INSPEKTOR DS.BUDOWNICTWA Mrągowo oferta pracy Urząd Miejski w Mrągowie
Stanowisko: INSPEKTOR DS.BUDOWNICTWA
Wynagrodzenie: 3 200 - 3 700 PLN
Zakres obowiązków: Kompleksowe przygotowanie inwestycji do realizacji. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizacje zadań inwestycyjnych. Monitorowanie, zakończenie, odbiór a także rozliczenie realizowanych zadań.
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Mrągowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kompleksowe przygotowanie inwestycji do realizacji. Pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizacje zadań inwestycyjnych. Monitorowanie, zakończenie, odbiór a także rozliczenie realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Do wynagrodzenie zasadniczego doliczane są pochodne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.BUDOWNICTWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mrągowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu AutoCAD
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Mrągowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mrągowo
Ulica pracodawcy: Królewiecka
Numer budynku pracodawcy: 60A
Profil działalności pracodawcy:
Jednostki Urzedu Miasta posiadające osobowośc prawną : Miasteczko Westernowe "Mrongoville" (spółka ze 100% udziałem kapitału Gminy Miejskiej Mrągowo) ul. Młynowa 50, 11-700 Mrągowo e-mail: r.a.drezek (at) mrongoville.pl www.mrongoville.pl Prezes Rafał A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 11.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kompletacja i pakowanie przesyłek o wadze 30kg, wydajność na średnim poziomie 100 przesyłek dziennie, przyjmowanie i rozkładanie dostaw, dbanie o czystość na stanowisku pracy.
PROAL Paweł Urbański - 2016-09-23 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń diagnostycznych, diagnozowanie usterek, naprawa samochodów dostawczych i ciężarowych, naprawa układów pneumatycznych i elektrycznych. Atrakcyjny system premiowy.
SILTRUCK Sp z o.o - 2017-01-25 - Opole (opolskie)
Naprawianie odzieży, segregowanie odzieży, rejestrowanie odzieży, suszenie, prasowanie, składanie odzieży.
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pomaganie pacjentom w czynnościach higienicznych i pielęgnacyjnych pomoc w przyjmowaniu leków
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Sławno (zachodniopomorskie)
- obsługa kasy fiskalnej,- obsługa klienta,- dbanie o wizerunek sklepu.
BRICOMARCHE IMOGEN Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykonywanie prac administracyjnych
ENERGOMONTAŻ - PÓŁNOC - BEŁCHATÓW Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Jaworzno (śląskie)
KOMPLEKSOWA REALIZACJA SPRAW ZWIĄZANYCH Z PLANOWANIEM, I NADZOROWANIEM PRAC KONSERWACYJNYCH, NAPRAWCZYCH, REMONTOWYCH I INWESTYCYJNYCH; NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO WSZYSTKICH OBIEKTÓW PUM WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ I ZAGOSPODAROWANIEM TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - BUDOWNICTWO OGÓLNE LUB INNY KIERUNEK TECHNICZNO BUDOWLANY, UPRAWNIENIA BUDOWLANE BEZ OGRANICZEŃ, DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANEJ, ZNAJOMOŚĆ PROCESU KOSZTORYSOWANIA I ROZLICZANIA PRAC BUDOWOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ RYSUNKU TECHNICZNEGO,DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA W ZAKRESIE MS WORD, MS EXCEL, NORMA, AUTOCAD LUB POKREWNY, ZNAJOMOŚĆ PRAWA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PRAWA BUDOWLANEGO, ZAGADNIEŃ TECHNICZNYCH I TECHNOLOGICZNYCH, PRZEPISÓW P. POŻ. I BHP, PRAWO JAZDY KAT. B, MINIMUM 3 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: kadry (at) pum.edu.pl zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE - 2017-12-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER. Bieżąca obsługa administracyjna projektu pod względem przepływu dokumentów. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń. Realizacja działań informacyjnych i promocyjnych. Przygotowywanie i prowadzenie postępowania ofertowego. Nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych OISW w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2500 do 4500 zł/brutto - w zależności od kwalifikacji. Praca na umowę o pracę na czas określony: 01.07.2016 do czerwiec 2020 r. na czas realizacji projektu POWER finansowanego ze środków unijnych. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie wyższe magisterskie. Mile widziane doświadczenie w zakresie funduszy unijnych oraz prawa zamówień publicznych. Wymagana umiejętność obsługi pakietu Office.
OKRĘGOWY INSPEKTORAT SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W KATOWICACH - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
praca w biurze przy obsłudze klienta, wystawianie faktur, sprzedaż części samochodowych, prowadzenie dokumentacji
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Motoryzacji "MOTOZBYT" Sp. z o.o. - 2018-09-06 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Udział w opracowaniu planów poprawy bezpiecznych warunków pracy, kontrola warunków pracy, szkolenia pracowników z zakresu BHP, opracowanie dokumentacji powypadkowej i ryzyka zawodowego
UNIA Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc w przygotowywaniu posiłków oraz rozwożenie posiłków renegeneracyjnych do MANa
SYLMAR Starachowice - 2018-07-10 - Starachowice (świętokrzyskie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL W ZAKŁADCE OFERTY PRACY
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2018-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Brukarz
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE Krystyna Klimczak - 2016-08-24 - Chwalęcin (wielkopolskie)
jw.
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy - 2017-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
-wykonywanie zadań administratora bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;-prowadzenie spraw wojskowo-kombatanckich;-realizowanie zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i sprawami obronnymi;-wykonywanie zadań związanych z ochroną przeciwpożarową Starostwa;-realizowanie zadań w zakresie spraw dotyczacych składania oświadczeń majątkowych oraz oswiadczeń o prowadzeniu działalności gospodarczej przez małżonka, wynikających z ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorzadowych oraz ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;-rozpatrywanie i załatwianie, w porozumieniu z Biurem Rady, interpelacji i wniosków radnych;dokonywanie okreslonych wydatków w zakresie przydzielonych środków finansowych ujetych w planie budżetowym Biura;-współpraca z pracownikami Starostwa, powiatowymi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi urzedami i jednostkami w zakresie właściwej realizacji zadań należących do zakresu działania Biura Ochrony Informacji Niejawnych, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych.Ogłoszenie o naborze na stanowisko dostępne na stronie http://www.bip.inowroclaw.powiat.pl/?a=13197
STAROSTWO POWIATOWE W INOWROCŁAWIU - 2018-04-27 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Miradz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- rozpatrywanie wniosków dotyczących stwierdzenia czy nieruchomości rolne zostały przejęte na własność Państwa z naruszeniem prawa, wznowienie postępowania w sprawach zakończonych decyzją ostateczną, stwierdzenie nieważności decyzji o przejęciu nieruchomości, nieprawidłowości przejęcia nieruchomości, w trybie przepisów dekretu z dnia 6 września 1944 r. o przeprowadzeniu reformy rolnej, - przygotowywanie projektów decyzji Wojewody w sprawie nieodpłatnego nabycia przez gminę oraz przez Skarb Państwa nieruchomości, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa,- rozpatrywanie odwołań od decyzji administracyjnych, wydawanych przez starostów dotyczących ustalenia nieruchomości stanowiących mienie gromadzkie i wykazu uprawnionych do udziału we wspólnocie gruntowej oraz wykazu obszarów gospodarstw rolnych przez nich posiadanych i wielkości przysługujących im udziałów we wspólnocie,- wykonywanie zadań z zakresu przekazywania mienia Skarbu Państwa na rzecz jednostek samorządu terytorialnego oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych i postanowień w tym zakresie,- przygotowywanie dokumentów i przeprowadzanie oględzin nieruchomości w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnychWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na XIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B posiadający windę, wejście do budynku od ul. S. Konarskiego 1-2, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-09-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa w zakresie BHP jednostki wojskowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej, dokonywanie analizy stanu ochrony ppoż, prowadzenie szkoleń, nadzór nad zabezpieczeniem ppoż prac niebezpiecznychpraca w godz. 7-15
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2016-10-21 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Zapewnienie kontroli jakości wyrobów gotowych, produkcji w toku oraz komponentów do produkcji. Wymagane: wykształcenie min. średnie, obsługa komputera. Wynagrodzenie: 12,70 zł brutto na godzinę. Tel.: 95 756 01 38 Martyna Cieluch. CV na adres e-mail: martyna.cieluch (at) molex.com
"MOLEX" SP. Z O.O. - 2017-02-17 - Sulęcin (lubuskie)
Zgodny ze stanowiskiem. Prace porządkowe na zewnątrz. Zbieranie odpadów szpitalnych z oddziałów.Miejsce pracy: Łódź, ul. Wólczańska 191/195; ul. Wileńska 37.
WOJEWÓDZKI SPECJALISTYCZNY SZPITAL IM. M. PIROGOWA W ŁODZI - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.
Urząd Gminy Iława - 2015-12-15 - Iława (warmińsko-mazurskie)
produkcja i montaż mebli
"Wilamowski Meble Kuchenne i Łazienkowe" M.Wilamowski - 2018-06-28 - Stanisławowo (podlaskie)
Opiniowanie projektów planów zagospodarowania przestrzennego, wydawanie opinii w postępowaniach o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, uzgadnianie dokumentacji projektowej pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, kontrola obiektów w trakcie realizacji, uzgadnianie warunków zabudowany i zagospodarowania terenu pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-08-21 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
pracownik odpowiedzialny będzie m.in za pomoc w obsłudze finansowej projektu, sprawozdawczość oraz koordynację innych działań podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zakład Karny w Krzywańcu - 2015-12-10 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
Operator pilarek do pozyskiwania tarcicy, sortowacz materiałów drzewnych
Ilnicki Jan Firma Wielobranżowa "ILTRANS" - 2016-07-29 - Żubrów (lubuskie)
segregacja, pakowanie asortymentu, transport od/do klientów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)