itp., c)prowadzi sprawy kadrowe pracowników administracji i obsługi w zakresie opieki zdrowotnej, absencji i urlopów, przygotowuje dokumenty emerytalne lub rentowe, d)wykonuje sprawozdania z zakresu obowiązków, sporządza wykazy premii, godzin nadliczbowych, prowadzi ewidencję czasu pracy, urlopów i innych nieobecności pracowników administracji i obsługi, e)zapewnia druki i materiały kancelaryjne, a także środki, w tym środki czystości, niezbędne do prowadzenia placówki oraz prowadzi kontrolę ich rozchodowania f)przygotowuje i realizuje procedury oraz gromadzi i przechowuje dokumentację, związaną z realizacją zadań wynikających z zamówień publicznych g)ściśle współpracuje z księgową szkoły: a. przy bieżącej aktualizacji potrzeb placówki w zakresie planowanych wydatków na poszczególne okresy sprawozdawcze i porównywaniu ich z możliwościami finansowymi szkoły b. przy systematycznej analizie wydatków pod kątem ich celowości i racjonalności c. przy opracowywaniu i przedstawianiu sprawozdań finansowych i podatkowych do dyrekcji szkoły i nadrzędnym organom oświatowym d. przy zgodnym z obowiązującymi przepisami prowadzeniu spraw, dokumentacji i sprawozdań związanych z wynagrodzeniami osobowymi pracowników, w tym np. sporządzaniu list płac, kart wynagrodzeń, zasiłków, wyliczaniu ekwiwalentów, odpraw oraz innych świadczeń pieniężnych, przyjmowaniu i załatwianiu korespondencji i reklamacji, dotyczącej wynagrodzeń, wystawianiu zaświadczeń o wysokości zarobków, sporządzaniu sprawozdań i informacji związanych z płacami, sporządzaniu wymaganych zestawień płacowych i sprawozdań e. przy kontroli wewnętrznej, zapewniającej bieżącą weryfikację wpisów w księgi inwentarzowe h)formalnie sprawdza, opisuje i potwierdza dowody księgowe 7)Obsługuje i wykorzystuje w codziennej praktyce dostępne programy komputerowe z zakresu realizowanych obowiązków (np. kadry, edytor tekstów) oraz niezbędne dla właściwej współpracy z księgową 8)Odpowiada za właściwe prowadzenie i gromadzenie dokumentacji technicznej obiektu i urządzeń. Zgłoszenia: ul. Miła 26, Warszawa, CV na adres: a.pallasch (at) traugutt.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: XLV Liceum Ogónokształcące
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Miła 26, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Miła
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 27.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
: Zarządzanie Gastronomią hotelową, koordynacja pracy pracowników obsługi restauracji hotelowej, konferencji i bankietów w hotelu zlokalizowanym w centrum Rzeszowa. Przygotowywanie i realizacja imprez okolicznościowych. Kontrola jakości serwowanych dań oraz standardów obsługi klienta.Prowadzenie rekrutacji i szkoleń pracowników, planowanie czasu pracy w Dziale Gastronomia. Obsługa programu komputerowego do obsługi gastronomii. Opracowywanie raportów, inwentaryzacji, zamówień. Planowanie, kontrolowanie oraz optymalizacja kosztów działalności restauracji. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w obszarze gastronomii.
GRAND HOTEL RZESZÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace związane z produkcją meteriałów reklamowych - cięcie, oczkowanie, pakowanie
Monster Print Janusz Mordec - 2016-02-22 - Chorzelów (podkarpackie)
Sprzedaż napojów, art. spożywczych i przemysłowych. Zamówienia towaru, utrzymanie czystości w kawiarni.
TYMOFIEJEWICZ LUCYNA TYMOFIEJEWICZ RYSZARD SPÓŁKA JAWNA - 2017-07-04 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
utrzymanie właściwego stanu technicznego budynków, instalacji wewnętrznych i infrastruktury zewnętrznej poprzez wykonywanie bieżącej kontroli oraz usuwanie stwierdzonych lub zgłoszonych nieprawidłowości funkcjonalnych i technicznych
Spółdzielnia Mieszkaniowa WOLA - 2017-09-05 - Wola (śląskie)
Obsługa klientów restauracji w tym klientów obcojęzycznych, kierowanie zespołem podległychpracowników, nadzór nad zespołem kucharzy, ustalanie menu.
WY&SPA GABRIELA KRULL - 2017-06-27 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
Kierownik Marketu
DINO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Organizacja pracy ośrodka. Opracowanie działalności kursowej. Promowanie działalności ośrodka. Medialne promowanie oferty kursowej. Planowanie kursów na potrzeby OHP. Wdrażanie nowoczesnych metod nauczania. Nadzór nad kursami. Rekrutowanie wykładowców. Rozliczanie.
Mazowiecka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy / Ośrodek Szkolenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-01-14 - Jaciążek (mazowieckie)
Czynności kontrolne w podmiotach leczniczych
Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gorzowie Wlkp. - 2018-03-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Chlewiska (kujawsko-pomorskie)
Praca w zakładzie wulkanizacyjnym.
Handel Ogumieniem "OMEGA" Paweł Wiśniewski - 2018-06-27 - Płońsk (mazowieckie)
Prowadzenie budów, kosztorysowanie robót, przygotowywanie ofert. Jedna zmiana, umowa na okres próbny, praca na terenie Wrocławia.Kontakt z pracodawcą telefoniczny 501-41-14-01.informacja o ofercie w sali D.
BUDOMAL Firma Budowlana Jankowski Andrzej - 2016-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
izarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnioe ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Bolków (dolnośląskie)
nadzór produkcji betonów i prefabrykatów betonowych, nadzór nad dokumentacją produkcyjną i założeniami jakościowymi
Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowo-Detalicznego "JUREX" - 2017-09-04 - Węgrów (mazowieckie)
Zarzadząnie zespołem. Koordynowanie całościowo prac magazynu.
PLIMET PIOTR MAZIK - 2018-06-27 - Częstochowa (śląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie kierunkowe; min. 2-3 letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, doświadczenie i wiedza w zakresie sporządzania deklaracji:CIT, VAT, PIT, PCC, doświadczenie w zakresie sporządzania lub przygotowywania danych do sprawozdań finansowych, Doświadczenie w dekretacji, księgowaniu dokumentów (faktur zakupu, sprzedaży, WNT, WDT, kosztów, środków trwałych, amortyzacji, RMK, korekt, zaliczek), praktyczna znajomość ustaw podatkowych, ustawy o rachunkowości , a także KSH w wymaganym zakresie, dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz znajomości systemów finansowo-księgowych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, skrupulatność, samodzielność i odpowiedzialność, wysokie umiejętnościinterpersonalne; zakres zadań: prowadzenie pełnej księgowości dla spółek zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości, przepisami podatkowymi, sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości, nadzór i/lub sporządzanie deklaracji CIT, VAT oraz nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,bieżącą współpracę z klientem w zakresie obsługi finansowo księgowej, obsługę kontroli realizowanych przez organy kontrolne, prowadzenie rozrachunków firmy, kontakt z instytucjami zewnętrznymi - banki, US, GUS itd.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"GLOSSA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
Nauczanie języka polskiego, realizacja podstawy programowej.Praca na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy 18/18 etatu w Kołobrzegu
Szkoła Podstawowa nr 5 z Odziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II - 2018-08-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM, zarządzanie zespołem pracowników, realizacja planów sprzedażowych, utrzymanie wysokiego standarduobsługi klienta, motywowanie i ocena pracowników, organizacja i planowanie czasu pracy podległego zespołu, coaching pracowników
"TERG" Spółka Akcyjna - 2016-09-06 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż kanałów wentylacyjnych wg. rysunku technicznego.Umiejętność obsługi elektronarzędzi.
MARWENT MARIUSZ DWORZYŃSKI - 2018-08-28 - Budy Przytockie (mazowieckie)
Nadzorowanie jakości produkcji, dbanie o efektywną pracę zespołu, nadzór nad użytkowaniem oraz w sprawności linii produkcyjnej
VEGGIEFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Sucha Wola (podkarpackie)
-kontrola pracowników-nadzór nad produkcją-kontrola poprawności wykonywania zleceń
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-06-29 - Suchedniów (świętokrzyskie)
zarządzanie dostawami, przygotowywanie zamówień klientów, analiza rynku, także w Chinach, sporządzanie zamówień, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zamawianie towaru u chińskich dostawców, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kierownik gospodarczy w wymiarze 6/8 etatu
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych w Bolesławcu - 2017-02-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Organizacja pracy, kierowanie zespołem, podejmowanie decyzji, rozwiązywanie problemów, zorientowanie na klientaJedna zmiana od 08.00-16.00 lub od 10.00-18.00. Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: wegaz3 (at) op.pl
J.CZ.K. WEGAZ Justyna Krzyżanowska - 2017-01-20 - Załuski (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
obsługa biurowa procesu najmu i zarządzania umowami, obsługa biurowa procesu zakupów, organizacja pracy biura, nadzór nad dokumentacją, współpraca z księgowością, IT, agencją marketingową, nadzór nad danymi osobowymiwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
GALERIA OSIELSKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-07 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
samodzielne prowadzenie i organizacja pracy sekretariatu szkoły, bieżąca obsługa klientów Oddziału, obsługa zleceń pracowników, odpowiedzialność za obieg gotówki w Oddziale, prowadzenie dokumentacji przebiegu nauczania, realizacja sprawozdawczości związanej z prowadzeniem działalności edukacyjnej, udział w rekrutacji kandydatów do szkoły
TEB Edukacja Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Leszno (wielkopolskie)
kierownik piekarni
"Społem" PSS Choszczno - 2017-04-26 - Choszczno (zachodniopomorskie)