ASYSTENT RODZINY Żary oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŻARY

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym, kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny, systematyczna praca indywidualna z rodzinami wskazanymi przez GOPS.

Data publikacji: 2017-03-31

Lokalizacja: Żary (lubuskie)

Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŻARY

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym, kierowanie procesem zmian postaw życiowych członków rodziny, systematyczna praca indywidualna z rodzinami wskazanymi przez GOPS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: inna

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System pracy zadaniowy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żary

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żarski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żary

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent rodziny

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), pedagogiczne, kierunek: Pedagogika, praca socjalna, socjologia, nauki o rodzinie, psychologia

Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ ŻARY

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Adres pracodawcy:
Aleja Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, powiat: żarski, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: żarski

Gmina pracodawcy: Żary

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Żary

Ulica pracodawcy: Aleja Jana Pawła II

Numer budynku pracodawcy: 6

Profil działalności pracodawcy: Ośrodek pomocy społecznej

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żarach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny

Data dodania oferty pracy: 31.03.2017

Oferta pracy ważna do: 29.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

POMOC KUCHARZA - od 2 000 PLN

Przygotowanieskładników potraw do komsumpcji oraz przygotowanie dań
PIOTR LASOCIŃSKI Usługi Gastronomiczne Handlowe - 2017-02-16 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)

KIEROWNIK - od 3 200 PLN

Obsługa klienta. Mile widziana znajomość branży metalowej. Umowa o pracę na czas nieokreślony. Wnagrodzenie 3200 brutto+premia
METALOWIEC Maria Liszczyńska - 2017-09-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)

ASYSTENT DIETETYKA - od 1 850 PLN

Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie i wysyłanie zamówień, przyjmowanie i wykładanie towaru na półkach, archiwizacja raportów kasowych. Zadania: pozyskiwanie nowego klienta (roznoszenie ulotek), utrzymanie klienta, pomoc w osiąganiu efektów sprzedażowych. Praca stacjonarna oraz wyjścia w teren. Wymagania: wykształcenie min. zawodowe, mile widziane średnie (dietetyczne, pokrewne), mile widziane doświadczenie zawodowe - praktyki szkolne, mile widziana osoba z Wejherowa, kreatywność, poczucie humoru, komunikatywność, miły głos i umiejętność cierpliwego słuchania roszczeniowego klienta, sprawna obsługa komputera oraz dobra obsługa Internetu. Sposób aplikowania: w pierwszej kolejności należy przesłać swoje CV ze zdjęciem na adres e-mail: zywienie-zdrowe (at) wp.pl Do wysokości wynagrodzenia będzie doliczana premia uznaniowa.
Centrum Dietetyczne Sottile Barbara Wadych (NATUR HOUSE) - 2016-05-17 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 000 PLN

- Wspomaganie pracy przedstawiciela handlowego. Aktywne poszukiwanie nowych klientów. Organizowanie spotkań biznesowych. Raportowanie bieżących działań. Obsługa komputera w zakresie MS Windows, MS Office, MS Excel.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Podstawowa znajomość obsługi komputera. Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie.
AGENCJA OCHRONY "JUWENTUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DS. LOGISTYKI - 997,4 PLN

zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Łozienica (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 900 PLN

Wykształcenie kierunkowe; roczne doświadczenie; uprawnienia potwierdzające kwalifikacje jako asystentka stomatologiczna, zakres obowiązków: przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych, asystowanie przy zabiegach endodontycznych, protetycznych, chirurgicznych oraz stomatologii zachowawczej, prowadzenie dokumentacji medycznej -obsługa komputera oraz programu do rozliczeń mMedica, dezynfekcja, sterylizacja narzędzi; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
"Derksen Polska" Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO (STAŻ) - 997,4 PLN

Asystent księgowego (staż)
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Tychy (śląskie)

ASYSTENT DORADCY TECHNICZNEGO - 997,4 PLN

Szkolenie BHP i PPOŻ. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, programem handlowym, z programem do przygotowania kosztorysów napraw pojazdów. Analiza techniczna, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - od 1 430 PLN

- Doradztwo w dziedzinie zarządzania, prowadzenie spraw zarządu firmy. Kontrola i weryfikacja wystawionych faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem (przygotowywanie dokumentów do spraw sądowych, archiwizacja), rozliczanie zakończonych spraw sądowych, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, alokacja wpływów z wyciągu bankowego, współpraca z ubezpieczycielami, współpraca z kurierami.- Znajomość języka angielskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się i organizowania spotkań z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz z terenu UE.- Miejsce wykonywania pracy: na terenie województwa Sląskiego, na terenie Rzeczpospolita Polska, na terenie Unii Europejskiej i spoza Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 1430 zł/brutto/miesięcznie (13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności i uprawnienia: obsługa programów pakietu MS OFFICE, obsługa komputer, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B. Wymagana umiejętność poruszania się w środowisku internetowym, dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów, sumienność, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, pomysłowość i energia.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

Asystowanie lekarzowi, praca na 4 rece, sterylizacja, higiena stanowiska pracy, przygotowywanie stanowisk pracy, rejestracja pacjentów, sprzatanie
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Czeladź (śląskie)

ASYSTENT - od 950 PLN

redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindii. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaż. Aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Obsługa mailingu firmy w j. hindii i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Józefosław (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

m.in. organizowanie zabaw,- pomoc nauczycielom dwóch grup wiekowych w opiece nad dziećmi podczas pobytu w przedszkolu- pomoc w czynnościach samoobsługowych, higienicznych i porządkowych- obsługa urzadzeń kserograficznych
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Cisiec (śląskie)

ASYSTENT SEKRETARIATU - od 2 000 PLN

-obsługa centrali telefonicznej-obsługa podstawowych programó komputerowych-podstawowa znajomość dokumentacji księgowej-ewidencja korespondencji-dbanie o schludny wygląd biura i wspieranie w prawidłowym funkcjomnowaniu biura od strony administracji
Biuro Rachunkowe Maciej Brambor - 2017-11-14 - Jawor (dolnośląskie)

SPAWACZ - od 2 200 PLN

spawanie konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Koniecpol (śląskie)

ASYSTENT TECHNOLOGA - do 2 200 PLN

opracowywanie i archiwizacja dokumanetacji technologicznej procesów obróbki skrawaniem, kontrola jakości wykonywanych elementów, nadzór nad dokumentacją, dobór materiałów do produkcji wyrobów
LIPOSTAL Spółka z o.o. - 2016-09-05 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 700 PLN

1.Pomoc w prowadzeniu pracy dydaktyczno-wychowawczej i opiekuńczej nauczycielowi klasy oraz wychowawcom świetlicy.2.Zapewnienie bezpieczeństwa dzieciom podczas zajęć organizowanych przez szkołę, podczas przerw międzylekcyjnych oraz przed lekcjami.3.Wsparcie uczniów w toku zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych realizowanych przez nauczycieli, odpowiednio do wskazań nauczyciela.4.Pomoc nauczycielowi w przygotowaniu pomocy do zajęć, dostosowanie środowiska pracy uczniów na podstawie wskazań nauczyciela, organizacja miejsca pracy uczniów.5.Asystowanie uczniom w codziennych sytuacjach szkolnych, dbanie o ich bezpieczeństwo.6.Opieka podczas wyjść ze szkoły np. wycieczki, zajęcia wychowania fizycznego.
Szkoła Podstawowa Nr 7 im. Czesława Kamińskiego w Siedlcach - 2018-08-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 800 PLN

Wsparcie działu sprzedaży w różnorodnych zadaniach (np. administracja baz danych, przygotowywanie materiałów reklamowych, przygotowywanie ofert handlowych, orgranizacja spotkań biznesowych).Rozmowy telefoniczne z klientami, odpowiadanie na zapytania klientaPomysły i prowadzenie działań marketingowychTłumaczenie dokumentów na język: ang/pl, pl/angReprezentowanie firmy na targach, spotkaniach biznesowych w Polsce i Europie.Prowadzenie biura
BAKERES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-07 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT (DZIAŁ EPIDEMIOLOGII) - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie rejestrów i sprawozdań z zakresu chorób zakaźnych oraz ich analizy;Prowadzenie nadzoru epidemiologicznego z zakresu chorób zakaźnych;Prowadzenie nadzoru nad wykonawstwem badań w kierunku nosicielstwa;Nadzór nad wykonawstwem szczepień ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o prawidłową gospodarkę szczepionkami(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rejestrów wydawanych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie analiz z wykonawstwa szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Dbanie o utrzymanie łańcucha chłodniczego na wszystkich etapach dystrybucji szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie szkoleń dla pielęgniarek z Punktów Szczepień Ochronnych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Promocja szczepień zalecanych(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Kontrola Punktów Szczepień(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie rozliczeń wartościowo ilościowych szczepionek(w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie postępowania wyjaśniającego w przypadkach interwencji telefonicznych i pisemnych w zakresie epidemiologii;Przestrzeganie procedur i instrukcji w ramach systemu jakości;Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Stacji w zakresie działań epidemiologicznych;Prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości związanej z działalnością stanowiska pracy; Ewakuacja osób w razie pożaru i udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej;Nadzór nad zakażeniami szpitalnymi oraz ich rejestrowanie (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Analiza zakażeń wewnątrzszpitalnych (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Nadzór sanitarno-higieniczny i kontrola placówek służby zdrowia: lecznictwa zamkniętego i otwartego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Pełnienie obowiązków koordynatora budżetu zadaniowego Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Dworze Gdańskim (w czasie nieobecności pracownika powołanego na koordynatora budżetu zadaniowego);Prowadzenie czynności i nadzór w zakresie zarządzania kryzysowego (w czasie nieobecności pracownika odpowiedzialnego za te zadania);Udział w akcjach sanitarno epidemiologiczno porządkowych organizowanych przez władze samorządowe oraz inne instytucje (IH, PIW, Policja, Służba Miejska, itp.);Stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji przez naukę własną i udział wszkoleniach,Aktywny udział w pracach PPIS przy opracowywaniu:a) planów pracy,b) ocen i analiz stanu sanitarnego obiektów,c) danych statystycznych,Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz poufności dokumentacji prowadzonych spraw. Dokumenty wymagane: - list motywacyjny- CV- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- kopie świadectw pracy - oświadczenie o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweInformacje dodatkowe:- podpisane dokumenty należy składać w sekretariacie PSSE ul. Morska 1 w Nowym Dworze Gd. do dnia 26.10.2017 r. do godziny 15:00- możliwość zatrudnienia od zaraz- w CV należy umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z umową z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922).- dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel. 55-247-57-01 lub osobiście w siedzibie Stacji (poniedziałek-piątek w godz. 7:30- 15:00).
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Dworze Gdańskim - 2017-10-23 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KONTAKTU Z CUDZOZIEMCAMI - od 2 500 PLN

nawiązywanie kontaktów biznesowych w języku rosyjskim i ukraińskim, prowadzenie i opieka nad klientem z Rosji i Ukrainy. Praca na pół etatu, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-13.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Owczarnia (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Przygotowanie i rozdział posiłkówutrzymanie porządku w przedszkolunauczanie języka angielskiego w przedszkolunauczanie języka rosyjskiego w przedszkolu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

ASYSTENT DS. IMPORTU I HANDLU - od 2 000 PLN

sporządzanie analiz sprzedaży, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem exportu, optymalizacja kosztów logistycznych, monitorowanie wysyłki na terenie Chin, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

KIEROWCA OPERATOR WÓZKÓW JEZDNIOWYCH (WIDŁOWYCH) - od 2 000 PLN

Przewożenie palet na terenie siedziby.Rozładunek i załadunek samochodów na terenie siedziby.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Gostynin (mazowieckie)

ASYSTENT OPERATORA KAMERY MONTAŻYSTA OBRAZU I DŹWIĘKU DO PRZYUCZENIA - do 1 800 PLN

OBSŁUGA KAMERY TV I PROGRAMÓW DO MONTAŻU, REALIZACJA I MONTAŻ ZDJĘĆ DO SERWISU INFORMACYJNEGO I INNYCH PROGRAMÓW, DBANIE I KONSERWACJA POWIERZONEGO SPRZĘTU, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY, NADZÓR NAD EMISJĄ PROGRAMU; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU PODSTAWOWYM;PRACA RÓWNIEŻ W WOLNE DNI PODCZAS REALIZACJI ZDJĘĆ DO PROGRAMU;SYSTEM WYNAGRADZANIA MIESIĘCZNY + PROWIZJA OD DODATKOWYCH PROGRAMÓW;
TELEWIZJA POMERANIA SP.Z O.O. - 2015-12-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)