INSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM W ZESPOLE DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH Łęczyca oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy

Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM W ZESPOLE DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Wynagrodzenie: do 1 900,07 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ozorkowskie Przedmieście 4, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Prowadzenie składnicy archiwalnej KPP w Łęczycy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i służbowymi- Nadzoruje i kontroluje właściwe postępowanie w KPP w Łęczycy z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmianą klauzuli tajności, przedłużenia lub skrócenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepisów służbowych zawierających informacje nieajwne, a także przechowywanie i udostępnianie tych przepisów zgodnie z obowiązującymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zastępuje podczas nieobecności sekretarkę w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obsługi Kancelaryjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 900,07 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DO SPRAW KANCELARII TAJNEJ I ARCHIWUM W ZESPOLE DS. OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczyca
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 900,07 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:-wykształcenie średnie- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia spraw kancelaryjnych i archiwalnych- pozostałe wymagania niezbędne:* przeszkolenie z zakresu prowadzenia spraw kancelaryjnych, archiwalnych* poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych ozonaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w tym zakresie* umiejętność obsługi komputera* znajomość przepisów o ochronie informacji niejawnych, ochronie dacnych osobowych, umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych, prowadzenia archiwum
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Łęczycy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
Ozorkowskie Przedmieście 4, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys i list motywacyjny- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji - oświdczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślneprzestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostepu do informacji niejawnychoznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie infomracji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)- kopie dokumnetów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodoweTermin składania dokumentów: 28.12.2015r.Miejsce składania dokumentów: Komenda Powiatowa Policji w Łęczycyul. Ozorkowskie Przedmieście 4, 99-100 ŁęOferty niespełniające wymagań formalnych, a także złożone po termnie nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone lub rozpatrzone negatywnie zostana komisyjnie zniszczone. W przypadku przesłania dokumentów pocztą, za datę ich złożenia w terminie wskazanym w ogłoszeniu, przyjmuje się datę stempla pocztowego.Dodatkowe infomracje można uzyskać pod numerem telefonu 24 721 11 04
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: Ozorkowskie Przedmieście
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 16.12.2015
Oferta pracy ważna do: 28.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 16.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzorowanie robót sanitarnych. Praca jeden dzień w tygodniu.
I.B.R Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-01-26 - Głuchołazy (opolskie)
Czyszczenie, mycie, malowanie dachów, ścinka drzew. Praca w godzinach 07.00-18.00.
Jarosław Gałecki - JARDACH - 2018-02-16 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywania pomiarów hałasu, drgań, oświetlenia, mikroklimatu na stanowiskach pracy, pobieranie próbek czynników szkodliwych na stanowiskach pracy, wykonywanie analiz spektrofotometrycznych, wykonywanie pomiarów hałasu w pomieszczeniach, praca zgodna z Systemem Zarządzania Jakością obowiązującym w WSSE
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży sanitarnej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwaranyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Koszenie i grabienie trawy; obsługa i konserwacja kosiarki, kosy itp.; umowa o dzieło;
"DAGA" Dagmara Janicka - 2016-06-16 - Knurów (śląskie)
wykładanie towaru, budowa ekspozycji dodatkowych, dbanie o standardy ustawienia produktów i estetykę ekspozycji, wypełniane raportów i przesyłanie ich do centrali
kontakt przez OHP - 2018-08-10 - Chojnice (pomorskie)
Ptzygotowywanie dań (mięso, ryby).
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA JADWIGA DOMANOWSKA - BAR - 2017-05-18 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Ogólna charakterystyka - Do zadań na ww. stanowisku należało będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego Wydziału Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 21 stycznia 2016 r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzedu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-15 - Słupsk (pomorskie)
w/g oferty pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Bytów (pomorskie)
wykonywanie pokryć dachowych
USŁUGOWY ZAKŁAD BLACHARSKO-DEKARSKI PIOTR KUNYSZ W KRACZKOWEJ - 2017-07-24 - Kraczkowa (podkarpackie)
kontrola podczas załadunku i rozładunku, obsługa codzienna pojazdu i przyczep, składanie meldunków, sprawdzanie zgodności i kompletacji dokumentów przewozowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozłanuek aut. Skanowanie aut. Załadunek aut kurierskich. Załadunek aut liniowych. Prace porządkowe.
FEDEX EXPRESS Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Legnica (dolnośląskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie dokumentacji w związku z absencją pracowników, przygotowywanie umów dla pracowników, świadectw pracy oraz innej dokumentacji pracowniczej, prowadzenie systemu kadrowego, przygotowywanie sprawozdań zgodnie z przepisami prawa (GUS, SIO itp.), przygotowanie zestawień absencji pracowników, kontrola terminowości wykonywania badań wstępnych, kontrolnych i okresowych, prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
Staż w Centrum Medycznym "CROSSMED". Program stażu do zapoznania w pokoju nr 18.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów" - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad remontami dźwigów, robót ogólnobudowlanych, instalacji elektrycnej, domofonowej. Praca na terenie o. Złote Łany, od pn do pt.
ZŁOTE ŁANY SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2016-02-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa bazy danych klientów,przedstawienie oferty firmy, telefoniczne zbieranie danych, posprzedażowa obsługa klienta, administracja poczty elektronicznej, administracja dokumentów biura
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Głogów (dolnośląskie)
Określanie stanu technicznego pojazdów i ich zespołów, lokalizowanie uszkodzeń w pojazdach, usuwanie usterek.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
BASZTOWA USŁUGI GASTRONOMICZNE KASPROWICZ TOMASZ - 2017-03-20 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
kelner
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Uniejów (łódzkie)
- prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej i przestrzegania przepisów oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego w 25 WOG zgodnie z "Planem kontroli i nadzorów słuzbowych 25 WOG w 2016 r." i kolejnych latach,- informowanie Komendanta 25 WOG o stwierdzonych zagrożeniach pożarowych lub innych miejscowych zagrożeniach stwarzających niebezpieczeństwo dla ludzi lub mienia,- opracowywanie i aktualizację dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym "Planu ochrony przeciwpożarowej i działań ratowniczych dla Kompleksu Wojskowego Nr 8080 w Białymstoku",- opracowywanie nie rzadziej niż raz w roku analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 25 WOG,- opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpozarowej
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2016-12-06 - Białystok (podlaskie)
Kierowanie pracą pokojowych; wypopsażenie pokoi, zaopatrywanie i rozliczanie minibarów, współpraca z dostwacami, współpraca z pralnią. Praca na umowe zlecenie, ok. 168 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00. Proponowany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępnw w sali H
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Pomoc przy promocji imprezy kulturalnej.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pakowanie czasopism, odkładanie na paletę, narzucanie czasopism na taśmę, separacja.
kontakt przez OHP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy.
Profit HR Sp. zo.o. - 2016-07-08 - Śledziejowice (małopolskie)
Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaz artykułów odzieżowych. Wynagordzenie 1800 zł netto.
GUO SHI SP. Z O. O. - 2018-08-07 - Kępno (wielkopolskie)
nauczanie dzieci w klasie II szkoły podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku - 2017-12-18 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
sprawowanie nadzoru nad podmiotami zajmującymi się przetwarzaniem, transportem oraz wprowadzaniem na rynek ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia, pobieranie prób do badań
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-03-27 - Miechów (małopolskie)