INSPEKTOR SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI Krosno Odrzańskie oferta pracy NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Stanowisko: INSPEKTOR SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Wynagrodzenie: od 2 289,83 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w cely ciągłości wksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewniania maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasialnia awaryjnego w cely jego sklasyfikowania i określania przydatności do eksploatacji

Data publikacji: 2018-04-30

Lokalizacja: Krosno Odrzańskie (lubuskie)

Pracodawca: NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie bieżących napraw i wymiany materiałów eksploatacyjnych w użytkowanym sprzęcie w cely ciągłości wksploatacji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego; opracowywanie na bieżąco ekspertyz technicznych i kierowanie sprzętu do naprawy w celu utrzymania go w gotowości do pracy; prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej systemów telekopiowych i awaryjnego zasilania w celu zapewniania maksymalnej wydajności sprzętowej; prowadzenie ewidencji sprzętu telekopiowego i zasilania awaryjnego w użytkowaniu w celu właściwego nadzoru nad jego migracją; prowadzenie okresowych pomiarów parametrów technicznych urządzeń łączności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania; wykonywanie oceny stanu technicznego sprzętu telekopiowego i zasialnia awaryjnego w cely jego sklasyfikowania i określania przydatności do eksploatacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 289,83 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.289,83 zł w tym dodatek za wysługę lat od 5% do 20%

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR SEKCJI SERWISU WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krośnieński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno Odrzańskie

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 289,83 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: umiejętność pracy w zespole, uprzejmość, komunikatywność;Wymagania pożądane: wykształcenie średnie informatyka, telekomunikacja lub energetyka; doświadczenie zawodowe 6 miesięcy praca w obszarze systemów zasilania awaryjnego oraz przy urządzeniach telekopiowych; przeszkolenie w zakresie obsługi systemów obsługi awaryjnego zasilania; uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi konserwacji, remontó i prac kontrolno- pomiarowych; dyspozycyjność;zatrudnienie: czerwiec/lipiec 2018

Nazwa pracodawcy:
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Adres pracodawcy:
POPRZECZNA 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
list motywacyjny; CV; oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; kpie dokuemntów potwierdzających wykształcenie; kopia dokumentu potwierdzajacego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadcznie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe; oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych; kopie świadectw pracy potwierdzające wszystkie poprzednie okresy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: krośnieński

Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie

Ulica pracodawcy: POPRZECZNA

Numer budynku pracodawcy: 1

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie Odrzańskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 30.04.2018

Oferta pracy ważna do: 18.05.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 30.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 30.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. OŚWIATY - od 2 000 PLN

szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)

MECHANIK SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

Umiejętność zdiagnozowania i usunięcia usterek w pojeździe
P.U.H. POLMOZBYT CZESŁAW PAWLICKI - 2018-04-24 - Gostyń (wielkopolskie)

OPIEKUN KLIENTA - od 15 PLN

reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami wietnamskimi, budowanie i utrzymanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Wietnamu, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I SZWEDZKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ - od 2 100 PLN

Praca na spokojnym obiekcie budowlanym. Praca na umowę o pracę w ruchu ciągłym w Kołobrzegu, również w weekendy.
Umbrella Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

HOSTESSA - od 13 PLN

Informowanie klientów o aktualnych promocjachAktywne zachęcanie do wzięcia udziału w organizowanych promocjachRozdawanie ulotek
kontakt przez OHP - 2017-06-08 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPRZEDAWCA + KASJER - od 2 000 PLN

Sprzedaż produktów handlowych, obsługa kas fiskalnych, inwentaryzacje, prace porządkowe, inne - zadania z zakresu czynnosci sprzedawcy
PPHU"TOPAZ"Jarosław Niedziela Spółka Jawna - 2017-08-28 - Międzyrzecz (lubuskie)

PSYCHOLOG - od 2 294 PLN

Godzina zakończenia pracy: 16:00Praca na czas określony: 31.08.2018 r.Kontakt z pracodawcą: spsiechnice (at) interia.pl
Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach - 2017-06-29 - Siechnice (dolnośląskie)

DOCIEPLENIOWIEC - od 1 850 PLN

Wykonywanie ociepleń budynków. Miejsce pracy: budowy prowadzone przez firmę PRB STEBUD (wg zleceń).
Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane "STEBUD" Edyta Pustelnik - 2016-05-17 - Częstochowa (śląskie)

POKOJOWA - od 2 600 PLN

Sprzątanie pokoi i innych pomieszczeń w ośrodku. Praca w Ustroniu Morskim, w godz. 6-18. Pracodawca oferuje zakwaterowanie i wyżywienie.
CS NATURA TOUR Sp.zo.o. - 2018-07-16 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR NADZORU W ADMINISTRACJI NR 2 - od 3 600 PLN

Kontrola jakości wykonywanych robót, zgodności z przepisami techniczno - budowlanymi, normami państwowymi,
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-04-07 - Bytom (śląskie)

FRYZJER (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Zabrze (śląskie)

INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. BHP - od 1 850 PLN

- PRZEPROWADZANIE KONTROLI WARUNKÓW PRACY ORAZ PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- PROWADZENIE REJESTRÓW, KOMPLETOWANIE I PRZECHOWYWANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH WYPADKÓW PRZY PRACY I STWIERDZENIA CHORÓB ZAWODOWYCH;- DORADZTWO W ZAKRESIE PRZEPISÓW I ZASAD BHP;- UDZIAŁ W OPRACOWYWANIU WEWNĘTRZNYCH ZARZĄDZEŃ, REGULAMINÓW I INSTRUKCJI OGÓLNYCH DOTYCZĄCYCH BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2016-03-07 - Pępowo (wielkopolskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 500 PLN

Przewóz materiałów silosami, obsługa kompresora, załatwiwanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Żuławka Sztumska (pomorskie)

PRACOWNIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 000 PLN

utrzymywanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, usuwanie awarii, dokonywanie przeglądów i konserwacji maszyn, instalacja owych maszyn i urządzeń, ocena stanu technicznego maszyn i instalacji, podejmowanie decyzji o dopuszczeniu lub wstrzymaniu ich pracy i formie napraw, prowadzenie niezbędnej dokumentacji, współpraca z innymi działami;
VITA POLYMERS POLAND SP.Z O.O. - 2017-03-13 - Lublin (lubelskie)

WARTOWNIK - od 1 850 PLN

1) pełnić służbę zgodnie z harmonogramem w obiekcie JW 4229 Wrocław-Poznańska lub w innym obiekcie zgodnie z instrukcją tego obiektu; 2) wykonywać wszelkie prace gospodarcze na terenie wartowni; 3) uczestniczyć w szkoleniu comiesięcznym zakończonym rocznym egzaminem; 4) strzec i bronić powierzonych pod ochronę osób, terenów, obiektów, urządzeń i mienia wojskowego; 5) trzymać zabezpieczoną broń z dołączonym magazynkiem bez wprowadzonego naboju do komory nabojowej w położeniu określonym w tabeli posterunków; 6) nie opuszczać samowolnie posterunku, zanim nie zostanie zmieniony lub zastąpiony choćby jego życiu zagrażało niebezpieczeństwo; 7) udzielać pomocy wartownikowi z innego posterunku bez przerywania ochrony powierzonego mu postarunku; 8) nie dopuszczać na odległość mniejszą niż podana w tabeli posterunków żadnych osób z wyjątkiem dowódcy warty i osób mu towarzyszących oraz wartownika udającego się na zmianę na posterunku, znającego aktualne hasło; 9) posiadać umiejętność posługiwania się technicznymi środkami łączności i sygnalizacji oraz sprzętem pożarniczym; 10) posiadać przy sobie legitymację osoby dopuszczonej do posiadania broni, o której mowa w art. 30 ust. 4 Ustawy z dnia 21 maja 1999 r. o broni i amunicji (Dz. U. Nr 52, poz. 525), wkładkę do legitymacji oraz legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej; 11) wykonywać inne polecenia przełożonych związane z pełnieniem służby; 12) pełnić służbę dyżurnego portiera w zastępstwie; 13) zapewnić ochronę tajemnicy w OWC zgodnie z Ustawą z dnia 05.08.2010 r. "o ochronie informacji niejawnych" (Dz. U. Nr 182, poz. 1228); 14) wykonywać swoje obowiązki w każdych warunkach, nawet gdyby jego życiu groziło niebezpieczeństwo; 15) chronić i bronić powierzonego terenu, obiektu, konwojowanego mienia lub urządzenia wojskowego w czasie wyynikającym w planu pełnienia służby ochronnej na posterunkach do czasu zmiany wartowników i w konwojach do czasu zakończenia konwoju. Wynagrodzenie: od 1850 zł brutto (1808 zł + 10% premii regulaminowej)Ofera dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI - od 1 850 PLN

nadzór nad realizowanymi inwestycjami
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mława (mazowieckie)

INSPEKTOR - do 3 290 PLN

Wsparcie organizacyjne i administracyjne dyrektora. Nadzór nad obiegiem dokumentów, przepływem informacji. Sporządzanie sprawozdań, analiz, raportów, zestawień i innej potrzebnej dokumentacji. Sporządzanie projektów zarządzeń oraz kluczowej korespondencji. Organizowanie spotkań i wyjazdów służbowych, przygotowywanie odpowiednich materiałów. Dbanie o pozytywny wizerunek Sądu, a także utrzymywanie współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Sądu. Bieżące informowanie dyrektora o stanie prowadzonych spraw. Ścisłe i terminowe rozliczanie się z powierzonych zadań. Dbanie o zaopatrzenie sekretariatu, archiwizowanie dokumentów. Przyjmowanie skarg i uwag ze strony interesantów.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2018-03-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

współpraca z kontrahentami na linii Polska- Azerbejdżan. Sprawy eksportu i importu. Minimum 3 lata doświadczenie w zawodzie. Biegła znajomość j. rosyjskiego oraz j. tureckiego.
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białobrzegi (mazowieckie)

INSPEKTOR DS KONTROLI JAKOSCI - 2 200 - 2 500 PLN

Kontrola jakości wyrobów gotowych dla przemysłumotoryzacyjnego. Praca na dwie zmiany w godzinach: 6-14 / 14-22
"ATP" M i M Safian S.C. - 2017-12-05 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI - 3 000 - 3 550 PLN

Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-26 - Kartoszyno (pomorskie)

STOLARZ - MONTER MEBLI - od 1 900 PLN

produkcja mebli i ich montaż
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. KONTROLI W ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 200 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych. Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach. Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska. Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa. Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ. Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności. Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2018-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR (O.KDR.110-1102-9/16) - od 3 000 PLN

- Główne obowiązki i czynności: 1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-03-21 - Katowice (śląskie)

KIEROWCA WYWROTKI KAT. C - od 4 000 PLN

Kierowanie pojazdem ciężarowym, kontrola załadunków i rozładunków. Praca na cały etat w godzinach 7-17, 5 dni w tygodniu.
ASTRASO Usługi Transportowo -Sprzętowe Andrzej Soboń - 2016-07-29 - Raszyn (mazowieckie)

INSPEKTOR BUDOWLANY - od 2 100 PLN

praca w biurze i terenie, nadzór nad inwestycjami w ogródkach, nadzór nad remontami w ogródkach
Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd - 2018-02-20 - Zielona Góra (lubuskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - do 2 100 PLN

Prowadzenie spraw związanych z inwestycjami i remontami realizowanymi przez gmine.
GMINA LGOTA WIELKA - 2018-06-28 - Lgota Wielka (łódzkie)