INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY Gr贸jec oferta pracy Jednostka Wojskowa Nr 3411
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2聽735 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: - Prowadzenie dochodze艅 powypadkowych i spraw zwi膮zanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkole艅 w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy oraz zwi膮zanych ze s艂u偶b膮 wojskow膮, a tak偶e chor贸b zawodowych, - Wsp贸艂praca z laboratoriami do wykonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i dora藕nych kontroli na stanowiskach pracy i s艂u偶by w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji og贸lnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego wyst臋puj膮cego na stanowiskach pracy;
Data publikacji: 2019-05-08
Lokalizacja: Gr贸jec (mazowieckie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:05-600 Gr贸jec, powiat: gr贸jecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
- Prowadzenie dochodze艅 powypadkowych i spraw zwi膮zanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkole艅 w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestr贸w, kompletowanie i przechowywanie dokument贸w dot. wypadk贸w przy pracy oraz zwi膮zanych ze s艂u偶b膮 wojskow膮, a tak偶e chor贸b zawodowych, - Wsp贸艂praca z laboratoriami do wykonywania bada艅 i pomiar贸w czynnik贸w szkodliwych dla zdrowia w 艣rodowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i dora藕nych kontroli na stanowiskach pracy i s艂u偶by w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji og贸lnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego wyst臋puj膮cego na stanowiskach pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽735 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracuj膮cych na tym stanowisku:
+ 10% premii+ dodatek za wys艂ug臋 lat od 5 do 20% wynagrodzenia brutto
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZE艃STWA I HIGIENY PRACY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Gr贸jec
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: gr贸jecki
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Gr贸jec
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽735 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.06.2019
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy (wymagany sta偶 - lata: 2)
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Obs艂uga komputera
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: Znajomo艣膰 podstawowych przepis贸w bran偶owych
Nazwa pracodawcy: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gr贸jcu
Adres pracodawcy:
05-600 Gr贸jec, powiat: gr贸jecki, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie do pracy z PUP lub dokumenty aplikacyjne do pracodawcy
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: gr贸jecki
Gmina pracodawcy: Gr贸jec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Gr贸jec
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Gr贸jcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 09.05.2019
Oferta pracy wa偶na do: 27.05.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 09.05.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 08.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4f32b78e6bd9e4a7ec5c9b20eea5d3b7
Podobne oferty pracy
planowanie ilo艣ci 艣rodk贸w i narz臋dzi dla pracownik贸w, wprowadzanie i kontrola procedur zakupowych, utrzymanie odpowiednuch stan贸w magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Malbork (pomorskie)
Przeprowadzanie stanu kontroli BHP w zak艂adzie pod wzgl臋dem przestrzegania zasad i przepis贸w bhp, sporz膮dzanie analiz bhp, informowanie zwierzchnika o zagro偶eniach w zak艂adzie, udzia艂 w opracowywaniu plan贸w modernizacji w zak艂adzie, prowadzenie rejestr贸w oraz kompletowanie dokumentacji.
Przedsi臋biorstwo Rob贸t Drogowo-Mostowych Sp贸艂ka z ograniczon膮 odpowiedzialno艣ci膮 - 2018-06-14 - Tomasz贸w Lubelski (lubelskie)
Opracowywanie i aktualizowanie Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska oraz sporz膮dzanie miesi臋cznych informacji z przebiegu zada艅 inwestycyjnych realizowanych przez miasto.; opracowywanie i aktualizacja Wieloletniego Programu Inwestycyjnego Miasta S艂upska; aktualizowanie cz臋艣ci maj膮tkowej Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta S艂upska we wsp贸艂pracy z Wydzia艂em Finansowym; sporz膮dzanie miesi臋cznych informacji z przebiegu zada艅 inwestycyjnych realizowanych przez Miasto S艂upsk oraz zbiorowego harmonogramu rzeczowo finansowego tych inwestycji; organizowanie spotka艅 dotycz膮cych realizacji zada艅 inwestycyjnych. Szczeg贸艂owe informacje dost臋pne na stronie biuletynu informacji publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-01-21 - S艂upsk (pomorskie)
Wykonywanie ca艂okszta艂tu zada艅 dotycz膮cych prac inwestycyjno-remontowych.
SP ZOZ SANATORIUM MSWiA W SOPOCIE - 2016-08-01 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie zlece艅 lekarskich,inne prace zlecone przez pracodawc臋.
Powiatowy Dom Pomocy Spo艂ecznej w Czarnowie - 2015-11-26 - Sanniki (mazowieckie)
pozyskiwanie i profesjonalna obs艂uga klient贸w w zakresie 艣wiadczonych us艂ug finansowych, przeprowadzanie operacji got贸wkowych i bezgot贸wkowych, aktywna sprzedaz produkt贸w finansowych, udzia艂 w akcjach marketingowych
Regionalna Sp贸艂dzielcza Kasa Oszcz臋dno艣ciowo- Kredytowa im. 艢w. Brata Alberta - 2015-12-07 - Bia艂ystok (podlaskie)
Prowadzenie wszelkiej dokumentacji zwi膮zanej z posiadanym taborze, znajomo艣膰 cz臋艣ci samochodowych
PRZEDSI臉BIORSTWO KOMUNIKACJI SMAOCHODOWEJ SP. Z O.O. W GR脫JC - 2017-07-05 - Gr贸jec (mazowieckie)
rozk艂adanie towaru(ci臋偶kie gabaryty), uk艂adanie ekspozycji, skr臋canie mebli
kontakt przez OHP - 2017-05-22 - Krak贸w (ma艂opolskie)
鈥rzyjmowanie i wydawanie towaru,鈥akowanie przesy艂ek,鈥trzymywanie porz膮dku i czysto艣ci w magazynie,鈥bs艂uga klient贸w,鈥ozliczanie powierzonych dokument贸w.Praca od pn do sb na 2 zmiany w godz. 6.00- 14.00 i 14.00 -22.00 w Bielsku - Bia艂ej (w Wapienicy), bran偶a spo偶ywcza.
CD S.A. - 2017-08-14 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wp艂ywaj膮cej do OR KRUS w Gda艅sku, prowadzenie rejestr贸w korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej, przyjmowanie od pracownik贸w oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gda艅sku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporz膮dzanie obowi膮zuj膮cej sprawozdawczo艣ci z zakresu powierzonych obowi膮zk贸w.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego O/R w Gda艅sku - 2016-05-10 - Gda艅sk (pomorskie)
艣wiadczenie us艂ug fizjoterapeutycznych
Krzysztof Szarejko NZOZ Zak艂ad Fizjoterapii i Rehabilitacji Leczniczej - 2017-09-26 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
przepakowywanie palet z sokami zgodnie z okre艣lonymi schematami, naklejanie etykiet, prace fizyczne
ETC GROUP SP. Z O.O. - 2017-01-18 - Tychy (艣l膮skie)
mi.in. zawieranie um贸w ubezpieczeniowych oraz ich kompleksowa obs艂uga, kontrola merytoryczna zawartych um贸w ubezpieczenia, rejestracja w systemie informatycznym zawartych ubezpiecze艅
Towarzystwo Ubezpiecze艅 Wzajemnych TUW - 2019-02-12 - Leszno (wielkopolskie)
UDZIA艁 W TWORZENIU, WDRO呕ENIU, UTRZYMANIU I NADZORZE NAD SYSTEMEM ZAPEWNIENIA PROCES脫W ORAZ PRODUKT脫W US艁UG.
ZAK艁AD ELEKTRYCZNO-METALOWY "BOEM" - 2016-02-18 - Trzebiat贸w (zachodniopomorskie)
dbanie o porz膮dek przedszkola w ci膮gu dnia
kontakt przez OHP - 2018-01-31 - Naprawa (ma艂opolskie)
Przygotowywanie potraw i da艅 z obowi膮zuj膮cymi standardami, obs艂uga klient贸w, pomoc w organizacji pracy kuchni, dbanie o prawid艂owe magazynowanie 偶ywno艣ci, przestrzeganie zasad post臋powania z 偶ywno艣ci膮.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Legnica (dolno艣l膮skie)
zbieranie informacji handlowych, analiza rynku, kontakty z kontrahentami, sprzeda偶, zaopatrzenie, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
koordynacja pracownik贸w z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Pozna艅 (wielkopolskie)
- Udzia艂 w opracowywaniu program贸w i plan贸w remontowych- Sporz膮dzanie i weryfikacja koszt贸w rob贸t budowlanych- Nadz贸r nad pracami budowlanymi- Dbanie o w艂a艣ciwy stan techniczny budynk贸w Sp贸艂dzielni- Prowadzenie ksi膮偶ek obiekt贸w budowlanych- Organizowanie i nadz贸r nad kontrolami i przegl膮dami technicznymi
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa "Przyja藕艅" w Krzeszowicach - 2016-10-05 - Krzeszowice (ma艂opolskie)
wypiek i sprzeda偶 ciastek.
Firma "ALWI" Jolanta Grzybek - 2016-08-30 - S艂upsk (pomorskie)
szycie, zszywanie, lamowanie, rolowanie, etykietowanie, sk艂adanie, pakowanie, kontrolowanie produkt贸w tj. ko艂der, materacy, poduszek, obi膰 meblowych
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Leszno (wielkopolskie)
Obs艂uga kasowa, sprzeda偶 produkt贸w i us艂ug bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SP脫艁KA AKCYJNA - 2016-12-16 - 呕ary (lubuskie)
jw.
Wipro IT Services Poland Sp. z o.o. - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga sekretariatu, obs艂uga interesant贸w, sporz膮dzanie oraz przygotowywanie dokumentacji, organizacja planu dnia, prowadzenie ewidencji, rejestr贸w i zestawie艅, prowadzenie ewidencji materia艂贸w biurowych firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - O艂awa (dolno艣l膮skie)
Spawanie element贸w przyczep samochodowych.Praca w weekendy
ORION.PL Sp.z o.o. - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Monta偶 mebli na wymiar. Praca w P艂ocku w godz. 6-16.
BP Meble na wymiar - 2017-08-04 - P艂ock (mazowieckie)
Inspektor ds. administracyjnych. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w systemie POMOST, wskazywanie brak贸w i potrzeb w systemie POMOST. Umowa na czas zast臋pstwa.
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Elbl膮gu - 2018-01-12 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
tworzenie i przechowywanie wewn臋trznych dokument贸w, organizowanie posiedze艅 rady spo艂ecznej szpitala,zastepstwo za rzecznika prasowego oraz za pracownika biura podawczego.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Ko艂obrzeg (zachodniopomorskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- nadzorowanie i kontrolowanie przestrzegania i stosowania przepis贸w ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, a w szczeg贸lno艣ci zgodno艣ci wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych z przepisami prawa, w celu poprawy funkcjonowania jednostek samorz膮du terytorialnego oraz jednostek wykonawstwa geodezyjnego i zapewnienia nale偶ytego przestrzegania przepis贸w prawa w przedmiotowym zakresie,- kontrolowanie organ贸w s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej oraz uczestnictwo w opracowywaniu wyst膮pie艅 pokontrolnych, w celu zapewnienia przestrzegania przepis贸w prawa w obszarze geodezji i kartografii,- kontrolowanie dzia艂alno艣ci przedsi臋biorc贸w oraz jednostek organizacyjnych oraz uczestnictwo w opracowywaniu projekt贸w wyst膮pie艅 pokontrolnych, w celu zapewnienia wykonywania prac geodezyjnych lub kartograficznych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa w obszarze geodezji i kartografii,- rozpatrywanie skarg i wniosk贸w wp艂ywaj膮cych do Wojew贸dzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego dotycz膮cych dzia艂alno艣ci w dziedzinie geodezji i kartografii, wykonywanej przez organy s艂u偶by geodezyjnej i kartograficznej oraz jednostki wykonawstwa geodezyjnego, w celu podnoszenia jako艣ci wykonywania prac geodezyjno-kartograficznych oraz prowadzenia pa艅stwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,- kontrolowanie Marsza艂ka Wojew贸dztwa Kujawsko-Pomorskiego, prezydent贸w miast na prawach powiatu i starost贸w w zakresie tworzenia metadanych opisuj膮cych zbiory danych przestrzennych infrastruktury informacji przestrzennej prowadzonej przez ww. organy, jak r贸wnie偶 interoperacyjno艣ci prowadzonych zbior贸w danych i umocowanych z nimi us艂ug wynikaj膮cych z ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej w celu przestrzegania przepis贸w dotycz膮cych geodezji i kartografii,- nadzorowanie i kontrolowanie podmiot贸w posiadaj膮cych uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w celu zapewnienia wykonywania przez nich prac geodezyjnych i kartograficznych zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawa w zakresie geodezji i kartografii,- wsp贸艂dzia艂anie z G艂贸wnym Geodet膮 Kraju oraz organami kontroli pa艅stwowej w zakresie nadzoru geodezyjnego i kartograficznego w celu zapewnienia nale偶ytego przestrzegania prawa w dziedzinie geodezji i kartografii.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej; obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, praca w terenie, krajowe wyjazdy s艂u偶bowe, przeprowadzanie kontroli w innych urz臋dach, zagro偶enie korupcj膮Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na 8 pi臋trze w pokoju biurowym (budynek B, wej艣cie od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na 4 pi臋trze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy "schodo艂azu".
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2015-11-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
O艣miogodzinny system pracy. Ponad po艂owa dobowego czasu pracy to praca przy monitorze ekranowym, przy sztucznym i naturalnym o艣wietleniu. Wyjazdy s艂u偶bowe.ZAKRES ZADA艃 - Obs艂uga programowa i sprz臋towa lokalnego systemu informatycznego - Administrowanie lokaln膮 sieci膮 informatyczn膮 - Wdra偶anie i uruchamianie nowych wersji system贸w i aplikacji informatycznych - Bie偶膮ca konserwacja i naprawa sprz臋tu komputerowego, oprogramowania, urz膮dze艅 peryferyjnychWYMAGANIA NIEZB臉DNE Wykszta艂cenie: 艣rednie informatyczne Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pe艂ni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE Wykszta艂cenie: wy偶sze techniczne do艣wiadczenie zawodowe: 2 lata praca z systemami informatycznymi specjalistyczne przeszkolenie dla administrator贸w teleinformatycznych samodzielno艣膰, dyspozycyjno艣膰, komunikatywno艣膰DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNE CV i list motywacyjny Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂cenia O艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzaj膮cego posiadanie polskiego obywatelstwa O艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych O艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWE Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie wykszta艂cenia Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego / sta偶u pracy Kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych dodatkowe przeszkolenia O艣wiadczenie o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w naboruTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫W Dokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 21.01.2019 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋du Miejsce sk艂adania dokument贸w: Komenda Powiatowa Policji ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Sekretariat Komendanta Powiatowego PolicjiDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Sanoku z siedzib膮 przy ul. Witkiewicza 3, 38-500 Sanok Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.sanok (at) rz.policja.gov.pl Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Sanoku Okres przechowywania danych: czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, w kt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska) Uprawnienia: prawo 偶膮dania od administratora danych dost臋pu do danych, ich sprostowania, usuni臋cia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a tak偶e prawo do przeniesienia danych; 偶膮danie w tej sprawie mo偶na przes艂a膰 na adres kontaktowy administratora danych, podany powy偶ej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶 profilowaneINNE INFORMACJE:W miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w urz臋dzie, w rozumieniu przepis贸w o rehabilitacji zawodowej i spo艂ecznej oraz zatrudnianiu os贸b niepe艂nosprawnych, wynosi co najmniej 6%.W przypadku podawania dodatkowych danych osobowych, kt贸re nie s膮 wymagane przepisami prawa, prosz臋 o wyra藕ne wskazanie zgody na ich przetwarzanie, gdy偶 brak takiej zgody b臋dzie skutkowa膰 odrzuceniem Pani/Pana oferty. W dokumentach aplikacyjnych nale偶y poda膰 numer og艂oszenia. List motywacyjny, o艣wiadczenia nale偶y opatrzy膰 dat膮 i w艂asnor臋cznym podpisem. Ka偶de o艣wiadczenie powinno by膰 zgodne z tre艣ci膮 uj臋t膮 w og艂oszeniu. Oferty niekompletne, kt贸re nie zawieraj膮 wymaganych dokument贸w i o艣wiadcze艅 lub z艂o偶one po terminie wskazanym w og艂oszeniu nie b臋d膮 rozpatrywane. Oferty odrzucone zostan膮 komisyjnie zniszczone. Nie zwracamy nades艂anych dokument贸w. Kandydatki/kandydaci b臋d膮 informowani telefonicznie o terminie post臋powania kwalifikacyjnego.Do udzia艂u w rekrutacji zapraszamy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne.Dodatkowe informacje mo偶na uzyska膰 pod numerem telefonu (13) 46 57 360 lub (13) 46 57 355. ttps://nabory.kprm.gov.pl/podkarpackie/sanok/inspektor,40602
Komenda Powiatowa Policji w Sanoku - 2019-01-09 - Sanok (podkarpackie)