ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Rzeniszów oferta pracy Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Stanowisko: ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: -pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeń z kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)

Data publikacji: 2016-12-30

Lokalizacja: Rzeniszów (śląskie)

Pracodawca: Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-pomoc i wspieranie działu księgowości w codziennej pracy, -wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, -weryfikacja dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, -kontrola rozliczeń z kontrahentami, -zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji (wysyłka/archiwizacja)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 9.00-17.00

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeniszów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koziegłowy

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017

Data zakończenia pracy: 31.03.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne, kierunek: ekonomiczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
chęć rozwoju i pogłębiania swoich umiejętności

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
biegła obsługa komputera i praktyczna znajomość programu Ms Office szczególnie MS Excel

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność i systematyczność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość podstaw rachunkowości i prawa podatkowego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność analitycznego myślenia

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywna znajomość jęz. angielskiego

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

Nazwa pracodawcy:
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Adres pracodawcy:
Zielona 2, 42-350 Rzeniszów, powiat: myszkowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: myszkowski

Gmina pracodawcy: Koziegłowy

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Rzeniszów

Ulica pracodawcy: Zielona

Numer budynku pracodawcy: 2

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 02.01.2017

Oferta pracy ważna do: 31.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PŁYTKARZ - od 2 800 PLN

Układanie płytek
DANIEL HOJAN KRONOS - 2018-04-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów,sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkow-formalnym,wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Ożarki-Olszanka (podlaskie)

OPIEKUNKA DZIECIĘCA - od 2 280 PLN

Wykonywanie czynności zgodnie z potrzebami dzieci. Kształtowanie zasad, wartości u podopiecznych, wychowywanie dzieci. Czynności pielęgnacyjne oraz organizowanie czasu wolnego w placówce. Współdziałanie z rodziną dizecka. Prowadzenie dokumentacji związanej z pobytem dziecka w placówce.
Dom Dziecka w Siedlcach DOM POD KASZTANAMI - 2018-02-14 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Działoszyn (łódzkie)

MAGAZYNIER- OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO - do 13 PLN

Wykształcenie podstawowe; doświadczenie: min. 3 m-ce na ww. stanowisku; aktualna książeczka sanepidowska; uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych unoszących; Zakres obowiązków: załadunek towarów/ nośników składowanych w magazynie na skrzynie, palety zgodnie z listą zamówień generowaną przez system; szkolenie i demonstracja czynności magazynowych innym zleceniobiorcom oraz innych usług magazynowych i/lub załadunkowych; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice, Bojkowska
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. HANDLU - od 3 500 PLN

profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-03-10 - Głobino (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY - 3 300 - 3 500 PLN

Profesjonalna i sprawna obsługa klientów ( oferty , zamówienia , sprzedaż , faktury , transport).Wspieranie Handlowców w działaniach sprzedażowych oraz marketingowych . Utrzymanie dobrych relacji z klientami , zakup towarów od dostawców , odpowiedzialność za stany magazynowe , ISO.Wynagrodzenie brutto od 3.300 do 3.500 oraz premia zależna od sprzedaży.
RADKA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-07-12 - Błonie (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc nauczycielowi w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, dbałość o bezpieczeństwa i higienę pracy, opieka nad dziećmi w sali przedszkolnej i na placu zabaw,dbałość o łąd i porządek w sali
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Piotrów (lubuskie)

ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 500 PLN

organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 2 200 - 3 000 PLN

Pisanie pism procesowych i urzędowych, obsługa prawna
Automotive Diesel Center Sp.z o.o. - 2016-11-03 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT PROKURATORA - od 3 200 PLN

szczegóły oferty zawarto w ogłoszeniu, zamieszczonym na stronie internetowej prokuratury okregowej w Toruniu www.torun.po.gov.pl, oferta Nr POIVWOS1111.1.2017
PROKURATURA OKRĘGOWA W TORUNIU - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT RODZINY - 997,4 PLN

praca z rodzinami z trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Huszlew (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH I ADMINISTRACJI - od 2 800 PLN

Obsługa programu administracyjnego; redagowanie tekstów pism, biuletynów; wprowadzanie, weryfikacji i archiwizowanie danych powstałych w procesie handlowym; nadzorowanie zgodności procesu w przebiegu dokumentacji; kontroling standardów firmy; nadzór nad projektami w realizacji; aktywność w inicjonowaniu nowych rozwiązań; redagowanie ofert handlowych oraz arządzanie pełną dokumentacją handlową; monitoring bieżącej współpracy z klientami; raportowanie wyników; bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów; organizacja i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie; praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (KATOWICE) - od 2 100 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
CCC S.A. - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. ZAPASÓW W DZIALE PT I MAGAZYN - od 2 030 PLN

przyjmowanie dostaw, porzadkowanie magazynu, segregowanie towaru na magazynie, praca administracyjna
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Śrem (wielkopolskie)

POMOCNIK MLECZARSKI - 3 000 - 3 500 PLN

obsługa linii produkcyjnej, mycie urządzeń, prace porządkowe, transport dodatków do żywności i środków myjących
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska MALUTA - 2018-06-12 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Prace biurowe projektowe, inwentaryzacja w terenie
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek, zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom na zajęciach dydaktycznych i wychowawczych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Szerzawy (kujawsko-pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 000 PLN

Szycie dekoracji okiennych: rolety, zasłony, firany itp.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Legionowo (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 650 PLN

refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Pomianowo (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH  - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami w tym indyjskimi lub nepalskimi, pomoc w opiece nad klientami nepalskimi lub indyjskimi 
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 3 180 PLN

SYSTEMATYCZNE WDRAŻANIE UCZESTNIKÓW DO OBSŁUGI W CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO (GOTOWANIE, SPĘDZANIE CZASU WOLNEGO) PROWADZENIE TERAPII RUCHOWEJ W TYM PODNIESIENIE OGÓLNEJ SPRAWNOŚCI RUCHOWEJ UCZESTNIKÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚCI KULINARNE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY LUV CV NA ADRES e-mail: b.kusiak (at) sds.szczecin.pl
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SZCZECINIE - 2017-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

MONTER INSTALATOR - od 3 500 PLN

jw.
PZT Inwestel - 2017-12-05 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU ZAKUPÓW(NR 1998) - od 1 850 PLN

Prowadzenie zakupów w firmie (Polska i zagranica). Stanowisko samodzielne. Bezpośredni kontakt z klientem.
RM INTERNATIONAL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-24 - Wudzyn (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA DETEKTYWA - od 3 800 PLN

prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych,
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2017-11-07 - Sady (wielkopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 500 PLN

korespondencja emailowa oraz rozmowy tel. z kontrahentami z zagranicy, organizowanie zachranicznych podróźy słuzbowych, przygotowywanie raportów i analiz, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur zagranicznych, umawianie spotkamn biznesowych
Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlane "IZOBUD-REM" Jan Horoszkiewicz - 2017-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)