INSPEKTOR DS POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Toruń oferta pracy Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego
Stanowisko: INSPEKTOR DS POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 3 300 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu; prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz użytkowana i utrzymania obiektów budowlanych na terenie miasta Torunia
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego w Toruniu; prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego oraz użytkowana i utrzymania obiektów budowlanych na terenie miasta Torunia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 300 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista administracji publicznej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 300 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność interpretowania i stosowania przepisów prawa, umiejętność korzystania z programów biurowych, prawo jazdy kat. b, niekaralność
Nazwa pracodawcy:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego Powiatu Grodzkiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Moniuszki
Numer budynku pracodawcy: 15/21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 23.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3723f8015e9c89af5754b590918645b2
Podobne oferty pracy
Koordynacja przedsięwzięć związanych z kompleksową kontrolą stanu technicznego obiektów budowlanych. nadzór nad kontrolami zleconymi. Opracowanie dokumentacji.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2017-02-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Ogólny zakres obowiązków:- wydawanie warunków techn.,- dokonywanie uzgodnień branżowych,- przygotowywanie umów,wniosków,porozumień zleceń, pozostałej korespondencji itp.;Wykształcenie: - średnie techniczne bądź wyższe techniczne;- biegła znajomość komputera - Mikrosoft Office (Word, Exell)- prawo jazdy kat.B- znajomość branży wodno-kanalizacyjna.
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Raciborzu - 2020-01-31 - Racibórz (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
bieżące naprawy i konserwacja i obsługa specjalistycznych maszyn typu AEBI i EVERGREEN oraz kosiarek spalinowych, pielęgnacja roślin
"GREEN INVEST" JAKUB FIJAŁKOWSKI - 2017-03-03 - Czarnocin (łódzkie)
Praca na terenie kraju, transport rzeczy (spożywka), weekendy w domu.
Krajowy Transoprt Drogowy Józef Hodurek - 2020-02-17 - Myślenice (małopolskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w przodku pod ziemią (praca na terenie różnych kopalń węgla kamiennego w woj. śląskim).
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Zbrosławice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
montaż instalacji i urządzeń hydraulicznych
Firma Hydrauliczno-Usługowa Jarosław Szymaniak - 2016-08-24 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustawy o finansach publicznych,doświadczenie zawodowe w kontroli finansowej, doświadczenie zawodowe w kontroli jednostek oświatowych, doświadczenie zawodowe w instytucjach administracji samorządowej, umiejętność obsługi komputera, pakiet office 2016
Urząd Miejski w Aleksandrowie Łódzkim - 2017-06-09 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Zabrze (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne, umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/slaskie/rybnik/referent-prawny,10290.Dokumenty należy złożyć do: 24.04.2017 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2017-04-18 - Rybnik (śląskie)
montowanie ścianek i konstrukcji budowlanych na budowach prowadzonych przez firmę, praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 6-14, 12-20.
ANGEDAM ANETA CZERWIEC - 2016-11-18 - Jaworowa (mazowieckie)
sprzątanie terenu zewnętrznego i klatek schodowych, odśnieżanie, przycinanie żywopłotu, koszenie trawy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Iłowa (lubuskie)
Praca na budowach, głównie prace wykończeniowe: elewacje. Praca w terenie w/g zleceń. Koniecznie z doświadczeniem w w/w pracach. Praca na wysokości. Chęci do pracy.
PHU EKO-SYSTEM Andrzej Bork - 2017-05-05 - Wejherowo (pomorskie)
Inspektor ds. technicznych. Teren działalności GSM Luiza.
Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa LUIZA - 2019-03-04 - Zabrze (śląskie)
- Prowadzenie kontroli przestrzegania przepisów o ochronie środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony wód, uwalniania do wód organizmów genetycznie zmodyfikowanych, preparatów biobójczych, substancji chemicznych i ich mieszanin, stosowania nawozów oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.- Wykonywanie interwencyjnych prac kontrolnych w przypadkach okresowego nadmiernego zanieczyszczenia wód oraz opracowywanie wyników rozpoznania terenowego w celu stwierdzenia wielkości przekroczeń. - Opracowywanie projektów wystąpień pokontrolnych, zawiadomień o stwierdzonych przekroczeniach dopuszczalnych warunków odprowadzania ścieków i poboru wody oraz wniosków o zastosowanie sankcji karnych w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, a także wystąpień do Sądu lub Prokuratury oraz współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony wód w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska. - Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwoleń wodnoprawnych i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów korzystających ze środowiska w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. - Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli; prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych; kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony wód w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.- Weryfikacja rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ; administrowanie bazą PRTR w celu sprawdzenia ich poprawności. - Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu oraz do planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ oraz realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska. https://bipwios.e-wojewoda.pl/pl/c/inspektor-ds-kontroli-w zakresie-ochrony-wod-w-wydziale-inspekcji-kedzierzn-kozle-09018.html
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-10-02 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Poszukiwanie nowych kontrahentów
Wojciech Wanko - Hurtownia Wędlin '' WANMIĘS '' - 2018-08-14 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- Wykonywanie prac murarskich. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagan doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku murarza lub na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 606-170-858) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Cietrzewi 11, 40-534 Katowice).
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "SAJMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
Nadzór inwestorski nad powierzonymi robotami budowlanymi oraz ich rozliczanie, przygotowywanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na planowane roboty, weryfikacja dokumentacji projektowych, rozwiązywanie problemów związanych z utrzymaniem technicznym budynków.
Tyska Spółdzielnia Mieszkaniowa Oskard - 2016-05-24 - Tychy (śląskie)
- pozyskiwanie klientów na usługi reklamowe,- sprzedaż powierzchni reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Siedlisko (lubuskie)
Utrzymanie stanu technicznego budynku i otoczenia zgodnie z przepisami prawa oraz standardami bezpieczeństwa firmy; - kontrolowanie stanutechnicznego obiektu i wszystkich instalacji; - reagowanie na bieżąco na zaistniałe usterki i nieprawidłowości; - sprawność sprzętu technicznego oraz zlecanie jego napraw; - planowanie i przeprowadzanie prackonserwacyjnych oraz wykonywanie bieżących prac naprawczych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.Praca w godzinach od 8-16
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-10 - Opole (opolskie)
Sprzedaż ubezpieczeń, praca w systemie informatycznym. Praca w godz. 8-16.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW" - 2018-05-10 - Płock (mazowieckie)
- wysokość wynagrodzenia uzależniona od stażu pracy i poziomu wykształcenia- pracodawca wypłaca dodatkowe wynagrodzenie roczne oraz nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-09-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca z dziećmi niepełnosprawnymi w szczególności z autyzmem, praca w domach pacjenta w ramach specjalistycznych usług opiekuńczych
MAGDALENA BUDKIEWICZ "ANIMUS" DIAGNOZA FUNKCJONALNA ORAZ TERAPIA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU - 2017-08-08 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowej, księgowanie faktur zakupu, ewidencja zobowiązań, ewidencjonowanie wpłat, wypłat, wszelkich obrotów na rachunkach bankowych, sporządzanie okresowych i rocznych sprawozdań finansowych,sporządzanie deklaracji dla Urzędu Skarbowego i innych organów administracji publicznej, przygotowywanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP Z O O - 2015-12-16 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków należy obsługa gości, serwowanie dań i napojów, pobieranie należności, nakrywanie stołów.
Brau & Bistro Altmarkt Gastronomie GmbH - 2016-03-31 - Niemcy (Niemcy)
prace ksiegowe
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Świętochłowice (śląskie)
ustawienie i obsługa obrabiarek CNC, centra tokarsko-frezarskie, tokarki, frezarki, pomiar wykonanych detali na staniowisku pracy, praca przez agencję zatrudnienia na umowę tymczasową, nr wpisu 364
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Mielec (podkarpackie)
prowadzenie ewidencji zakupu dla celów VAT, analiza wpłat lokatorów
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Lubin (dolnośląskie)