INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYM Koszalin oferta pracy Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYM
Wynagrodzenie: do 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zakupu dostaw, usług i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych i regulaminy wewnętrzne,Prowadzenia dokumentacji zakupów,Dbałość o utrzymanie budynku, sprzętu i wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie spraw dotyczących terminowych przeglądów technicznych oraz ich właściwe dokumentowanie, a także utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących usuwania wad fizycznych i usterek objętych gwarancją, a w przypadku wystąpienia awarii, organizowanie niezbędnych sił i środków zapobiegawczych,Prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,Organizowanie transportu dla potrzeb DPS oraz czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji samochodu służbowego, Czuwanie nad właściwą eksploatacją pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DPS,Dbałość o utrzymanie pomieszczeń DPS w należytym stanie sanitarno-higienicznym,Dbałość o utrzymanie wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym,Organizowanie prac związanych z utrzymaniem terenu wokół DPS w należytym stanie, w tym pielęgnacją zieleni, konserwacją ogrodzenia i ławek, utrzymaniem porządku dróg i alejek oraz odśnieżaniem w okresie zimowym, Prowadzenie zakładowej składnicy akt,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie kompetencji działu, w tym w szczególności ewidencji środków trwałych, Prowadzenie książek obiektu DPS.
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Leonida Teligi 4, 75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zakupu dostaw, usług i robót budowlanych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych i regulaminy wewnętrzne,Prowadzenia dokumentacji zakupów,Dbałość o utrzymanie budynku, sprzętu i wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym, w tym prowadzenie spraw dotyczących terminowych przeglądów technicznych oraz ich właściwe dokumentowanie, a także utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z wykonawcami w sprawach dotyczących usuwania wad fizycznych i usterek objętych gwarancją, a w przypadku wystąpienia awarii, organizowanie niezbędnych sił i środków zapobiegawczych,Prowadzenie spraw dotyczących dozoru obiektu i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem lub kradzieżą,Organizowanie transportu dla potrzeb DPS oraz czuwanie nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji samochodu służbowego, Czuwanie nad właściwą eksploatacją pojazdów, maszyn i urządzeń będących własnością DPS,Dbałość o utrzymanie pomieszczeń DPS w należytym stanie sanitarno-higienicznym,Dbałość o utrzymanie wyposażenia DPS w należytym stanie technicznym,Organizowanie prac związanych z utrzymaniem terenu wokół DPS w należytym stanie, w tym pielęgnacją zieleni, konserwacją ogrodzenia i ławek, utrzymaniem porządku dróg i alejek oraz odśnieżaniem w okresie zimowym, Prowadzenie zakładowej składnicy akt,Prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie kompetencji działu, w tym w szczególności ewidencji środków trwałych, Prowadzenie książek obiektu DPS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ADMINISTRACYJNO- GOSPODARCZYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: prowadzenie samochodu (prawo jazdy kategorii B)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie dps.koszalin.ibip.pl, wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na w/w stanowisku może być osoba, która: 1.posiada obywatelstwo polskie, 2.nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,3.posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,4.posiada co najmniej dwuletni staż pracy,5.posiada wykształcenie wyższe min. I-go stopnia, 6.posiada praktyczną znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz ustawy Prawo budowlane, w szczególności w zakresie przeglądów technicznych obiektów, 7.posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
Nazwa pracodawcy: Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
Leonida Teligi 4, 75-206 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie dps.koszalin.ibip.plTermin i miejsce składania wymaganych dokumentów:Osoby zainteresowane mogą dostarczyć osobiście lub przesłać komplet dokumentów w terminie do 14.03.2016 roku na adres: Dom Pomocy Społecznej w Koszalinie, ul. Leonida Teligi 4, pokój nr 37, 75-235 Koszalin (liczy się data wpływu), wymagane dokumenty w zaklejonej kopercie z dopiskiem Konkurs- Inspektor w Dziale Administracyjno-Gospodarczym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Koszalin
Gmina pracodawcy: Koszalin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koszalin
Ulica pracodawcy: Leonida Teligi
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 14.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres czynności związany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój. Umowa o pracę na czas określony. Praca jednozmianowa: 8:30 -15:30. Kontakt wyłącznie drogą pocztowa lub osobiście. Oferta dostępna w sali E, C, F, H
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej - 2017-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie: manicure,pedicure,henna.makijaże okolicznościowe,depilacja.
GONIA PHU - MAŁGORZATA MILCZARCZYK - 2016-01-05 - Pionki (mazowieckie)
Cięcie, farbowanie, modelowanie.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE IRENA - IRENA NIEMIEC - 2016-09-09 - Kalisz (wielkopolskie)
- Montaż podzespołów elektronicznych,- Dbanie o wysoką jakość wykonywanych zadań,- Dopuszczanie komponentów do dalszej produkcji,KONTAKT: telefon 519-608-805; e-mail: marzena.zadrozna (at) fenixpoland.plMiejsce pracy: TczewOferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
FENIX POLAND S.A. - 2017-04-13 - Tczew (pomorskie)
kierowca samochodu dostawczego (bus do 3,5 t), załadunek, rozładunek, dostawy towaru na terenie południowej Polski
Firma Handlowa - Hurtownia Żywności BJOS Grzegorz Warzecha - 2017-01-05 - Pszczyna (śląskie)
Wykonywanie robót instalacji sanitarnych. Miejsce pracy: woj. pomorskie. Umowa wstępnie na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony. Pracodawca zapewnia dowóz do miejsca pracy.
ZAKŁAD INSTALACYJNO-BUDOWLANY IRENEUSZ BENKOWSKI - 2016-11-18 - Żukowo (pomorskie)
dokonywanie oceny jakości produktów, dostarczanie danych do bieżących analiz i identyfikowanie problemów dotyczących wyrobu/procesu; kontrola materiałów / wyrobów przychodzących i wychodzących, informowanie bezpośredniego przełożonego o dostrzeżonych nieprawidłowościach dotyczących jakości wytwarzanych produktów, współpraca z organem BHP podczas szkoleń - tłumaczenie na język ukraiński informacji przekazywanych podczas szkolenia, tłumaczenie szkoleń stanowiskowych na język ukraiński, tłumaczenie na język ukraińskich, itp.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prace ogólnobudowlane i wykończeniowe
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Jeglin (warmińsko-mazurskie)
oferta w ramach prac interwencyjnych: sprzedaż kwiatw i artykułów dekoracyjnych, układanie bukietów
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Piła (wielkopolskie)
w zakresie utrzymania dróg:przeprowadzanie przeglądów okresowych i specjalnych dróg, ulic, placów, parkingów w zakresie oceny stanu technicznego nawierzchni jezdni i chodników,określanie potrzeb i opracowywanie planów kwartalnych, rocznych, remontów bieżących dróg, ulic, placów, parkingów,przygotowywanie warunków technicznych do opracowania specyfikacji zamówień publicznych dot. zadań prowadzonych przez Dział,Zlecanie, przygotowywanie umów, nadzorowanie, rozliczanie i odbiory realizowanych robót,Udział w przygotowaniu, prowadzeniu i rozstrzyganiu przetargów na remonty w zakresie bieżącego utrzymania dróg,prowadzenie ewidencji postulatów, wniosków i notatek prasowych, badanie w terenie zasadności wniosków, postulatów i krytyki prasowej i udzielanie odpowiedzi zainteresowanym,opiniowanie i parafowanie umów pod względem ich zgodności z SIWZ w postępowaniu przetargowym,przeciwdziałania wszelkim zagrożeniom dla ruchu drogowego, wynikającym ze stanu technicznego dróg.Praca biurowo terenowa, przy czym w terenie do 50% czasu pracy, sporadycznie poza godzinami pracy tj. w godzinach popołudniowych, nocnych oraz w dni wolne od pracy.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
ROBOTNIK
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-07-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wymiana stolarki okiennej oraz montaż stolarki okieno drzwiowej
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Przeworsk (podkarpackie)
-REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH (KREDYTY, CHWILÓWKI, UBEZPIECZENIA)-AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW-OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE DEPOZYTOWYM, KREDYTOWYM I UBEZPIECZENIOWYM-OBSŁUGA OPERACJI GOTÓWKOWYCH I BEZGOTÓWKOWYCH-DBAŁOŚĆ O NAJWYŻSZE STANDARDY OBSŁUGI
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo -Kredytowa "Centrum" - 2017-03-20 - Przemków (dolnośląskie)
do uzgodnienia
SZWED IDEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa urządzeń grzewczych i parowych, znajomość sterowników klimatyzacji
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Sierockie (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-06-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasowa i bezgotówkowa klientów , informowanie klientów o pełnej ofercie Banku, pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie relacji z aktualnymi Klientami, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług Banku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2016-02-04 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Budowlane prace szalunkowe
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Skawa (małopolskie)
Kontrola realizowanych prac pod względem projektu, odpowiedzialność za jakość materiałów budowlanych i wykonywanych prac. Miejsce pracy: powiat kartuski.
NEW-INVEST BOGDAN PETRIV - 2017-01-26 - Kiełpino (pomorskie)
Nadzór nad robotami budowlanymi branży sanitarnej, rozliczanie inwestycji. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową. Wykonywanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestroskich wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji do uruchomienia procedur przetargowych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2015-12-10 - Gdynia (pomorskie)
przygotowywanie posiłków
F.H.U. HOTEL GÓRSKO Maria Sadkiewicz-Bill - 2016-01-07 - Wieliczka (małopolskie)
- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: prowadzenie inwestycji w Rodzinnych Ogrodach Działkowych w tym również odtworzenia Rodzinnych Ogrodów Działkowych, prowadzenie postępowań związanych z udzieleniem dotacji/refundacji dla ROD w sprawach inwestycyjnych, rozliczanie udzielonych dotacji/refundacji, sporządzanie kosztorysów inwestorskich oraz weryfikację kosztorysów ofertowych.- Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa nieobecnego pracownika, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4210,19 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia budowlanego (mile widziane wyższe), gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, umiejętności obsługi komputera (przede wszystkim programów WORD, EXCEL), dyspozycyjności, odporności na stres,. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie na podobnym stanowisku, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2018-05-02 - Katowice (śląskie)
jw.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowo - 2018-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie kosztorysów ofertowych.Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne, biegła znajomość programów kosztorysowych, prawo jazdy kat. BKontakt z Pracodawcą:- osobisty: ul. 3 Maja 80d, Jarosław- telefoniczny: 16 621 40 75- e-mail: aneta.marek (at) sinevia.pl
SINEVIA Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa wyższych uczelni. Współpraca z dziekanatami. Obsługa dokumentów "publikatorów".
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Gdynia (pomorskie)
Prace ziemne przy budowie linii elektroenergetycznych./Praca: województwa: podlaskie, mazowieckie, warmińsko- mazurskie/
ELEKTRO-BUD Maciej Nikodem - 2016-08-18 - Łomża (podlaskie)
okalny administrator systemów teleinformatycznychbieżąca konserwacja i naprawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Kętrzynie - 2017-05-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)