INSPEKTOR W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 0919) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 0919)

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Nietypowe godziny pracy w systemie zmianowym dwunastogodzinnym. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Data publikacji: 2019-02-18

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- zbieranie i analizowanie na bieżąco informacji w zakresie zagrożeń, zakłóceń gospodarki i życia społecznego oraz sytuacji kryzysowych na terenie województwa w celu bieżącego rozpoznania istniejącej sytuacji i ich wykorzystania na potrzeby procesu zarządzania i reagowania kryzysowego,- monitorowanie dyspozycyjności oraz gotowości sił i środków ratowniczych oraz wspomagających działania ratownicze w celu sprawnego funkcjonowania wszystkich służb ratowniczych,- sporządzanie, rejestrowanie oraz przesyłanie meldunków i informacji w zakresie aktualnej sytuacji w województwie w celu przedstawienia sytuacji bieżącej nt. bezpieczeństwa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Nietypowe godziny pracy w systemie zmianowym dwunastogodzinnym. Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO(NR 0919)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik zarządzania kryzysowego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: średniepozostałe wymagania niezbędne:- 1 rok doświadczenia zawodowego,- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone albo wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych,- znajomość ustawy o zarządzaniu kryzysowym,- znajomość ustawy o stanie klęski żywiołowej,- znajomość ustawy o stanie wyjątkowym, - znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS OfficeWymagania dodatkowe :- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,

Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od 16 lutego 2019 roku do 26 lutego 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor WBZKDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Jagiellońska

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik zarządzania kryzysowego

Data dodania oferty pracy: 18.02.2019

Oferta pracy ważna do: 26.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

NAUCZYCIEL WIEDZY O SPOŁECZEŃSTWIE - od 235 PLN

nauczanie wiedzy o społeczeństwie
Szkoła Podstawowa w Jeżewie - 2018-07-31 - Jeżewo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY (I) - od 2 000 PLN

asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tarnów (małopolskie)

OPERATOR MASZYN I URZADZEŃ - od 1 950 PLN

produkcja wędlin, obsługa kutrów masarskich, masownic,wędzarniczych
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-31 - Opole (opolskie)

POKOJOWA - od 15 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
GDAŃSKI KLUB SPORTOWY STOCZNIOWIEC - 2019-04-03 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

Przyjmowanie, otwieranie i sprawdzanie korespondencji wpływającej, ewidencjonowanie korespondencji wpływającej oraz przekazywanie jej za pokwitowaniem uprawnionym pracownikom, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie dziennika korespondencji, obsługa recepcyjna w sekretariacie.
ARESZT ŚLEDCZY W LUBLINIE - 2018-07-06 - Lublin (lubelskie)

PERSONEL DO KOMPLETOWANIA ZAMÓWIEŃ W HURTOWNI FARMACEUTYCZNEJ - od 10,5 PLN

kompletowanie zamówień,uzupełnianie dokumentacji logistycznej,dbanie o porządek na stanowisku pracy;
kontakt przez OHP - 2016-08-08 - Gdańsk (pomorskie)

PRACOWNIK SERWISOWY K/M - od 18 PLN

wykształcenie nie jest wymagane, doświadczenie zawodowe 6 mc. Obowiązki: sprzątanie po-konstrukcyjne ciągów komunikacyjnych, toalet, biur, mycie drzwi odkurzanie wykładzin oraz wyrzucanie śmieci do kontenerów.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. SEKRETARIATU-OFERTA KONKURSOWA - od 1 830 PLN

rejestracja pism oraz korespondencji, ewidencja potwierdzeń odbioru, obsługa urządzeń biurowych
ARESZT ŚLEDCZY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)

INSPEKTOR DS. BHP I P. POŻ - od 3 900 PLN

Znajomość przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Praca w godz. 7-15 w Kołobrzegu
Miejska Energetyka Cieplna w Kołobrzegu Sp. z o.o. - 2018-03-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR BRANŻY KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ(NR 0113) - od 5 000 PLN

1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-01-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOPARKI - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1183) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 4 100 PLN

zgodnie z ofertą na stronizgodnie z ofertą na stronie bip.osir.ustka.pl/nabor-pracowników/; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustce - 2019-03-05 - Ustka (pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU KAT.C - do 1 750 PLN

Rozwożenie paszy między kurnikami
AMI AGRO Sp.zo.o IRENA MAREK KRYSTIAN AKSAMSCY - 2015-10-30 - Wisznia Mała (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - do 2 100 PLN

Praca w sklepie ze zdrową żywnością , obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru,
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kęty (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

Pomoc głównemu kucharzowi, przy przyrządzaniu i wydawaniu dań.
"MONIQ" Monika Andrzejewska - 2017-03-09 - Człuchów (pomorskie)

STAŻYSTA(NR 5386) - od 2 000 PLN

Nabór prowadzony jest na stanowisko STAŻYSTA w służbie przygotowawczej,w zmianowym systemie pełnienia służby - 24/48 godzin - psycholog Państwowej StrażyPożarnej, stanowisko docelowe - DOWÓDCA ZASTĘPU.Zakres wykonywania zadań w obszarze zawodu psychologa.Liczba stanowisk do obsadzenia -1.Planowany termin zatrudnienia -wrzesień 2017 rokZakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:-pozostawanie w czasie służby w stałej gotowości do udziału w działaniach ratowniczo -gaśniczych,-udział w działaniach ratowniczo - gaśniczych,-utrzymywanie sprzętu i wyposażenia we właściwym stanie technicznym i stałej gotowości bojowej,-znajomość parametrów technicznych i możliwości taktycznych sprzętu będącego nawyposażeniu jednostki,-udział w szkoleniach i doskonaleniu zawodowym organizowanym w czasie służby,-przestrzeganie obowiązujących przepisów, regulaminów i ustalonych zasad w służbie oraz podczas działań ratowniczo - gaśniczych, w tym również w zakresie BHP,-podnoszenie kwalifikacji zawodowych i specjalistycznych,-sprawna obsługa sprzętu silnikowego i specjalnego podczas akcji, ćwiczeń na obiektach i zajęć szkoleniowych,-diagnozowanie problemów, potrzeb i oczekiwań związanych z psychospołecznymi uwarunkowaniami służby w Państwowej Straży Pożarnej,-upowszechnianie i wdrażanie programów z zakresu promocji i ochrony zdrowia psychicznego,-propagowanie wiedzy i rozwijanie umiejętności z zakresu promocji i ochrony zdrowia psychicznego poprzez prowadzenie psychoedukacji wśród strażaków i pracowników Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z programami szkoleń doskonalających oraz bieżącymi potrzebami szkoleniowymi,-doradztwo w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi dla kadry dowódczej i kierowniczej Państwowej Straży Pożarnej,-prowadzenie konsultacji i poradnictwa psychologicznego dla strażaków i pracowników Państwowej Straży Pożarnej,-organizowanie i udzielanie pomocy psychologicznej w formie doraźnej interwencjikryzysowej dla strażaków i pracowników Państwowej Straży Pożarnej,-doraźna pomoc psychologiczna w formie konsultacji i interwencji kryzysowej dla rodzinstrażaków i pracowników Państwowej Straży Pożarnej oraz strażaków Ochotniczych StrażyPożarnych z KSRG,1 -doraźna pomoc psychologiczna, w szczególnie uzasadnionych sytuacjach związanych ze zdarzeniami nadzwyczajnymi, tj.: katastrofy, klęski żywiołowe, akty terroru, w formie interwencji kryzysowej, dla poszkodowanych osób cywilnych,-organizacja opieki psychologicznej dla strażaków Państwowej Straży Pożarnej oraz ich rodzin po zdarzeniach traumatycznych z wykorzystaniem oferty pomocowej dostępnej na danym terenie,-współpraca przy organizacji i realizacji ćwiczeń, w scenariuszach, których uwzględniane są sytuacje związane z psychospołecznymi zagrożeniami służby,-współpraca z psychologami zatrudnionymi w innych jednostkach organizacyjnychPaństwowej Straży Pożarnej w ramach działań konsultacyjnych, interwencyjnych orazszkoleniowych,-współpraca z psychologami innych służb i podmiotów ratowniczych oraz z instytucjami iorganizacjami funkcjonującymi na danym terenie i świadczącymi usługi z zakresu pomocypsychologicznej oraz ochrony ludności,-podnoszenie kwalifikacji i rozwijanie kompetencji zawodowych poprzez udział wszkoleniach, warsztatach tematycznych, konferencjach i sympozjach oraz w spotkaniachZespołów Superwizyjnych psychologów PSP,
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy - 2017-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO W DZIALE REMONTÓW - od 4 000 PLN

- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót, dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysów przygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej. Praca: ul. Mariacka 23, 40-014 Katowice oraz ul. Stawowa 6, 40-014 Katowice (obsługiwane przez ZOJO jednostki oświatowe).- Wynagrodzenie: do 4000 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od czerwca 2016r. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej, doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze, umiejętności: umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL.- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz. od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 23.05.2016 do 15.30- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-05-10 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR BHP - od 1 850 PLN

Realizacja zadań wynikająca z obowiązków BHP (przygotowanie raportów, analiz, prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników, nadzór nad dokumentacją);Sporządzanie ocen ryzyka zawodowego oraz wszelkiej wymaganej dokumentacji w tym powypadkowej;Wdrażanie usprawnień z zakresu BHP na wybranych obszarach;Realizacja innych zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP;
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-08 - Racibórz (śląskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP I PPOŻ - od 2 200 PLN

Obowiązki wynikające z zadań służby BHP, opracowywanie wymaganych przepisami dokumentów, prowadzenie szkoleń, nadzór nad sprawami PPOŻ. Praca na terenie Krakowa i woj. małopolskiego.
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 600 - 3 500 PLN

prace związane z budową domów
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY "BART-BUD" REZLER BARTŁOMIEJ - 2018-08-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

TERAPEUTA ZAJĘCIOWY - od 530 PLN

Prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi w stopniu umiarkowanym i znacznym. Zatrudnienie od 01.10.2018r. w ramach umowy o pracę na okres próbny do 3 miesięcy, praca na jedną zmianę w godzinach 7.30-15.30.
CARITAS DIECEZJI KOSZALIŃSKO-KOŁOBRZESKIEJ - 2018-09-21 - Piła (wielkopolskie)

KELNER/BARISTA - do 2 100 PLN

RefDo30obsługa klienta, przygotowanie napoi ciepłych oraz zimnych, przygotowywanie deserów z półproduktów
FRYDERYK SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)

WYCHOWAWCA W ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWEJ - 1 000 - 2 000 PLN

prowadzenie zajęć wychowaweczych i opiekuńczych dla dzieci i młodzieży ze szczegółnym uwzględnieniem dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym, współpraca z rodzicami i opiekunami prawnymi dzieci, współpraca z psychologiem, terapeutą oraz z instytucjami, planowanie i realizacja procesu wychowawczego wychowanka świetlicy, pomoc w nauce i odrabianiu zadań domowych, organizacja czasu wolnego, zabawy, zajęć sportowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej dzieci i funkcjonowania świetlicy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ w Opolu Lubelskim - 2017-02-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)

PRACOWNIK OCHRONY - ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

ochrona obiektów, prace porządkowe
AROKA sp zoo - 2016-02-01 - Morąg (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat