INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Skrwilno oferta pracy URZĄD GMINY
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Ochrona danych osobowych urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy Skrwilno, audyty systemów i zbiorów danych zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Data publikacji: 2018-05-11
Lokalizacja: Skrwilno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:RYPIŃSKA 7, 87-510 Skrwilno, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ochrona danych osobowych urzędu i jednostek organizacyjnych Gminy Skrwilno, audyty systemów i zbiorów danych zgodnie z wymogami Rozporządzenia PE i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wysokość wynagrodzenia: do 4000 zł. brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skrwilno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rypiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skrwilno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor ochrony danych osobowych
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne, informatyka
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie wyższe I lub II stopnia kierunek: administracja, bezpieczeństwo wewnętrzne, informatyka; doświadczenie zawodowe: wskazane; znajomość problematyki ochrony danych osobowych; znajomość języków obcych: poziom podstawowy.
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Adres pracodawcy:
RYPIŃSKA 7, 87-510 Skrwilno, powiat: rypiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: rypiński
Gmina pracodawcy: Skrwilno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skrwilno
Ulica pracodawcy: RYPIŃSKA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rypinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 11.05.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pozyskiwanie i obsługa klientów, realizowanie strategii firmy, przygotowywanie ofert i umów handlowych, negocjacje z klientami.
South Energy Partners Sp. z o. o. - 2016-11-21 - Radlin (śląskie)
Praca w Pracowni Fizjopatologii Oddychania, wykonywanie badań gazometrycznych, spirometrycznych, bodypletyzmografii (po przeszkoleniu).Kontakt z pracodawcą: d.erdmanska (at) dcchp.pl, tel. 71 33 49 528, 71 33 49 529, 71 33 49 564
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2018-07-16 - Wrocław (dolnośląskie)
- Zapewnianie aktualności i dostępności systemów informatycznych; zapewnianie funkcjonowania urządzeń informatycznych; wykonywanie i konserwowanie sieci informatycznych; koordynowanie technicznego wsparcia przy utrzymaniu strony internetowej i intranetowej; prowadzenie magazynu działu łączności i informatyki. - Wynagrodzenie: 2060 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy od 15.09.2017-14.12.2017r. z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Ruchomy czas pracy: 7:00-15:00, 8:00-16:00, 9:00-17:00, 10:00-18:00 - wg sporządzanego harmonogramu, wyłącznie w siedzibie pracodawcy. Wymagane wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy (wyłącznie ze stosunku pracy). Preferowane wykształcenie wyższe administracyjne. Wymagana umiejętność projektowanie stron www, obsługa programów do obróbki grafiki komputerowej.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2017-08-18 - Katowice (śląskie)
Montaż THT. Montaż SMT. Montaż szaf sterujących/rozdzielnic. Montaż przewodów i obudów. Montaż urządzeń w obudowy.
ESTYMA ELECTRONICS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-10-13 - Gajewo (warmińsko-mazurskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2018-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w zakresie operacji gotówkowych,bezgotówkowych, aktywna sprzedaż produktów, budowanie trwałych relacji.
STEFCZYK FINANSE - TOWARZYSTWO ZARZĄDZAJĄCE SKOK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-01-16 - Otwock (mazowieckie)
sprzedaż pieczywa, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Odbiór i sortowanie odpadów komunalnych (praca w godz.: 6.00-14.00, 14.00-22.00).
Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Wałbrzych (dolnośląskie)
ogólne prace kosmetyczne
DOROTA KAPŁON-DREWCZYŃSKA AKADEMIA PROMOCJI KOSMETYCZNEJ, SALON KOSMETYCZNY LIBRA - 2018-04-11 - Chojnice (pomorskie)
podgrzewanie i wydawanie gotowych posiłków.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym-pomoc stomatologiczna-gotowość do pracy z dziećmi. Obsługa klientów, rejestracja, odbiór telefonów.
Magdalena Chałubińska-Maleszyk Praktyka Lekarska Dentystyczna MOC UŚMIECHU - 2017-10-10 - Siedlce (mazowieckie)
praca przy montażu przydomowych oczyszczalni
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Przygotowywanie dokuemntów związanych z zatrudnieniem, wprowadzanie danych w systemie kadrowo - płacowym.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Sprzedaż wędlin i artykułów spożywczych, obsługa klientów, kasy fiskalnej, dbanie o porządek w miejscu pracy.
MASARNIA Krzysztof Sędziak - 2016-08-05 - Zamość (lubelskie)
nadzór nad budynkami, praca w godz. 7.30-15.30
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-01-15 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
SGB CDR INVESTMENT Sp.zo.o - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.bip.powiatwolsztyn.pl, praca na 1/2 etatu
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2017-07-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kasy fiskalnej, praca na sklepie w tym: wykładanie towarów, przyjmowanie dostaw
Delikatesy NATALIA Monika Jonczak - 2016-01-13 - Wola Cyrusowa (łódzkie)
obsługa maszyn sterowanych numerycznie typu: tokarki CNC (sterowanie Sinumerik), odczytywanie danych z rysunków technicznych, obsługa urządzeń pomiarowych, kontrola wykonywanych części zgodnie z procesem, dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym
MASTER HR SP. Z O.O. - 2017-02-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Nadzór ochrony przeciwpożarowej w obiektach, aktualizacja instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, prowadzenie szkoleń przeciwpożarowych, serwis systemów sygnalizacji pożarowej, systemów oddymiania, pomiary wydajności hydrantów, przeglądy czujek dymowych.
BHPEX Wielgus Spółka Jawna - 2017-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontrola i nadzór nad przestrzeganiem i stosowaniem przepisów prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu PB, kontrola budów i obiektów budowlanych w terenie
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-07-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u wietnamskich dostawców, wspomaganie pracy wietnamskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z wietnamskimi produktami, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obowiązki służby bhp zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 02.09.1997r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy., WYMAGANIA: wykształcenie średnie technik bhp, umiejętność pracy w zespole oraz nawiązywania kontaktów; KONTAKT: podania wysyłać drogą pocztową lub osobiście
Jednostka Wojskowa 4101 Lubliniec - 2016-06-01 - Lubliniec (śląskie)
-
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wybrzeże"Sławno - 2018-03-27 - Sławno (zachodniopomorskie)
- Więcej informacji na stronie: http://www.kzgm.katowice.pl/ w zakładce Ogloszenia - oferty pracyDo osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało:- przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących awarii, zagrożeń i nieprawidłowości oraz nadanie im właściwego dla sprawy toku postępowania, - dokonywanie wizji budynków i lokali w odniesieniu do przyjętych zgłoszeń, sporządzanie protokołów z wizji, a także kwalifikowanie stwierdzonych nieprawidłowości do remontu, naprawy lub wymiany elementu,- dokonywanie pomiarów stolarki okiennej i drzwiowej zakwalifikowanej do wymiany,- wykonywanie systematycznych obchodów i wizji nieruchomości oraz przeglądów budynków i lokali pod kątem ich sprawności technicznej, - współudział w typowaniu zakresu prac remontowych, udział w komisjach odbiorowych i pogwarancyjnych przedmiotu umowy na roboty i usługi budowlane- przygotowywanie danych o zasobach EB dla potrzeb realizacji obowiązkowych kontroli okresowych, wynikających z art. 62 Prawa budowlanego, zlecanie, nadzorowanie realizacji kontroli, odbiór i potwierdzanie dokumentów i protokołów z przeprowadzonych kontroli,- analizowanie protokołów kontroli okresowych, typowanie stopnia pilności prac remontowych, wynikających z wniosków pokontrolnych i nadawanie im właściwego biegu celem wykonania prac niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania budynków,- prowadzenie książek obiektów, dokonywanie w nich stosownych wpisów, gromadzenie i archiwizowanie wszelkich protokołów pokontrolnych i dokumentacji technicznej,- opracowywanie i aktualizowanie planów potrzeb remontowych,- udział w odbiorach i w przekazywaniu w najem lokali, garaży i sporządzanie stosownych protokołów, - sporządzanie kart lokali wolnych (pustostanów) określających zakres remontu koniecznego do wykonania celem jego dalszej eksploatacji,- uczestnictwo w przejmowaniu lub przekazywaniu nieruchomości,- prowadzenie korespondencji w ramach prowadzonych spraw i udzielanie odpowiedzi w ustawowym terminie, - wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań zgodnie z przepisami prawa i Regulaminem KZGM.- Wynagrodzenie: 2800zł brutto - zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę pierwsza umowa na okres do 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. PCK 2, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Praca: 7:00-15:00.Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie (preferowany profil techniczny) oraz 4-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny) oraz 2-letni staż pracy, - znajomość aktualnie obowiązujących zagadnień z administrowania nieruchomościami,- znajomość przepisów Prawa Budowlanego oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, - orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych,- biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej oraz urządzeń peryferyjnych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- komunikatywność,umiejętność poprawnego redagowania korespondencji, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2018-08-09 - Katowice (śląskie)
osoba, która spełnia jeden z poniższych warunków:a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w księgowości, ppkt b) 6 lat w księgowości,osoba, która nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksiąg rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowodów księgowych, sporządzanie przelewów dotyczących faktur i rachunków, prowadzenie księgowości analitycznej zobowiązań i należności z kontrahentami, sporządzanie planów finansowych dochodów i wydatków, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;wynagrodzenie do uzgodnienia
GMINNY ZAKŁAD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ I PRZEDSZKOLI - 2016-03-23 - Sieroszewice (wielkopolskie)
Praca w dziale finansowym
ARESZT ŚLEDCZY W GDAŃSKU - 2018-04-09 - Gdańsk (pomorskie)