INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 67/DOM7/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 67/DOM7/20) K/M
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.
Data publikacji: 2020-07-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 67/DOM7/20) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 13.08.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi- bez ogranicze艅
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- bywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe,- wykszta艂cenie 艣rednie techniczne- uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami sanitarnymi (bez ogranicze艅)- znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Polskie Normy, Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Ustawa o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks cywilny- bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem lub sta偶 pracy minimum 6 lat w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniem Wymagania dodatkowe:- wykszta艂cenie wy偶sze techniczne,- do艣wiadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. sanitarnych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie.Obowi膮zki: - nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali.Osoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 14 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia (od dnia 29.07.2020r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Dzia艂 Kadr i P艂ac- Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. sanitarnych (nr ref. 67/DOM7/20).Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres w terminie do dnia 12.08.2020 r. do godz. 15.00[Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
danePracodawcy_nip: 5213321452
danePracodawcy_regon: 010858407
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obs艂ugi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 03.08.2020
Oferta pracy wa偶na do: 12.08.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 03.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 29.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?833c4e273cd50fbdd98b0b75233a6ebe
Podobne oferty pracy
przygotowanie oraz monta偶 stoisk targowych
STOL-MAR FIRMA US艁UGOWA MAREK PIOTROWSKI - 2018-08-06 - Jaraczewo (wielkopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OS脫B DO 30 ROKU 呕YCIA Manicure, przed艂u偶anie paznokci, pedicur. Wymagane do艣wiadzenie.
INES Justyna Laskowska - 2018-01-11 - Reda (pomorskie)
Pe艂nienie funkcji inspektora do spraw inwestycji i remont贸w w tym: -kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnym prowadzonymi w okresie realizacji umowy przez inspektora oraz sprawowanie kontroli technicznej obiektu Aquapark.Przedmiot umowy obejmuje nadz贸r inwestycyjny ca艂ego procesu inwestycyjnego we wszystkich bran偶ach rob贸t wynikaj膮cych z opracowanych projekt贸w budowlanych oraz wszystkich czynno艣ci wynikaj膮cych z prawa budowlanego, rozporz膮dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002r. w sprawie dziennika budowy, monta偶u i rozbi贸rki, tablicy informacyjnej oraz og艂oszenia zawieraj膮cego dane dotycz膮ce bezpiecze艅stwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002r. Nr 108, poz. 953) i um贸w zawartych pomi臋dzy inwestorem a wykonawc膮 rob贸t budowlanych.
AQUAPARK POLKOWICE - REGIONALNE CENTRUM REKREACYJNO - REHABILITACYJNE S. A. - 2016-10-24 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
serwisant sprzetu komputerowego i biurowego
F.H.U. GREGPOL Grzegorz Gawle - 2019-04-05 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
kinezyterapia,fizykoterapia,prowadzenie dokumentacji medycznej, rejestracja-obs艂uga klienta, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
REHCENTER Bo偶ena Kudzin - 2018-04-27 - Nowa Karczma (pomorskie)
ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia spo艂ecznego rolnik贸w (przygotowywanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, wsp贸艂praca z ZUS, urz臋dami skarbowymi, urz臋dami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie maj膮cym p艂yw na ubezpieczenie spo艂eczne rolnik贸w i ubezpieczenie zdrowotne, zatwierdzanie wniosk贸w o udost臋pnianie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozlicze艅 m=na kontach p艂atnik贸w sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne oraz zdrowotne, ksi臋gowanie sk艂adek, ustalanie nadp艂at, opracowanie wniosk贸w o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie nale偶no艣ci, sporz膮dzanie za艣wiadcze艅, potwierdzanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 z ubezpiecze艅 spo艂ecznych oraz ubezpiecze艅 zdrowotnych, obs艂uga interesanta, sporz膮dzanie sprawozdawczo艣ci statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-07-31 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Praca biurowa- obs艂uga komputera, prowadzenie spraw zwi膮zanych z technicznym utrzymaniem nieruchomo艣ci, instalacji i urz膮dze艅 technicznych. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie-techniczne, technik budowlany-3 letni sta偶 pracy lub wy偶sze techniczne -roczny sta偶 pracy, obs艂uga Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Do艣wiadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomo艣ci. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynale偶no艣膰 do Lubuskiej Okr臋gowej Izby In偶ynier贸w Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Ma艂gorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w W臋drzynie - 2018-01-24 - W臋drzyn (lubuskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- prowadzenie post臋powa艅 o wydanie zezwole艅 na prac臋 cudzoziemc贸w w oparciu o wnioski sk艂adane przez pracodawc贸w krajowych oraz zagranicznych i przedstawianie kierownikowi oddzia艂u projektu merytorycznego rozstrzygni臋cia w tych spawach,- prowadzenie post臋powa艅 w sprawie zarejestrowania pobytu obywatela UE, wydanie dokumentu potwierdzaj膮cego prawo sta艂ego pobytu obywatela UE i kart pobytu cz艂onka rodziny obywatela UE,- prowadzenie post臋powa艅 o wpisanie zaproszenia do ewidencji zaprosze艅,- przyjmowanie wniosk贸w w sprawach pobytowych obywateli UE oraz cudzoziemc贸w spoza UE,-- udzielanie informacji klientom zewn臋trznym w sprawach dotycz膮cych cudzoziemc贸w, wjazdu cudzoziemc贸w na terytorium RP, pobytu i wyjazdu,- przygotowywanie projekt贸w kryteri贸w wydawania zezwole艅 na prac臋Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na III pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2020-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wi臋cej informacji: https://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Poznaniu - 2017-10-25 - Gosty艅 (wielkopolskie)
Szycie bielizny i kostium贸w k膮pielowych na maszynach szwalniczych typu kroszetka i rygl贸wka z panelem elektronicznym
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Bia艂a (艂贸dzkie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczni贸w do szk贸艂, kontrola obowi膮zku nauki mieszka艅c贸w, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szk贸艂, 艣wiadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zam贸wie艅 publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektor贸w szk贸艂 i pracownik贸w ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji zwi膮zanej z konkursami na stanowiska dyrektor贸w plac贸wek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zak艂adowego
ZESP脫艁 ADMINISTRACYJNEJ OBS艁UGI O艢WIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sian贸w (zachodniopomorskie)
realizacja zada艅 w zakresie ochrony przeciwpo偶arowej,wykonywanie prac administracyjno-biurowych; prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami bran偶owymi
22 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
Wsp贸艂praca z przewo藕nikami grogowymi i spedytorami, aktywizacja 艂adunkowa, wsp贸艂praca z agentami 艂adunkowymi i terminalami promowymi. Praca na umow臋 o prac臋 w godz. 7-15 w Ko艂obrzegu.
Polska 呕egluga Ba艂tycka S. A. - 2017-05-09 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
Praca ze sprz臋tem pomiarowym (maszyna wsp贸艂rz臋dno艣ciowa), zarz膮dzanie arkuszami i raportami z test贸w, dob贸r odpowiednich kryteri贸w inspekcji, analiza danych, kalibracja sprz臋tu pomiarowego, t艂umaczenie dokument贸w na potrzeby firmy.Praca na czas okre艣lony: rokGodziny pracy: 8:00- 08:00
NARA BATTERY ENGINEERING POLAND SP. Z O.O. - 2019-09-23 - Bielany Wroc艂awskie (dolno艣l膮skie)
Nadz贸r nad przestrzeganiem przepis贸w o ochronie zwierz膮t, kontrola gospodarstw utrzymuj膮cych zwierz臋ta.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-12 - Ostr贸w Mazowiecka (mazowieckie)
-poszukiwanie dla skazanych miejsc pracy poza terenem zak艂adu karnego, organizowanie dokonywanie rozpoznania miejsc zatrudnienia osoadzonych, prowadzenie dokumentacji w zakresie zatrudnienia skazanych, wsp贸艂praca z funkcjonariuszami i pracownikami zak膮艂du w procesie zatrudnienia, sprawdzanie pod wzgledem merytorycznym oraz formalnym list p艂ac przekazanych przez kontrahent贸w zewnetrznych oraz nadz贸r nad ich terminowym przekazywaniem, zabezpieczenie uprawnie艅 pracowniczych wynikaj膮cych z kodeksu pracy i kodeksu karnego wykonawczego, sporz膮dzanie sprawozda艅, analiz i statystyk, zg艂oszenie do ubezpieczeni艅 spo艂ecznych os贸b wykonuj膮cych odp艂atnie prac臋 na podstawie skierowania do pracy w czasie odbywnaia kary pozbawienia wolno艣ci, sprawdzanie wniosk贸w kierowanych do Funduszu Aktywizacji Zawodwej Skazanych
Zak艂ad Karny w Braniewie - 2018-01-09 - Braniewo (warmi艅sko-mazurskie)
Pomocnik piekarza.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Gi偶ycko (warmi艅sko-mazurskie)
rozpatrywanie wniosk贸w oraz uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie wysoko艣ci tych 艣wiadcze艅, przygotowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, zmian w prawie i wysoko艣ci 艣wiadcze艅, wstrzymywania, zawieszania, i wznawiania wyp艂aty emerytur i rent, zbiegu prawa do 艣wiadcze艅 z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do 艣wiadcze艅 z innych tytu艂贸w, ustalania prawa do zasi艂k贸w pogrzebowych, przyznawanie przys艂ugujacych dodatk贸w do 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie wysoko艣ci odsetek za zw艂ok臋 w wyp艂acie nale偶nych 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie okoliczno艣ci powstawania nadp艂at i niedop艂at 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych, ustalanie ich wysoko艣ci i dochodzenie zwrotu nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅, ustalanie wysoko艣ci potr膮ce艅 ze 艣wiadcze艅 emerytalno-rentowych z tytu艂u zaleg艂ych sk艂adek, nadp艂at z innych tytu艂贸w oraz podatku dochodowego i sk艂adki na ubezpieczenie zdrowotne, opracowanie spraw kierowanych do lekarzy rzeczoznawc贸w na badanie lekarskie, przygotowywanie korespondencji
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-05-20 - Pozna艅 (wielkopolskie)
obs艂uga klienta, przyjmowanie towaru, 艂adowanie towaru
Eurowartex Sp. z o.o. Oddzia艂 Oborniki - 2017-06-22 - Oborniki (wielkopolskie)
Organizowanie plan贸w, koordynacja i prowadzenie szkole艅 z zakresu bhp w celu zapewnienia odpowiedniego wyszkolenia pracownik贸w (w tym m.in. przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych i okresowych).Organizowanie bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy.Prowadzenie wymaganych przepisami prawa dokumentacji i ewidencji (w tym prowadzenie dokumentacji wypad贸w przy pracy oraz w drodze do i z pracy, a tak偶e rejestr贸w chor贸b zawodowych).Udzia艂 w przekazywaniu obiekt贸w i urz膮dze艅 maj膮cych wp艂yw na bezpiecze艅stwo i warunki pracy.Udzia艂 w opracowywaniu instrukcji oraz innej dokumentacji z zakresu bhp.Kontrola warunk贸w pracy, przestrzeganie zasad i obowi膮zuj膮cych przepis贸w w tym zakresie.Raportowanie o stanie bezpiecze艅stwa i higieny pracy oraz o zagro偶eniach.Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. KoszarowaKontakt kandydat贸w z pracodawc膮: rekrutacja (at) szpital.wroc.plSala D, A
Wojew贸dzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego we Wroc艂awiu - 2018-01-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Praca w restauracji na terenie terminala Portu Lotniczego w Szymanach lub w O艣rodku Wypoczynkowym SASEK
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Szymany (warmi艅sko-mazurskie)
Naprawa samochod贸w osobowych przy u偶yciu specjalistycznych urz膮dze艅, obs艂uga klineta
Serwis Samochodowy Auto Expert Rafa艂 Pietrzak - 2016-04-12 - Stanin (lubelskie)
Praca polega膰 b臋dzie przede wszystkim na prowadzeniu ewidencji odpad贸w, obs艂udze programu do wa偶enia na wadze najazdowej komponent贸w przyjmowanych do instalacji sp贸艂ki i przekazywanych innym podmiotom do zagospodarowania, sporz膮dzaniu bilans贸w i raport贸w odpad贸w/nieczysto艣ci ciek艂ych/kompostu, udzia艂 w przygotowywaniu sprawozda艅 z zakresu gospodarki odpadami/nieczysto艣ciami ciek艂ymi. Ponadto zakres obowi膮zk贸w obejmowa艂 b臋dzie r贸wnie偶 formalny nadz贸r (zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa i wydanymi sp贸艂ce decyzjami) nad: w艂a艣ciwym gospodarowaniem odpadami wytworzonymi w ca艂ej sp贸艂ce, w tym ich w艂a艣ciwe magazynowanie i przekazywanie innym, uprawnionym podmiotom do zagospodarowania, przetwarzaniem odpad贸w w instalacji zlokalizowanej na terenie oczyszczalni 艣ciek贸w w S艂upsku. Umowa na 3 miesi膮ce; godziny pracy: 7.00- 15.00, mo偶liwa praca na dwie zmiany
"WODOCI膭GI S艁UPSK" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-10-18 - S艂upsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zada艅 na stanowisku.Wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z przygotowaniem i prowadzeniem post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych Starostwa Powiatowego w P艂ocku i jednostek organizacyjnych Powiatu, realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zam贸wie艅 publicznych i zgodnie z Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych w Powiecie P艂ockim, w szczeg贸lno艣ci:1. przygotowywanie projekt贸w Uchwa艂 Zarz膮du Powiatu w P艂ocku niezb臋dnych do zrealizowania post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego, 2. opracowywanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia, wszelkich og艂osze艅 przewidzianych ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych oraz innych dokument贸w niezb臋dnych do prawid艂owego przeprowadzenia post臋powania,3. zamieszczanie wszelkich niezb臋dnych og艂osze艅 na stronie internetowej Zamawiaj膮cego, tablicy og艂osze艅 oraz przesy艂anie ich do Urz臋du Zam贸wie艅 Publicznych, celem ich publikacji, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami Prawa zam贸wie艅 publicznych,4. zamieszczanie specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia oraz innych dokument贸w przewidzianych ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych na stronie internetowej Zamawiaj膮cego,5. prowadzenie wszelkiej dokumentacji dotycz膮cej post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego,6. wykonywanie innych czynno艣ci z zakresu przygotowania i prowadzenia post臋powania o udzielenie zam贸wienia publicznego zleconych przez bezpo艣redniego prze艂o偶onego,7. przygotowywanie plan贸w post臋powa艅 o udzielenie zam贸wie艅 zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych i Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych w Powiecie P艂ockim,8. przygotowywanie sprawozda艅 z udzielonych zam贸wie艅 publicznych zgodnie z ustaw膮 Prawo zam贸wie艅 publicznych i Regulaminem udzielania zam贸wie艅 publicznych w Powiecie P艂ockim.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH POWIATU P艁OCKIEGO - 2019-10-09 - P艂ock (mazowieckie)
Ustalanie grafik贸w dla pracownik贸w, kontrola wykonywanej pracy, sporz膮dzanie raport贸w, rozliczanie pracownik贸w z odzie偶y roboczej itp.
kontakt przez PUP - 2019-11-15 - 艁omianki (mazowieckie)
jw.
Wojew贸dzki O艣rodek Ruchu Drogowego - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja wyrob贸w medycznych, montowanie, pakowanie i znakowanie wyrob贸w medycznych do sterylizacji gazowej i radiacyjnej, kontrola jako艣ci poszczeg贸lnych element贸w jak i ca艂ego wyrobu medycznego.
Zak艂ad Produkcyjno-Handlowy "SANMED" Marek Tomaszuk - 2020-03-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodne ze stanowiskiem
"Kwadres" Jakub Sobiecki - 2016-04-08 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Praca w charakterze kierowcy-偶a艂obnika.
Przedsi臋biorstwo Pogrzebowe Stanis艂aw Frydrysiak, Jaros艂aw Frydrysiak, Beata Pomorska S.C. - 2019-08-29 - P艂ock (mazowieckie)
STA呕 ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDA艃SKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZ臉DU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Gda艅sk (pomorskie)