KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ Słupsk oferta pracy Stowarzyszenie "HORYZONT"
Stanowisko: KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 750 PLN
Zakres obowiązków: kierowanie Centrum Integracji Społecznej i reprezentowanie Centrum na zewnątrz; sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań Centrum; koordynowanie pracy wszystkich pracowników i uczestników Centrum; współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej; określanie zakresu zadań wszystkich pracowników Centrum i przeprowadzanie rekrutacji; przyjmowanie uczestników reintegracji społeczno-zawodowej; nadzór nad realizacją indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników Centrum; ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Centrum w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie środkami określonymi w budżecie Centrum oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie; pozyskiwanie usługobiorców; opracowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących działalności Centrum; prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w Centrum; zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; pozyskiwanie środków pomocowych na działalność Centrum z dostępem do źródeł zewnętrznych.
Data publikacji: 2016-04-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Stowarzyszenie "HORYZONT"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaracza 9, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kierowanie Centrum Integracji Społecznej i reprezentowanie Centrum na zewnątrz; sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań Centrum; koordynowanie pracy wszystkich pracowników i uczestników Centrum; współdziałanie z organami, instytucjami i organizacjami w podejmowaniu przedsięwzięć zmierzających do pełnej realizacji zadań wynikających z procesu reintegracji zawodowej i społecznej; określanie zakresu zadań wszystkich pracowników Centrum i przeprowadzanie rekrutacji; przyjmowanie uczestników reintegracji społeczno-zawodowej; nadzór nad realizacją indywidualnego programu zatrudnienia socjalnego uczestników Centrum; ustalanie zasad gospodarki finansowej i materiałowej Centrum w oparciu o obowiązujące przepisy; dysponowanie środkami określonymi w budżecie Centrum oraz ponoszenie odpowiedzialności za prawidłowe ich wykorzystanie; pozyskiwanie usługobiorców; opracowywanie sprawozdań, informacji i analiz dotyczących działalności Centrum; prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osób zatrudnionych w Centrum; zapewnienie odpowiedniego stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; pozyskiwanie środków pomocowych na działalność Centrum z dostępem do źródeł zewnętrznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK CENTRUM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
co najmniej trzyletni staż pracy; wykształcenie wyższe; znajomość prawa w zakresie niezbędnym do zarządzania zasobem ludzkim; staż pracy w podmiotach ekonomii społecznej lub pomocy społecznej; znajomość przepisów prawa z zakresu działalności centrów integracji społecznej, w szczególności ustaw: o zatrudnieniu socjalnym, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o pomocy społecznej; znajomość procedur realizacji zamówień publicznych; posiada wiedzę z zakresu: organizacji i zarządzania, ekonomii i biznesu; znajomość zasad i regulacji prawnych z zakresu wdrażania projektów z EFS oraz ich realizacja i doświadczenie w realizacji co najmniej 1 projektu; znajomość zagadnień z zakresu ekonomii społecznej; umiejętność samodzielnej organizacji pracy na stanowisku; dobra znajomość obsługi komputera i korzystania z aplikacji biurowych; prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność i poczucie odpowiedzialności; odporność na stres; wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Stowarzyszenie "HORYZONT"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Żeromskiego 1/1, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Żeromskiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy w instytucjach pomocy społecznej
Data dodania oferty pracy: 12.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca biurowa w agencji ubezpieczeniowej
kontakt przez PUP - 2018-02-04 - Marki (mazowieckie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Koordynowanie pracy Referatu Informatycznego.Ważniejsze zadania: nadzorowanie i kierowanie pracą podległych pracowników referatu; tworzenie i rejestracja korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie Systemu Elektronicznej Obsługi Korespondencji; nadzór nad gospodarką sprzętową i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim; określanie strategii rozwoju środowiska IT zgodnej z założeniami strategii rozwojowej Miasta; nadzorowanie prowadzonych projektów IT; kontrolowanie rozwiązywania aktualnych problemów informatycznych; nadzór nad procesami mającymi wpływ na bezpieczeństwo zbiorów danych; nadzorowanie procesów archiwizacji danych gromadzonych i przetwarzanych w Urzędzie; współpraca z dostawcami i opiekunami serwisowymi sprzętu informatycznego; nadzór nad bezpieczeństwem przechowywania, przetwarzania i przepływu informacji; przygotowywanie oraz stała kontrola nad wdrożonymi procedurami oraz schematami niezbędnymi dla zapewnienia ciągłości działania systemów oraz podnoszenia jakości i niezawodności ich pracy; dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez system IT; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji technicznej środowiska IT Urzędu; nadzór nad prowadzeniem dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; prowadzenie analiz ryzyka bezpieczeństwa informacji; zarządzanie incydentami naruszeń bezpieczeństwa informacji; przygotowywanie specyfikacji technicznych, prowadzenie dokumentacji i udział w czynnościach wynikających z realizacji procedur zamówień publicznych dotyczących sprzętu, oprogramowania i usług; nadzorowanie realizacji umów w zakresie podległych zadań; opracowywanie, rozliczanie i realizowanie planów finansowych objętych częścią budżetu miasta przewidzianą dla Referatu Informatycznego; koordynowanie informatyzacji jednostek organizacyjnych miasta; współpraca z jednostkami i spółkami Miasta w zakresie rozwoju środowisk IT oraz elementów Smart City; realizacja wniosków wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej.IV. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Wynagrodzenie od 3400 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-14 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie codziennych odpraw Brygadzistów Produkcyjnych• delegowanie zadań ustalonych w porozumieniu z Dyrektorem Zbrojarni• uzgadnianie planów produkcyjnych z zespołem Brygadzistów pod kątem możliwości produkcyjnych i terminowych• odpowiedzialność za organizowanie oraz koordynowanie pracy produkcyjnej• nadzór nad zgodnością jakościową i ilościową produkcji z otrzymaną dokumentacją techniczną, założoną technologią oraz norm ISO• raportowanie do Dyrektora Zbrojarni• bieżąca kontrola sprawności parku maszynowego pod względem utrzymania sprawności, zapewniając realizację przyjętych zleceń oraz utrzymanie zakładanej wydajności maszyn• podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez prace własną oraz szkolenia zewnętrzne• organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisami BHP
"DROZAPOL-PROFIL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór jakości i terminowości realizowanych robót zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną i sztuką budowlaną Prowadzenie analizy harmonogramu i postępu robót Prawidłowe prowadzenie dokumentacjibudowy Analiza dokumentacji technicznej oraz monitoring kosztów budowy Współpraca z inwestorem, projektantami i innymi zespołami technicznymi Udział w procesie ofertowania i kosztorysowania Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej Nadzór nad pracami podwykonawców oraz sił własnych Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP Organizowanie odbiorów
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak - 2017-10-30 - Polkowice (dolnośląskie)
Tworzenie zgłoszeń zapotrzebowania indeksów materiałowych, zamawianie towarów, organizacja transportu towarów, współpraca z dostawcami i producentami, realizacja dostaw zgodnie z warunkami umów, realizacja zamówień
FENGER COSTUMES Sp. z o.o. w Organizacji - 2017-11-09 - Jaworzno (śląskie)
jw.
BIALCON WARSZAWA ELWIRA KURZAJEWSKA - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2017-05-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprawowanie kontroli nad procesem produkcyjnym, nadzór nad pracownikami produkcji i magazynem, przygotowywanie sprawozdań dotyczących produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność zarządzania zespołem, dobra organizacja czasu pracy, prawo jazdy kat.B, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym. Mile widziane uprawnienia na wózek widłowy oraz doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 601 284 545 Marta Bulanowska.
SEVERAL SOLUTIONS SP. Z O.O. - 2016-01-20 - Sulęcin (lubuskie)
bezpośrednie zarządzanie projektem rozumianym jako tymczasowe przesięwzięcie podejmowane w celu stworzenia unikalnego produktu, usługi lub innego rezultatu, odpowiedzialność za osiągnięcie wyznaczonych celów projektu w wyznaczonym czasie, przy określonych zasobach i założonym budżecie, zajmowanie się planowaniem, organizowaniem, nadzorowanie realizacji i rozliczanie projektu o charakterze informatycznympraca na umowę na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali H
DATAART Wrocław Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc biurowa; praca przy dokumentach, skanowaniu; telefoniczna obsługa klienta
AUTO ZASTĘPCZE.PL MICHAŁ JANOS - 2017-11-22 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Koordynowanie pracy na terenie placu, klasyfikacja przyjęć i wysyłek, praca na maszynie przeładunkowej, obsługa dokumentacji i skup złomu. Praca od pn do pt w godz. 6.00-14.00 i 14.00-22.00.
TSR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Rudno (małopolskie)
wydawanie i przygotowywani zamówień z magazynu, mieszanie i barwienie farb, tynków, wystawianie faktur, paragonów w programie magazynowym i na drukarce fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż nagrobków, obsługa klienta, miejsce wykonywania pracy: Gorzów Wlkp.
Zakład Budowlano-Kamieniarski - Janusz Mazurek - 2016-05-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zarządzanie zespołami od 10 do20 starszych inżynierów, którzy zapewniają proaktywne wsparcieklientom; Pełnienie roli głównego Menadżera ds. Zarządzaniaklientami i pracownikami wyższego szczebla Cisco w imieniuklienta; Coaching i motywowanie niezbędne do zaangażowania,rozwoju i utrzymania najlepszych talentów w zespole o wysokiejwydajności; Nadzorowanie pracy wykwalifikowanych inżynierówsieci (inżynierów obsługi klienta) odpowiedzialnych za wyniki wzakresie satysfakcji z obsługi klienta; Zarządzanie obciążeniemwśród członków zespołu, w tym wdrażanie innowacyjnych technikzarządzania; Obsługiwanie eskalacji i przejmowanieodpowiedzialności za kompleksowe podejście do klienta; Pełnienieroli łącznika poprzez tworzenie mostu łączącego techniczne ibiznesowe perspektywy zaangażowania klientów; Raportowanie dokierownika wyższego szczebla i interfejsów wymaganych przezmenedżerów, dyrektorów i wiceprezesów w organizacjachogólnoświatowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
kierowanie naprawami samochodóworganizacja zaopatrzenia
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Gubin (lubuskie)
mieszanie gipsu z wodą, wykładanie mieszanek i szpachlowanie
Gillespie International Sp. z o. o. - 2018-07-27 - Police (zachodniopomorskie)
Prowadzenie naboru kandydatów do pracy w Polsce dla firm współpracujących z naszą firmą, budowanie dobrych relacji na rynku wschodnim, bieżąca obsługa biura, dokumentów, korespondencji, stały kontakt z Konsulatem we Lwowie w celu wydawania wiz dla pracowników, prowadzenie kampani reklamowej w celu zwiększenia efektywności działalności firmy.
ALFA INTERNATIONAL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Ukraina (Ukraina)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert, kontakt z klientami i kontrahentami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Smażenie pączków, sprzedaż pączków.- Wynagrodzenie: 1850 do 2200 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenie. Wymagana Książeczka sanepidu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 512-746-699) w godzinach: 8:00-21:00.
TRADYCYJNA PĄCZKARNIA BARTŁOMIEJ SŁOWIK - 2016-08-09 - Katowice (śląskie)
- zgodnie ze stanowiskiem
Euroinstal Plus sp.zo.o - 2015-11-25 - Łomża (podlaskie)
Zarzadzanie zespołem, branża spożywcza.
EUROCASH SA - 2016-05-05 - Lębork (pomorskie)
Nauka języka niemieckiego w szkole.
Prywatna Szkoła Podstawowa ARKONA Chlebek Katarzyna - 2016-08-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Organizaowanie parcy zespołu kosmetologów, szkolenie obecnej kadry, wyrównywannie standardów, wprowadzenie nowych pracowników, obsługa klinta VIP.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
Organizacja pracy pracowników obsługi, administrowanie budynkiem, prowadzenie zadań z zakresu zamówień publicznych, prowadzenie spraw kadrowo-personalnych, realizacja zaopatrzenia materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia placówki, prowadzenie księgi obiektu budowlanego szkoły.
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego - 2018-02-19 - Nowy Targ (małopolskie)
obsługa klienta w placówce ALIOR Banku - zarządzanie placówką
Free Doradcy Finansowi Dariusz Bury - 2016-04-21 - Świebodzice (dolnośląskie)
Kompletacja towaru zgodnie zzamówieniem przyjęcia towarów wraz ze sprawdzeniem ich ilości i jakości utrzymanie porządku w miejscu pracyprace załadunkowe i rozładunkowe towarówobsługa wózka widłowego kontrola stanu magazynoweg bieżąca współpraca z Działem Produkcji
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Trzebnica (dolnośląskie)
Zarządzanie działem sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Handlowe AGRO-TERS E.Solak & S.Solak Sp. Jawna - 2016-12-14 - Chełm (lubelskie)
realizacja założonych planów sprzedażowych, wysokich umiejętności interpersonalnych, samodzielności w działaniu, doświadczenia w zarządzaniu zespołem, zapewnienia standardów obsługi klienta
"TAJMAX"Mieczyński,Gracz,Liszka Spółka jawna - 2017-06-20 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację zamówień, a przede wszystkim za zarządzanie w firmie grupą pracowników, którzy wytwarzają gotowe produkty z drewna.
Salopak S.C. Marcin Salamon, Dorota Salamon - 2016-06-02 - Bełchów (łódzkie)