INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI Spiczyn oferta pracy 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Przeprowadzanie przeglądów budynków wymaganych przepisami prawa budowlanego. Utrzymywanie w pełnej sprawności obiektów i stałych urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Wymagania pracodawcy:wykształcenie min. średnie zawodowe w zakresie budownictwa ogólnego, uprawnienia budowlane, znajomość zagadnień prawa, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
Data publikacji: 2016-03-22
Lokalizacja: Spiczyn (lubelskie)
Pracodawca: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:21-077 Spiczyn 13, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przeprowadzanie przeglądów budynków wymaganych przepisami prawa budowlanego. Utrzymywanie w pełnej sprawności obiektów i stałych urządzeń technicznych zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Wymagania pracodawcy:wykształcenie min. średnie zawodowe w zakresie budownictwa ogólnego, uprawnienia budowlane, znajomość zagadnień prawa, min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Spiczyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Spiczyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.04.2016
Data zakończenia pracy: 04.07.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik budownictwa* (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Ogólnobudowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : POSIADANIE UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWA BUDOWLANEGO,[Umiejętność 1] : POSIADANIE WYKSZTAŁCENIA MINIMUM ŚREDNIEGO KIERUNKOWEGO W ZAKRESIE BUDOWNICTWA OGOLNEGO, ORAZ DOŚWIADCZENIA W ZAKRESIE KOSZTORYSOWANIA ROBÓT BUDOWLANY
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
PIŁSUDSKIEGO 36, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: PIŁSUDSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.03.2016
Data dodania oferty pracy: 22.03.2016
Oferta pracy ważna do: 31.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeyjmowanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, udział w inwentaryzacji
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Sypniewo (kujawsko-pomorskie)
d
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP. Udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów dot. BHP.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2017-09-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-10-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca przy nasadzeniach, wykonywanie ogródków, praca przy humusowaniu, plantowaniu, obsadzanie terenów przy autostradzie. (I umowa zlecenie, docelowo umowa o pracę)
Mielczarek Hubert LARIX - 2016-02-16 - Spytkowice (małopolskie)
wykonywanie pomiarów z zakresu obudowy górniczej w laboratorium i pod ziemią, prowadzenie dokumentacji
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Lubin (dolnośląskie)
PAKOWANIE SŁODYCZY, KONFEKCJONOWANIE WSKAZANYCH PRODUKTÓW, PRACE POMOCNICZE PRZY PRODUKCJI, PRZEPAKOWYWANIE, SORTOWANIE TOWARÓW
PARTNERS TEAM SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Łowicz (łódzkie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Moczary (podkarpackie)
usługi fryzjerskie damsko-męskie
ZAKŁAD FRYZJERSKI DAMSKO-MĘSKI LORENC ROMAN - 2016-06-30 - Tworóg (śląskie)
Obsługa kuchni i obsługa urządzeń gastronomicznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "GASTROTEX" MARIOLA PAJDOWSKA - 2017-01-04 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
przewóz towarów powierzonym środkiem transportu po terytorium Uni Eropejskiej oraz Rosji,Białorusi
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Montaż okuć ( klamki , zawiasy , domykacze itp.) w drzwiach, dbałość o utrzymanie standardów jakości oraz BHP.Praca w oparciu o umowę o pracę,gwarancja wypłaty wynagrodzenia w ustalonym terminie, możliwość rozwoju zawodowego, stabilne przejrzyste warunki zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, praca w systemie 2 zmianowym.Praca w nowej i w pełni wyposażonej hali produkcyjnej ( wyciągi, wentylacja , ogrzewanie), miejsce pracy: Wykroty
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji i napraw, rozliczanie robót remontowo - budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo - budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2017-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wydawanie biletów, obsługa barku, opieka nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Legionowo (mazowieckie)
Prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową w Sądzie Okręgowym w Przemyślu.
Sąd Okręgowy w Przemyślu - 2016-02-29 - Przemyśl (podkarpackie)
sprzedaż i wykładanie towarów, sprawdzanie jego jakości, zamawianie i przyjmowanie towarów, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedawca
Cukiernia "Targowa" S. Bańbor i Wspólnicy Sp. J. - 2017-03-31 - Tarnów (małopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wprowadzanie zmian w systemie T24, optymalizacja procesów, prace programistyczne, prowadzenie dokumntacji technicznej, współpraca z zespołami zlokalizowanymi w innych krajach.
NATEK POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-20 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie dostaw towaru, wydawanie zgodnie z dokumentami pod względem zgodności nazwy, ilości, serii i daty ważności, sortowanie i kompletowanie zamówień magazynowych, wprowadzanie danych do aplikacji systemowych.
Farmacol-Logistyka Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej, elektrycznej, sanitarnej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; upr. elektryczne lub inne, uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel)znajomość programu Norma Pro; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów kompleksów budowlanych; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-03-27 - Gliwice (śląskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i obsługę techniczną obiektów 13 WOG
Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2016-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
- bieżące prowadzenie elektronicznej ewidencji ilościowo-wartościowej gospodarki materiałowej, ewidencji wyposażenia działu żywnościowego, pozostałych środków trwałych, środków czystości i środków jednorazowego użytku Centrum Szkolenia Straży Granicznej, Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej celem prawidłowego ewidencjonowania składników majątkowych,- bieżące prowadzenie książki kontowej w układzie analitycznym i zadaniowym, sprawdzanie, przygotowywanie oraz opisywanie operacji finansowych związanych z opłatami za materiały, usługi, sprzęt, środki czystości i jednorazowego użytku. Realizowanie opłat za dostawy, usługi w oparciu o aktualnie zawarte umowy i warunki zamówienia w celu prawidłowego wydatkowania środków finansowych,- prowadzenie miesięcznych rozliczeń i naliczeń równoważników pieniężnych w zamian za wyżywienie w naturze według odrębnych norm żywnościowych oraz ryczałtów za wyżywienie psów służbowych, włącznie z wprowadzeniem tych należności do systemu płacowego celem prawidłowego rozliczenia należności,- bieżące sporządzanie dowodów księgowych przychodowo-rozchodowych sprzętu żywnościowego, środków czystości i środków jednorazowego użytku. Uzgadnianie miesięczne ewidencji głównej składników majątkowych z ewidencją magazynu żywnościowego. Branie udziału w przeprowadzaniu przeklasyfikowania wybrakowania- likwidacji oraz kwartalnego spisywania ubytków naturalnych mienia działu żywnościowego,- opracowywanie rocznych planów rzeczowo-finansowych w zakresie sprzętu żywnościowego i równoważników za wyżywienie psów służbowych celem zapewnienia ciągłości funkcjonowania logistycznego. Sporządzanie kwartalnych stanów zaangażowania środków finansowych oraz sporządzanie półrocznych analiz finansowych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej, - dokonywanie kwartalnych uzgodnień ewidencji ilościowej prowadzonej przez użytkowników komórek organizacyjnych i jednostek organizacyjnych będących na zaopatrzeniu Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z ewidencją ilościowo-wartościową magazynu żywnościowego, - sporządzanie bieżących i okresowych analiz i sprawozdań dotyczących obrotu rzeczowymi składnikami majątku działu żywnościowego na potrzeby Oddziału i Komendy Głównej Straży Granicznej,- kompletowanie, archiwizowanie dokumentów celem przekazania do Archiwum Zakładowego.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2018-03-02 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad przestrzeganiem zasad BHPPrzeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników w dziedzinie BHPAnaliza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz reagowanie na wykryte niezgodnościDziałania korygujące i zapobiegawczeNadzór nad kosztami działu. Przygotowywanie zapotrzebowań na zamówienia dot. BHP. Tworzenie dokumentacji, praca w godz.7:15:45. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa.
Neotech Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Tułowice (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej. Sporządzanie dokumentacji i zestawieńpłacowych. Obsługa płacowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.). Rozliczanie czasupracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy). Odpowiedzialność za prawidłowość iterminowość rozliczeń ZUS, PIT, US. Przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowamicywilnoprawnymi. Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowychdo ZUS. Administrowanie sprawami szkoleniowymi szpiltala. Raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-02-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
malowanie pomieszczeń, szpachlowanie ścian
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Marki (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży elektrycznej, dokonywanie odbiorów Częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2018-08-30 - Gdynia (pomorskie)