INSPEKTOR BUDOWLANY Wędrzyn oferta pracy 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Stanowisko: INSPEKTOR BUDOWLANY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
Data publikacji: 2018-01-24
Lokalizacja: Wędrzyn (lubuskie)
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca biurowa- obsługa komputera, prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem nieruchomości, instalacji i urządzeń technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BUDOWLANY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wędrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie-techniczne, technik budowlany-3 letni staż pracy lub wyższe techniczne -roczny staż pracy, obsługa Office oraz programu kosztorysowanie-Norma. Doświadczenie zawodowe z zakresu technicznego utrzymania nieruchomości. Mile widziane uprawnienia budowlane oraz przynależność do Lubuskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Nazwa pracodawcy: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wędrzyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 24.01.2018
Oferta pracy ważna do: 22.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2016-01-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility.Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone.Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami.Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego.Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD.Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych.Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów.Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku.Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Kraków (małopolskie)
praca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebownisku - 2017-01-11 - Trzebownisko (podkarpackie)
prace budowlane, murowanie, tynkowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Izabelin (mazowieckie)
analiza wnisków o dotacje, sporządzanie zestawień, czuwanie nad toczącymi się remontami i inwestycjami w ogrodach działkowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów przetargowych, kontrola zgodności obiektów z prawem budowlanym (wyjazdy w teren)
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2017-09-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Nowy Targ (małopolskie)
czytanie rysunków, praca na miejscu i w delegacji,
ADELIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-23 - Ząbki (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, znajomość elektryki i elektrotechniki, prawo jazdy kat. B, język włoski i angielski.
BOSS CAFE Emila Muszyńska - 2015-11-18 - Siemianów (dolnośląskie)
Zapewnienie funkcjonowania marketu, delegowanie pracy podległego personeluaktywna praca na sali sprzedaży dbanie o prawidłową obsługę klienta zgodnie z zasadami firmy.
Dino Polska SA - 2015-12-03 - Wyry (śląskie)
Prowadzenie szkoleń BHP na terenie woj. śląskiego, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikającej z przepisów BHP i prawa pracy, wykonywanie audytów BHP, tworzenie programów szkoleń, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestrów BHP.
Nowosielski Adam F.P.H.U. NOWEX - 2017-04-06 - Skrzyszów (śląskie)
AŁADUNEK I ROZŁADUNEK MATERIAŁOW, CZYSZCZENIE ELEMENTÓW POD MALOWANIE, WYWIESZANIE I ŚCIĄGANIE ELEMENTÓW
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA "RDD" Rafał Kusibab - 2016-01-22 - Dębica (podkarpackie)
wspieranie handlowca w jego pracy związanej z wejściem na rynek wschodni (Ukraina, Białoruś), ułatwianie kontaktów z klientami, udział w rozmowach handlowych, wspieranie handlowca w codziennych obowiązkach
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Magdalenka (mazowieckie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Nadzór nad pracami budowlanymi i remontami budynków.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-01-10 - Warszawa (mazowieckie)
-Praca w firmie Meteor (komunikacja miejska w Tczewie),-Kontakt telefoniczny 601-858-773 lub osobisty w siedzibie firmy.-Wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.
METEOR SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Tczew (pomorskie)
obsługa sprzetu biurowego, wspólpraca z darczyńcami, jazda samochodem służbowym wg potrzeb stowarzyszenia; wykształcenie srednie, prawo jazdy kat. B;Aplikację proszę składać tylko drogą e-mail: judymkolaczkowo (at) wp.pl
Kujawsko-Pom.Stowarzyszenie Pomocy Bliźniemu "JUDYM" w Kołaczkowie - 2018-07-31 - Kołaczkowo (kujawsko-pomorskie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00-15.00. Opieka nad dziećmi podczas dowozu, prace porządkowe, dozór szkoły, dbałość o bezpieczństwo dzieci
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Sicienko (kujawsko-pomorskie)
doręczenie korespondencji i przekazów pieniężnych;budowanie pozytywnych relacji z klientem;realizacja planów sprzedażowych dot.wybranych usług i towarów;rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji;wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek
POCZTA POLSKA S.A - 2017-01-20 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprawowanie Nadzoru w sparawach z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Małomice (lubuskie)
strzyżenie damskie i koloryzacja, strzyżenie męskie i dziecięce, itp.
Salon urody Impresja Ilona Lis - 2018-02-13 - Wojciechów (lubelskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Zakres obowiązków: Kontrola stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładach oraz przestrzegania przepisów BHP przez pracowników Kontrola stosowania przez pracowników środków ochrony indywidualnej oraz używania właściwej odzieży i obuwia roboczegoSporządzanie dokumentacji wypadkowej oraz prowadzenie rejestru dotyczącego zaistniałych wypadków wraz z analizą ich przyczyn Współtworzenie oceny ryzyka zawodowego Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w ramach instruktażu ogólnego dla nowo zatrudnionych pracownikówAktualizowanie wymogów dotyczących rodzajów szkodliwości na poszczególnych stanowiskach pracyUczestniczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracyOczekiwania: Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe Znajomość przepisów BHP i Ppoż. Komunikatywność Umiejętność budowania pozytywnych relacji Odporność na stres Rzetelność Średniozaawansowana znajomość programu Excel oraz Power PointOferujemy: Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku Ambitną i kreatywną pracę oraz możliwość doskonalenia swoich umiejętności Pakiet socjalny (m. in. prywatna opieka medyczna, karta multisport) Profesjonalne narzędzia pracy
MIESZKO BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Racibórz (śląskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
Wydawanie warunków podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnych, wydawanie uzgodnień branżowych, uzgadnianie dokumentacji. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na zastępstwo: min. 2 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn: 8-17, wt-czw: 7-15, pt:7-14
Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Mikołów (śląskie)
przwóz towarów
Firma Usług Transportowych Łajczak Tomasz - 2018-05-09 - Świnna (śląskie)
Kontrola warunków pracy i przestrzeganie przepisów i zasad bhp. Udział w ustaleniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy. Prowadzenie szkoleń w zakładzie pracy z zakresu bhp. Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bhp a także w pracach komisji bhp zajmującej się problematyką bhp, w tym zapobieganiu chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy. Prowadzenie postępowania powypadkowego. Znajomość obsługi komputera - programów word i excel, znajomość zasad pracy biurowej. Wykształcenie średnie techniczne preferowane wykształcenie wyższe lub podyplomowe BHP. CV i list motywacyjny należy przesłać bezpośrednio do kancelarii jawnej do dnia 22 maja 2017 r. na adres: Dowódca Jednostki Wojskowej 3430 Nisko 37-400 nisko, ul. Sandomierska 20
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy - Jednostka Wojskowa 3730 - 2017-05-10 - Nisko (podkarpackie)
Wykształcenie podstawowe, zawodowe; mile widziane roczne doświadczenie zawodowe na ww. stanowisku; mile widziane kwalifikacje obchodowego lub toromistrza, praca na torach, wymiana podkładów i szyn; mile widziani emeryci górniczy z prawem jazdy kat. B; miejsce pracy: teren kraju; (możliwość zakwaterowania); umowa zlecenie;
Przedsiębiorstwo Robót Kolejowych i Drogowych Dorota Kuczera - 2016-09-12 - Gliwice (śląskie)