STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń
Data publikacji: 2018-08-20
Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, znajomość przepisów postępowania administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny wraz ze wskazaniem stanowiska o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (klauzula informacyjna dotyczaca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj pokój 209a. Termin do którego należy składać dokumenty - 24 sierpnia 2018r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: biłgorajski
Gmina pracodawcy: Biłgoraj
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 103
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 20.08.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Grójec (mazowieckie)
Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie technik budownictwa, preferowane wyższe z zakresu budownictwa znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporządzeń związanych z problematyką na stanowisku pracy, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomość obsługi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.9. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. 11. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 15. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych. 17. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenie o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (pomorskie)
Tynkowanie, prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Nagoszewo (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji zgłoszeń na pokoje, prowadzenie ewidencji noclegów i wydawanie kluzy, zapewnienie właściciwego utrzymania , wyposażenia i udostępnienia pokoi, utrzymanie czystości w pokojach i zmiana bielizny pościelowej, przygotowanie bielizny pościelowej do pralni
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
Ręczne wybieranie odpadów na liniach sortowniczych - przenośnikach taśmowych, prace porządkowe. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej - 2017-10-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Koniewo (warmińsko-mazurskie)
Budowa i remont dróg
ZAKŁAD DROGOWY "EVEREST" s. c. - 2016-04-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wykonywanie prac związanych z wykończeniem budynków zgodnie z projektem budowlanym, okreslenie właściwości materialow do robót wykończeniowych, wykonywanie robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym, wykonywanie tynkow zwykłych lub cienkowarstwowych, wykonywanie okładzin ściennychz płytek ceramicznych, desek, plyt i paneli, wykonywanie podłóg, malawanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną, odbiór i kosztorysowanie robót wykończeniowych, montaż instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie prac wykończeniowych z użyciem kamienia, marmuru i betonu
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)
Spawanie elementów metalowych metoda MIG,MAG, TIG. Wszelkie prace ślusarskie.
ELEKTROBUD S.A. - 2018-03-16 - Wschowa (lubuskie)
Sprzedawca w branży spożywczej. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy w handlu, znajomość obsługi komputera, mile widziane aktualne badania sanepid. Na okresie próbnym (1 miesiąc) umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Zaintersowane pracą osoby mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosic się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2016-09-02 - Nowy Sącz (małopolskie)
prace budowlane
EnergBud Adam Czyczyn - 2015-12-11 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Starawieś (mazowieckie)
do uzgodnieniaPraca na terenie woj. podkarpackiego
"PARTNER" PRZEMYSŁAW FUGAS - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
-sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej-dokonywanie wymiany ładunku(rozładunek)
Poczta Polska S.A. - 2017-02-10 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż artykułów AGD i RTV, obsługa kasy fiskalnej i komputera,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
obsługa frezarek konwencjonalnych
FIRMA HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWA "ZAK" WŁODZIMIERZ OKRASKA - 2018-08-10 - Poręba (śląskie)
kierowca autobusu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-03-28 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Produkcja, naprawa odzieży roboczej, składanie konfekcjonowanie, praca w godzinach: 07.00-15.00.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Opole (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku; rozdzielanie przesyłek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stanów magazynowych posiadanych druków, obsługa linii foliujących, obsługa drukarek i urządzeń adresujących, maszyn kopertujących, sporządzanie paczek, druków bezadresowych i pakietów; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gdańska 15A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-08 - Stargard (zachodniopomorskie)
KALANDROWANIE TKANIN
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Dobroń (łódzkie)
przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru, szykowanie towaru do zamówień, praca Września, pełen etat, praca jedna zmiana
TYPOGRAF Zbigniew Karcz Grzegorz Orwat Spółka Jawna - 2015-12-30 - Września (wielkopolskie)
- zabezpieczanie wierzytelności na majątku dłużników- zakładanie akt sprawy,- ustalenie praw majatkowych,- wpinanie korespondencji w akta,- wysyłka korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)
pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)