STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Biłgoraj oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń

Data publikacji: 2018-08-20

Lokalizacja: Biłgoraj (lubelskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Obsługa kont płatników w zakresie rozliczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: biłgorajski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Biłgoraj

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.09.2018

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, znajomość przepisów postępowania administracyjnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa programu MS Office

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Min. rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, powiat: biłgorajski, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny wraz ze wskazaniem stanowiska o które ubiega się kandydat, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (klauzula informacyjna dotyczaca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce "Praca w ZUS"), kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe. Miejsce składania dokumentów Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Biłgoraj ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj pokój 209a. Termin do którego należy składać dokumenty - 24 sierpnia 2018r.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: biłgorajski

Gmina pracodawcy: Biłgoraj

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Biłgoraj

Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki

Numer budynku pracodawcy: 103

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 20.08.2018

Oferta pracy ważna do: 19.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO - od 1 850 PLN

1) przyjmowanie i rejestracja wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego;2) kompletowanie i weryfikacja dokumentów uprawniających do świadczeń;3) ustalanie uprawnień do świadczeń z funduszu alimentacyjnego;4) prowadzenie postępowania administracyjnego oraz sporządzanie decyzji w zakresie świadczeń z funduszu alimentacyjnego zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;5) prowadzenie postępowania administracyjnego wobec dłużników alimentacyjnych oraz sporządzanie decyzji zgodnie z ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów;6) przygotowywanie list wypłat świadczeń w formie gotówkowej, przelewów na rachunek bankowy oraz przekazów pieniężnych i przedkładanie kierownikowi Ośrodka do zatwierdzenia;7) prowadzenie ewidencji dłużników alimentacyjnych;8) podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, przewidzianych w przepisach, w tym przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników;9) zobowiązywanie dłużników do zarejestrowania się jako bezrobotny bądź poszukujący pracy;10) składanie wniosków o ściganie za przestępstwo uchylania się od obowiązku opieki;11) występowanie z wnioskiem do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego;12) współpraca z urzędem pracy w celu aktywizacji zawodowej lub kierowania dłużników do robót publicznych lub prac organizowanych na za zasadach robót publicznych;13) współpraca z komornikami sądowymi w zakresie postępowania wobec dłużników, a zwłaszcza przekazywanie komornikom informacji mających wpływ na skuteczność prowadzonej egzekucji, w szczególności zawartych w wywiadach alimentacyjnych i oświadczeniach majątkowych dłużników;14) wytaczanie powództwa w sprawach o roszczenia alimentacyjne;15) współpraca z organami właściwymi dłużników w rozumieniu ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w tym wnioskowanie o podjęcie działań wobec dłużników oraz przekazywanie informacji w granicach przewidzianych w tej ustawie;16) współpraca z ośrodkami pomocy społecznej w zakresie pozyskiwania informacji o dłużnikach alimentacyjnych;17) przekazywanie do biura informacji gospodarczej informacji gospodarczej o zobowiązaniu lub zobowiązaniach dłużnika alimentacyjnego w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy;18) wykonywanie innych zadań związanych z działaniami wobec dłużników;19) obsługa systemu informatycznego dotyczącego świadczeń z funduszu alimentacyjnego;20) sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych (kwartalnych i rocznych) z wykorzystania dotacji w zakresie wypłaconych świadczeń oraz kosztów ich obsługi i przekazywanie do wojewody w wersji elektronicznej;21) wykonywanie czynności administracyjno-kancelaryjnych zgodnie z instrukcją kancelaryjną obowiązującą w Ośrodku tj.:a) ewidencjowanie, rejestrowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek;b) prowadzenie ewidencji wpływów specjalnych i wartościowych;c) rejestrowanie korespondencji w dzienniku korespondencji na nośniku papierowym i przekazywanie jej kierownikowi Ośrodka;d) rozdział korespondencji pomiędzy pracowników Ośrodka zgodnie z dyspozycją kierownika Ośrodka;22) obsługa poczty elektronicznej;23) opracowywanie informacji i analiz z zakresu realizowanych zadań, wynikających z odrębnych przepisów;24) proponowanie i przedkładanie kierownikowi Ośrodka propozycji dotyczących zmian w budżecie, w planie finansowym oraz w harmonogramie wydatków w trakcie roku budżetowego w zakresie realizowanych zadań;25) realizowanie planu finansowego w zakresie powierzonych zadań, dokonywanie bieżącej i okresowej analizy wykonania tego planu oraz odpowiedzialność za prawidłowe wydatkowanie środków;26) przygotowywanie propozycji projektu budżetu, planu finansowego i harmonogramu wydatków w zakresie zadań powierzonych do realizacji i przedkładanie danych kierownikowi Ośrodka;27) współdziałanie z głównym księgowym w zakresie realizacji wpłat nienależnie pobranych świadczeń na konto Ośrodka;28) przygotowywanie spraw do postępowania egzekucyjnego w trybie przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji;29) przygotowywanie materiałów do serwisu internetowego w zakresie działania stanowiska pracy.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-06-15 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-04-26 - Grójec (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - od 1 850 PLN

Niezbędne wymagania od kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie średnie technik budownictwa, preferowane wyższe z zakresu budownictwa znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego , ustawy o ochronie danych osobowych , oraz ustaw i rozporządzeń związanych z problematyką na stanowisku pracy, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych,dobra znajomość obsługi komputera, 3. Wymagania dodatkowe: preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.4. Zadania wykonywane na stanowisku: 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów w obiektach komunalnych.2. Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców robót poprawkowych. 3. Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych.4. Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.5. Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.6. Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.7. Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji i remontów obiektów komunalnych.8. Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.9. Prowadzenie spraw małej architektury tj. place zabaw, skwery itp.10. Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. 11. Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.12. Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów dokumentacji techniczno projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo rzeczowych.13. Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 14. Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników i obiektów mostowych. 15. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. 16. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych. 17. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem gminnego programu opieki nad zabytkami w tym m.in.: sporządzanie programu, uzyskiwanie wymaganych opinii i akceptacji, przygotowywanie dla Rady Gminy sprawozdania z realizacji programu.18. Prowadzenie gminnej ewidencji zabytków nieruchomych nie wpisanych do rejestru zabytków.5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej: obsługa komputera oraz urządzeń biurowych, kontakty z klientami zewnętrznymi,w pełnym wymiarze czasu pracy w budynku Urzędu Gminy w Sztutowie, jak i w terenie.w miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenie o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Urząd Gminy Sztutowo - 2016-07-28 - Sztutowo (pomorskie)

TYNKARZ - od 2 000 PLN

Tynkowanie, prace tynkarskie
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Nagoszewo (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 1 264 PLN

prowadzenie ewidencji zgłoszeń na pokoje, prowadzenie ewidencji noclegów i wydawanie kluzy, zapewnienie właściciwego utrzymania , wyposażenia i udostępnienia pokoi, utrzymanie czystości w pokojach i zmiana bielizny pościelowej, przygotowanie bielizny pościelowej do pralni
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-18 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS.ODWOŁAŃ + ST FP (K) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wysyłanie korespondencji do bezrobotnych;archiwizowanie dokumentacji;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;wykonywanie zadań pomocniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK SORTOWNI - od 2 000 PLN

Ręczne wybieranie odpadów na liniach sortowniczych - przenośnikach taśmowych, prace porządkowe. Praca dwuzmianowa w godz. 6.00-22.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Zakład Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej - 2017-10-25 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

Sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Koniewo (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 2 000 PLN

Budowa i remont dróg
ZAKŁAD DROGOWY "EVEREST" s. c. - 2016-04-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

TECHNOLOG ROBÓT WYKOŃCZENIOWYCH W BUDOWNICTWIE - od 1 850 PLN

wykonywanie prac związanych z wykończeniem budynków zgodnie z projektem budowlanym, okreslenie właściwości materialow do robót wykończeniowych, wykonywanie robót murarskich zgodnie z projektem budowlanym, wykonywanie tynkow zwykłych lub cienkowarstwowych, wykonywanie okładzin ściennychz płytek ceramicznych, desek, plyt i paneli, wykonywanie podłóg, malawanie ścian techniką emulsyjną, klejową i olejną, odbiór i kosztorysowanie robót wykończeniowych, montaż instalacji i urządzeń sanitarnych, wykonywanie prac wykończeniowych z użyciem kamienia, marmuru i betonu
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Białystok (podlaskie)

ŚLUSARZ-SAPAWACZ - od 14 PLN

Spawanie elementów metalowych metoda MIG,MAG, TIG. Wszelkie prace ślusarskie.
ELEKTROBUD S.A. - 2018-03-16 - Wschowa (lubuskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedawca w branży spożywczej. Praca w systemie dwuzmianowym w godzinach między 6:00-21:00, sklep czynny od 6:30 do 20:30. Oczekiwania pracodawcy: wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy w handlu, znajomość obsługi komputera, mile widziane aktualne badania sanepid. Na okresie próbnym (1 miesiąc) umowa zlecenie, następnie umowa o pracę. Zaintersowane pracą osoby mogą również przesłać cv na adres email: rafa25 (at) op.pl lub zgłosic się z cv do siedziby firmy.
Agencja Handlowa "Rafa", Rafał Świerczek - 2016-09-02 - Nowy Sącz (małopolskie)

POMOCNIK MURARZA - od 2 500 PLN

prace budowlane
EnergBud Adam Czyczyn - 2015-12-11 - Stargard Szczeciński (zachodniopomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Starawieś (mazowieckie)

KIEROWCA/KURIER - 1 850 - 2 200 PLN

do uzgodnieniaPraca na terenie woj. podkarpackiego
"PARTNER" PRZEMYSŁAW FUGAS - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)

PRACOWNIK DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 050 PLN

-sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej-dokonywanie wymiany ładunku(rozładunek)
Poczta Polska S.A. - 2017-02-10 - Dębica (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż artykułów AGD i RTV, obsługa kasy fiskalnej i komputera,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

FREZER - od 3 200 PLN

obsługa frezarek konwencjonalnych
FIRMA HANDLOWO PRODUKCYJNO USŁUGOWA "ZAK" WŁODZIMIERZ OKRASKA - 2018-08-10 - Poręba (śląskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R158/3174-1114/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-07-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA - 1 750 - 2 500 PLN

Produkcja, naprawa odzieży roboczej, składanie konfekcjonowanie, praca w godzinach: 07.00-15.00.
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowanie i naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych kierowców, rozliczanie czasu pracy, urlopów i absencji pracowników, sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych ( ZUS,GUS), księgowanie wyciągów bankowych.
Arma Express s.c. - 2017-01-04 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. USŁUG WYDRUKU I KONFEKCJONOWANIA - do 2 500 PLN

praca w godzinach od 08:00 do 16:00 i od 12:00 do 22:00 od poniedziałku do piątku; rozdzielanie przesyłek zgodnie z planem kierowania, prowadzenie stanów magazynowych posiadanych druków, obsługa linii foliujących, obsługa drukarek i urządzeń adresujących, maszyn kopertujących, sporządzanie paczek, druków bezadresowych i pakietów; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Gdańska 15A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-08 - Stargard (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYN WYKOŃCZALNICZYCH - od 1 925 PLN

KALANDROWANIE TKANIN
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Dobroń (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 1 750 PLN

przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru, szykowanie towaru do zamówień, praca Września, pełen etat, praca jedna zmiana
TYPOGRAF Zbigniew Karcz Grzegorz Orwat Spółka Jawna - 2015-12-30 - Września (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI - 997,4 PLN

- zabezpieczanie wierzytelności na majątku dłużników- zakładanie akt sprawy,- ustalenie praw majatkowych,- wpinanie korespondencji w akta,- wysyłka korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Sulęcin (lubuskie)

STANOWISKO DS. PROMOCJI DZIAŁAŃ URZĘDU WYDZ. ORG. ST(FP) M - 997,4 PLN

pomoc w organizowaniu eventów, wydarzeń wystawienniczych i innych imprez organizowanych poza siedzibą urzędu;udział w organizowanych wydarzeniach wystawienniczych;pomoc przy wyborze, edycji i archiwizacji materiałów promocyjnych;wsparcie Zespołu w zakresie prowadzenia działalności marketingu i promocji poprzez: wsparcie działań w obszarze social media i marketingu internetowego, pomoc przy organizowaniu i wdrażaniu Systemu Identyfikacji Wizualnej oraz innych przedsięwzięć w zakresie promocji działań urzędu, wsparcie przy przygotowaniu materiałów do druku;pomoc przy prowadzeniu materiałów związanych z bieżącą działalnością;prowadzenie materiałów archiwalnych;prowadzenie bieżącej korespondencji;zadania pomocnicze na stanowisku ds. kancelaryjnych;przygotowywanie projektów pism;prowadzenie dokumentacji zdawczo-odbiorczej;rejestracja pism przychodzących i wychodzących;archiwizacja dokumentacji;udzielanie interesantom informacji o zakresie działania PUP w Łodzi i kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych;prowadzenia terminarza zajęć Dyrektorów PUP w Łodzi;przyjmowanie meldunków, telefaksów, komunikatów i przekazywanie ich do Dyrekcji PUP w Łodzi;nadawanie telefaksów;przyjmowanie i przekazywanie korespondencji do Dyrekcji PUP w Łodzi zgodnie z instrukcją kanelaryjną;przekazywanie zadekretowanej korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych;obsługa narad i spotkań organizowanych przez Dyrektórów PUP w Łodzi;zawiadamianie pracowników o terminach narad organizowanych w PUP w Łodzi;kompletowanie protokołów ze spotkań Dyrektorów i interesantów;pomoc w prowadzeniu spraw związanych z zakupem i rozliczaniem biletów na przejazdy komunikacją miejską w celach służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO PRACY DS. EKONOMICZNO ROZLICZENIOWYCHW WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prace związane głównie z wystawianiem dokumentów księgowych dotyczących Wydziału Gospodarki Nieruchomościami.Ważniejsze zadania: wystawianie faktur VAT (korekt, not korygujących, itp.) i fiskalizacja w zakresie pracy Wydziału; prowadzenie rejestrów sprzedaży; roczna synchronizacja i weryfikacja danych przesyłanych z programu ewidencji gruntów i budynków do systemu księgowo rozliczeniowego dotyczących opłat za użytkowanie wieczyste; przygotowywanie dokumentów księgowych (OT, PT, LT, itp.) i ich rejestracja; weryfikacja ewidencji księgowej środków trwałych w zakresie pracy Wydziału; weryfikacja aktów notarialnych, w tym wprowadzanie zmian dotyczących prawa użytkowania wieczystego w systemie elektronicznym.4. Warunki pracy na stanowisku: uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej, wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze ok. 2400 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)


Wybierz powiat