INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Zwoleń oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI

Wynagrodzenie: od 3 205 PLN

Zakres obowiązków: .

Data publikacji: 2017-05-26

Lokalizacja: Zwoleń (mazowieckie)

Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, powiat: zwoleński, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: .

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 205 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zwoleń

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zwoleński

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zwoleń

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: lekarz weterynarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 205 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne, kierunek: lekarz weterynarii

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B

Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zwoleniu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu

Adres pracodawcy:
Lubelska 6, 26-700 Zwoleń, powiat: zwoleński, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: .

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: zwoleński

Gmina pracodawcy: Zwoleń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zwoleń

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zwoleniu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii

Data dodania oferty pracy: 09.06.2017

Oferta pracy ważna do: 27.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 09.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 100 PLN

załadunek i rozładunek towaru,transport towaru do odbiorcy
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wręczyca Mała (śląskie)

POKOJOWA - od 2 100 PLN

Sprzątanie w hotelu części wspólnych oraz pokoi.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów budżetowych. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej wydatków i dochodów środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Klasyfikowanie wydatków strukturalnych. Sporządzenie wniosków w sprawie zmian w planie finansowym obsługiwanych jednostek. Sporządzanie sprawozdań finansowych. Prowadzenie dokumentacji majątku obsługiwanych jednostek, w tym dokonywanie jego wyceny i rozliczanie inwentaryzacji. Obsługa finansowa z zakresu interwencji kryzysowej, rodzin zastępczych, placówek opiekuńczo-wychowawczych, rodzinnych domów dziecka. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących refundacji środków finansowych między powiatami oraz między powiatem a gminami w związku z pobytem dziecka w pieczy zastępczej. Prowadzenie zestawienia refundacji środków finansowych dla gmin i powiatów. Naliczanie wysokości świadczeń dla osób przebywających w zastępczych formach opieki uprawnionych do otrzymywania dofinansowania do wypoczynku. Przyjmowanie not księgowych i sporządzanie wystapień do Wydziału Finansowego Starostwa Powiatowego w Płocku w sprawie przekazania środków finansowych na podstawie zawartych porozumień w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Prowadzenie rejestru otrzymanych not ksigowych i wysokości zrefundowanych wydatków w zakresie rodzicielstwa zastępczego. Przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym list na wpłatę świadczeń pieniężnych dla rodzicielstwa zastępczego, w tym w ramach programu ,,500+'' oraz przygotowywanie przelewów w tym zakresie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-06-07 - Płock (mazowieckie)

POMOC ADMINISTRACYJNA - 997,4 PLN

pomoc przy wykonywaniu zadań w referacie organizacyjnym
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

POMOC KUCHENNA - od 13,7 PLN

dystrybucja posiłków na ternie szpitala przy ul. Bema w Lubinie
SMAK-TAK S.C. GRZEGORZ PANEK, LUPA WALENTYNA - 2018-01-09 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 3 500 PLN

Sprawdzanie jakosci wyrobów gotowych, materiałów do produkcji, składanie dokumentacji jakościowej
STS ACOUSTICS POLAND Sp. z o. o. - 2018-02-07 - Międzyrzecz (lubuskie)

POMOCNIK ŚLUSARZA - od 1 850 PLN

- obróbka stali, malowanie, przygotowanie materiału
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - do 2 700 PLN

Kontrola jakościowa w trakcie procesu - wykonywania pomiarów oraz badań detali - wykonywanie kontroli wejściowej materiału,
COSMA CASTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-08 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 000 PLN

obsługa firm w zakresie BHP
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

PRACOWNIK DS. OBSŁUGI KLIENTA (S) - 997,4 PLN

Zestawianie zamówień, przygotowywanie sałatek, deserów, kanapek, obsługa klientów, zapoznanie się przepisami BHP, P.poż, uzupełnianie zapasów
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Tarnów (małopolskie)

INSPEKTOR [O.KDR.110-1102-64/16] - od 3 000 PLN

- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu.- Kandydat ubiegający się o pracę:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, odporność na stres,7) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),8) powinien być samodzielny, rzetelny, kreatywny, komunikatywny, przejawiać inicjatywę w działaniu oraz zaangażowanie, powinien posiadać umiejętność samodzielnej organizacji pracy oraz pracy w zespole,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego,11) powinien posiadać uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, oraz przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa.- Dodatkowe atuty:1) posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych, o których mowa w ustawie z dnia 23.07.2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1446 ze zm.),2) wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-27 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 4783) - od 1 850 PLN

Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

POZOSTALI SORTOWACZE ODPADÓW - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Siedlisko (wielkopolskie)

DORADCA FINANSOWY - od 10 000 PLN

opracowanie budżetu, analityka kosztów produkcji, ogólnych, projektowych i wg. potrzeb,- kontroling finansowy- raportowanie do HQ wyników finansowych spółki i realizacja budżetu i inwestycji wg standardów korporacyjnych- prowadzenie rozliczeń wewnątrzkorporacyjnych
SL Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-25 - Żory (śląskie)

REF OPERATOR MASZYN DO PRODUKCJI TUB TYPU JETRAN - od 2 431 PLN

Produkcja opakowań z folii PET typu jetran, w tym docinanie na wymiar, dziurkowanie, stemplowanie, pakowanie, ocena jakości.
Proinvest Sp. z o.o - 2017-01-17 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNO-KADROWYCH - 997,4 PLN

Archiwizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Praca bieżąca wydziału. Zapoznanie z przepisami BHP i p.poż.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Płock (mazowieckie)

INSPEKTOR NADZORU DS. BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 2 500 PLN

zakres zadań oraz inne szczegóły oferty na stronie: www.bip.zbk.olesnica.pl
Zakład Budynków Komunalnych - 2016-09-15 - Oleśnica (dolnośląskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 3 500 PLN

Wykonywanie robót drogowych oraz pomocniczych prac związanych z brukowaniem chodnika.
Katarzyna Ważna- Basztewicz Usługi Ogólno Budowlane "BRUK-AR" - 2018-08-09 - Lubaczów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 200 PLN

Przygotowywanie i wydawanie posiłków.Wymagana znajomość kuchni polskiej, dyspozycyjność i uczciwość.
SANEX Monika Siudzińska - 2016-06-28 - Sulejówek (mazowieckie)

INSPEKTOR OCHRONY FIZYCZNEJ - od 4 200 PLN

zarządzanie jakością usługi na obiektach, spotkania z kontrahentami, planowanie i rozliczanie czasu pracy pracowników
Solid Security Sp. z o.o. - 2018-04-30 - Brzeg (opolskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Zielona Góra (lubuskie)

FRYZJER - STAŻ WRPO - 997,4 PLN

staż - mycie glowy, modelowanie, koloryzacja, upięcia, strzeżenie, trwała ondulacja, prostowanie wlosów, loki, sombre, ombre, koloryzacje panelowe, przygotowanie narzędzi, przygotowanie stanowiska pracy. Na stanowisku wymagane jest badanie do celów sanitarno-epidemiologicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Raszków (wielkopolskie)

MURARZ - od 20 PLN

w/g potrzeb
ALBEA BEATA PIŚKO - 2018-04-30 - Kielce (świętokrzyskie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 000 PLN

KONTROLOWANIE PRZESTRZEGANIA OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW I REGULACJI PRAWNYCH W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA NA PODLEGŁYM OBSZARZE. PROWADZENIE SZKOLEŃ, INSTRUKTAŻY, SPRAWOZDAŃ. DODATKOWO INSPEKTOR BĘDZIE ODPOWIEDZIALNY ZA PROWADZENIE DOKUMENTACJI Z KONTROLI ZARZĄDCZEJ W JEDNOSTCE.
21 BATALION DOWODZENIA - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)

KASJER- SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klienta w sali sprzedaży, obsługa urządzeń fiskalnych i towarzyszących, utrzymanie porządku w miejscu pracy (placówce oraz jej otoczeniu), odbieranie dostaw towarów, uzupełnienie ekspozycji produktów w sali sprzedaży.Praca w godzinach: 6.00-21.30
AdeH Firma Handlowa A. Buchalik, H. Nowrot Spółka Cywilna - 2018-09-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 2 000 PLN

Zgodnie z zawodem.
ECCO Meble spółka z o.o. - 2017-12-14 - Piecki (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA RTV/AGD - od 2 500 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2018-05-09 - Wieliczka (małopolskie)


Wybierz powiat