INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Stanowisko: INSPEKTOR

Wynagrodzenie: do 2 700 PLN

Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.

Data publikacji: 2018-07-23

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku;- udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw;- prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych;- wykonywanie nadzoru wewnetrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych;- udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd;- przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalności9ą Urzędu;- Prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania;- aktualizacja dokuemntów systemu zarządzania. Miejsce pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu, ul. Młodych Techników 61/63, Wydział Masy i Siły. Sala F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat, nagroda jubileuszowa

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor do spraw miar i wag

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor do spraw miar i wag

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie/wyższe.Staż pracy - w administracji publicznej.Znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach oraz ustawy o systemie tachografów cyfr., ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoruu rynku, KPA.Umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawnych. komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowanie w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy.Prawo jazdy kat. B, Odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji. Zdolność analitycznego myślenia. Umiejętność pracy w zespole.Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedzibie Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu), - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Młodych Techników

Numer budynku pracodawcy: 61

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor do spraw miar i wag

Data dodania oferty pracy: 24.07.2018

Oferta pracy ważna do: 24.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 23.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH - od 2 100 PLN

1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)

DEKARZ - od 2 000 PLN

wykonywanie dachów różnymi materiałami dekarskimi przy zastosowaniu urządzeń oraz maszyn dekarskich, ślusarskich i murarskich, analizowanie i czytanie rysunków roboczych, technicznych, przygotowanie i wnoszenie materiałów dekarskich na dach, wykonywanie pokryć dachowych blachą cynkową, stalową, ocynkowaną, miedzianą i aluminiową
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Zielona Góra (lubuskie)

POMOC MURARZA - od 2 000 PLN

Proste prace budowlane, pomoc przy murarzu. Wykonywanie pracy u klienta.
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Nasielsk (mazowieckie)

HANDLOWIEC(NR 2914) - od 2 700 PLN

- obsługa istniejących klientów oraz pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert, - kontakt z dostawcami
BLOK-TECHNOLOGIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW BUDOWLANYCH - od 3 500 PLN

Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych pod względem technicznym, kosztorysowanie, odbiór prac budowlanych, współpraca z zarządami Wspólnot, realizacja zawartych umów; po okresie próbnym możliwość podjęcia pracy na czas nieokreślony; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą; godziny pracy 7.00- 15.00
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. Z o. o. - 2017-01-13 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR FREZARKI CNC/TOKARZ - od 2 500 PLN

wyksz. min. zawodowe, mile widziane doświadczenie,wynagrodzenie: 2500 ( do uzgodnienia w zależności od umiejętności)
DKT SPÓŁKA CYWILNA BEATA,GRZEGORZ MATUSZAK - 2018-05-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. OGRODNICTWA - od 2 100 PLN

- obsługa klienta - dobór odpowiednich gatunków roślin- kierowanie pracami związanymi z pielęgnacją zieleni- przygotowywanie kosztorysu ofert handlowych
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ZIELENI W LUBLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-18 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK LOMBARDU - od 1 850 PLN

-sprzedaż produktów,-wycena i kupno towaru,-negocjowanie cen z klientami,-sprzedaż w serwisie Allegro,-spisywanie umów kupna-sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR - do 2 600 PLN

.
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Zabłudów (podlaskie)

BARMAN - 997,4 PLN

obsługa gości restauracyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Kazimierzówka (lubelskie)

INSPEKTOR BHP (TECHNIK BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY) - od 1 100 PLN

Nadzór nad BHP w jednostce, szkolenia, instruktaże, postępowania powypadkowe, praca w komisjach. Miejsce wykonywania pracy- Skład Szeroki Bór Piski.
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-09-22 - Szeroki Bór Piski (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS INWESTYCJI I REMONTÓW - od 1 837 PLN

nadzoruje prawidłowe wykonanie robót budowlanych i remontowych, ich odbiór, ewidencję wykonanych robót, kontrolowanie postępu prac i koordynowanie wykonawstwa robót; przygotowanie projektów odpowiednich materiałów i zleceń na opracowanie danych wyjściowych dla zamierzeń inwestycyjnych i remontowych, koncepcji programowo- przestrzennych, dokumentacji technicznej, badania gruntu, pomiarów sytuacyjno-wysokościowych itp. zgodnie m. in. z ustawą prawo zamówień publicznych i prawem budowlanym; uzyskanie niezbędnych pozwoleń administracyjnych i dokonanie wymaganych zgłoszeń wynikających z ustawy prawo budowlane i ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym w odniesieniu do planowanych i prowadzonych inwestycji oraz wykonywanych obiektów budowlanych; przygotowanie do właściwych organów wniosków o wydanie pozwolenia na użytkowanie obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami; prowadzenie całości dokumentacji związanej z budową, remontem i eksploatacją obiektów budowlanych; przekazywanie wykonawcy robót placu budowy; organizowanie nadzoru inwestorskiego, przygotowanie projektów umów o nadzór inwestorski; nadzorowanie prowadzenia przez kierownictwo budowy na bieżąco dokumentacji budowlanej; opracowanie rozliczeń zakończonych inwestycji lub obiektów; kompletowanie dokumentacji budowlanej i cenników, akt spraw budowlanych; ocena stanu obiektów budowlanych, organizowanie i przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli obiektów budowlanych, szacowanie do likwidacji i remontów; opracowanie rocznego planu: zamówień publicznych i pracy dla zadań, za które odpowiada; przygotowanie i wykonanie projektów z zakresu inwestycji i remontów dofinansowywanych z funduszy zewnętrznych, planowanie i wydatkowanie środków przeznaczonych na zadania związane z inwestycjami i remontami; opracowanie części merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie ze swoim zakresem działania; udział w pracach komisji przetargowej; odbiór dokumentacji z biur projektowych. Umowa na 6 miesięcy. Godziny pracy: 7.30- 15.30 ; szczegóły na stronie BIP SPN/ogłoszenia
Słowiński Park Narodowy - 2018-04-20 - Smołdzino (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY 1/2 ETATU - PRACA W SKLEPIE KOSZYKARSKIM W TORUNIU (NR 3050) - 1 244 - 1 738 PLN

obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż do obecnych i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-08-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

KSIĘGOWA - od 2 100 PLN

prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Księżpol (lubelskie)

KASJER HANDLOWY - SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Sprzedaż art.spożywczo- przemysłowych, obsługa klientów, kasy fiskalnej WYMAGANIA: obsługa kasy fiskalnej,książeczka sanitarno - epidemiologiczna, mile widziane doświadczenie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: tel. 535 883 983, sklepy (at) patmex.pl
Paściak Maria Firma Handlowo Usługowa "PATMEX" - 2017-08-04 - Wietlin (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 2 100 PLN

ZAKRES ZADAŃ pobieranie i badanie prób roślin, produktów, podłoży i gleby do badań, kontrola stanu fitosanitarnego roślin, produktów roślinnych, prowadzenie rejestru producentów roślin oraz przedsiębiorców wprowadzających na polski obszar celny określone rośliny, produkty roślinne oraz prowadzących obrót nimi, wystawianie świadectw fitosanitarnych dla eksportu i reeksportu.WARUNKI PRACY- praca biurowa (użytkowanie sprzętu biurowego, praca przy komputerze),- praca fizyczna w terenie związana z pobieraniem prób do badań,- praca poza siedzibą urzędu podczas prowadzenia kontroli,- kontakty z trudnym klientem urzędu podczas kontroli - przedsiębiorcami, rolnikami,- bariery architektoniczne: brak wind, podjazdów.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-02-12 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 2 000 PLN

-Obsługa systemu magazynowo- księgowego CDN XL: wprowadzanie danych orazwystawianie dokumentów magazynowych -Planowanie przesunięć międzymagazynowych -Ścisła współpraca z Projekt Managerami, Działem Rozstawień i Produkcją -Nadzór nad pracami firm oklejających -Zamawianietowaru na magazyn -Koordynacja załadunków i rozładunków zgodnie z awizacją
INTEGER.PL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-10 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

wg.programu
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Asystent do spraw księgowości- wymagania: wykształcenie min. licencjat ekonomiczne, obsługa komputera, dokładność, sumiennosćć.
Biuro Rachunkowe "Veto" s.c. Krzywdzińska Anna, Jagosz Joanna - 2017-11-13 - Nowy Sącz (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 100 PLN

Prace przy emaliowaniu, mierzenie blach
"Metal-Ceram" s.c. Janas-Wierzgoń Izabela, Janas Arkadiusz, Rybak Justyna - 2018-03-01 - Rybnik (śląskie)

INSPEKTOR DS. OCHRONY PPOŻ. - od 2 375 PLN

Inspektor ochrony przeciwpożarowej odpowiada za nadzorowanie przestrzegania przez komórki organizacyjne i Sklady przepisów ochorny przeciwpożarowej. Ustala przyczyny oraz okoliczności powstania i rozprzestrzeniania się pożarów, uczestniczy w dochodzeniach dotyczących przyczyn pożaru. Przygotowuje analizy dotyczące ochrony przeciwpożarowej w 4 RBLog oraz wnioskuje o usunięcie zagrożeń pożarowych. Uczestniczy w odbiorach technicznych nowych obiektów pod kątem ochorny przeciwpożarowej. Prowadzi szkolenia z ochrony przeciwpożarowej. Oferta dostępna w sali F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 059.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - od 2 100 PLN

Kelnerska obsługa gości ośrodka. Praca w systemie rownoważnym w godz. 7-19 w Kołobrzegu, również w weekendy
Przedsiębiorstwo Usługowe HOLTUR Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR W DZIALE FINASOWYM - od 2 500 PLN

przygotowywanie płatności, uczestniczenie w przygotowywaniu biznes planów, analiz i raportówpomoc w bieżącej pracy działu
Przedsiębiorstwo Uzdrowiskowe "USTROŃ" SA - 2016-02-12 - Ustroń (śląskie)

INSPEKTOR OCHRONY FIZYCZNEJ - 4 000 - 4 500 PLN

Nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów, prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem pracownikami, rekrutacja, organizacja pracy, rozliczanie pracowników
kontakt przez OHP - 2018-05-15 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - 2 500 - 3 500 PLN

PRACE OGÓLNOBUDOWLANE
MAX-TB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZALNOŚCIĄ - 2016-11-15 - Polkowice (dolnośląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

obsługa kuchni przygotowywanie i wydawanie posiłków, dbanie o porządek,
CANBUSZ SPÓŁKA JAWNA MIROSŁAW I ZOFIA ANDRUKONIS - 2018-02-27 - Namysłów (opolskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

Sprzątanie siłowni, biur.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR JAKOŚCI - od 13 PLN

Charkterystyka pracy: kontrola części dla przemysłu motoryzacyjnego. Kontakt z pracodawcą osobisty.
TEAM PREVENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Rybnik (śląskie)

STRÓŻ/DOZORCA(NR 4119) - od 2 100 PLN

- ochrona obiektu mieszkaniowego- monitoring- obchody- dofinansowanie do paliwa, do leków, do turnusów rehabilitacyjnych- wynagrodzenie od 2100 zł brutto + premie
GRUPA SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

KIEROWNIK DZIAŁU REAL ESTATE - do 10 200 PLN

•Nadzor nad zespolem wykonujacym pełną księgowość samodzielnych jednostek zgodnie z miedzynarodowymi standardami rachunkowosci (IFRS) lub Lux GAAP•Nadzorowanie wykonania oraz samodzielne sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych raportów sprawozdawczych na potrzeby podmiotów wewnętrznych (inne oddziały BBH) jak i dla klientów zewnętrznych•Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych jednostek zgodnie z IFRS lub Lux GAAP•Rozwój znajomości obowiązujących przepisów, regulacji i interpretacji dotyczących rachunkowości i sprawozdawczości finansowej z uwzględnieniem IFRS i Lux GAAP•Bieżąca komunikacja z klientami, zapewnianie terminowych i kompleksowych odpowiedzi na wszelkie pytania ze strony klientów•Współpraca z audytorami i doradcami podatkowymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat