DYREKTOR ODDZIAŁU BANKU Człuchów oferta pracy Bank Spółdzielczy w Człuchowie

Stanowisko: DYREKTOR ODDZIAŁU BANKU

Wynagrodzenie: 5 500 - 6 000 PLN

Zakres obowiązków: nadzór nad prawidłową i sprawną obsługą klientów, inicjowanie działąń zmierzających do podniesienia efektywności pracy Oddziału

Data publikacji: 2019-04-25

Lokalizacja: Człuchów (pomorskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Człuchowie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zamkowa 23, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
nadzór nad prawidłową i sprawną obsługą klientów, inicjowanie działąń zmierzających do podniesienia efektywności pracy Oddziału

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 5 500 - 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz

Nazwa stanowiska: DYREKTOR ODDZIAŁU BANKU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Człuchów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: człuchowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Człuchów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekonomista

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 5 500 - 6 000 PLN/godz

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne- bankowość,prawo .Uzupełnienie oferty:1)Doświadczenie zawodowe- minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z kierowaniem zespołem i ocena ryzyka kredytowego w instytucjach finansowych, minimum 2- letnie doświadczenie w zarzadzaniu pracą i motywowaniu podległych pracowników doświadczenie w analizach ekonomiczno- finansowych dużych przedsiębiorstw2)Umiejętności -analizy i syntezy danych , budowania i rozwoju relacji z innymi, komunikatywność, asertywność, elastyczność w podejściu do rozwiązywania problemów, umiejętność zarządzania ludźmi (organizowanie, motywowanie), budowanie zaangażowania i wspierania pracowników w realizacji celów, sumienność, kreatywność, gotowość do podejmowania ryzyka w biznesie,3)Ogólny zakres obowiązków: nadzór nad prawidłową i sprawną obsługą klientów, inicjowanie działań zmierzających do podniesienia efektywności pracy Oddziału, nadzór nad prawidłowym zabezpieczeniem mienia Oddziału, opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych związanych z bezpieczeństwem fizycznym i środowiskowym obiektów, w których realizowane są zadania Oddziału, wydawanie zarządzeń wewnętrznych zapewniających wdrożenie Decyzji Zarządu Banku, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, prowadzenie akt osobowych, nadzór nad sprawną realizacją zadań związanych z przyjmowaniem i rozpatrywaniem skarg i reklamacji oraz wniosków i listów, współpraca z Centralą Banku.4)Umowa o pracę na czas określony (z możliwością zawarcia od razu umowy na czas nieokreślony w przypadku osoby o odpowiednich kompetencjach)

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Człuchowie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

Adres pracodawcy:
Zamkowa 23, 77-300 Człuchów, powiat: człuchowski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji i przesłanie swoich dokumentów (szczegółowe zawodowe CV , list motywacyjny wraz z oświadczeniem o niekaralności na podstawie przepisów ustawy z dnia 12 kwietnia 2018 roku o zasadach pozyskiwania informacji o niekaralności osób ubiegających się o zatrudnienie i osób zatrudnionych w podmiotach sektora finansowego) na adres sekretariat (at) bsczluchow.sgb.pl. W tytule wiadomości prosimy wpisać Dyrektor Oddziału Dziękujemy za wszystkie aplikacje. Jednocześnie informujemy, że odpowiemy jedynie na wybrane oferty.W zgłoszeniach prosimy o zawarcie następującej klauzul*: - o treści Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej rekrutacji *- oraz uzupełnionej i podpisanej klauzuli informacyjnej dla kandydata*W przypadku braku ww klauzuli CV nie będzie rozpatrywane.Zgodnie z art. 13 ust. 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Bank Spółdzielczy w Człuchowie z siedzibą w Człuchowie informuje, że: 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Człuchowie z siedzibą w Człuchowie, dane kontaktowe Banku: Bank Spółdzielczy w Człuchowie; ul. Zamkowa 23 77-300 Człuchów, numer telefonu(59) 83 42 472 , (59) 83 43 287, email: sekretariat (at) bsczluchow.sgb.pl2.Z wyznaczonym w Banku Inspektorem Ochrony Danych, można skontaktować się pod numerem telefonu (59) 83 34 523 wew. 41 lub pod adresem email: iodo (at) bsczluchow.sgb.pl3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu: Dyrektor Oddziałua.przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko na podstawie Pani/Pana zgody podstawę przetwarzania danych w tym celu stanowi art. 6 ust. 1 lit. a:b.wykonywania prawnie uzasadnionych interesów Administratora, takich jak ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami podstawę przetwarzania danych w tych celach stanowi art. 6 ust. 1 lit. f,c. wypełnienia obowiązków ciążących na Administratorze wynikających wprost z przepisów prawa - podstawą prawną przetwarzania w tym zakresie jest art. 6 ust. 1 lit. c,4.W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane w szczególności: 1).organom kontrolnym,2).współpracującym z Administratorem firmom prawniczym,3).medycynie pracy,5.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:1)w zakresie ustalenia i dochodzenia własnych roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami do momentu przedawnienia potencjalnych roszczeń związanych z procesem rekrutacji, tj. przez 3 lata od zakończenia procesu rekrutacji,2)w zakresie wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze przez okres, w jakim przepisy prawa nakazują bankom przechowywanie dokumentacji i wypełnianie względem Pani/Pana obowiązków z nich wynikających,3)w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa osób (przede wszystkim klientów oraz pracowników) i mienia Administratora, przez okres 3 miesięcy, chyba że dane stanowią dowód w postępowaniu lub pracodawca powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, wówczas termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.6.Jednocześnie informujemy, że w związku z przetwarzaniem przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu: 1)prawo dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia,2)prawo do sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia,3)prawo do usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia,4)prawo do ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia,5)prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia,6)prawo do przenoszenia danych, na podstawie art. 20 Rozporządzenia. 7)prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy istnieje podejrzenie, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.7.Podanie danych przez Panią/Pana danych ma charakter dobrowolny, jednak konsekwencją niepodania tych danych będzie brak możliwości uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym. Ponadto wycofanie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.8.W ramach prowadzonej rekrutacji Administrator nie podejmuje żadnych decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym z wykorzystaniem profilowania.Oświadczam, że zapoznałem się z powyższą informacją dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych oraz zawartymi w niej pouczeniami i wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych:- w związku z procesem rekrutacyjnym na wskazane w ogłoszeniu stanowisko -Dyrektor Oddziału (zaznaczyć X bądź w inny sposób potwierdzić opcję)- dla celów przyszłych procesów rekrutacji (przez okres dwóch lat) na stanowisko .. - .. (zaznaczyć X bądź w inny sposób potwierdzić opcję).(Podpis kandydata)

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: człuchowski

Gmina pracodawcy: Człuchów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Człuchów

Ulica pracodawcy: Zamkowa

Numer budynku pracodawcy: 23

Profil działalności pracodawcy: Pozostałe pośrednictwo pieniężne

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Człuchowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekonomista

Data dodania oferty pracy: 25.04.2019

Oferta pracy ważna do: 20.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?29af8c32cd0eab6791a11cff911217a1

Podobne oferty pracy

DYREKTOR FINANSOWY - 2 000 - 2 600 PLN

pozyskiwanie kontrahentów, podtrzymywanie relacji z kontrahentami, sporządzanie umów handlowych. opiniowanie umów po kątem prawnym i merytorycznym
STARTEX SP. Z O.O. - 2017-06-28 - Lubartów (lubelskie)

POMOC NA PRODUKCJI - od 14,2 PLN

Pakowanie, nawijanie, lutowanie, oplatanie, składanie transformatorów małej mocy. Praca od pon-pt w godz. 7:00-15:00.
Zakład Produkcyjno-Handlowy EDEL BEATA PANEK - 2019-04-02 - Domaniew (mazowieckie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

sprzedaż art. spożywczych oraz mięsa i wędlin, układanie towarów na półkach, obsługa klienta, zaopatrzenie sklep w towary
P.H.U. JANDEX Eleonora Słowińska-Gronert - 2017-10-09 - Błaszki (łódzkie)

FAKTURZYSTKA - 997,4 PLN

program Stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Opiesin (łódzkie)

NEUROLOGOPEDA - od 80 PLN

prowadzenie zajęć z dzieckiem z orzeczonym stopniem o niepełnosprawności
Szkoła Podstawowa im. ks. J.Twardowskiego - 2019-01-11 - Mysłów (lubelskie)

KUCHARZ - do 2 000 PLN

Sprządzanie potraw wg zasad dietetyki, prawidłowe, zgodne z normami wydawanie posiłków. Wstępna obróbka żywności.
Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu - 2017-03-28 - Legnickie Pole (dolnośląskie)

DYREKTOR HANDLOWY K/M (J. ROSYJSKI) - od 2 500 PLN

zarządzanie działem handlowym i kontrolowanie pracy działu handlowego; opracowanie strategii i planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją; sprzedaż produktów finansowych oraz ekologiczno - energetycznych; zakup produktów z Rosji i Białorusi; sprzedaż w Polsce i w innych krajach Unii Europejskiej.Praca w godz. 8-12 i 12-16
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 1 850 PLN

Przewóz towaru oraz przewóz ładunków niebezpiecznych po krajach Unii Europejskiej oraz Ukrainy i Białorusi. Drobne naprawy samochodu, załadunek i rozładunek. Wypełnianie dokumentów przewozowych, obieranie telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Kożuchów (lubuskie)

DYREKTORA DS. RELACJI Z KLIENTEM - od 21 000 PLN

•Aktywne dbanie i zarządzanie relacjami z klientami na wysokim poziomie •Rozpoznawać krótko i długoterminowe cele klientów, które odnoszą się do firmy, a także umiejętnie przekazywać je do działu projektowania i rozwoju w Cogniance•Identyfikowanie możliwości wzrostu przychodów oraz współpraca z wewnętrznymi działami w celu przygotowania i dostarczenia propozycji wspierających te możliwości•Regularne komunikowanie się z interesariuszami na wszystkich poziomach, ustalanie oczekiwań i odpowiednie negocjowoanie priorytetów•Prezentowanie propozycji wartości Cogniance zróżnicowania, obszarów wiedzy i istotnych przykładów klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej, raportowanie, rozliczanie.
MI YO MI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Tarnowskie Góry (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 800 PLN

Sprzedaż artykułów technicznych i części zamiennych do maszyn przemysłowych i motoryzacji. Praca w godzinach 9-17.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Transportowe "OMEGA" TOMASZ LASZUK I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-05-18 - Płock (mazowieckie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Wykonywanie prac gospodarczych- dbanie o czystość w otoczeniu sklepu i warsztatu: koszenie trawników: zamawianie środków czystości i art. gospodarczych
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Ubocze (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

zgodny z charakterystyka pracy
NETTO Sp. z o.o. - 2018-09-18 - Pleszew (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 3 060 PLN

praca pedagogiczno wychowawcza, opieka nad dziećmi, organizowanie i udział w wycieczkach i imprezach,organizacja zajęć opiekuńczo wychowaczych
Sportart Paweł Janas - 2018-07-10 - Tychy (śląskie)

DYREKTOR DZIAŁU SMT - od 5 000 PLN

bezpośredni kontakt z kadrą zarządzajacą wyłącznie w języku koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-12 - Żory (śląskie)

PRACOWNIK POMOCNICZY - 997,4 PLN

Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Dobiegniew (lubuskie)

ELEKTRONIK - od 3 000 PLN

- nadzór nad prawidłową eksploatacją maszyn i urządzeń pod względem automatyki, - codzienna analiza raportów ze zmian utrzymania ruchu, - systematyczna analiza efektywności maszyn i urządzeń,- systematyczna analiza zużycia materiałów eksploatacyjnych, - współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie usuwania awarii, użytkowania urządzeń i systemów,- udział w planowaniu remontów oraz nadzór nad realizowanymi pracami remontowymi, - nadzór nad kompletnością dokumentacji automatycznej po projektach instalacyjnych
ALMUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Słomniki (małopolskie)

INWENTARYZATOR - od 12 PLN

Liczenie towaru przy pomocy skanera
kontakt przez OHP - 2016-05-30 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)

STAŻ - PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

pon. - pt. w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Opole (opolskie)

POMOC NAUCZYCIELA (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Zabrze (śląskie)

KIEROWCA - OPERATOR - od 3 800 PLN

Brak danych
"REM-BUD" Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Łowicz (łódzkie)

DYREKTORA DEPARTAMENTU INWESTYCJI I ROZWOJU - od 4 000 PLN

1)sprawne kierowanie pracą Departamentu Inwestycji i Rozwoju,2)nadzór i koordynowanie wykonania zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w Regulaminie Organizacyjnym Urzedu Miasta Chełm a w szczególności:a) w zakresie działania Wydziału Inwestycji i Dróg:- realizacja, nadzór i rozliczanie inwestycji miejskich (z wyłączeniem inwestycji drogowych),- koordynowanie zadań związanych z bieżącym utrzymaniem technicznym i remontami budynków publicznych przedszkoli, szkół, placówek oświatowych i placówek oświatowo wychowawczych oraz innych jednostek organizacyjnych Miasta, a także Urzędu,- planowanie remontów bieżących budynków stanowiących mieszkaniowy zasób Miasta;- organizacja i zarządzanie ruchem na drogach publicznych,- prowadzenie spraw związanych z korzystaniem z drogi w sposób szczególny,- kreowanie polityki rowerowej miasta,- związane z realizacją zadań publicznych w ramach inicjatywy lokalnej,- związane z udzielaniem dotacji celowej ze środków budżetu Miasta Chełm dla rodzinnych ogrodów działkowych,- sporządzanie materiałów planistycznych w zakresie inwestycji oraz sporządzania wykazu zadań inwestycyjnych na kolejny rok budżetowy,- nadzór nad realizacją zadań Zarządu Dróg Miejskich,b) w zakresie działania Wydziału Projektów i Funduszy Europejskich:- prowadzenie działań związanych z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych niezbędnych dla rozwoju Miasta,- opracowywanie projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych, przygotowywanie, kompletowanie oraz składanie wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych, we współpracy z Departamentami,- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie opracowywania projektów i przygotowywania wniosków o dofinansowanie zadań ze środków zewnętrznych,- stały kontakt z przedstawicielstwami unijnych funduszy pomocowych,- prowadzenie rejestru realizowanych przez Miasto projektów współfinansowanych z funduszy pomocowych,- prowadzenie banku informacji o dostępnych funduszach pomocowych,- wspieranie chełmskich przedsiębiorców i organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków unijnych i innych środków pomocowych,c) w zakresie działania Biura Zamówień Publicznych:- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na rzecz Urzędu, we współpracy z właściwymi Departamentami,- koordynowanie i nadzór nad zamówieniami publicznymi w Urzędzie oraz jednostkach organizacyjnych Miasta,- współpraca z Urzędem Zamówień Publicznych i Urzędem Publikacji Unii Europejskiej w zakresie publikacji ogłoszeń,- sporządzanie rocznych planów zamówień publicznych udzielanych przez Miasto Chełm za pośrednictwem Urzędu Miasta Chełm,- sporządzanie planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w tym zakresie,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych powyżej 30 000 EURO oraz ewidencji zamówień o wartości do 30 000 EURO,- prowadzenia wszelkich prac związanych z odwołaniami i skargami do sądu w stosunku do zamówień, dla których zamawiającym jest Miasto,3)zapewienie właściwego wykonywania zadań przez podległych pracowników,4)zapewnienie dyscypliny pracy w Departamencie,5)opracowywanie kart opisu stanowisk dla pracowników, udzielanie urlopów, wnioskowanie w sprawach zatrudnienia, karania, nagradzania, awansowania, ocenienie pracowników,6)oszczędne gospodarowanie środkami finansowymi w ramach zadań realizowanych przez Departament,7)przetwarzanie danych osobowych zgodnie z posiadanymi upoważnieniami i wnioskowanie o wydawanie upoważnień z tym zakresie podległym pracownikom,8)przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności:Statutu Miasta Chełm, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, procedury opracowania budżetu miasta, obiegu dowodów księgowych, Regulaminu pracy pracowników Urzędu Miasta Chełm, Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm,9)dokonywanie identyfikacji oceny ryzyka oraz ustalanie metody przeciwdziałania ryzyku występującemu w trakcie działalności Departamentu,10)dokonywanie samooceny kontroli zarządczej,11)poprawne przygotowywanie spraw dla kierownictwa Urzędu Miasta Chełm,12)wyznaczanie zastępstw w Departamencie,13)sumienne i staranne wykonywanie obowiązków oraz stosowanie się do poleceń przełożonych, jeżeli nie są one sprzeczne z przepisami prawa,14)przestrzeganie przepisów szczególnych, regulujących sprawy realizowane przez Departament, kodeksu postępowania administracyjnego, instrukcji kancelaryjnej oraz przepisów dotyczących administracji samorządowej,15)przestrzeganie ustalonego u Pracodawcy porządku,16)przestrzeganie i nadzór nad przestrzeganiem tajemnicy informacji niejawnych przez podległych pracowników,17)przestrzeganie przepisów oraz zasad bhp, a także przepisów ppoż. oraz nadzór nad przestrzeganiem tych przepisów przez podległych pracowników,18)dbanie o dobro Urzędu i ochrona jego mienia.
Urząd Miasta Chełm - 2019-03-14 - Chełm (lubelskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY KIEROWCA - od 1 850 PLN

Prace porządkowe, pielegnacja zuieleni, odśnieżanie, koszenie trawy.
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Łódź (łódzkie)

PRACOWNIK SKLEPU - od 2 100 PLN

profesjonalna i uprzejma obsługa Klientówdbanie o wizerunek sklepuobsługa kasy fiskalnejwykładanie towaru i dbanie o jego ekspozycjęutrzymywanie porządku na sklepiedbałość o towar i mienie sklepu
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

KONSERWATOR/KA CZYSTOŚCI - od 14 PLN

Sprzątanie artykułów spożywczych oraz terenu zewnętrznego.Praca w systemie trzyzmianowym w ruchu ciągłym 7 dni w tygodniu.
Clean-Eco 2000 Sp. z o.o. Gdynia - 2018-06-27 - Kutno (łódzkie)

ROBOTNIK OCZYSZCZANIA MIASTA - od 2 250 PLN

dbanie o porządek, czystość i estetyczny wygląd terenów miejskich w tym także terenów zielonych
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Milicz (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 200 PLN

Wynagrodzenie - 2200 zł brutto + wysokie premie zadaniowe. Praca na terenie woj. opolskiego i śląskiego.
PPUH "PIOGRO" SP. Z.O.O. - 2018-11-07 - Zielina (opolskie)

PRACOWNIK STOLARNI - 2 500 - 3 000 PLN

prace przy produkcji mebli, dźwiganie elementów pow. 12 kg
Randstad Polska Sp. z o.o. numer ewidencji 47 - 2018-04-22 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)