KIEROWNIK BIURA KONTROLI Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: KIEROWNIK BIURA KONTROLI

Wynagrodzenie: od 4 000 do 4 500 PLN

Zakres obowiązków: 1) Sprawne kierowanie pracą biura.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonychnieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.11) Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczącychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Data publikacji: 2021-05-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1) Sprawne kierowanie pracą biura.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonychnieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.11) Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczącychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 do 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: KIEROWNIK BIURA KONTROLI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: naczelnik / kierownik wydziału

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 do 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Naczelnik / kierownik wydziału

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: wysoka kultura osobista

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów, ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=10745 .Stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65.Symbol oferty DOR-OP.2110.22.2021 Jednostka ogłaszająca Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm Data ogłoszenia 2021-05-26 Termin składania dokumentów 2021-06-07 Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne.Wymagania związane ze stanowiskiem Wymagania niezbędne:a) obywatelstwo polskie,b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,d) nieposzlakowana opinia,e) wykształcenie: wyższe magisterskie administracyjne, ekonomiczne lub pokrewne,f) co najmniej 5 lat stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata pracy w księgowości, kontroli finansowej albo skarbowej lub na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem zespołami ludzkimi.Wymagania dodatkowe:a) znajomość przepisów z zakresu m.in.: ustawy o samorządzie gminnym, ustawyo pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawyo rachunkowości, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawozamówień publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów, ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych do powyższych ustaw,b) znajomość standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych - Komunikat Nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych (Dz. Urz. Min. Finansów Nr 15, poz. 84),c) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,d) umiejętność samodzielnego, logicznego i analitycznego myślenia, planowania i sprawnej organizacji pracy, kreatywność,e) umiejętność wykrywania znaczących odchyleń wskazujących na nieprawidłowości, umiejętność przeprowadzania koniecznych badań do wypracowania ustaleń kontrolnych, jasnego i efektywnego przekazywania informacji, postępowania w kontaktach międzyludzkich, podejmowania odpowiednich działań podczas kontroli, stosowania wiedzy ogólnej czy przepisów prawa w sytuacjach mogących pojawić się podczas kontroli,f) wysoka kultura osobista. Zakres obowiązków 1) Sprawne kierowanie pracą biura.2) Nadzór, koordynacja i kontrola funkcjonalna wykonywania zadań należących do zakresu działania biura określonych w:- Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełm,- szczegółowych zakresach działania.3) Sporządzanie planu kontroli na następny rok.4) Organizowanie i dokonywanie kontroli zarządczej komórek organizacyjnych Urzędu Miasta oraz jednostek organizacyjnych Miasta dla zapewnienia realizacji celów i zadań w sposób zgodny z prawem, efektywny, oszczędny i terminowy poprzez:a) badanie:- zgodności działalności z przepisami prawa oraz procedurami wewnętrznymi,- skuteczności i efektywności działania,- wiarygodności sprawozdań,- ochrony zasobów,- przestrzegania i promowania zasad etycznego postępowania,- efektywności i skuteczności przepływu informacji,- zarządzania ryzykiem,b) ustalenie przyczyn i skutków stwierdzonych nieprawidłowości, jak również osób za nie odpowiedzialnych,c) wskazanie sposobu i środków umożliwiających usunięcie stwierdzonychnieprawidłowości i uchybień w wystąpieniach pokontrolnych.5) Dokonywanie kontroli finansowo-księgowej w innych podmiotach dotowanych przez Miasto.6) Opracowywanie propozycji wystąpień pokontrolnych.7) Opracowywanie projektów zawiadomień o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych.8) Sporządzanie Sprawozdania z realizacji planu kontroli i wyników kontroli.9) Publikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronach internetowych Urzędu Miasta Chełm informacji w zakresie kontroli.10) Prowadzenie kontroli realizacji przez Departamenty i jednostki organizacyjne Miasta zaleceń zawartych w wystąpieniach pokontrolnych, wydanych przez Prezydenta Miasta Chełm oraz organy kontroli zewnętrznej w zakresie kontroli gospodarki finansowoksięgowej.11) Prowadzenie rejestrów:- przeprowadzonych kontroli,- kontroli prowadzonych przez organy i jednostki zewnętrzne,- powiadomień Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.12) Kompletowanie, przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącejprzeprowadzanych kontroli.13) Prowadzenie zbioru planów kontroli oraz sprawozdań z planów kontroli realizowanych przez właściwe Departamenty merytoryczne.14)Współpraca z właściwymi Departamentami merytorycznymi w zakresie planowania i przeprowadzania kontroli wynikających z realizowanych zadań.15)Opracowywanie na podstawie wyników kontroli informacji i analiz dotyczącychfunkcjonowania kontrolowanych jednostek i przedkładanie ich Prezydentowi.16) Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej prowadzącymi kontrole w Departamentach i jednostkach organizacyjnych Miasta.17) Koordynowanie postępowania z dokumentami zewnętrznych organów kontrolii przechowywanie dokumentacji pokontrolnej.18)Opracowywanie projektów odpowiedzi na wystąpienia pokontrolne organówi jednostek zewnętrznych, dokonujących kontroli w Urzędzie na podstawie pisemnych materiałów sporządzanych przez kontrolowane jednostki organizacyjne Urzędu.19) Koordynowanie spraw związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu.20)Współpraca z Generalnym Inspektorem Informacji Finansowej.21) Dokonywanie identyfikacji i oceny ryzyka oraz ustalenie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności operacyjnej biura.22) Koordynowanie spraw związanych z zarządzaniem ryzykiem w Urzędzie Miasta Chełm i w jednostkach organizacyjnych Miasta Chełm.23) Samokontrola na zajmowanym stanowisku pracy.24) Zapewnienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników.25) Zapewnienie dyscypliny pracy w biurze.26) Poprawne przygotowanie spraw dla kierownictwa Urzędu.27) Dokonywanie samooceny systemu kontroli zarządczej.28)Opracowywanie zakresów czynności i odpowiedzialności dla poszczególnych pracowników.29)Oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez biuro.30) Sporządzanie upoważnień do kontroli na podstawie składanych wniosków.31)Wyznaczenie pracownika zastępującego osobę wyznaczoną do koordynacji pracy Biura w czasie jego nieobecności z powodu urlopu, choroby lub innej przyczyny.32) Sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa.33) Przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, w szczególności - statut Gminy- Miasta Chełm,- regulamin organizacyjny Urzędu Miasta Chełm,- procedura opracowywania budżetu miasta,- instrukcja obiegu dowodów księgowych,- regulamin pracy.34) Przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej i przepisów szczególnych regulujących sprawy załatwiane przez biuro.35) Przestrzeganie ustalonego w zakładzie pracy porządku.36) Przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych oraz danych ustawowo chronionych przez podległych pracowników.37) Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych oraz nadzór na przestrzeganiem tych przepisów i zasad przez podległych pracowników.38) Dbanie o dobro Urzędu i ochronę jego mienia.39) Dbanie o dobro i interes gminy.40)Wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników.Wymagane dokumenty a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, nszkolenia),f) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,g) referencje (kserokopia),h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.Warunki pracy 1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,16 %.Miejsce składania dokumentów Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 7 czerwca 2021 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www . um chelm . bip .lubelskie.p l oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 26 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3. Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Biura Kontroli w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 26 maja 2021 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1) art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a) art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b) Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r.w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawachzwiązanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowychpracownika,2) art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5. Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1) w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2) przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8. Przysługuje Pani/Panu prawo do:1) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3) wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4) pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1) obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2) dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych.Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),d) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, nszkolenia),f) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzające wymagany staż pracy,g) referencje (kserokopia),h) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,i) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,j) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,k) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,l) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),m) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|121303

Zawód wykonywany przez pracownika: naczelnik / kierownik wydziału

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 26.05.2021

Oferta pracy ważna do: 07.06.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9f4fdffa856204789b76d22e29900264

Podobne oferty pracy

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Brodnica. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Dekada Kraków. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-07-07 - Kraków (małopolskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Lubań. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-05-27 - Lubań (dolnośląskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Auchan Płock. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-05-02 - Płock (mazowieckie)

USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA - do 17 PLN

Ochrona mienia przed włamaniem, kradzieżą. Obsługa komputera: MS Office. Około 153 godziny pracy miesięcznie, dyspozycyjność całodobowa.Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Miejsce wykonywania pracy: plac Dominikański 3, 50-159 Wrocław oraz teren miasta Wrocław i powiatu wrocławskiego.
Delta Security dr Andrzej Bryl - 2020-05-29 - Wrocław (dolnośląskie)

KIEROWNIK SALONU - od 2 000 PLN

obsługa klienta wg standartów firmy w sklepie branży AGD RTV, kierowanie zespołem pracowników
AVANS POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-20 - Krajenka (wielkopolskie)

TECHNIK OBIEKTU HOTELOWEGO - od 4 000 PLN

Prace konserwacyjne, obługa elektronarzedzi, prace remontowe, monitorowanie pracy urzadzeń i instalacji, rozwiązywanie problemów tech.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Ogrody Elbląg. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-08-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Radom. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-06 - Radom (mazowieckie)

TECHNIK OBIEKTU HOTELOWEGO - od 4 000 PLN

Prace konserwacyjne, obługa elektronarzedzi, prace remontowe, monitorowanie pracy urzadzeń i instalacji, rozwiązywanie problemów tech.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Sokółka. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-01-01 - Sokółka (podlaskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Matarnia Gdańsk. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2018-03-23 - Gdańsk (pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld CH Skorosze Warszawa. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)

OBSŁUGA ATRAKCJI - od 1 850 PLN

obsługa atrakcji na terenie Rodzinnego Parku Rozrywki Zaurolandia w Rogowie
SOBOLEWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Atrium Koszalin. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-07-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Carrefour Łódź Przybyszewskiego. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)

TECHNIK OBIEKTU HOTELOWEGO - od 4 000 PLN

Prace konserwacyjne, obługa elektronarzedzi, prace remontowe, monitorowanie pracy urzadzeń i instalacji, rozwiązywanie problemów tech.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld E.Leclerc Ostrów Wielkopolski. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-06-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SZWACZKA - do 2 100 PLN

Praca na maszynach szwalniczych przy szyciu odzieży roboczej.
ROBOD S.A. - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)

INSTRUKTOR - od 15,1 PLN

przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązujacymi w McDonald's; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w McDonald's; praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnetrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości); kierownaie obszarem produkcji na terenie kuchni; prace magazynowe,prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknęciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu.
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Leszno (wielkopolskie)

POMOCNIK MECHANIKA - do 14,7 PLN

Czynności związane z pomocą mechanikowi motocykli. Praca na telefon
1. ATB-TRANSPORT ANNA SEBASTIAN-BRYLOWSKA 2. ATB-SERVICE ANNA SEBASTIAN-BRYLOWSKA 3. ATB-MOTOCYKLE ANNA SEBASTIAN-BRYLOWSKA - 2019-04-18 - Gdańsk (pomorskie)

KIEROWNIK HALI PRODUKCYJNEJ - do 3 000 PLN

Nadzorowanie jakości produkcji, dbanie o efektywną pracę zespołu, nadzór nad użytkowaniem oraz w sprawności linii produkcyjnej
VEGGIEFRESH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Sucha Wola (podkarpackie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Siemianowice Śląskie. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-09-18 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

TECHNIK OBIEKTU HOTELOWEGO - od 4 000 PLN

Prace konserwacyjne, obługa elektronarzedzi, prace remontowe, monitorowanie pracy urzadzeń i instalacji, rozwiązywanie problemów tech.
kontakt przez PUP - 2021-05-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Ciechanów. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-06-05 - Ciechanów (mazowieckie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Bydgoszcz. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 14,7 PLN

Wykonywanie prac porządkowych w budynku oraz na terenie placu, ręczne prace transportowe, zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w budynku firmy, wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami czynności związanych z bezpiecznym i skutecznym zabezpieczeniem obiektu w zakresie BHP i ppoż., wykonywanie innych poleceń przełożonych w ramach powierzonego zakresu czynności.
WOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-11-12 - Miszewo (pomorskie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Tesco Sochaczew. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2017-03-07 - Sochaczew (mazowieckie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Kaufland Wyszków. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-05 - Wyszków (mazowieckie)

Doradca klienta / Sprzedawca - -

eSmokingWorld Doradca klienta w punkcie eSmokingWorld Opole Kaufland. Pasujesz do tego stanowiska jeśli: posiadasz doświadczenie na stanowisku sprzedawcy, albo chciałbyś/chciałabyś rozpocząć przygodę w tej dziedzinie, szukasz stabilnego zatrudnienia...
eSmokingWorld - 2016-04-05 - Opole (opolskie)