ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA) Tarnowskie Góry oferta pracy SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH

Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA)

Wynagrodzenie: od 3 400 PLN

Zakres obowiązków: sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.

Data publikacji: 2016-06-14

Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)

Pracodawca: SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO (OFERTA KONKURSOWA)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent sędziego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl

Nazwa pracodawcy: SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Adres pracodawcy:
Opolska 17, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kompletne oferty należy składać do 30.06.2016 r. zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str. www.tgory.sr.gov.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: tarnogórski

Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry

Ulica pracodawcy: Opolska

Numer budynku pracodawcy: 17

Profil działalności pracodawcy: wymiar sprawiedliwości

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego

Data dodania oferty pracy: 14.06.2016

Oferta pracy ważna do: 30.06.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.06.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT/TKA W BIURZE TŁUMACZEŃ - 997,4 PLN

Przygotowywanie dokumentów firmy. Rozmowy telefoniczne lub e-mail, utrzymyanie porządku w miejscu pracy, dbanie o dobre imie firmy. Wysoka kultura osobista. Wykształcenie średnie Mile widziany J.angielski lub niemiecki w stopniu komunikatywnym. Obsługa komputera w stopniu podstawowym.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT/KA BIURA - od 2 000 PLN

wsparcie, bieżące zadania, koordynacje obiektu dokumentacji, przygotowanie pism itp., archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Pyrzowice (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu się i rozbieraniu- wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas spacerów
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Kobylanka (małopolskie)

ASYSTENT RODZINY - 1 850 - 2 000 PLN

asystent prowadzi pracę z rodziną w miejscu jej zamieszkania lub wskazanym przez rodzinę
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Chrzanów (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY USŁUG FINANSOWYCH - od 2 200 PLN

Praca w biurze i kontakt z przedsiębiorcami
F.G.H. Czajkowski Piotr - 2017-11-14 - Białogard (zachodniopomorskie)

OPERATOR KAMERY - 997,4 PLN

1.Nabywanie i doskonalenie umiejętności w zakresie:-zapoznanie się ze specyfiką pracy w mediach publicznych,-zapoznanie się z ustawą o radiofonii i telewizji i ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych,-zaznajomienie się z procesem realizacji programów TV, -uczestniczenie w pracach przygotowawczych do realizacji programów,-nauka sprawdzania sprawności środków technicznych niezbędnych do produkcji programów,- zaznajomienie się z programami montażowymi Adobe Premiere Pro.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zgorzelec (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWA - do 1 850 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa komputera i internetu MS OFFICE, systemu informacji prawnej, pisanie projektów pism, przygotowanie dokumentów rozmowy z klientem.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA DZIAŁU KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz płacowej osób zatrudnionych przez Kontrahentów biura. Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, także umów cywilnoprawnych. Ewidencja czasu pracy. Uczestniczenie w opracowywaniu regulaminów i procedur związanych z zatrudnieniem. Obsługa Kontrahentów biura w zakresie podlegania ubezpieczeniom w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
ABAK BIURO RACHUNKOWE S.C. - 2016-10-17 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENTKA BIURA - 2 700 - 3 800 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT-STAŻYSTA W DZIALE KOOPERACJI - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Lębork (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 900 - 2 000 PLN

Opracowywanie projektów zewnętrznych sieci wod.-kan. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku (możliwe soboty) na terenie Bielska-Białej (w biurze i w terenie).
AKTYN SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BUDOWLANEGO - 997,4 PLN

projektowanie koncepcji konstrukcji dla projektów architektonicznych, koordynacja miedzybranzowa;wyszukiwanie punktów stycznych i kolizji w bieżacych projektach pod katem konstrucji i instalacji. prowadzenie procesu administracyjnego (uzyskiwania decyzji o pozwaolenie na budowe, uzupełnianie dokumentacji, bierzące korekty, poprawki)
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Częstochowa (śląskie)

RWACZ PIECZAREK - od 1 850 PLN

praca przy zbiorze pieczarek
Elżbieta Toś Gospodarstwo Rolno-Specjalistyczne - 2016-03-23 - Poświętno (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

prowadzenie i ibsługa sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji, obsługa zebrań, sporządzanie protokołów, obsługa biura porad prawnych, współpraca z innymi organizacjami, dbanie o czystość i porządek w biurze
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Sosnowiec (śląskie)

ŚLUSARZ - od 1 850 PLN

Przygotowanie materiału do spawania, obróbka wstępna metalu.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kłapówka (podkarpackie)

SPRZĄTACZKA - od 1 000 PLN

UTRZYMYWANIE CZYSTOŚCI WSZYSTKICH POMIESZCZEŃ BIUROWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENI ZAWODOWE, SUMIENNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
IZBA RZEMIEŚLNICZA MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI - 2017-11-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

obsługa prawna kancelarii adwokackiej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 500 PLN

- Praca u brokera ubezpieczeniowego w Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno ubezpieczeniowych. Sporządzanie pism w szczególności odwołań do firm ubezpieczeniowych o wypłatę odszkodowania. Monitorowanie przebiegu postepowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. - Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana biegła znajomość pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point), znajomość obsługi programów LEX, Legalis. Wymagana umiejętność wysokiej sprawności w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Wymagana znajomość języka angielskiego w mowie w stopniu zaawansowanym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Wymagana umiejętność: systematycznego planowania i realizacji celów, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii, prowadzenia negocjacji. Dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres siedziby firmy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-03 - Katowice (śląskie)

KUCHARZ KUCHNI CHIŃSKIEJ - od 14 PLN

Sporządzanie różnego rodzaju potraw, ciast, napojów i deserów z zastosowaniem narzędzi, maszyn i urządzeń gastronomicznych, głównie potraw kuchni chińskiej; obróbka wstępna surowców (ręczna, mechaniczna, termiczna); obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy. 1 zmiana, praca na terenie całej Polski.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Wyszków (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 100 PLN

asysta, sterylizacja, prace gospodarcze
Gabinet Stomatologiczny Andrzej Kiedrowski - 2017-08-18 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 770 PLN

Administrowanie i zarządzanie sekretariatem, prowadzenie terminarza zajęć i spotkań, organizację spotkań wewnętrznych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień, raportów, analiz, pism i prezentacji, prowadzenie dokumentacji dotyczącej funkcjonowania spółki, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, dbałość o wizerunek firmy.
Omero Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Lublin (lubelskie)