INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO Olecko oferta pracy POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Wynagrodzenie: do 4 000 PLN
Zakres obowiązków: nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
Data publikacji: 2018-01-16
Lokalizacja: Olecko (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór i kontrola zgodności przebiegu procesu budowlanego z przepisami prawa budowlanego, projektem budowlanym, warunkami określonymi w dycyzji o pozwoleniu na budowę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olecko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olecko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze, kierunek: prawo
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe budowlane lub prawnicze.
Nazwa pracodawcy:
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W OLECKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 12, 19-400 Olecko, powiat: olecki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 08:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olecki
Gmina pracodawcy: Olecko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olecko
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olecku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2018
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 30.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nauka w dziennej szkole ponadgimnazjalnej dla młodzieży
PIERWSZY ZESPÓŁ SZKÓŁ PRYWATNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Toczenie elementów w metalu według rysunku technicznego. Godz. pracy 6.30-22.30.
EMMAROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-18 - Słupsk (pomorskie)
Organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych.Sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych.Sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne.Prowadzenie marketingu usług medycznych
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
opieka domowa nad osobami starszymi w Niemczech
kontakt przez OHP - 2017-06-14 - Lublin (lubelskie)
analiza i przygotowanie dokumentów do pozwolenia na budowę i użytkowanie budynku, nadzór nad pracami projektowymi, obsługa programu kosztorysowego
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa działu mięso-wędliny, wykładanie towaru
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Samba" T.Dubowik,S.Krajewski sp. j. - 2017-09-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzór nad stanem bhp oraz ochrony srodowiska w Stacjach paliw, prowadzenie szkoleń bhp,kontrole prac inwestycyjnych,- dopuszczanie i nadzór nad pracami niebezpiecznymi,opracowywanie instrukcji bhp, ochrony srodowiska dla stacji paliw,badanie wypadków przy pracy,opiniowanie dokumentacji projektowej w zakresie bhp i oś
ORLEN EKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Tczew (pomorskie)
Pomoc w przgotowywaniu posiłków na kuchni w restauracji.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Konin (wielkopolskie)
Działalność inspekcyjno- kontrolna w zakresie wynikającym z ustawy prawo budowlane, opracowywanie protokołów z przeprowadzonych kontroli, prowadzenie postępowań administracyjnych wynikających z właściwości powiatowego inspektora nadzoru budowlanego oraz postępowań egzekucyjnych, przygotowywanie decyzji i postanowień administracyjnych, przyjmowanie interesantów, inne zadania zlecone przez powiatowego inspektora nadzoru budowlanego.
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego - 2018-07-02 - Łask (łódzkie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-08-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Główne obowiązki:- nadzorowanie i kontrolowanie zadań z zakresu przeciwdziałania przemocy w rodzinie realizowanych przez samorząd gminny, powiatowy i województwa oraz podmioty niepubliczne na podstawie umów z organami administracji rządowej i samorządowej - monitorowanie zjawiska przemocy w rodzinie na terenie województwa kujawsko-pomorskiego oraz realizacja Krajowego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie - weryfikowanie kierunków prowadzenia oddziaływań korekcyjno-edukacyjnych dla osób stosujących przemoc w rodzinie oraz kwalifikowanie osób prowadzących te oddziaływania, w tym zapotrzebowania jednostek samorządu terytorialnego szczebla powiatowego na dotacje celowe przyznawane na ten cel z budżetu państwa- udzielanie pomocy merytorycznej oraz opracowywanie wytycznych w zakresie realizacji zadań rządowych realizowanych przez zespoły interdyscyplinarne, ośrodki pomocy społecznej, powiatowe centra pomocy w rodzinie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wypełniania dokumentów przewozowych. Załadunek, przywóz i rozładunek towarów. Transport rzeczy na terenie UE.- Firma oferuje: Umowę o pracę, Telefon służbowy, Pracę od zaraz, Możliwość dodatkowego ubezpieczenia grupowego, Busa 8ep IVECO.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwość dodatkowego ubezpieczenia grupowego.- Praca w systemie 3 na 1 (trzy tygodnie w trasie, jeden tydzień wolnego). Godziny pracy według zleceń. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość dokumentów transportowych. Mile widziana znajomość języka obcego. Wymagana znajomość czasu pracy kierowcy. Wymagane ważne badania psychotechniczne. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (10:00-14:00) (Tel. 32-255-46-63) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Robotnicza 71, 41-400 Mysłowice).
PHU GALAXY PIOTR OGÓREK - 2016-07-05 - Mysłowice (śląskie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzegania przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w 25 WOG zgodnie z "Planem kontroli i nadzorów słuzbowych 25 WOG w 2016 r." i kolejnych latach,- informowanie Komendanta 25 WOG o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych lub innych miejscowych zagrożeniach stwarzających niebezpieczeństwo dla ludzi lub mienia,- opracowywanie i aktualizację dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym "Planu ochrony przeciwpożarowej i działań ratowniczych dla Kompleksu Wojskowego Nr 8080 w Białymstoku",- opracowywanie nie rzadziej niż raz w roku analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 25 WOG,- opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpozarowej
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Pozyskiwanie klientów bezpośrednio i telefonicznie, obsługa klientów biura, umawianie spotkań. Praca w godzinach 9-17 lub 10-18.
Robert Berliński - 2016-10-03 - Płock (mazowieckie)
OBSŁUGA URZĄDZEŃ MAGAZYNOWYCH, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE MATERIAŁÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI MAGAZYNOWEJ, PRACE PORZĄDKOWE W MAGAZYNIE
kontakt przez PUP - 2015-05-04 - Radwanice (dolnośląskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków w sprawach związanych z realizacją ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do alimentó, o pomocy państwa w w ychowaniu dzieci, o zasiłku dla opiekunów;-prowadzenie postępowań administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego;-dokonywanie szczegółowej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do świadczeń bądż wstrzymania ich wypłaty, uchylenia, a także zwrotu nienależnie pobranych świadczeń;- kompleksowa obsługa oprogramowania komuterowegoniezbędnego do realizacji świadczeń rodzinnych, funduszu alimentacyjnego iświadczeń wychowawczych.- prowadzenie spraw związanych z koordynacją zabezpieczenia społecznego w ścisłej współpracy z marszałkiem województwa;- załatwianie spraw dotyczących opłacania składek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymującym świadczenie opiekuńcze.- przygotowanie projektów postanowień, zaświadczeń oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezbędnych dokumentów w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporządzających list wypłat, przyznanych świadczeń;-właściwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych osób uprawnionych doświadczeń;-współpraca z wszelkimi instytucjami oraz współpracownikami w ramch świadczeń rodzinnych i świadczeń wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynności wynikających z zakresu zleconych zadań;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Człuchowie - 2016-12-30 - Człuchów (pomorskie)
Sprzedaż na dziale tradycja (wędliny,sery,ryby,mięso). Obsługa klienta. Dbałość no ekpozycję.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Józefów (mazowieckie)
rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac;sporządzanie deklaracji i formularzy związanych z rozliczaniem wynagrodzeń do ZUS, US; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; prowadzeniem akt pracowników; sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników; przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; bieżąca aktualizacja danych pracowników w systemie kadrowo-płacowym; bieżąca obsługa spraw pracowniczych
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-10-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i kontrola nad eksploatacją instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych. Organizowanie prac remontowych w zakresie instalacji elektrycznych oraz realizacja przeglądów okresowych.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Radomsko (łódzkie)
• obsługa klientów przy ladzie mięsnej• dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów• dbanie o czystość w miejscu pracy
Frapo Dystrybucja Sp. z o.o. - 2018-08-13 - Łowicz (łódzkie)
Obsługa kasowa, sprzedaż produktów bankowych, obsługa desponencka
Bank Pekao S.A. - 2017-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie wyższe (np. specjalność "bezpieczeństwo i higiena pracy") oraz uprawnienia w zakresie BHP, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Praca na 1/2 etatu z możliwością na cały etat. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy: ergo-tech-sc (at) wp.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-11-16 - Rybnik (śląskie)
Czynności związane z ochroną danych osobowych zgodnie z rozprządzeniem i wymogami prawnymi, zabezpieczenie informatyczne. Praca na 1/8 etatu
Medyczno-Społeczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego - 2018-08-02 - Mielec (podkarpackie)
badanie spoiw spawalniczych
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2017-07-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Wykonywanie napraw oraz prac konserwacyjnych pojazdów ciężarowych i dostawczych, kontrolowanie stanu technicznego i układów, ustalanie przyczyn usterek i ich naprawa. Praca na pełny etat, od poniedziałku do soboty w godzinach 7-18, sob. 6-14.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Sokołów (mazowieckie)
do uzgodnienia
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUZBY WIĘZIENNEJ W RZESZOWIE - 2017-09-11 - Rzeszów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Banie Mazurskie (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW• PROWADZENIE EWIDENCJI KSIĘGOWYCH I UZGADNIANIE ICH Z KONTAMI KSIĘGI GŁÓWNEJ.• DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW - SPRZEDAŻ, KOSZTY, WYCIĄGI BANKOWE, POLECENIA KSIĘGOWANIA• PRZYGOTOWYWANIE PRZELEWÓW BANKOWYCH I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH.• POTWIERDZANIE I UZGADNIANIE SALD Z KONTRAHENTAMI.• PROWADZENIE SPRAWOZDAŃ DLA GUS
DELTIMA - 2018-08-06 - Warka (mazowieckie)