INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT Iława oferta pracy Urząd Gminy Iława

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.

Data publikacji: 2015-12-15

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Urząd Gminy Iława

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
a)prowadzenie księgowości podatkowej osób prawnych ( podatek rolny, od nieruchomości oraz leśny).b)prowadzenie księgowości, kontrola terminowości wpłat oraz współpraca merytoryczna z poszczególnymi stanowiskami pracy w referatach: BF, RLP, TI z tytułu:1)wieczystego użytkowania gruntów,2)dzierżaw,3)czynszu mieszkaniowego,4)wynajmu lokali dokonywanych przez sołectwa,5)opłaty planistycznej,6)opłaty adiacenckiej,c)prowadzenie księgowości opłat od posiadania psów,d)księgowanie umorzeń zaległości, odroczeń, rozłożenia zobowiązań pieniężnych na raty w zakresie w/w podatków i opłat,e)wystawianie upomnień i wezwań dotyczących regulowania należności w zakresie w/w podatków i opłat,f)prowadzenie egzekucji administracyjnej w zakresie zaległości podatków i opłat,g)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie zabezpieczenia hipotecznego należności podatkowych,h)opisywanie wniosków podatników dotyczących zobowiązań pieniężnych (umorzeń zaległości, odroczeń oraz rozłożenia na raty),i)rozliczanie przyjętych należności przez inkasentów, ewidencjonowanie na odpowiednich kontach księgowych, rozliczanie kwitariuszy przychodowych oraz sporządzanie wykazu wynagrodzeń dla inkasentów,j)sporządzanie sprawozdań w zakresie podatków od osób prawnych, opłat w w/w zakresie oraz wykonywanie innych prac statystycznych wynikających z odpowiednich przepisów lub programu badań GUS, RIO,k)sporządzanie informacji z realizacji wpływów, zaległości zobowiązań pieniężnych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 2.100 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. PODATKÓW, OPŁAT ORAZ KSIĘGOWOŚCI PODATKOWEJ W REFERACIE PODATKÓW I OPŁAT

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
I. Wymagania w stosunku do kandydatów: a. Wymagania niezbędne: a)wykształcenie wyższe (administracyjne, ekonomiczne), b)znajomość przepisów prawa samorządowego,c)niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, d)posiadanie obywatelstwa polskiego, e)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, f)nieposzlakowana opiniab. Wymagania dodatkowe: a)umiejętność pracy w zespole, b)umiejętność organizowania stanowiska pracy, c)biegła znajomość obsługi komputera, d)3-letni staż pracy w administracji, e)dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków, f)odpowiedzialność i obowiązkowość, g)samodzielność, h)kreatywność, i)komunikatywność,Termin: 2015-12-18. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 212 (sekretariat) w godzinach 7.15 - 15.15, lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na Inspektora w Referacie PO w terminie do dnia 18 grudnia 2015 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce: Urzędu Gminy Iława, 14-200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2AInformacje dodatkowe: Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.warmia.mazury.pl/ilawa_gmina_wiejska/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie urzędu. Po ogłoszeniu informacji o wyniku naboru dokumenty aplikacyjne proszę odebrać osobiście w Urzędzie Gminy Iława, ul. Gen. Wł. Andersa 2A, pokój 213 . Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. pracownikach samorządowych (Jednolity tekst: Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).

Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Iława

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Andersa 2A, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
a) życiorys (CV),b) list motywacyjny,c) kserokopie świadectw pracy,d) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,e) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach,f) referencje,g) oryginał kwestionariusza osobowego,h) oświadczenie o niekaralności,i) oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,j) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Andersa

Numer budynku pracodawcy: 2A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.12.2015

Data dodania oferty pracy: 14.12.2015

Oferta pracy ważna do: 18.12.2015

Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

GÓZD - MŁODSZY OPIEKUN - od 2 100 PLN

prace w świetlicy wiejskiej gminnej
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Gózd (mazowieckie)

MAGAZYNIER - 2 000 - 2 500 PLN

obsługa komputera,prawo jazdy kat. B,rozkładanie dostaw, kompletowanie zamówień
MI-CAR Kończak Michał - 2016-04-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY NA FERMIE DROBIU - od 1 100 PLN

prace fizyczne przy hodowli drobiu; prace porządkowe na fermie drobiu
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Jaczowice (opolskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Kiełczygłów (łódzkie)

SPECJALISTA DS FLOTY TRANSPORTOWEJ - od 1 300 PLN

nadzór techniczny nad taborem transportowym, możliwośc pracy na 1/2 etatu
MAK-TRANS MARCIN KOCOŃ - 2017-01-04 - Karpicko (wielkopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

prace budowlane
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Teolog (kujawsko-pomorskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE - od 18,3 PLN

- praca fizyczna w wymuszonej pozycji ciała, stojąca, wymagająca schylenia się- manualne prace ręczne- kontrola jakości wyrobów- przenoszenie, podawanie elementw do maszyny- obsługa maszyn produkcyjnych typu : BOBST, FLEXO lub DOMINO
kontakt przez PUP - 2021-06-10 - Łódź (łódzkie)

REJESTRATORKA MEDYCZNA - 1 017,4 PLN

Rejestratorka medyczna
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Częstochowa (śląskie)

CZYNNOŚCI POMOCNICZE W MAGAZYNIE - 15 - 17 PLN

Składanie , sortowanie, metkowanie odzieży, kompletacja zamówień, załadunek, rozładunek towaru. Bezpłatny transport dla pracowników. Praca 3 zmianowa.
kontakt przez OHP - 2018-04-04 - Gądki (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowywanie posiłków kuchni tureckiej
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY W HURTOWNI INTERNETOWEJ (437J) - od 2 918,86 PLN

-wprowadzanie produktów do systemu, - tworzenie i administracja opisami produktów,-wystawianie faktur,-obsługa systemu wysyłek,- prowadzenie dokumentacji biurowej- obsługa klientów przez telefon oraz email- zachowanie ładu i porządku biurowego- pozostałe prace biurowe
L.PAŃKOWSKI-LABOPAK SYSTEM SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-27 - Otwock (mazowieckie)

DOJARZ/PRACOWNIK FIZYCZNY - 1 850 - 2 000 PLN

Przygotowanie do doju, dojenie krów. Mycie i sprzątanie dojarni.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Franknowo (warmińsko-mazurskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 1 017,4 PLN

Staż z FP na 3 miesiiące MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Mickiewicza 41GODZ.PR.: 07:30-15:30WYMAGANIA ORGANIZATORA: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

OPERATOR KOPARKI/KOPARKO-ŁADOWARKI - 2 000 - 3 500 PLN

Obsługa koparki, koparko-ładowarki, praca w godz. 7-15. Praca na terenie Gogolina, Branic, województwa opolskiego wg zleceń
DROBUD Zakład Budownictwa Ogólnego - 2017-07-18 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK OBŁUGI KLIENTA W SKLEPIE - od 2 250 PLN

obsługa klienta w sklepie na stacji paliw
ANDHIR Andrzej Siwiński - 2019-05-06 - Witkowo (wielkopolskie)

KASJER - SPRZEDAWCA - od 2 600 PLN

Obsługa kasowa, sprzedaż
kontakt przez PUP - 2020-05-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)

PRACOWNIK DZIAŁU DEKORACJI - od 2 500 PLN

Naklejanie etykiet oraz oznakowań na opakowania szklane, obsługa maszyn do malowania i zabarwiania szkła.
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Częstochowa (śląskie)

CZYŚCICIEL POJAZDÓW - od 2 600 PLN

Czyszczenie, regeneracje przestrzeni pasażerskiej oraz bahażnika. Oczyszczenie karoserii, polerowanie powłoki lakierniczej, konserwacja (nałożenie ochronnej warstwy wosku).
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Łomianki (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 16 PLN

PAKOWANIE DO KARTONÓW, WYPEŁNIANIE I ZAMYKANIE KARTONÓW, ZABEZPIECZANIE PALET, ZABEZPIECZANIE PALET, KOMPLETACJA ZAMÓWIEŃ
kontakt przez OHP - 2018-11-09 - Łężyce (pomorskie)

KONSULTANT TELEFONICZNY - od 2 200 PLN

•Obsługa telefoniczna (połączenia przychodzące) i e-mailowa Klientów korzystających z naszych usługi Paczka w Ruchu,•Aktualizowanie danych Klientów•Rejestrowanie reklamacji i zgłoszeń•Udział w szkoleniach z zakresu procesów i produktów firmy RUCH
RUCH S.A - 2018-04-27 - Masłów Pierwszy (świętokrzyskie)

AUTOMATYK - 4 000 - 4 500 PLN

Montaż szaf sterowniczych, systemyi PPOŻ na obiekcie, teren Elektrowni Opole, praca w godz.7-15
Janusz Plotnik Elektron - 2017-09-29 - Opole (opolskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY-MAGAZYNIER - od 2 250 PLN

Sortowanie surowców w rozbiciu na poszczególne frakcje, przygotowanie materiału do dalszej obróbki, belowanie surowców, wywóz surowców w miejsce składowania wózkiem widłowym
kontakt przez OHP - 2019-02-08 - Lublin (lubelskie)

KIEROWNIK ORGANIZACJI PRZEMYSŁOWEJ I LEAN - od 9 000 PLN

Optymalizacja produktywności pracy w zakładzie, tworzenie norm pracy
HEINZ-GLAS DZIAŁDOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-10-22 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)

INŻYNIER BUDOWY - od 3 557 PLN

inżynier budowy
J.T.BUD JOANNA TOMASZEWSKA - 2018-08-21 - Białystok (podlaskie)

CUKIERNIK - OBSŁUGA AUTOMATÓW I LINII - od 15,5 PLN

Praca przy linii produkcyjnej, pakowanie wyrobów gotowych.
COLIAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-24 - Kalisz (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W SKLEPIE MEBLOWYM - od 2 500 PLN

SPRZEDAŻ MEBLI, UMIEJĘTNOŚĆ MONTAŻU MEBLI, POMOC W ROZŁADUNKU MEBLI, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ NA MEBLEWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRZEDAŻY, DOŚWIADCZENIE W BRANŻY MEBLOWEJPRACA W GODZINACH OD 11:00 DO 19:00CV NA ADRES E-MAIL:BIURO (at) MEBLESOSNA.PLMEIJSCE PRACY UL. KU SŁOŃCU
"SOSNA" ANDRZEJ GNABEL, GRZEGORZ MOŁDA SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat