KIEROWNIK BIURA Kraków oferta pracy INTER-KONTAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: KIEROWNIK BIURA
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Całościowa organizacja, koordynacja i zarządzanie pracą biura. Nadzorowanie przepływów korespondencji i archiwizacja dokumentów. Planowanie i nadzorowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: INTER-KONTAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-134 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Całościowa organizacja, koordynacja i zarządzanie pracą biura. Nadzorowanie przepływów korespondencji i archiwizacja dokumentów. Planowanie i nadzorowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, wyposażenie i urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2018
Data zakończenia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe niewymagane, umiejętności niewymagane.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Podobne oferty pracy
- koordynowanie i organizowanie prac podległego zespołu pracowników, - sporządzanie planu dyżurów dla zespołu wspierająco-terapeutycznego, w tym pracowników domu pomocy społecznej, - kontrola czasu i jakości wykonywanej pracy, - przygotowanie i prowadzenie zebrań zespołu, - udzielanie urlopów i innych zwolnień od pracy podległym pracownikom, - współpraca ze specjalistami ds. autyzmu i superwizorami oraz koordynatorami realizowanych projektów, - nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem domu pomocy społecznej, - kierowanie całością spraw administracyjnych, nadzór nad całością spraw gospodarczych i finansowych domu, - kształtowanie i prowadzenie polityki kadrowej i finansowej domu w uzgodnieniu z Zarządem, - wydawanie niezbędnych regulaminów i instrukcji oraz zarządzeń wewnętrznych w uzgodnieniu z Zarządem, - organizacja i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, - zapewnienie funkcjonowania skutecznej kontroli zarządczej, - prowadzenie spraw związanych z dokształcaniem i doskonaleniem zawodowym pracowników.
FUNDACJA WSPÓLNOTA NADZIEI - 2016-06-09 - Więckowice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
Szlifowanie konstrukcji stalowych.
Logos Offshore Olena Wasilewska - 2016-09-27 - Gdańsk (pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe; umiejętności programowania (JAVA, PHP, C); znajomość ASP.NET/MVC oraz metodologii SCRUM, ukończony kurs SOFTWARE DEVELOPMENT. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym, język ukraiński w stopniu biegłym. Doświadczenie zawodowe 2 lata na w/w stanowisko. Ogólny zakres obowiązków: implementacja rozwiązań biznesowych w technologii Sale sforce w oparciu o dokumentację w języku angielskim i ukraińskim, dokumentowanie własnego kodu, wsparcie działań analitycznych i wdrożeniowych z wykorzystaniem języka angielskiego i ukraińskiego, code review we współpracy z innymi członkami zespołu, dbaniem o jakość kodu i zgodność ze standardami obowiązującymi w firmie, praca w oparciu o metodykę SCRUM. Pozyskiwanie kontaktów z rynku Europy Wschodniej w celu poszerzenia obszaru rekrutacji kontrahentów.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenie sklepu motoryzacyjnego wraz z warsztatem samochodowym.
Centrum Motoryzacji P. Czyżycki - Spółka Jawna - 2017-09-26 - Gnojnik (małopolskie)
-
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie pracami wydziału, w szczególności: Zarządzanie produkcją
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2018-08-31 - Zawadzkie (opolskie)
Godziny pracy i wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca 12 godz. na 24 godz. Spotkanie z pracodawcą podczas Giełdy pracy w PUP w Rybniku, dnia 6.03.2018 r., sala 212, godz. 12:00.
RYNKOWY SC IZABELA DOERING, MARIAN ŻEBROWSKI - 2018-02-23 - Rybnik (śląskie)
Rezerwacja pokoi; obsługa klienta
"QUARTET" MARIA GMUROWSKA I AMANDA GMUROWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-21 - Pniewy (wielkopolskie)
poszukiwanie nowych rynków zbytu i kanałów dystrybucji, wprowadzanie nowych produktów, głównie z Indii i Pakistanu, bezpośredni kontakt z dostawcami i odbiorcami, koordynowanie pracy podległego zespołu, sporządzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Łazy (mazowieckie)
Organizacja i nadzorowanie pracy podległego personelu, zapewnienie prawidłowej obsługi klienta, dbałość o porządek, zatowarowanie sklepu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Tyszowce (lubelskie)
Sporządzanie harmonogramów czasu pracy. Kierowanie pracownikami.Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe.Przygotowywanie gazetek i promocji. Analiza sprzedaży.Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.Dział: Bazar Chemia, Produkty świeże, Tekstylia.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Zamość (lubelskie)
- Nadzorowanie pracy ludzi- współpraca ze zwierzchnikiem- maksymalizacja zysków- promocja lokalu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Przemków (dolnośląskie)
praca przy produkcji filtrów powietrza
Filters International Sp.z o.o. - 2018-01-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Indii, obsługa poczty w języku hindi i angielskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Józefosław (mazowieckie)
Firma poszukuje osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing i klientów NC Spectrum. Jest to nowo utworzone stanowisko dlatego też do zadań kandydata będzie należało utworzenie działu marketingu oraz zasad, regulaminów i procedur oraz:• kompleksowa obsługa klienta• wdrożenie i wykorzystanie systemu CRM• uzupełnianie i rozwijanie arkuszy produktów na stronie internetowej• umowy z klientami• inne zadania, jeśli to konieczneWYMAGANIAWykształcenie:Nie określonoDoświadczenie zawodowe: Wymagane zorientowanie na sprzedaż i marketing, profesjonalną obsługę i rozwiązywanie problemów, doświadczenie w pracy z klientami.Kwalifikacje:Prawo jazdy kat. BZnajomość języków: Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.Znajomość j. norweskiego będzie dodatkowym atutem
NC-Spectrum - 2016-12-29 - Norwegia (Norwegia)
nadzór nad budową
KUŁACH JANUSZ FIRMA BUDOWLANA Q-BUD - 2018-07-06 - Balin (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, wydawanie i przyjmowanie towarów, obsługa klientów, organizacja pracy zespołu, rozliczanie kasjerów.
API MARKET Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Nieporęt (mazowieckie)
Planowanie, organizowanie i koordynowanie działań na terenie oddziału (produkcja gastronomiczna, zarządzanie personelem, administracja), przeprowadzanie rekrutacji i selekcji nowych pracowników, nadzorowanie, kontrolowanie jakości świadczonych usług w celu zagwarantowania odpowiednich standardów produkcji gastronomicznej, współpraca z klienatmi i dostawcami oraz nadzoworanie dostaw produktów żywnościowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Korfantów (opolskie)
Kierowanie oddziałem Kasy Stefczyka. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy w banku lub w pośrednictwie finansowym oraz umiejętności i zdolności sprzedażowe.Praca w godz. 9.30-16.30 od poniedziałku do piątku w Radlinie. Praca od miesiąca lutego b.r.
Grupa Finansowa KAPITAŁ Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Radlin (śląskie)
kompleksowe zarządzanie pionem produkcji odzieży/ponad 100 osobowym zespołem/współpraca z Zarządem i innymi komórkami znajomość z zakresu BHP
PW Krystian Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Przysucha (mazowieckie)
W zakresie funduszy europejskich: monitoring funduszy europejskich i innych źródeł finansowania pod kątem możliwości ubiegania się o dofinansowanie, pozyskiwanie finansowania dla projektów realizowanych w jednostce, przygotowywanie, nadzór nad wdrażaniem, udział w realizacji, rozliczanie i sprawozdawczość projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych, prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczanie projektów w oparciu o zawarte umowy, prawo krajowe oraz wspólnotowe. W zakresie administracji: prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjno-biurową, obsługa umów dotyczących: zamówień publicznych, obsługi prawnej, telefonii komórkowej, stacjonarnej i faksu wirtualnego, prowadzenie sekretariatu, w tym spraw pracowniczych dotyczących m.in. ewidencji czasu pracy, rekrutacji, szkoleń pracowniczych, medycyny pracy, delegacji służbowych, urlopów pracowniczych,- prowadzenie spraw z zakresu gospodarki nieruchomościami, w tym dotyczące umów najmu, dzierżawy, użyczenia oraz analiza efektywności działań, prowadzenie archiwum zakładowego.
Centrum Hewelianum - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)
Praca na recepcji hotelowej
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Koło (wielkopolskie)
specjalista manager
ROL-TEAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Piekary Śląskie (śląskie)
wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Patoki (podlaskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac montażowych rozdzielni nN, przygotowyanie niezbednego sprzetu, narzędzi i materiałów do pracy.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kierowanie ludźmi
ZAKŁAD USŁUG SPAWALNICZO-LAKIERNICZYCH "SPAW-MAL" S.C.- Misiewicz, Szabłowski - 2016-12-13 - Lębork (pomorskie)
Kierownik projektu- Wykształcenie wyższe preferowane techniczne/ekonomiczneDoświadczenie w realizacji projektów unijnych Doskonała umiejętności planowania, priorytetyzacji i organizacji czasu pracyOdporność na stres i konieczność działania pod presją czasuUmiejętność szukania skutecznych sposobów realizacji zadań i rozwiązywania problemów realizacje projektu w oparciu o zasadę konkurencyjności i efektywnego zarządzania finansamiSporządzanie dokumentów i raportów związanych z realizacją projektuKontakt zarówno z beneficjentami jak i podwykonawcamiWeryfikacja dokumentów pod kątem kwalifikowalnościWalidacja projektu
Systema sp. z o. o. - 2017-06-23 - Nowy Sącz (małopolskie)