INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE Katowice oferta pracy URZĄD MIASTA KATOWICE

Stanowisko: INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1896&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/89/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.

Data publikacji: 2020-12-03

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: URZĄD MIASTA KATOWICE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
3 Maja 7, 40-096 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Więcej informacji na stronie:https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1896&menu=729Ogłoszenie Nr OZ/89/2020 Prezydent Miasta Katowice ul. Młyńska 4 Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie Budżetu, Analiz i Statystyki w Wydziale Edukacji i Sportu.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- brała udział w realizacji procedury tworzenia projektu budżetu miasta Katowice w części dotyczącej budżetu oświaty i edukacyjnej opieki wychowawczej,- przeprowadzała w trakcie roku budżetowego analizy aktualnego wykonania planów jednostkowych jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- przeprowadzała analizy przewidywanego wykonania dochodów i wydatków budżetowych w jednostkach oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- weryfikowała wnioski w sprawie zmian w budżetach jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice,- opiniowała sprawy i dokumenty wywołujące skutki finansowe dla budżetu oświaty,- dokonywała doraźnych analiz budżetu oświaty,- redagowała pisma i prowadziła korespondencję w zakresie wynikającym z prowadzonych spraw. Warunki pracy na danym stanowisku:- pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. 3 Maja 7 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/, - praca przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz telefonicznego i mailowego kontaktu z pracownikami jednostek oświatowych prowadzonych przez miasto Katowice oraz pracownikami Centrum Usług Wspólnych.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina oraz teatru,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie, - możliwość nabycia legitymacji uprawniającej do ulgi na przejazdy Kolejami Śląskimi,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy - do ustalenia z pracodawcą.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W REFERACIE BUDŻETU, ANALIZ I STATYSTYKI W WYDZIALE EDUKACJI I SPORTU W URZĘDZIE MIASTA KATOWICE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki lub specjalności: finanse, ekonomia, rachunkowość, zarządzanie,- udokumentowany minimum 3-letni staż pracy,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, - dobra znajomość przepisów: ustawy Prawo oświatowe, ustawy o finansowaniu zadań oświatowych, ustawy o finansach publicznych w części dotyczącej jednostek oświatowych, ustawy Karta Nauczyciela w części dotyczącej wynagrodzeń nauczycieli, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,- umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office (Word, Excel) - w stopniu dobrym.Wymagania dodatkowe:- umiejętność redagowania pism urzędowych,- umiejętność opracowywania zestawień w arkuszu kalkulacyjnym MS Excel, dokonywania analiz i wyciągania wniosków,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność pracy pod presją czasu,- dokładność, rzetelność,- samodzielność,- komunikatywność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3

Nazwa pracodawcy: URZĄD MIASTA KATOWICE

danePracodawcy_nip: 6342883572

danePracodawcy_regon: 000515780

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Młyńska 4, 40-098 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:- wypełniony i podpisany formularz aplikacyjny wraz oświadczeniami (dostępny na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice http://bip.katowice.eu/Ogloszenia/default.aspx?idt=369&menu=732 lub w Urzędzie Miasta Katowice), - list motywacyjny - odręcznie podpisany,- kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje,- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających okres wymaganego 3-letniego stażu pracy /zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy/,- osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Oferty wraz z dokumentami należy składać: wyłącznie drogą pocztową, w zamkniętej kopercie z adnotacją: Nabór Nr OZ/89/2020 na stanowisko urzędnicze - inspektor - w Wydziale Edukacji i Sportu, na adres: Urząd Miasta Katowice Wydział Organizacji i Zarządzania ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 grudnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminienie będą rozpatrywane.Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia naboru w formie online z wykorzystaniem wideokonferencji.RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Miasta Katowice dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miasta Katowice https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/dokument.aspx?idr=111790Wskaźnik zatrudnienia:W listopadzie 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Katowice, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, Termin: Dokumenty należy przesłać drogą pocztową w terminie do dnia 16 grudnia 2020 r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24

Powiat pracodawcy: m. Katowice

danePracodawcy_kodPowiatu: 2469

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Katowice

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474

Adres strony pracodawcy: www.um.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Młyńska

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE PODSTAWOWYMI RODZAJAMI DZIAŁALNOŚCI PUBLICZNEJ.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431290

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.12.2020

Data dodania oferty pracy: 03.12.2020

Oferta pracy ważna do: 16.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 03.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 03.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9506fc3c99a7022e8ae41e4182881d7a

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR SANITARNY - od 1 850 PLN

nadzór nad placówkami nauczania i wychowaniaORL wypoczynku dzieci i młodzieży
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2016-07-22 - Cieszyn (śląskie)

KSIĘGOWA - od 3 000 PLN

Praca na stanowisku księgowej, przy głównej księgowej, praktyczna znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatkówdobra znajomość programu Rewizor, Subiekt, Exel, Word, Weryfikacja i dekretacja dokumentów
PPUH DROG-ZIEM Zbigniew Wysoczański - 2019-08-29 - Stanowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. EKONOMICZNYCH - od 2 700 PLN

Sporządzanie analiz kwartalnych. Przygotowywanie planów rocznych. Praca w zastępstwie: 14.11.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-10-28 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. EKSPLOATACJI - od 3 800 PLN

Nadzór nad usługami świadczonymi na rzecz Spółki, przygotowywanie i realizacja zamówień, zarządzanie nieruchomościami portowymi. Praca w Kołobrzegu w godz. 7-15.
ZARZĄD PORTU MORSKIEGO KOŁOBRZEG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS.SOCIAL MEDIA I SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

- ORGANIZACJA DZIAŁALNOŚCI I BIEŻĄCE PROWADZENIEM SPRZEDAŻY- BUDOWANIE I DBANIE O WIZERUNEK MARKI W SIECI- WSPÓŁTWORZENIE I ADMINISTROWANIE REKLAMAMI W SOCIAL MEDIA - WSPÓŁTWORZENIE GRAFIKI I VIDEO- TWORZENIE TREŚCI (WPISÓW, ARTYKUŁÓW, OPISÓW PRODUKTÓW)- NADZÓR NAD STRONĄ INTERNETOWĄ - ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ, AKTUALIZACJA STRONY- ZAJMOWANIE SIĘ REDAGOWANIEM WPISÓW ORAZ BUDOWANIEM INTERAKCJI Z INNYMI UŻYTKOWNIKAMI
PODKARPACKA FUNDACJA ROZWOJU - 2017-12-22 - Trzebownisko (podkarpackie)

INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO - od 2 500 PLN

Inspektor nadzoru inwestorskiego
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Rząska (małopolskie)

RZEŹNIK K/M - od 2 800 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK WYKAŃCZANIA / SZWACZKA - od 2 000 PLN

Szwaczka: przyszywanie guzików.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Giebułtów (małopolskie)

MAGAZYNIER / KIEROWCA - od 3 000 PLN

Załadunek i rozładunk towarów; dostawa do klientów.
Przedsiębiorstwo Dremex - Lech Mularczyk - 2018-02-27 - Zdzieszowice (opolskie)

INSPEKTOR (RPO IV) - 1 033,7 PLN

Zapoznanie się z obowiązujacymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inpektoratu: ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, pozostałe przepisy prawa związane z działalnością Inspekcji Jakości Handlowej Artykulów Rolno-Spozywczych. Zapoznanie się z zasadami dokonywania kontroli jakości artykułów rolno-spożywczych z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego w Wydziale Kontoli: weryfikacja dokumentacji, pobieranie próbek do kontroli, ocena pobranych prób, tworzenie dokumentacji kontrolnej ( protokoły pobrania próbek, protokoły kontroli), sprawozdawczość.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Gdynia (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY ING - od 2 250 PLN

obsługa recepcji, monitoringu, centrali pożarowej
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ - 997,4 PLN

wg stanowiska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace gospodarcze związane z utrzymaniem czystości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Dziekanów Polski (mazowieckie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA (NR. REF WZL.110.14.2020/WME) K/M - 4 000 - 4 500 PLN

- przygotowywanie procedur dotyczących opracowania Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych, mając na uwadze utrzymywanie zsynchronizowania procedur opracowania norm z zasadami normalizacji europejskiej- sprawdzanie zgodności opracowania projektów Polskich Norm i innych dokumentów normalizacyjnych z obowiązującymi zasadami- interpretowanie Przepisów wewnętrznych PKN dotyczących opracowania PN oraz udzielanie konsultacji metodycznych pracownikom komórek organizacyjnych PKN i reprezentantom członków Organów Technicznych- udział w międzynarodowych i europejskich pracach dotyczących metodyki prac normalizacyjnych oraz uzgadnianie i opiniowanie projektów dokumentów metodycznych- tworzenie bazy danych dedykowanej tłumaczeniom norm
Polski Komitet Normalizacyjny - 2020-08-27 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR BHP - od 2 150 PLN

Prowadzenie spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy w Jednostce Wojskowej 3797.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 15 PLN

nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami indyjskimi, obsługa maili z klientami z Indii, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku indyjskim
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Rozliczenia z US, ZUS. Rachunkowość, prawo podatkowe.
Pracownicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-10 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

sprzedaż art. pasmateryjnych
Danuta Rogoda DANAR - 2020-07-16 - Łyczanka (małopolskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 250 PLN

obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Przemyśl (podkarpackie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ-SZCZOTKARKI 20/0586 - od 3 500 PLN

obsługa maszyny szczotkarki.
MOPEX HIS SP. Z O.O. SP.K. - 2020-09-21 - Zieleniec (opolskie)

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W CIESZYNIE - OFERTA KONKURSOWA - od 2 600 PLN

1) Sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdań dla administratora danych oraz na żądanie Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO);2) Realizowanie zadań, o których mowa w art. 39 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) w Centrum, Przedszkolach oraz Szkolnym Schronisku Młodzieżowym;3) Zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;4) Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych, o których mowa w art. 30 ust. 1 RODO;5) Wykonywanie innych obowiązków związanych z ochroną danych osobowych w Centrum Usług Wspólnych w Cieszynie i obsługiwanych jednostkach, w szczególności:a) nadzorowanie procesu upoważniania osób do przetwarzania danych osobowych oraz prowadzenie ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych;b) współpracowanie z informatykami w zakresie ochrony danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych,c) prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, w tym ochrony danych przetwarzanych w systemach informatycznych;d) monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczących sposobu zabezpieczenia danych w systemach informatycznych,e) monitorowanie zaleceń, interpretacji i wytycznych PUODO w zakresie ochrony danych osobowych,f) przygotowywanie i opiniowanie projektów umów powierzenia, klauzul informacyjnych oraz innych dokumentów związanych z ochroną danych osobowych nie zastrzeżonych na rzecz kompetencji innych podmiotów,g) współpraca z PUODO i branie udziału w postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez PUODO,h) wszelkie inne czynności, które okażą się niezbędne dla prawidłowego wykonania zadań inspektora ochrony danych osobowych.6) Koordynacja obiegu i poprawności sporządzania dokumentacji w formie projektów Zarządzeń Dyrektora Centrum Usług Wspólnych i projektów Uchwał Rady Miejskiej Cieszyna z zakresu wykonywanych zadań przez pracowników Centrum Usług Wspólnych;7) Prowadzenie składnicy akt Centrum Usług Wspólnych zgodnie z Instrukcją kancelaryjną i Instrukcją archiwizacyjną Centrum Usług Wspólnych;8) Współpraca z jednostkami obsługiwanymi w zakresie poprawnego obiegu, rejestrowania, przekazywania i przechowywania dokumentacji w Centrum Usług Wspólnych i jednostkach obsługiwanych;9) Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Burmistrza Miasta Cieszyna oraz przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych w zakresie realizowanych zadań:- określonych w Statucie Centrum Usług Wspólnych,- dodatkowych zadań zleconych przez Dyrektora Centrum,10) Prowadzenie postępowań odwoławczych związanych z decyzjami wydanymi przez dyrektora Centrum Usług Wspólnych w sprawach:- dofinansowania pracodawców prowadzących szkolenie młodocianych,- udzielania pomocy materialnej uczniom zamieszkałym na terenie gminy Cieszyn,11) Przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych w związku z wykonywanymi czynnościami oraz zapewnienie przestrzegania Ogólnego Rozporządzenia RODO (wg aneksu do zakresu obowiązków);12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Centrum Usług Współnych Cieszyn - 2020-07-17 - Cieszyn (śląskie)

INSPEKTOR DS. ELEKTRYCZNYCH - od 4 200 PLN

Zakres obowiązków:1. Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z eksploatacją instalacji elektrycznych, domofonowych, TV- sat, telefonicznych, odgromowych, urządzeń dźwigowych (dźwigi osobowe i towarowe, platformy osobowe).2. Do zakresu czynności wchodzą wszystkie wymagane działania zapewniające bieżącą sprawność instalacji i urządzeń wymienionych w pkt. 1, a w szczególności:a) uczestniczenie w odbiorach i przeglądach gwarancyjnych instalacji i urządzeń,b) uczestniczenie w okresowych przeglądach stanu technicznego i uwzględnianie potrzeb remontowych w planach remontów,c) sporządzanie projektów umów na: remonty, konserwacje, dostawę energii elektrycznej, sygnału TV-sat, itp.d) sprawdzanie i opisywanie rachunków,e) opracowanie analiz, kalkulacji, informacji oraz wskaźników do rocznych planów rzeczowo finansowych Spółdzielni,f) współdziałanie z administracjami osiedli w załatwianiu skarg i wniosków członków Spółdzielni,g) współdziałanie z Działem Wykonawstwa Remontów w zakresie tworzenia planów remontów. 3. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami wynikającymi z zakresu obowiązków wynikających z pkt. 1, a w szczególności:a) udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni,b) ścisła współpraca z administracjami w opracowywaniu projektu planu remontów,c) proponowanie rozwiązań technicznych i dokonanie wyceny robót remontowych elektrycznych zakwalifikowanych przez komisje przeglądowe,d) przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych i modernizacyjnych,e) udział w pracach komisji przetargowej w celu wyłonienia projektantów do opracowania niezbędnej dokumentacji technicznej,f) sporządzanie umów z zakwalifikowanymi przez komisję przetargową wykonawcami robót remontowych i modernizacyjnych,g) współpraca z organami administracji państwowej i dozoru technicznego w celu zatwierdzenia dokumentacji oraz uzyskania pozwolenia na budowę, jak też innych pozwoleń dotyczących przekazania placu budowy, itp.,h) pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami elektrycznymi, w tym proponowanie rozwiązań technicznych dla realizowanych robót,i) sporządzanie analiz ekonomicznych robót remontowych prowadzonych przez Działem Wykonawstwa Remontów,j) sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót,k) udział w pracach komisji końcowego odbioru robót,l) dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów.4. Wykonywanie innych obowiązków na polecenie bezpośrednich przełożonych lub członka Zarządu Spółdzielni.Przewidywany okres zatrudnienia do 31.12.2019. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-05-07 - Słupsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. ROZLICZEŃ(NR 6003) - od 3 200 PLN

•ewidencja, rozliczanie i wprowadzanie faktur dot. zużycia mediów (woda, energia elektryczna, cieplna, dostawy gazu) do systemu informatycznego,•wprowadzanie odczytów indywidualnych i zbiorczych w systemie informatycznym,•wprowadzenie danych wymienianych liczników indywidualnych, podzielników,•przygotowywanie analiz, zestawień, wyjaśnianie rozliczeń, przygotowywanie odpowiedzi pisemnych,•utrzymywanie bezpośrednich relacji z dostawcami mediów i wyjaśniania reklamacji,Oferujemy:stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,niezbędne narzędzia pracy,możliwości rozwoju zawodowego,bogaty pakiet socjalny.
FORDOŃSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2019-11-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK DO PRAC CIĘŻKICH. - od 1 500 PLN

Dbanie o ogród, budynek, drobne naprawy, odśnieżanie, koszenie trawy.
PRZEDSZKOLE NR 23 - 2017-09-12 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 1 300 PLN

Inspektor ds. BHP - Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe, udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie postępowań powypadkowych, opracowywanie instrukcji ogólnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunków pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych itp. Wymagane: wykształcenie min. średnie (technik bhp), min. 3-miesięczne doświadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 477 931 270 Małgorzata Darmograj.
Komenda Powiatowa Policji w Sulęcinie - 2020-07-15 - Sulęcin (lubuskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 3 800 PLN

Praca związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi - nadzór nad pomiarami temperatury C.O. i C.W. w mieszkaniach, nadzór nad pracą węzłów cieplnych, terminowym odczytem wskazań mierników wody, energii cieplnej, prowadzeniem dokumentacji dot. naliczeń bonifikat itp. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: sm (at) metalowiec.wroclaw.pl, g.kulesza (at) metalowiec.wroclaw.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2020-09-24 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

kontrola:- międzyoperacyjnej produkcji w toku- przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników - jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy Kartoszyno
GRAAL SA - 2016-03-23 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY - od 2 770 PLN

realizacja zadań wynikających z ustawy o paszach, prowadzenie weterynaryjnych rejestrów podmiotów, sporządzanie sprawozdań, kontrole podmiotów wg. kompetencji,oprócz wykszałcenia wyższego weterynaryjnego może być osobą z wykształceniem wyższym zootechnicznym lub techologia żywności
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII - 2017-08-30 - Wolsztyn (wielkopolskie)