INSPEKTOR DS. INWESTYCJI Gdańsk oferta pracy Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: do 3 300 PLN
Zakres obowiązków: •organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 102, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•organizowanie, prowadzenie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•przygotowywanie planów w zakresie inwestycji i remontów w ROD,•koordynowanie i nadzór ogólny nad inwestycjami w ROD,•współpraca zarządami ROD i jednostkami samorządu terytorialnego w celu pozyskiwania środków na realizację inwestycji i remontów w ROD,•nadzór nad prawidłowym i terminowym rozliczeniem środków finansowych przekazywanych na inwestycje i remonty w ROD, w tym dotacji zewnętrznych pozyskiwanych na ten cel,•prowadzenie i rozliczanie inwestycji polegających na zakładaniu lub odtwarzaniu ROD przez okręgowe zarządy PZD,•współpraca z inspektorami ds. terenowo-prawnych w zakresie prowadzenia i nadzorowania procesów likwidacji ROD lub czasowego zajęcia terenu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nadzór budowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość procesu budowlanego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kosztorysowanie budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, 2 letnie doświadczenie zawodowe, obsługa pakietu MS Office. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt mailowy: gdansk (at) pzd.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Polski Związek Działkowców Pomorski Okręg w Gdańsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 102, 80-244 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 102
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa sekretariatu
Zakład Karny w Medyce - 2016-10-12 - Medyka (podkarpackie)
według stanowiska
Firma usługowa Polkop - 2016-06-27 - Włosań (małopolskie)
Rozbiór tusz zwierząt rzeźnych oraz wykrawanie mięsa
Zakłady Mięsne "PODGÓRZE" W. Hryniewicz, J.Starszyk, K.Zawadzki w Podgórzu - 2016-01-08 - Podgórze (podlaskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy, utrzymywanie porządku
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Kraków (małopolskie)
kontrola budynków, prowadzenie postepowań administracyjnych, sprawdzanie dokumentacji - prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
prace inwentaryzacyjne - liczenie towaru
kontakt przez OHP - 2016-11-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Sortowanie owoców i warzyw. Pakowanie, załadunek, rozładunek samochodów do wyjazdu w teren. Obsługa i przewożenie owoców do wyznaczonych magazynów używając wózka widłowego.
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Częstochowa (śląskie)
- koordynowanie procesu projektowania opakowań i materiałów reklamowych;- weryfikacja projektów opakowań z klientami zewnętrznymi;- ścisła współpraca z dostawcami opakowań;- przygotowywanie specyfikacji produktowych;- opracowywanie oraz koordynowanie działań marketingowych.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Ropczyce (podkarpackie)
przygotowywanie posiłków wietnamskich, sporządzanie zamówień w hurtownii wietnamskiej, obróbka wstępna półproduktów
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa klienta w sklepie spożywczym, utrzymanie czystości na stanowisku pracy
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO HANDLOWO USŁUGOWE DYZJO Zdzisław Dyicki - 2017-11-23 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
pakowanie i segregacja towaru do kartonów, wykonywanie prostych prac produkcyjnych, odbieranie towaru(kawy, herbaty) z taśmy produkcyjnej, przeprowadzanie kontroli wagi pakowanych produktów
AWG SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
Ocena znajomości podstawowych przepisów BHP oraz procedur stosowanych w firmie, prowadzenie pod nadzorem opiekuna szkoleń wstępnych i okresowych, ocena i samodzielne wykonywanie ryzyka zawodowego, prowadzenie szkoleń w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzenie postępowań powypadkowych
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Opole (opolskie)
ocenianie zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analizowanie przyczyny zaistniałych niezgodności sporządzanie wniosków korygujących
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Świebodzin (lubuskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI REMONTOWEJ, ZAPOCZĄTKOWANIE PROCEDUR WYŁONIENIA WYKONAWCY ROBÓT (PRZEDMIARY, KOSZTORYSY, SPECYFIKACJE WYKONANIA ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH); NADZOROWANIE FIRM PROWADZĄCYCH ROBOTY BUDOWLANE, OPINIOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ.OFERUJEMY: MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU STANOWISKOWEGO I SZKOLEŃ, ZDOBYCIE DOŚWIADCZENIA I ROZWÓJ. PRACA NA TERENIE GARNIZONU BYDGOSZCZ.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kierowca autobusu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Wynagrodzenie godzinowe.
GRUPA IMAGIZ TYCJAN JANIK - 2017-05-23 - Kobiór (śląskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, - weryfikowanie, bądź sporządzanie umów zawieranych w zakresie udzielonych zamówień,- prowadzenie spraw związanych z opracowaniem i kompletowaniem dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o dofinansowanie zadań ze środków pozabudżetowych,- monitorowanie procedur wynikających z przyznania środków finansowych na określone projekty, we współpracy z wydziałami Urzędu, zgodnie z warunkami zawartych umów,- rozliczanie przyznanego dofinansowania na poszczególne zadania, w trakcie realizacji przedsięwzięcia i po jego zakończeniu oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie, - uczestniczenie w pracach komisji przetargowych w postępowaniach prowadzonych przez innych pracowników Oddziału Zamówień Publicznych i Inwestycji,- współudział w prowadzeniu spraw związanych z planowaniem zamówień centralnych, współpraca w tym zakresie z wydziałami oraz z Centrum Obsługi Administracji Rządowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-zapoznanie z asortymentem i cenami sprzedawnych mebli-zapoznanie z rodzajami tapicerek i rodzajów płyt meblowych-przygotowywanie ofert sprzedaży i pozyskiwanie nowych klientów-wykonywanie wzorników materiałów tapicerskich i wzorników płyt-przygotowywanie cenników i prowadzenie rozmów handlowych-budowa i utrzymywanie aktualnej bazy klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Suchedniów (świętokrzyskie)
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w cely ciągłości wksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewniania maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasialnia awaryjnego w cely jego sklasyfikowania i określania przydatności do eksploatacji
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-04-30 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
odnowa techniczna w zarządzanych i administrowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Poznań (wielkopolskie)
Praca przy maszynach zgrzewających folię, naprawy serwisowe maszyn i urządzeń. Praca na dwie zmiany 6:00-14:00, 13:00-21:00, umowa na czas określony. N aokresie próbnym 1850 zł brutto, następnie od 2500 zł brutto (do negocjacji).Kontakt z pracodawcą 71 311 61 61
TECHNO PRZEDSIEBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE JAN ZIOMEK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-25 - Święta Katarzyna (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Gdańsk (pomorskie)
Wykonywanie prac murarskich
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Morawica (świętokrzyskie)
Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu bhp oraz prowadzenie rejestrów w tym zakresie, sporządzania stanowiskoywch instrukcji bhp etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-18 - Łódź (łódzkie)
podział surowca tartacznego,obsługa maszyn tartacznych Kontakt telefoniczny 603319353
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Nowa Huta (świętokrzyskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych. Prowadzenie dokumentacji wykonywanych zabiegów.
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Czarnowie - 2016-06-29 - Rogożewek (mazowieckie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Szczecinek (zachodniopomorskie)