INSPEKTOR DS INWESTYCJI I NADZORU Ostrołęka oferta pracy Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Stanowisko: INSPEKTOR DS INWESTYCJI I NADZORU
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie przetargów na inwestycje i remonty, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i remontami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne oraz wykonawstwo własne, pełnienie funkcji inspektora nadzoru w rozumieniu przepisów prawo budowlanego, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na inwestycje i remonty
Data publikacji: 2020-02-27
Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)
Pracodawca: Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 13, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie przetargów na inwestycje i remonty, nadzór nad prowadzonymi inwestycjami i remontami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne oraz wykonawstwo własne, pełnienie funkcji inspektora nadzoru w rozumieniu przepisów prawo budowlanego, prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków zewnętrznych na inwestycje i remonty
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Premia + dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS INWESTYCJI I NADZORU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo lub pokrewne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: budowlano-instalacyjnej lub konstrukcyjno-budowlanej, obsługa programu Microsoft Office (Word, Excel)
Nazwa pracodawcy: Ostrołęcka Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
Gen. Józefa Hallera 13, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: Gen. Józefa Hallera
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 28.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2edd8c488339fabf0451f3fd1c610b23
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Wykonywanie instalacji WOD-KAN i GAZ. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziane uprawnienia instalatora WOD-KAN i GAZ. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-21:00) (Tel. 534-503-170) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kosmiczna 58, 40-457 Katowice).
USŁUGI WIELOBRANŻOWE OGRODNICTWO PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH ANDRZEJ KOSTORZ - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
szycie obuwia męskiego i damskiego
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Myszków (śląskie)
prace wulkanizatorskie
Usługi Transportowe, Artykuły spożywcze, BUD-ZIEM Stanisław Ochocki - 2016-10-17 - Pszenno (dolnośląskie)
- wspomaganie zarządu spółdzielni w sprawach bieżących;- pisanie pism technicznych w zakresie: sprawnego działania spółdzielni oraz zbiornic;- samodzielne prowadzenie obsługi technicznej zbiornic i administracji spółdzielni: bieżąca ocena stanów technicznych budynków oraz informowanie zarządu o potencjalnych zagrożeniach wynikających w trakcie eksploatacji; programowanie zakresu napraw; nadzór nad przygotowywaniem wag do legalizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; nadzór nad terminami badań instalacji elektrycznych, drożności przewodów kominowych, wynikających z przepisów o prawie budowlanym; nadzór nad stanem technicznym maszyn i urządzeń oraz środków transportu, ustalenie zakresu ich napraw; bieżące monitorowanie zużycia opału, energii elektrycznej, paliw płynnych, wystawianie i rozliczanie zaliczek na poczet paliw; nadzór nad przestrzeganiem terminowych odczytów, kart kierowcy i przedsiębiorcy, stała obsługa pojazdu służbiowego, przygotowywanie dokumentacji techniczej w zakresie robót budowlanych; stała analiza zdarzeń i informacji monitoringu przemysłowego;- przygotowywanie kart pracy i analiz czasu pracy kierowców;- uczestniczenie w procesie przygotowywania stanowisk pracy;- zapoznanie się z dokumentacją handlową;- wykonywanie corocznej sprawozdawczości;- bieżące zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami.
Spółdzielnia Pracy Surowców Wtórnych - 2019-07-15 - Chorzów (śląskie)
-KONTROLA FINALNA CZĘŚCI LOTNICZYCH, ZNAKOWANIE LASEROWE-NADZOROWANIE I WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI TOWARZYSZĄCEJ, PRZEWODNIKA -USTAWIANIE I UZBRAJANIE MASZYN W OPRZYRZĄDOWANIE-NADZOROWANIE STANU TECHNICZNEGO MASZYN ORAZ STANU INNYCH ŚRODKÓW TECHNICZNYCH WG ISTNIEJĄCYCH PROCEDUR OBOWIĄZUJĄCYCH W FIRMIE
MTU AERO ENGINES POLSKA SP. Z O.O. - 2017-03-03 - Jasionka (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji remontów, konserwacji; rozliczanie materiałów; nadzorowanie bezpieczeństwa obiektów i robót w toku realizacji
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/ 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Po - 2019-12-05 - Poznań (wielkopolskie)
SAMODZIELNE WYKONYWANIE USŁUG FRYZJERSKICH.
SALON FRYZJERSKI BOŻENA SZPARA - 2017-05-04 - Dębica (podkarpackie)
BudowlanePraca na terenie woj. opolskiego
Ziach Roman ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY - 2018-04-11 - Ligota Dolna (opolskie)
- Więcej informacji na stronie: https://bip.katowice.eu/Ogloszenia/OfertyPracy/ogloszenie.aspx?idr=1769&menu=729- Ogłoszenie Nr OZ/129/2019 Prezydent Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, Katowice Urząd Miasta Katowice poszukuje kandydata na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor - w Referacie ds. Budownictwa w Wydziale Inwestycji.Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:- koordynowała oraz sprawowała nadzór nad postępem prac projektowych, zleconych do opracowania,- koordynowała oraz nadzorowała działania inżynierów kontraktów, zatrudnionych na zadaniach inwestycyjnych,- sprawdzała kompletność i opiniowała projekty budowlane i wykonawcze,- opracowywała specyfikacje istotnych warunków zamówień do dokumentacji przetargowych,- uczestniczyła w pracach komisji przetargowych.- Praca: poniedziałku - środy w godz.: 7:30-15:30, w czwartek: 7:30-17:00, w piątek: 7:30-14:00. Warunki pracy na danym stanowisku: - pełny wymiar czasu pracy,- miejsce pracy - Katowice ul. Warszawska 4 - budynek wyposażony w windę /do pokonania kilka schodów na parterze/,- praca przy komputerze, o wysokim poziomie złożoności, wymagająca szczególnej systematyczności.- na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Informacje dodatkowe:Naszym pracownikom oferujemy:- stabilne zatrudnienie,- kwartalne uznaniowe premie motywacyjne,- dodatkowe wynagrodzenie roczne - tzw. trzynastka,- nagrody jubileuszowe,- ruchomy czas pracy,- lokalizację z dogodnymi połączeniami komunikacji publicznej,- dofinansowanie wypoczynku, biletów do kina, teatru oraz zajęć sportowych,- możliwość uczestnictwa w Pracowniczej Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej, pozwalającej na uzyskanie dodatkowych środków pieniężnych na nieprzewidziane lub zaplanowane wydatki, sfinansowanie inwestycji lub zmian,- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie,- możliwość uczestnictwa w realizacji zaawansowanych projektów,- rozwój umiejętności poprzez udział w szkoleniach i kursach.
URZĄD MIASTA KATOWICE - 2019-10-11 - Katowice (śląskie)
-Sprzedaż towarów i usług-wykładanie i metkowanie towaru-obsługa klienta -utrzymanie czystości na hali sprzedaży. Praca zmianowa w Kołobrzegu (Sklep "Żabka") w godz. 6-14:30, 14:30-23, również w soboty i niedziele.
MEGI MAGDALENA FLEMMING - 2019-12-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prowadzenie kontroli budów, prowadzenie postępowań administracyjnych administracyjnych i wydawanie stosownych decyzji administracyjnych i postanowień, prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego, prowadzenie jednolitego rzeczowego wykazu akt spraw załatwianych w inspektoracie, sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli obiektów i innych sprawozdań wynikających z działalności inspektoratu, współpraca z organami administracji architektoniczno-budowlanej i innymi organami oraz instytucjami związanymi z działalnością wynikającą z ustawy Prawo budowlane Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań prowadzenie samochodu służbowego, praca w terenie, praca przy komputerze Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy zmienne warunki atmosferyczne przy pracy w terenie
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2016-05-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obróbka i montaż kamienia (obróbka budowlana np. parapetów i blatów kuchennych).
UNI-BUD Marmury Spółka Jawna - 2017-05-18 - Gdynia (pomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców
Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego UM - 2019-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
Układanie kartonów i zgrzewek na palecie według otrzymanego zamówienia. Pracodawca zapewnia dojazd od pracy oraz obiad.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-07 - Parzniew (mazowieckie)
jw.
Samodzielny Publiczny Zaklad Lecznictwa Otwartego Żoliborz - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy montażach sprzętu gastronomicznego (wnoszenie, ustawianie, itp.)
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy),naktórych służą (są zatrudnione) kobiety w ciąy lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom ycia i zdrowia ołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy; udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy orazw opracowywaniuwnioskówwynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków; prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze słubą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a take przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą); doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciąliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a take planowanie udziału Dowódcy batalionu w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badańpomiarówczynnikówszkodliwychdlazdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badańpomiaróworazsposobówochronyżołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami; współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę batalionu przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy; sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową. doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej; kierowanie pracownikami zatrudnionymi w sekcji bezpieczeństwa i higieny pracy
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2017-12-15 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie prac zgodnych ze stanowiskiem geodety
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Użycie maszyn,mycie palboxów i skrzyń, zbieranie resztek mięsa i tłuszczu z posadzki,mycie posadzki i ścian.
kontakt przez PUP - 2019-07-29 - Kutno (łódzkie)
Praca polega na kontroli procesu produkcji, auditu wyrobu gotowego, kontroli jakości wykonywanych produktów, szkoleniu operatorów.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-02-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykszt. średnie, doświadczenie na stanowisku, obsługa komputera, prof. II, rej. przed 08.06.2017
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Lamki (wielkopolskie)
obsługa walca
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Karniowice (małopolskie)
przygotowywanie miejsca pracy (kuchni); obieranie, krojenie oraz szatkowanie warzyw i owoców; doraźna pomoc kucharzowi; utrzymanie czystości w obrębie kuchni i zaplecza sanitarnego; pakowanie posiłków; doraźna obsługa klientów, wydawanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Pruszków (mazowieckie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kłodzko (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klienta w salonie w oparciu o obowiązujące standardy marki Orange
Firma Handlowo Usługowa LUX - 2016-12-15 - Augustów (podlaskie)
opieka osób niepełnosprawnych
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Morągu - 2017-11-14 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
pomoc w kuchni /praca dla osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności/
Zakład Usług Leczniczo Wypoczynkowych "PZL-Mielec" sp. z o.o. - 2017-07-26 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Prowadzenie prac inspekcyjno-kontrolnych, rejestrowanie i interpretacja tych prac, które dot. całokształtu zagadnień związanych z ochroną powietrza przed zanieczyszczeniem w nadzorowanych zakładach, a w szczególności prowadzenie kontroli w zakładach oraz sprawdzanie prawidłowości prowadzenia procesu inwestycyjnego w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych w zakresie ochrony powietrza.Przestrzeganie i prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i decyzjach administracyjnych. Opracowywanie wniosków z przeprowadzonych prac kontrolno-pomiarowych i inspekcyjnych, zarządzeń pokontrolnych, decyzji administracyjnych, projektów wystąpień do organów Prokuratury oraz Sądów Rejonowych; interpretowanie wyników pomiarów emisji i imisji; współpraca z organami samorządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości funkcjonowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Przygotowywanie projektów dokumentów administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków użytkowania środowiska oraz dotyczących kosztów kontroli w zakresie ochrony powietrza w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Przygotowywanie projektów dokumentów pokontrolnych w celu wyegzekwowania od podmiotów oraz organów administracji przestrzegania przepisów prawa a w stosunku do podmiotów również obowiązków wynikających z decyzji administracyjnych. Weryfikacja rocznych raportów emisji CO2 w celu sprawdzenia poprawności raportu do uczestnictwa podmiotu we wspólnotowym systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2016-09-16 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Słonów (lubuskie)