INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Częstochowa oferta pracy Samorządowy Ośrodek Doskonalenia

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: 1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot

Data publikacji: 2018-04-06

Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)

Pracodawca: Samorządowy Ośrodek Doskonalenia

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kosmowskiej 5, 42-224 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Przygotowanie placówki do stosowania RODO.2)Informowanie administratorów, podmiotów przetwarzających oraz pracowników, którzy przetwarzają dane osobowe, o obowiązkach spoczywających na nich na mocy RODO oraz innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych.3)Doradzanie podmiotom o których mowa w lit. a w zakresie obowiązków wynikających z RODO i innych przepisów. 4)Monitorowanie przestrzegania RODO, innych przepisów Unii lub państw członkowskich o ochronie danych osobowych.5)Monitorowanie przestrzegania polityk administratora lub podmiotu przetwarzającego w dziedzinie ochrony danych osobowych. 6)Doradztwo w zakresie podziału obowiązków (np. pomiędzy współadministratorami, administratorem a podmiotem przetwarzającym lub pomiędzy członkami personelu tych podmiot

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : bardzo dobra znajomość krajowych i europejskich przepisów o ochronie danych osobowych (ogólnie RODO)[Umiejętność 1] : doświadczenie i umiejętności pozwalające w praktyce samodzielnie wypełniać zadania Inspektora Ochrony Danych o których mowa w art. 39 RODO.[Inne] : 1) wiedza z zakresu działania i funkcjonowania systemu oświaty (przedszkoli, szkół i placówek oświatowych),2) preferowane kursy, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa informacji, w tym ochrony danych osobowych,3) ukończone formy doskonalenia zawodowego z zakresu prawa i praktyk w dziedzinie ochrony danych - studia podyplomowe, szkolenia,4) wiedza z zakresu bezpieczeństwa informatycznego,

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: Samorządowy Ośrodek Doskonalenia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Adres pracodawcy:
Kosmowskiej 5, 42-224 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV (dokładnym opisem przebiegiem pracy zawodowej), kwestionariusz osobowy, kserokopia dok. potwierdzające wykształcenia i posiadane kwalifikacje zawodowe, oświadcznie o niekaralności, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych (włanoreczny poodpis), oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych (własnoręczny podpis), można wydać skierowanie

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Częstochowa

Gmina pracodawcy: Częstochowa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Częstochowa

Ulica pracodawcy: Kosmowskiej

Numer budynku pracodawcy: 5

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.04.2018

Data dodania oferty pracy: 05.04.2018

Oferta pracy ważna do: 20.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 900 PLN

opracowanie harmonogramów i określenie zakresów przeglądów instalacji gazowej, elektrycznej, odgromowej i wentylacyjnej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa budowlanego, udział w opracowaniu planów finansowo-rzeczowych remontów i konserwacji nieruchomości, prowadzenie rejestru potrzeb remontowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych Zakład Budżetowy - 2016-02-02 - Tychy (śląskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 3 000 PLN

Szycie bielizny damskiej.
VENA MARIUSZ ZALEWSKI - 2017-08-07 - Białystok (podlaskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM / PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 000 PLN

- Prowadzenie baz danych w dziale handlowym. Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie. Bieżąca obsługa telefoniczna i osobista stałych klientów. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie faktur, potwierdzeń zamówień- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (po okresie próbnym podstawa + prowizja/premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży stomatologiczno-protetycznej. Komunikatywność, operatywność, zdolności organizatorskie, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość programu Comarch ERP. Czynne prawo jazdy kat. B, znajomość języków obcych. Kontakt telefoniczny (tel. 32-318-01-44) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 300 PLN

Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych zwierząt. Nadzór nad podmiotami prowadzącymi działalność w zakresie: organizowania targów, wystaw, pokazów, obrotu zwierzętami. Prowadzenie kontroli zakaźeń zwierząt. Pobieranie oraz wysyłka prób do badań diagnostycznych i monitoringowych. Przygotowanie projektów decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

POZOSTALI MECHANICY POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

Pozostali mechanicy pojazdów samochodowych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Witoszyn (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR - 1 017,4 PLN

Praca administracyjno - biurowaI zmiana: 07.30 - 15.30 pn-pt
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK KUCHNI - od 1 850 PLN

Nakładanie i wydawanie posiłków klientom, rejestrowanie sprzedaży na kasie fiskalnej, dbanie o wizerunek linii wydawczej, dbanie o czystość na sali konsumpcyjnej, w miarę możliwości wspieranie pracowników kuchni, udział w przygotowywaniu kanapek, surówek, deserów,
Eurest Poland Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

MONTER - od 3 000 PLN

Montaż maszyn specjalnego przeznaczenia. mile widziana znajomość pneumatyki. Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
AWP Group Polen Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Bożejowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR - 2 500 - 4 000 PLN

szczegóły na stronie: http://bip.um.augustow.pl/
Urząd Miejski w Augustowie - 2017-05-29 - Augustów (podlaskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

Wykonywanie czynności związanych z kontrola metrologiczna przyrządów do pomiaru masy, objętości. Opracowywanie dokumentacji technicznej związanej z kontrolą przyrządów pomiarowych. Przygotowanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów ustawy - Prawo o miarach oraz ustawy o towarach paczkowanych, ustawy o systemie oceny zgodności. Prowadzenie prac administracyjno - biurowych, obsługa Punkt Obsługi Klienta. Aktualizacja dokumentów systemu zarządzania.
Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu - 2016-03-10 - Legnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - 2 500 - 2 800 PLN

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2016-12-15 - Tczew (pomorskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Przyjęcie towarów na magazyn; ustalanie ilości przyjmowanych towarów; rozmieszczenie i ułożenie przyjętych towarów; zabezpieczenie przed ubytkami, kradzieżami; utrzymywanie porządku i czystości w magazynie; wydawanie towarów na podstawie dokumentów; kontrolowanie stanu.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA/EKSPEDIENT - od 1 850 PLN

sprzedaż i obsługa klienta,
Sklepy Wielobranżowe Żurek Marian - 2016-11-22 - Radzionków (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY SANITARNEJ - 2 100 - 4 400 PLN

Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR /SEKRETARKA - 2 100 - 2 500 PLN

Prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu oraz innych czynnościadministracyjnych. Obsługa korespondencji tj. poczty przychodzącej iwychodzącej oraz kompletowanie dokumentacji. Praca od 7-15.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2018-04-20 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK ZIELENI - od 1 850 PLN

wykaszanie rowów melioracyjnych, prace zieleniarskie (praca: Zielona Góra - okolice)
PAWEŁ BUBLIS SAIKEI - 2016-03-15 - Zielona Góra (lubuskie)

MAGAZYNIER/WYDAWCA TOWARU - do 2 600 PLN

kompletacja towaru zgodnie z zaleceniami, obsługa skanera, wprowadzanie danych do komputera, zważenie kontrolne skompletowanego towaru, przygotowanie towaru do wysyłki na rampie załadunkowej, współpraca z kierowcami i innymi działami
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 500 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja, kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące i prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu wystawianie świadectw zdrowiakontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenia punktów kopulacyjnychprowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt. Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1.życiorys i list motywacyjny, 2.oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,3.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych4.oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe5.kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie6.kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego7.kopie dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii 8.kopia prawa jazdy.Termin składania dokumentów: 22-09-2017 Miejsce składania dokumentów: Powiatowy Inspektorat Weterynarii ul. Tczewska 28, 82-100 Nowy Dwór Gdański z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia" Inne informacje: Oferty przesłane drogą elektroniczną lub faksem oraz otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefoniczne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (0-55) 247-26-35.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-09-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - 997,4 PLN

Referat Gospodarki Przestrzennej, Geodezji i Mienia: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi obsługa komputera, kserokopiearki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz, wykonywanie prac zleconych w obszarze Referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Pawłowice (śląskie)

INSPEKTOR NADZORU (BRANŻA ELEKTRYCZNA) DZIAŁ INWESTYCJI - 3 500 - 3 800 PLN

- sprawowanie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, kontrola zgodności realizacji inwestycji z projektem oraz przepisami, bieżący nadzór nad jakością, terminowością oraz zgodnością z dokumentacją wykonywanych robót, przygotowywanie, prowadzenie i udział w odbiorach robót, stosowanie procedur jakościowych.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR TECHNICZNEGOUTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY - od 3 000 PLN

nadzór nad pracami konserwacyjno-remontowymi, wykonywanie przeglądów obiektów budowlanych, kosztorysowanie oraz przygotowywanie dokumentów do przetargów, udział w odbiorach robót konserwacyjno-remontowych, sprawozdawczość
2 Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu - 2017-10-11 - Brzeg (opolskie)

DORADCA FINANSOWY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów z wykorzystaniem znajomości prowadzenia rozmowy handlowej, wykonywanie działań prosprzedażowych, sporządzanie dokumentacji. Wymagane: wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne), doświadczenie w sprzedaży - 2 lata. Praca na terenie Sulęcina. Tel.: 607 665 576 Agnieszka Staszewska. Adres e-mail: a.staszewska (at) aikonfinanse.pl
AIKON FINANSE 1 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-02 - Sulęcin (lubuskie)

POMOCNIK MAGAZYNIERA - od 1 850 PLN

Pomoc w obsłudze magazynu
SOFTINELKA Sp. z o. o. - 2016-06-10 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)