ASYSTENT ZARZĄDU Chwaszczyno oferta pracy "POMINNO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Asystent zarządu, prace administracyjno-biurowe.
Data publikacji: 2017-10-25
Lokalizacja: Chwaszczyno (pomorskie)
Pracodawca: "POMINNO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mickiewicza 77, 80-209 Chwaszczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Asystent zarządu, prace administracyjno-biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chwaszczyno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kartuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żukowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
komunikatywność, znajomość asortymentu menadżerowego, subiekta, obsuga kasy, obsługa pakietu Office, chęć poszerzania swojej wiedzy z zakresu handlu.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość obsługi sprzętu biurowego
Nazwa pracodawcy:
"POMINNO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ DPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Adres pracodawcy:
Krasickiego 15/10, 81-377 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: pn-pt, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Krasickiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data dodania oferty pracy: 26.10.2017
Oferta pracy ważna do: 23.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Współdziałanie z nauczycielem w organizowaniu i prowadzeniu zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Dubeninki (warmińsko-mazurskie)
Organizacja pracy, zarządzanie personelem, tworzenie grafików.Praca w godzinach 7-15 i 14-22.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-22 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
wykonywanie masażu tajskiego tradycyjnego
THAI MASAŻ & SPA KATARZYNA SADOWSKA - 2016-11-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowanie i wprowadzanie dokumentów księgowych , dekretowanie, tworzenie deklaracji TAT< CIT, sprawdzanie rejestrów
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Tychy (śląskie)
Przewóz towarów w transporcie międzynarodowym Polska - Unia Europejska, czynności załadunkowe i rozładunkowe, wykonywanie przewozu w imieniu przedsiębiorstwa, rozliczanie z dokumentów po operacji transportowej
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Mysłów (lubelskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
✔ prowadzenie dokumentacji biurowej,✔ wstępna obsługa klientów (telefoniczna i mailowa),✔ współpraca z biurem księgowym oraz dekretowanie dokumentów,✔ koordynacja zaopatrzenia biura,✔ wsparcie administracyjne innych działów (przygotowanie dokumentacji, zarządzanie obiegiem dokumentów, redagowanie/pisanie tekstów na strony www)
ANSTA - 2016-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
-Asysta przy lekarzu dentyście, -Pomoc przy zabiegach, -Dbanie o czystość i sterylizację gabinetu,-Godziny pracy do uzgodnienia,-Praca na 1/2 etatu lub na pełen etat,-Kontakt: 58-531-31-46.
"TRIO-DENTAL" Grupowa Praktyka Lekarska Spółka Cywilna, Obałka Małgorzata, Czarnecka Anna - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
zgodny zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
-
Gabinet Stomatologiczny "MEDIX" Ewa Grażyna Duraj - 2017-09-11 - Białystok (podlaskie)
Rysunki techniczne, realizacja projektu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Leszno (wielkopolskie)
sporządzanie dokumentów, ewidencja czasu pracy pracowników, przekazywanie korenspondencji,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie procesu wdrażania metodologii oraz narzędzi i technik Lean Manufacturing ( 5S, Kaizen) w obszarze produkcyjnym w tym wyznaczanie linii, oznakowywanie stanowisk pracy, tworzenie tablic informacyjnych itp.Dokonywanie analizy procesów logistycznych i produkcyjnych pod względem możliwości wyeliminowania strat oraz inicjowanie zmian, których celem jest poprawa warunków pracy.Prowadzenie analiz wydajności linii, identyfikację potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji. Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w obszarze Lean Manufacturing.
Vivenge Produkcja 1 Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Siedlce (mazowieckie)
asystent nauczyciela wychowania przedszkolnego,pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych i hignicznych, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, sprawowanie opieki nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu i poza nim,współdziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczo - dydaktycznego.
Niepubliczny Punkt Przedszkolny EUREKA - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Prace fizyczne przy budowie dróg i mostów.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2018-02-15 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Poniatowa (lubelskie)
przygotowanie raportów obowiązujących w firmie, wspieranie działu administracji w codziennych obowiązkach, koordynowanie pracy działu administracji
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-09 - Mława (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
POMOC WE WSZYSTKICH CZYNNOŚCIACH DNIA CODZIENNEGO OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ RUCHOWO;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE LUB ŚREDNIE ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW Z LUDŹMI
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
segregowanie, wprowadzanie do systemów komputerowych, archiwizowanie dokumentów księgowych, obsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Sosnowiec (śląskie)
Praca asystenta będzie polegała na konsultacji w terenie z właścicielami działek,proponowanego przebiegu sieci oraz pozyskiwaniu od nich oświadczeń o zgodzie na wejście w teren
CONSEKO-SAFEGE S.A. - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
Projektowanie kompozycji graficznych oraz grafik do folderów reklamowych dla klientów ze Wschodu, tworzenie projektów graficznych witryn i portali internetowych, tworzenie elementów graficznych zarówno przy pomocy oprogramowania do grafiki rastrowej jaki i wektorowej, projektowanie grafiki 3D i wizualizacji, projektowania graficznych serwisów internetowych, aplikacji mobilnych oraz aktywne wspomaganie budowy stron www, e-commerce, newsletterów.
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Kraków (małopolskie)
prace przy produkcji filtrów, obsługa maszyny do produkcji ramek do filtrów, praca jednozmianowa w godz. 7-15 od poniedziałku do piątku
SFM Filtry Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Stara Wieś (mazowieckie)
projektowanie sieci wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych
Hebrajska Bożena ALFA - 2016-05-23 - Będzin (śląskie)
asysta lekarzowi podczas wykonywania czynności, rejestrowanie pacjentów osobiście i telefonicznie
Zakład Opieki Stomatologicznej "SAWDENT-POGOŃ" S.C. Jolanta Sawczak, Bogusław Sawczak, Dominika Sawczak-Pudełko - 2017-11-15 - Sosnowiec (śląskie)
W/G ZAKRESU CZYNOŚCI
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gniezno (wielkopolskie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie zadań zawodowych nauczyciela matematyki w szkole podstawowej
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. Andrzeja Przybyły SDB - 2018-06-06 - Barnówko (zachodniopomorskie)