INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UE Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UE
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Data publikacji: 2015-12-31
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego; koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych; rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych; współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami; przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. pozyskiwania środków krajowych i UE. w terminie do dnia 4 stycznia 2016r. Dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy; znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych; kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 stycznia 2007r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej ( Dz.U. z 2007r. Nr 13, poz. 82 ).
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; kwestionariusz osobowy opatrzony własnoręcznym podpisem, oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych; kserokopia dowodu osobistego ( str. 1 i 2 ), a w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość; dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności ( kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje ); zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy; w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oświadczenia jak i dodatkowe informacji dostępne w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2015
Oferta pracy ważna do: 04.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 31.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Organizacja pracy biura- pomoc zrzeszonym pracodawcom w zakresie szkolenia młodocianych, znajomość księgowości i dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Jawor (dolnośląskie)
Zgodnie ze zgłoszeniem w BIP http://zzm.e-bip.net/p,148,530,-Nabor-na-stanowisko-Inspektor-.html I zmiana WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Doradca odpowiedzialny jest za:
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-11-02 - Bytów (pomorskie)
wyk. średnie , 1,5 - 2 lat doswiadczenia w obsłudze maszyn, dobry stan zdrowia, praca pod presja czasu, znajomość j. angielskiego (podstawy) do odczytu instrukcji maszyn,, obsługa komputera.Obsluga i monitorowanie maszyn do produkcji włóknin igłowych, igłowo-wykurczanych, klejonych i przeszywanych lub wytwarzanych systemem mokrym ,obsługę i monitorowanie maszyn do wytwarzania przędzin płaskich lub z okrywą pętlową,obsługa i monitorowanie maszyn do składania tkanin w odcinki o odmierzonej długości i monitorowanie różnego rodzaju maszyn służących do przygotowywania tapicerskich materiałów wyściółkowych oraz wykonywania części tapicerowanych mebli lub innych wyrobów.Obsługa i monitorowanie pracy maszyn do nawijania nici, sznurków lub przędzy w kłębki, przygotowując je do wysyłki lub dalszego przetwarzania;okresowe czyszczenie maszyn i urządzeń oraz wykonywanie prostszych czynności konsrewacyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Ociąż (wielkopolskie)
sprzedaż wyrobów piekarniczych
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, zamawianie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Bochnia (małopolskie)
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot
Samorządowy Ośrodek Doskonalenia - 2018-04-06 - Częstochowa (śląskie)
1. Porządkowanie pomieszczeń - pokoi mieszkańców, łazienek, korytarzy, stołówki, świetlic, łącznika itp.2. Pomoc mieszkańcom w rozbieraniu łóżek.3. Pomoc w utrzymaniu porządku w szafach i szafkach mieszkańców.4. Pomoc w roznoszeniu posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC INTERMODAL S.A. - 2016-05-20 - Dębica (podkarpackie)
-
JWO Jacek Olejkowski - 2018-05-15 - Pasynki (podlaskie)
j.w.
INVENT Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie informacji i sprawozdań.
Woj.Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Del.Toruń - 2015-11-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych,- prowadzenie bieżącej dokumentacji metrologicznej,- sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania ustawy Prawo o miarach, Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca w laboratoriach pomiarowych i w terenie.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce i otoczenie organizacyjno-technicznePraca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.Praca z wykorzystaniem komputera.Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW OD PRODUKTU DO SERWOWANIA
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie analitycznej ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku zgodnie z klasyfikacją rodzajową, w tym wprowadzanie zmian w stanie majątku oraz uzgadnianie stanu z ewidencją syntetyczną prowadzenie indywidualnych teczek wyposażenia pracowników, kart wyposażenia pomieszczeń biurowych, warsztatowych i socjalnych oraz oznaczanie środków trwałych etykietami kodów kreskowych prowadzenie dokumentacji związanej ze zbywaniem lub użyczaniem rzeczowych składników majątku trwałego przygotowywanie dokumentacji związanej z likwidacją składników majątku weryfikacja, w ramach okresowych spisów z natury, stanów faktycznych ze stanami ewidencyjnymi majątku ZUW bieżąca kontrola zgodności wyposażenia pomieszczeń z kartami wyposażeniaWYMAGANIA NIEZBĘDNE wykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w obszarze ewidencji księgowej i pozaksięgowej majątku lub gospodarki magazynowej wiedza z zakresu finansów publicznych i gospodarki materiałowej umiejętności analityczne dokładność umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy) posiadanie obywatelstwa polskiego korzystanie z pełni praw publicznych nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE życiorys/CV i list motywacyjny kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia (średnie lub wyższe ekonomiczne)kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatówMIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w SzczecinieBiuro Organizacji i Kadr, pok. 283 ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecinz dopiskiem: oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 42INNE INFORMACJEKandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem. Dane kontaktowe należy podać w składanej ofercie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 91/430 3439.
Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki - 2017-11-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie po remoncie, mycie sanitariatu
DTS Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa suwnicy
PUF Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in. za: zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.gotowość do pracy w różnych porach dnia oraz w różne dni tygodnia (także w soboty i niedziele)
JERONIMO MARTIN POLSKA Spółka AKCYJNA - 2017-09-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Naprawa pojazdów samochodowych,-Kontakt telefoniczny: 507-730-681
AUTO SERWIS A.SZUCHMIELSKI - 2016-08-04 - Tczew (pomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-08-18 - Andrychów (małopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Słup (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie napraw i przeglądów aparatury medycznej, prowadzenie paszportów i ewidencji aparatów, udział w postępowaniach przetargowych. Oferta dostępna w sali B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) szpital-marciniak.wroclaw.pl
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej - 2016-08-24 - Wrocław (dolnośląskie)
zamawianie towaru, negozjowanie cen, wydawanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Wojcieszów (dolnośląskie)
dbanie o wizerunek firmy, prace konserwatorskie na stacji paliw jak i wynajmowanych przez pracodawcę,
FHU CHRZANOWSKI Dariusz Chrzanowski - 2017-08-29 - Bieruń (śląskie)
obsługa klienta, aktywna sprzedaż, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa profili na portalach internetowych
Beauty Lashes Sara Tomiczek - 2016-02-10 - Chorzów (śląskie)
koszenie trawy, zakładanie trawników,zakładanie instalacji nawadniajacej
EDWARD PATEK - 2017-03-28 - Gubin (lubuskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Pułtusk (mazowieckie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty na stanowisko Inspektora w Wydziale Świadczeń w Placówce Terenowej KRUS w Pile są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce :Praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany w/w ofertą powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na naszej stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną. Umowa na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana 07.00-15.00. Zatrudnienie od czerwca 2018r.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-05-02 - Piła (wielkopolskie)
Przewóz osób
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka Akcyjna - 2017-09-25 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zgodny z umową
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Wałbrzych (dolnośląskie)