ASYSTENTKA BIURA Gliwice oferta pracy NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA
Wynagrodzenie: 2 700 - 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Data publikacji: 2016-11-10
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruńska, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: średnie lub wyższe, spec.: administracja itp., rok doś. w zawodzie, bardzo dobra znaj. jęz. angielskiego, Wymagania podstawowe: rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność, cierpliwość, opanowanie, umiejętność nawiązywania dobrych relacji i wysoka kultura osobista; bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie; Inicjatywa i zaangażowanie, ciągłe samodoskonalenie, otwarty umysł, pokora i skromność, empatia i odpowiedzialność organizacyjna; biegła obsługa komputera i bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; bardzo dobra organizacja pracy i dokładność; prawo jazdy kat. B. Mile widziane: rozwinięte poczucie estetyki; zainteresowanie rynkiem bezzałogowych systemów latających; znajomość dodatkowych języków obcych (innych niż polski i angielski). Zakres obowiązków: kontakt z instytucjami i klientami firmy, odbieranie telefonów i prowadzenie wstępnych rozmów, samodzielne prowadzenie sekretariatu, w tym: przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, zamawianie kurierów, dbałość o sprawny przepływ dokumentów i informacji w firmie, gromadzenie i przechowywanie dok., przyg. dok., przekazywanie do biura rachunkowego, weryfikacja poprawności wypełniania niektórych dokumentów przez pracowników firmy, opracowanie korespondencji w zakresie adm.-gos., org. pracy biura, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie terminarza spotkań, terminarza wynajmu firmowego samochodu, przyjmowanie interesantów, wysyłanie pracowników na badania, dbanie o wizerunek firmy, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały niezbędne do jej funkcjonowania, prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych, prowadzenie spraw adm. oraz sprawozdawczość w tym zakresie, wykonywanie zlecanych zadań bieżących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 700 - 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 700 - 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera i pakietu Office
Nazwa pracodawcy:
NOVELTY RPAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja statków powietrznych, statków kosmicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.11.2016
Data dodania oferty pracy: 09.11.2016
Oferta pracy ważna do: 08.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta, dorabianie cen, weryfikacja cen, obsługa skanera.
TESCO POLSKA Spółka zo.o Kraków - 2016-12-28 - Żary (lubuskie)
Projektowanie sieci wodno- kanaliziacyjnych i inne prace pomocnicze w toku projektowania.
"DRO-INSTAL" Pracownia Projektowania i Nadzoru K. Strzelczyk - 2018-02-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert szkoleniowych i prowadzenie procesu sprzedaży, aktywne pozyskiwanie klientów oraz podtrzymywanie relacji z nimi, prowadzenie dokumentacji biurowej.
Taxus Centrum Szkoleń - 2016-09-09 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie planów produkcyjnych, tworzenie zamówień, organizacja wysyłek, praca w systemie magazynowych ERP, ścisła współpraca z magazynem, działem księgowości oraz dostawcami, opisywanie faktur, inwentaryzacje.
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-09 - Mława (mazowieckie)
Mechanika precyzyjna
Nano Protection Technologies Paweł Sarba - 2016-12-27 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
DZIAŁANIA ADMINISTRACYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PROCESÓW REKRUTACYJNYCH OSÓB Z UKRAINY, PRACA W PROGRAMIE ENOVA365, DBANIE O TERMINOWĄ REALIZACJĘ PROCESÓW ADMINSTRACYJNYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ PROGARMU ENOVA365, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ROSYJSKIEGO I J.UKRAIŃSKIEGO (REKRUTACJA PRACOWNIKÓW Z UKRAINY)
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Katowice (śląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Mława (mazowieckie)
wsparcie realizacji projektów ( prowadzenie dokumentacji, kompletacja dokumentów, rejestrów, rozliczenia) współpraca z projektantami i podwykonawcami, archiwizacja
Ergo Design Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Kraków (małopolskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
Środowiskowy Dom Samopomocy - 2017-12-13 - Oleśnica (małopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, monitorowanie rynku i oczekiwań klientów, dbałość o dostępność towarów, planowanie, rozliczanie, raportowanie, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Cięcie wyrobów walcowanych - profile
COGNOR S.A. ODDZIAŁ FERROSTAL ŁABĘDY W KRAKOWIE - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu, Projekt RPO WŁ, dla osób powyżej 30 roku zycia
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Łask (łódzkie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Sucha Wola (podkarpackie)
Zapoznaie z zasadami rozliczania należności za usługi i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Sulechów (lubuskie)
utrzymanie czystości na stanowisku pracy, pomoc przy przygotowywaniu potraw
MAŁA GASTRONOMIA - SPRZEDAŻ LODÓW Z AUTOMATÓW PELAGIA STUSEK - 2016-04-12 - Turek (wielkopolskie)
Wykształcenie min. średnie; Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym, j. niemiecki mile widziany; Wymagana dyspozycyjność, komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; Kontrola prawidłowości realizacji zleceń i przekazywanie informacji do zleceniodawców o wszelkich nieprawidłowościach; Współpraca z klientami, partnerami, podwykonawcami i innymi komórkami organizacyjnymi; Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentacji; Jedna zmiana; Miejsce pracy: Gliwice
SILESIA CARGO TRANS ANIOŁ ŁUKASZ - 2016-01-12 - Gliwice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów chińskich, dostarczanie klientom informacji o produktach chińskich, zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw, współpraca z handlowcami chińskimi.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Jabłonowo (mazowieckie)
-
DREWUTNIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystentka księgowej
GRUPA MCOMM Sp. z o.o. - 2018-07-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-windykacje należności,-korespondencja z członkami wspólnot mieszkaniowych, -dekretowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Kraków (małopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Gniezno (wielkopolskie)
Wspieranie rodzin dysfunkcyjnych z terenu gminy
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2017-01-04 - Poddębice (łódzkie)
obsługa komputera, kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Chrapoń (mazowieckie)
wg stanowiska pracy
P.P.H.U."MARKAM"- Andrzej Marek Skolarus Kasinka Mała 539 - 2017-11-22 - Kasinka Mała (małopolskie)
asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)