INSPEKTOR DS. OBSŁUGI NAJEMCÓW Katowice oferta pracy KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

Stanowisko: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI NAJEMCÓW

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 600 PLN

Zakres obowiązków: - Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.

Data publikacji: 2016-12-01

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Juliusza Słowackiego 18, 40-093 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Katowice, dnia 29.11.2016 r. Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 ( 1 pełny etat ).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie windykacji wierzytelności z tytułu najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, wierzytelności z tytułu odszkodowań oraz kosztów dochodzenia tych roszczeń i eksmisji, zgodnie zobowiązującymi w KZGM procedurami windykacyjnymi, ewidencjonowanie wysłanych do dłużników dokumentów windykacyjnych w systemie informatycznym DOM 5, przygotowywanie wniosków i dokumentacji dla Działu Prawnego w sprawach o wierzytelność, jak ieksmisję z lokali, ewidencjonowanie w systemie informatycznym DOM 5 i przekazywanie ich zapośrednictwem Działu Czynszowo Windykacyjnego, przyjmowanie wniosków i przygotowywanie projektów umów dotyczących spłaty zaległości czynszowych wratach, odroczenia terminu ich spłaty lub umorzenia, aktualizowanie danych stanowiących podstawę do naliczania wszelkich zobowiązań najemców (czynsze, media), sporządzanie informacji o dłużniku, umów dotyczących spłaty zadłużenia w formie świadczenia rzeczowego, przeprowadzanie miesięcznych analiz dokonywanych wpłat, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).- Praca: 7:00-15:00.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem Wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę na okres do 6 miesięcy (I umowa). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na na czas nieokreślony. Data rozpoczęcia pracy: zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.12.2016r.).

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. OBSŁUGI NAJEMCÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe (preferowany profil ekonomiczny lub pokrewny) oraz 2-letni staż pracy, znajomość zagadnień z zakresu windykacji należności poparta praktyką zawodową lub wykształceniem/przeszkoleniem, znajomość przepisów Ustawy o finansach publicznych z zakresu udzielania ulg w spłacie należności cywilnoprawnych przypadających jednostkom samorządu terytorialnego i ich jednostkom podległym, orientacja w przepisach: Ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Ustawy o własności lokali oraz Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. tekst jednolity Dz. U. 2014 poz.1202 z późniejszymi zmianami, biegła umiejętność obsługi programów komputerowych stosowanych w pracy biurowej,obywatelstwo polskie, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, samodzielność i dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu, odpowiedzialność, umiejętność poprawnego interpretowania i stosowania przepisów prawa.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Michała Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kandydaci są zobowiązani do dostarczenia następujących dokumentów:życiorys (CV), list motywacyjny, kserokopie dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających wymagany staż pracy, podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania zpełni praw publicznych, podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1182 z późn. zm.), kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego, osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 Ustawy opracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.- Oferty wraz z dokumentami należy składać do dnia 12.12.2016 r. w Dziale Spraw Pracowniczych i Administracyjnych Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach ul. Grażyńskiego 5 osobiście - (pokój nr 8) lub za pośrednictwem poczty, w zamkniętej kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem, ze wskazaniem stanowiska, jakiego dotyczy nabór oraz komórki organizacyjnej, w której stanowisko to jest umiejscowione. - Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty.- Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.- Wskaźnik zatrudnienia: W październiku 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: Oferty wraz z dokumentami należy składać do dnia 12.12.2016r., Godziny : 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.kzgm.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Michała Grażyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 5

Profil działalności pracodawcy:
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WYKONYWANE NA ZLECENIE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016

Data dodania oferty pracy: 30.11.2016

Oferta pracy ważna do: 12.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 11 PLN

Obsługa firm, prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP, sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Nowosielski Adam F.P.H.U. "NOWEX" - 2016-07-04 - Skrzyszów (śląskie)

RATOWNIK WODNY - od 13,7 PLN

Czuwanie nad bezpieczeństwem życia osób kąpiących się, niesienie pomocy tonącym, przestrzeganie i zapobieganie naruszeniu regulaminu kąpieliska.
Przedsiębiorstwo "PERFEKT-DOM" Z.Brążkiewicz & L.Wałdowski Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Obsługa kasy fiskalnejSkładanie zamówień towaruDbanie o ład i porządek na miejscu pracyObsługa klientówKwitowanie dostawy towarówWydawanie paragonów oraz fakturZajmowanie się reklamacjami oraz zwrotamiPakowanie produktów zakupionych przez klientówDbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie, zarówno na półkach jak i wystawach Udzielanie informacji o towarach w sklepie, prezentowanie towarów, pomoc w wyborze produktów
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Żukowo (pomorskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 200 PLN

Pomoc kuchenna
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR (S) - 997,4 PLN

wykonywanie czynności administracyjno-finansowych m.in.: doręczanie dowodów wpłat i wypłat do sekretariatów, dekretacja poleceń wypłat dla biegłych sądowych, ławników, kuratorów sądowych,; zapoznanie się z obsługą systemu SAP, wystawianie poleceń wyjazdów służbowych, obsługa Sekretariatu (przyjmowanie, wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych: ksero, fax, skaner); wykonywanie czynności zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Tarnów (małopolskie)

HANDLOWIEC - od 3 000 PLN

Prowadzenie sprzedaży materiałów elektrycznych w oddziale w Bochni w tym: przyjmowanie towarów do magazynu, wydawanie towarów, wystawianie dokumentów sprzedaży, wprowadzanie dokumentacji handlowej, sporadycznie dowóz zamówionego towaru do klienta.
MAKRO FHU SP Z O.O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-07 - Bochnia (małopolskie)

MONTER - od 2 000 PLN

Montaż konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Płock (mazowieckie)

TELEMARKETER - od 1 850 PLN

Wymagane wykształcenie pomaturalne/policealne. Obowiązki: obsługa telefoniczna klientów zainteresowanych ofertą Serwisu, opieka handlowa i utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami. Firma oferuje: pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00, jasno wytyczoną ścieżkę kariery, miłą atmosferę, możliwość awansu, najlepsze stawki na rynku. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) zadowolonykonsument.pl
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2016-02-05 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 500 PLN

specjalista kontroli jakości HCCPE
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łazy (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Bezpośrednie kontakt z klientem, znajomość branży budowlanej - stolarka otworowa, sprzedaż oferowanych towarów. Wykształcenie średnie, 2 lata doświadczenia zawodowego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność. Praca na terenie woj. pomorskiego.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-03-08 - Luzino (pomorskie)

LISTONOSZ - od 1 025 PLN

doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych budowanie pozytywnych relacji z klientami realizacja planów sprzedażowych dot. wybranych usług i towarów rzetelne prowadzenie ewidencji korespondencji wsparcie placówki pocztowej w innych pracach związanych z obsługą przesyłek.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2016-09-08 - Zator (małopolskie)

MASAŻYSTA - od 2 200 PLN

masaż rehabilitacyjny
PROMYK NADZIEI - 2017-04-24 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. UTRZYMANIA I EKSPLOATACJI ZASOBÓW - 997,4 PLN

1. Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją nieruchomości będących własnością i w zarządzie Spółdzielni.2. Przygotowywanie przetargów i ich przeprowadzanie, przygotowywanie umów i zleceń na usługi związane z bieżącym utrzymywaniem i eksploatowaniem nieruchomości.3. Czuwanie nad prawidłową realizacją świadczonych usług przez usługodawców i egzekwowanie umownych warunków4. Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów i innymi usługodawcami w zakresie jakości świadczonych dostaw i usług oraz związanej z obecnością sieci i urządzeń na nieruchomościach Spółdzielni.5. Przygotowywanie wniosków o pozwolenie na wycinkę drzew i krzewów oraz prowadzenie korespondencji w tych sprawach.6. Uczestniczenie w procesie likwidacji szkód z tytułu ubezpieczenia OC Spółdzielni jak również z indywidualnych ubezpieczeń użytkowników lokali, prowadzenie niezbędnej korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi, poszkodowanymi oraz sprawcami szkód,7. Uczestniczenie w przygotowaniu zbiorczego planu remontów nieruchomości.8. Urzestniczenie w przetargach na roboty budowlano- remontowe.9. Przygotowywanie zleceń-uzgadnianie zakresu i terminów realizacji na bieżące doraźne naprawy i roboty konserwacyjne zasobów.10. Prowadzenie dokumentacji realizacji robót i usług.11. Wykonywanie analiz wykonania rzeczowego i finansowego planu remontów.12. Określanie warunków udostępniania nieruchomości obcym podmiotom gospodarczym przygotowywanie umów i prowadzenie korespondencji w tym zakresie i realizacja tych umów.13. Rejestrowanie wszystkich przygotowanych umów, zleceń, faktur i innych dokumentów w prowadzonych rejestrach.14. Wykonywanie innych czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)

INSPEKTOR DS. SERWISOWYCH - od 2 070 PLN

serwisowanie sprzetu komputerowego i drukującego, prowadzenie magazynu podręcznego, rpwadzenie ewidencji rzeczowych składników majątku, dokonywanie klasyfikacji i weryfikacji sprzetu łączności, opraccowywanie ocen stanu technicznego sprzętu.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-09-13 - Lubań (dolnośląskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - od 3 000 PLN

1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-22 - Wejherowo (pomorskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - od 3 000 PLN

kontrola: - międzyoperacyjna produkcji w toku - przestrzegania norm jakościowych- stanu sanitarno higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników- jakości dostaw surowca i komponentówMiejsce pracy: Kartoszyno
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-08-29 - Kartoszyno (pomorskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM - do 2 100 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

TECHNOLOG KONSTRUKTOR - od 4 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00
P.W.M. N.U.E. Bogusław Seemann - 2017-01-23 - Bolesławice (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 191 PLN

m.in. przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie zasad bhp, sporządzanie okresowych analiz stanu bhp, udział w opracowaniu planó modernizacji jednostki, opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. zasad bhp zgodnie z roporz. RM z dnia 02.09.1997 w sprawie służby bhp
Jednostka Wojskowa nr 2039 - 2017-10-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

transport drogowy towarów
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Kargowa (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2018-08-20 - Biłgoraj (lubelskie)

INSPEKTOR DZIAŁU JAKOŚCI - od 1 750 PLN

kontrola produktów gotowych
MAX POWER SP. Z O.O.KATOWICE - 2015-11-18 - Strzelce Opolskie (opolskie)

INSPEKTOR DS. FINANSOWYCH - od 2 100 PLN

Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo - księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSPi pracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczenia społeczne.Przygotowywanie przelewów bankowych, Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków,zobowiązań i zaangażowania, Wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innychdokumentów rozliczeniowych, Obsługiwanie programu Płatnik w zakresie rozliczeń z ZUS, Sporządzanie deklaracjipodatkowych oraz deklaracji ZUS. Godz. pracy 7.30-15.30. Umowa o pracę na czas określony - służba cywilna. Przewidywany okres zatrudnienia 28.08.2018-28.08.2019.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2018-04-20 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR FREZAREK CNC - od 2 240 PLN

ustawianie maszyn, prowadzenie i nadzorowanie produkcji elementów meblowych na frezarkach CNC
MELACO Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Nowa Sól (lubuskie)

INSPEKTOR DS. FINANSÓW I PLANOWANIA - 2 100 - 2 300 PLN

Prowadzenie obsługi księgowo - finansowej, dekretowanie dowodów księgowych, przygotowywanie projektów planów finansowych, prowadzenie ewidencji wydatków bieżących, rzeczowych i inwestycyjnych, prowadzenie analiz związanych w realizacją wydatków. Pierwsza umowa - o pracę na czas określony 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślony.
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PILE - 2018-04-05 - Piła (wielkopolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera, pisanie pism, rejestracja członków koła, zbieranie składek członkowskich, opracowwywanie planów o preliminarzy imprez integracyjnych,spotkań, wycieczek, katalagowanie płyt CD, zdjęć i innych materiałów satowiących wartość historyczną Związku
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)