ASYSTENTKA ZARZĄDU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENTKA ZARZĄDU

Wynagrodzenie: od 1 500 PLN

Zakres obowiązków: wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków złużbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura zarządu, do głównych obowiązków nalezy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotakń zarządu, przygotowywanie pism oraz wykonywanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki a także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządupraca na umowę na czas nieokreślony (1/2 etatu), praca w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali E

Data publikacji: 2018-08-14

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków złużbowych oraz sprawne funkcjonowanie biura zarządu, do głównych obowiązków nalezy m.in. obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotakń zarządu, przygotowywanie pism oraz wykonywanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki a także asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządupraca na umowę na czas nieokreślony (1/2 etatu), praca w godzinach 8:00-12:00oferta dostępna w sali E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA ZARZĄDU

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent zarządu

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent zarządu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe, staz pracy bez znaczenia, bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego, umiejętność organizacji ewidencji korespondencji, dobra wiedza w zakresie branży budowlanej, znajomość nazw materiałów, skład materiałów

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Gliniana

Numer budynku pracodawcy: 20/22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2018

Data dodania oferty pracy: 14.08.2018

Oferta pracy ważna do: 04.09.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 3 000 PLN

Samodzielne wykonywanie czynności z zakresu administracji sądowej, oraz czynności niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania zlecone przez Przewodniczącego Wydziału II Karnego.
Sąd Rejonowy w Nowej Soli - 2017-03-10 - Nowa Sól (lubuskie)

ASYSTENT/KA W BIURZE ZARZĄDU - od 2 000 PLN

- prowadzenie sekretariatu Spółki oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu - organizacja podróży służbowych - łączenie rozmów telefonicznych (również w języku angielskim) - prowadzneieni rejestru korespondencji - przygotowywanie pism i dokumentów - zapewnienie i koordynowianie sprawnego przepływu dokumentów i informacji - archiwizacja dokumentacji Spółki - kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi
TELZAS Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - 997,4 PLN

asystent radcy prawnego
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Leszno (wielkopolskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - 2 675 - 3 824 PLN

Dokonywanie analizy spraw we wskazanym przez sędziego zakresie, kontrolowanie stanu spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd, zwracanie się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do rozpoznania, sporządzanie odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi, gromadzenie, we wskazanym przez sędziego zakresie, orzecznictwa, i literatury przydatnego do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sedziom w danym wydziale.
Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku - 2016-01-28 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

Udzielanie pomocy dziecku niepełnosprawnemu na wózku inwalidzkim pod kierunkiem nauczyciela podczas zajęć dydaktycznych oraz przerw międzylekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych; przygotowywanie i sterylizacja narzędzi
Bożena Mrowiec-Aleksandrowicz - 2017-08-25 - Opole (opolskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 500 PLN

redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, obsługa poczty firmowej w języku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - od 3 000 PLN

PROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-REKREACYJNYCH, DOKUMENTACJI PLACÓWKI, KONTAKT Z RODZICAMI, MOŻLIWOŚĆ ODBYCIA SZKOLEŃ, WARSZTATÓW,WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PEDAGOGICZNE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY Z DZIEĆMI, W ZESPOLE, KREATYWNOŚĆ, KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA, ZAŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE , GODZINY PRACY OD 7-17NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE OŚ KASZTANOWE W SZCZECINIE I NA KOSYNIERÓW 16
TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ DZIECI ZACHODNIOPOMORSKI ODDZIAŁ REGIONALNY W SZCZECINIE - 2018-08-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS ZAPASÓW - od 2 200 PLN

składanie zamówień do dostawców, wprowadzanie transferów do systemu Gold, weryfikacja pojemności półkowych dla poszczególnych produktów, skanowanie braków towarowych, wprowadzanie korekty do systemu w oparciu o dane od kierowników stoisk, sporządzanie raportów systemowych
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Bochnia (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA/HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: – przygotowanie gabinetu do pracy, – asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, – przygotowanie narzędzi i sterylizacja, – dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy, – rejestracja pacjentów.
Gabinety Lekarskie Medyk - 2018-02-05 - Kościan (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 150 PLN

Wspomaganie w działalności dyrektorów.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-02-09 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

praca z dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Żywiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ, UZALEŻNIONE OD KWALIFIKACJI I DOŚWIADCZENIA.-Płace, ZUS, podatkowa księga przychodów i rozchodów,-Pierwszy kontakt koniecznie telefoniczny lub e-mail:tel. 602-390-089,e-mail: w.nawrocki (at) vp.pl
BIURO RACHUNKOWE SYSTEM BIS -NAWROCKA MARIA - 2016-01-13 - Tczew (pomorskie)

ASYSTENT D/S WSPARCIA TECHNICZNEGO - od 3 000 PLN

- Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami, kandydat ma codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z USA, KANADY, UK I EUROPY. Jego obowiązki to: rozwiązywanie bieżących problemów klientów: proste problemy związane z IT, problemy z oprogramowaniem, stronami internetowymi. problemy z pocztą mailową lub logowaniem się do komputera lub do systemu, do OUTLOOKA, reset hasła, ustawienie nowego hasła itd, jest to praca zmianowa (3 zmiany) + sporadyczne zmiany weekendowe (kilka razy na kwartał).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę: 09.04.2018 r. - 08.10.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00 6:00 + sporadycznie sobota lub niedziela w zależności od projektu. Wymagana znajomość języka angielskiego jako języka z kraju pochodzenia.
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 1 850 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DS. BANKOWOŚCI - 997,4 PLN

Praca w mbanku - Obsługa Klientów. Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ARTYSTY CYRKOWEGO - od 1 850 PLN

pomaganie aktorom cyrkowym w przygotowywaniu numerów, przygotowywanie numerów cyrkowych od podstaw
Dominik Kozłecki Agencja Artystyczna WICTORIA - 2016-02-09 - Miedzierza (świętokrzyskie)

ASYSTENT GEODETY - od 2 184 PLN

Prace pomocnicze w pomiarach geodezyjnych
Geopartner Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Spółka komandytowa - 2017-08-22 - Garwolin (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 20 PLN

Opieka nad osobami z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania. Wymagania: wykształcenie policealne/ wyższe, kierunek: pedagog, opiekun medyczny, opiekun środowiskowy itp., doświadczenie min. 6 m-cy, ukończony kurs: "Trening umiejętnośći społecznych w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych".
Usługi Opiekuńcze "FELICJA" Paulina Poszytek - 2017-01-04 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 100 PLN

Wsparcie nauczyciela klasy w prowadzonych przez niego zajęciach dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych, a szczególnie obowiązek realizacji zadań wskazanych przez nauczyciela
Zespół Szkół w Drogomyslu - 2018-08-06 - Drogomyśl (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

bieżące wsparcie księgowej
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Szydłowo (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 700 PLN

pomoc w planowaniu pracy i spotkań zarządowi spolki, sporządzanie raportów na zlecenie zarządu, głównie dotyczących działu handlowego spółki, wykonywanie pozostałych poleceń zarządu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. WSPARCIA ROZWOJU PRODUKCJI - od 17 PLN

przygotowywanie raportów, analiz bieżących i prezentacji dla potrzeb zarządu, wdrażanie rozwiązań związanych z poprawą wydajności produkcji, ścisła współpraca z pracownikami linii produkcyjnych oraz z pozostałymi działami firmy
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Łubna (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA-INZYNIER DROGOWNICTWA - od 1 850 PLN

praca na stanowisku asystenta inżyniera drogownictwa
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2016-03-08 - Chrzanów (małopolskie)

KIEROWNIK OBIEKTU - od 3 000 PLN

Nadzorowanie i koordynowanie całokształtu prac administracyjno- technicznych związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektu; organizowanie i kontakt z ochroną obiektu; kontrolowanie prac remontowo- naprawczych na terenie obiektu i jego otoczenia; organizowanie i uczestnictwo w kontrolach stanu technicznego lub estetycznego nieruchomości; dbanie o stan i estetykę bezpośredniego otoczenia budynków firmy (parking, trawnik itd.); wdrażanie procedur i norm, mających zapewnić bezpieczeństwo wszystkim osobom przebywającym na terenie obiektu; zarządzanie flotą samochodową; nadzór nad personelem technicznym i podwykonawcami; prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu.
FARGOTEX Sp. z o.o. - 2016-03-14 - Łomża (podlaskie)


Wybierz powiat